thunderstruckfandoms

Dit forum is voor iedereen die niet uit hun fandom kan ontsnappen!

IndexIndex  PortalPortal  KalenderKalender  FAQFAQ  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

Deel | 

The Marauders studenten tijd (nieuw)

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 10 ... 17  Volgende
AuteurBericht
Christina Black-Snape
The Queen
The Queen

Aantal berichten : 676
Registratiedatum : 03-06-15
Leeftijd : 24

Karakter kaart
Fandoms: Christina Black-Snape
Favorite Actor/Actress:

BerichtOnderwerp: Re: The Marauders studenten tijd (nieuw)   do jan 21, 2016 9:47 pm

Christina Zwarts

Ergens wilde Christina, Severus tegenhouden hem niet meer laten gaan hem hier opsluiten en dwingen bij haar te blijven, maar dat kon natuurlijk niet en dat zou ze ook niet doen ze had nog iets van eer voor zichzelf.
Christina bleef even alleen achter in Luthien haar kamer en leunde tegen de muur aan om vervolgens langzaam op de grond te zakken en gewoon dood leuk tegen de muur aan te blijven zitten. Ze legde haar handen in haar hoofd en dacht over alles na wat er net gebeurt was. Natuurlijk ging ze Lily niet alles vertellen, zeker het smeek gebeuren niet en de zoen al helemaal niet. Dat gedeelte was alleen voor Remus zijn oren bestemd maar ze moest wel wat aan haar beste vriendin vertellen. De tranen welde weer op in haar ogen, ze stroomde langzaam over haar wangen ze was niet meer echt zo hysterisch als net maar wel nog extreem verdrietig. "Ik heb gevraagd of hij ooit echt van me gehouden heeft...of dat alles de afgelopen twee jaar een leugen was."zei ze toen tegen Lily. "Oh en blijkbaar heeft hij altijd van me gehouden maar duidelijk niet genoeg om bij mij en Luthien te blijven. Al ziet hij volgens mij wel in dat het niet een bepaalt intelligente beslissing was zich aan te sluiten bij Voldemort wat triest is gezien hij best intelligent is."zei ze toen droogjes, alsof het allemaal niets was. "Oh en hij heeft alleen maar het laatste restje van wat er nog over was van mijn hart vertrapt en hadden we zo als gewoonlijk de laatste tijd ruzie."zei ze toen ze nam een slok van haar koffie en had eigenlijk zin in iets veel sterkers als in whiskey of iets. "Kan jij morgen op Luthien passen?"vroeg ze toen. Christina had geen zin om te vertellen wat ze wilde doen, maar er zou in ieder geval een hoop alcohol bij komen kijken, misschien kon ze wat met haar bandje morgen doen en er zat een best knappe gitarist in waarmee ze misschien wat kon gaan drinken. Dat zou Severus in ieder geval genoeg irriteren. "Verder was hij bang dat Remus en ik iets zouden hebben en kan hij het duidelijk niet hebben dat hij niet zonder toezicht bij Luthien mag zijn.."zei ze toen. Ze bleef zitten alsof ze in een soort trance was, ze zag het niet meer zitten. De enige rede dat ze door ging was Luthien. Ergens vermoeden ze dat Lily en Remus dat ook maar al te goed beseften. Het voelde alsof ze zojuist opnieuw door Severus was verlaten. Christina kon het niet helpen om te denken dat Luthien beter af was zonder haar en Severus, ze waren beide mislukt als ouders. Zij was een emotioneel zooitje en hij was een dooddoener. Het was beter voor Luthien geweest als Christina de bevalling niet had overleefd.

http://thunderstruckfandoms.bestforumpro.com
Christina Black-Snape
The Queen
The Queen

Karakter kaart
Favorite Actor/Actress:

BerichtOnderwerp: Re: The Marauders studenten tijd (nieuw)   do jan 21, 2016 10:34 pm

Voldemort

Voldemort zat in zijn huis (ja ik vind dat dat zijn hoofdkwartier nu is) te wachten tot een van zijn trouwste volgelingen. Severus Sneep zich zou melden bij hem. Voldemort had hem opgeroepen en dan verwachten hij ook van zijn volgelingen dat ze er zo snel mogelijk zouden zijn. Hij had een opdracht klaar voor hem. Hij dacht na over hoe hij het beste Perkamentus ten gronden kon richten en daarmee een einde kon maken aan de orde van de feniks. De orde van de feniks was hem een doorn in het oog en hij wilde maar wat graag weten wie er allemaal bij zat. Zodra ij daar achter was zou hij er voor zorgen dat ze tot de laatste man en vrouw uitgeroeid zouden worden zodat er niet langer een orde van de feniks bestond. Wie kon hem beter helpen daarmee dan zijn trouwste volgelingen. De minuten tikte weg en hoe langer het deed voordat Sneep er was hoe meer zijn geduld op de proef gesteld werd.

heavenly
The King
The King

Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 04-06-15

Karakter kaart
Fandoms: Harry Potter; Arrow; The Flash; Tmi
Favorite Actor/Actress: Stephen Amell; Grant Gustin; Emma Watson; David Tennant; Alan Rickman R.I.P.; Johnny Depp; Emilia Clarke; Sam Claflin; Jamie Campbell Bower.

BerichtOnderwerp: Re: The Marauders studenten tijd (nieuw)   zo jan 24, 2016 10:12 pm

Lily Evers

Lily zakte naast Christina neer op de grond en keek wat voor zich uit terwijl Chris vertelde wat er was gebeurd. Ergens had Lily het vermoeden dat Chris haar niet alles vertelde maar dat maakte niet uit, als Chris het niet wilde vertellen ging Lily op dit moment ook niet aandringen, haar beste vriendin zag er al uit alsof ze elk moment neer kon gaan. Lily zuchtte even diep en keek toen schuin naar Chris "Ik wist dat Severus van je hield en wellicht nog steeds doet, hij heeft zich ook duidelijk vergist in waaat het dooddoener zijn precies inhoud en ervaart nu de consequencies van die keuze. Ik denk, en dit zeg ik niet om jou een beter gevoel te geven gezien ik weet dat dat toch niet gaat gebeuren, dat Severus erg in de war is. Zijn gevoelens voor jou, het vaderschap, Voldemort, zijn vrienden en alles. Het kan voor hem ook niet makkelijk zijn. We weten ook niet wat er allemaal gebeurd daar bij Voldemort." Ja Lily nam het soort van op voor Severus, ze mocht hem dan wel niet en kon zn bloed wel zuipen om wat hij Chris had aangedaan maar ergens wist ze wel dst Severus geen slecht persoon was "Severus is geen slecht persoon...hij heeft enkel verdomd veel verkeerde beslissingen genomen helaas." Zei ze triest. Haar eens zo goede vriend was volledig van het pad geraakt en nu moest hij op de blaren zitten het was alleen zo jammer dat hij Christina erin mee had gesleept en zij nu ook de pijn voelde die nooit bedoeld was. Toen Chris vroeg of zij morgen op Luthien kon passen knikte ze "Tuurlijk. Zeg maar hoelaat ik heb alleen s'ochtends les en daarna niets" zei ze met een flauwe glimlach "Ik wil zeggen doe geen dingen waar je spijt van gaat krijgen maar dat lijkt me ijdele hoop." Lily had een vaag vermoeden van wat Chris van plan was "Misschien wilt Sirius je gezelschap houden. Het zal je wellicht goed doen om wat tijd door te brengen met je broer. Hij komt vanavond als het goed is langs." Lily kwam overeind en snoof toen even luid na wat Chris had gezegd "Jij en Remus? Ia dat niet gewoon hetzelfde als incest? Het idee dan niet daadwerkelijk incest gezien jullie geen familie zijn maar zo goed als." Meldde ze droogjes "En Severus moet er maar mee leven dat hij niet alleen word gelaten met Luthien." Zei ze droogjes "Hij kan het je ook niet kwalijk nemen. Had hij geen dooddoener moeten worden." Lily keek naar Chris "kom op. Luth ligt te slapen en Remus is er ook nog al heb ik bij Merlijn geen idee wat hij en Melian aant bespreken zijn. Reem leek in elk geval niet bijster vrolijk."

Terug naar boven Go down
http://www.thunderstruckbooks.wordpress.com
heavenly
The King
The King

Karakter kaart
Favorite Actor/Actress: Stephen Amell; Grant Gustin; Emma Watson; David Tennant; Alan Rickman R.I.P.; Johnny Depp; Emilia Clarke; Sam Claflin; Jamie Campbell Bower.

BerichtOnderwerp: Re: The Marauders studenten tijd (nieuw)   zo jan 24, 2016 10:26 pm

Severus Sneep

Al had Severus langer willen blijven, en al had Chris hem niet de deur gewezen dan nog had hij weg gemoeten. Je kon de heer van het duister niet laten wachten dat stond gelijk aan de doodstraf zeg maar. Severus kwam dan ook enkele minuten later nadat hij was opgeroepen het huis binnen en hij liep direct door naar waar de heer was en in de tussentijd was hij zijn herinneringen en alles aan het blokkeren voor het geval Heer lief besloot om legilimensie te gaan gebruiken tegen hem. Severus deed de deur open en boog licht voor zijn meester die hij liever nooit meer zag nu hij wist wat er allemaal gaande was en wat de plannen ongeveer waren "U had me opgeroepen heer." Zei Severus rustig zonder een spoortje angst. Hij was erg goed geworden in het verbergen van zijn emoties en in occlumencie en legilimensie. Wat goed van pas kwam vooral als je een dooddoener was en Voldemort en Bellatrix ook nog wel eens, in je hoofd probeerde te duiken. Hij probeerde razendsnel een excuus te bedenken waarom hij minuten later nadat hij was opgeroepen pas kwam opdagen en niet per direct.

Terug naar boven Go down
Christina Black-Snape
The Queen
The Queen

Karakter kaart
Favorite Actor/Actress:

BerichtOnderwerp: Re: The Marauders studenten tijd (nieuw)   zo jan 24, 2016 10:34 pm

Christina Zwarts

"Ik krijg steeds meer het idee dat Severus in de waan verkeerde de afgelopen twee jaar dat hij het dooddoener zijnde wel eventjes kon combineren met mij of had gehoopt dat ik ook dooddoener zou worden."Ze was alweer een heel stuk gekalmeerd door Lily, alleen haar aanwezigheid maakte het al dat Christina wat kalmer was. "Heeft hij zich toch eventjes vergist...aangezien we nu bij de orde zitten...Wat ik hem absoluut niet ga vertellen.."zei ze toen droogjes. Christina bedacht zich opeens was ze had geregeld voor Luthien met de orde. "Je weet dat ik ervoor heb gezorgd dat Severus op papier Luthiens vader niet is he? Dat haar vader als onbekend staat zodat hij totaal geen aanspraak op haar kan maken." zei ze toen. "Ik heb gezorgd dat jij of Remus, afhankelijk wie wilt de voogdij krijgt mocht er iets met mij gebeuren nu we lid zijn van de orde."Zei ze toen rustig. Ze ging dit absoluut niet aan Melian vertellen want dan zou Severus het snel genoeg weten. "Jullie zijn haar peetouders en ik ga ervan uit dat jullie er dan samen uitkomen wie er het beste voor Luthien kan zorgen."Ze vertrouwden haar twee beste vrienden hierin volledig. "Mocht er weer wat met jullie gebeuren gaat ze naar Sirius...ik hoop alleen bij MErlijn dat dat niet nodig is...of het word een verwend prinsesje dan of hij breekt haar.."Zei ze toen lichtjes benauwd. "Ik wil alleen dat je me beloofd dat Severus haar wel nog mag zien...mocht het zover komen."vroeg ze haar beste vriendin toen, ze hoopte natuurlijk niet dat er ook maar iemand van hun wat zou gebeuren. Echter was Christina helaas geen godin dus had ze daar niet veel over te zeggen wat er met wie zou gebeuren en daarom had ze alles maar goed op papier gezet voor haar dochter. "Ik heb de offiecele papieren daarvoor vandaag binnen gekregen en jij en Remus moeten ze alleen nog tekenen dan is het rond."Zei ze rustig. Toen ze hoorde wat Lily over morgen zei zweeg ze wijselijk over wat stoms. Ze was van plan een hele hoop drank erin te gooien in ieder geval. "Ik zal straks vragen of Sirius morgen mee gaat ja."Zei ze toen dat scheelden, Sirius deed zelf ook genoeg stoms dus in dit soort opzichten zou hij haar in ieder geval niet tegenhouden en het eerder van harte toe juichen. "Het gaat om de avond."Zei ze toen rustig tegen Lily over het moment. "Overdag ben ik er gewoon, ik wil misschien ook wat met dat bandje doen." zei ze toen. Toen Lily over Severus zei dat het geen slecht persoon was knikte ze. "Hij maakt alleen verdomd veel domme keuzes...we hadden samen gelukkig kunnen zijn met ze drieën in plaats daarvan kiest hij ervoor om ongelukkig te zijn.."Zei ze toen het deed haar ontzettend veel pijn, maar dat Lily zei dat hij wel echt van Christina hield maakte het voor haar wel iets beter. "Ik snap gewoon niet...na alles wat hij gedaan heeft hoe ik überhaupt nog verliefd op hem kan zijn en van hem kan houden."Zei ze toen eerlijk. "Ik zou niet eens weten hoe ik ooit van een ander moet houden.." Christina wilde echter niet de rest van der leven single blijven ze miste de seks nu al extreem erg, en had al behoorlijk veel zin laat staan als het de rest van haar leven was! Dit was slechts een paar maanden.

Christina Black-Snape
The Queen
The Queen

Karakter kaart
Favorite Actor/Actress:

BerichtOnderwerp: Re: The Marauders studenten tijd (nieuw)   zo jan 24, 2016 10:46 pm

Voldemort

Voldemort begon net ongeduldig te worden toen hij Severus binnen zag komen lopen en trok even zijn wenkbrauwen op. (ja die heeft ie nu nog, en een neus muwahaha) "Aah Severus, ik hoop dat je een goede rede hebt dat je mij liet wachten?"vroeg hij toen aan een van zijn trouwste dienaars. "Hoe gaat het met je dochter?"Vroeg hij daarna, oprecht geinteresseerd omdat hij van Severus verwachtten dat hij van haar een dooddoener zou maken, dat verwachten hij van al zijn dooddoeners en die zouden dan met de tijd zijn leger vergrote. Wat was nou beter dan een leger die vanaf hun geboorte werden opgevoed met hem te dienen? Betere volgelingen dan dat kon hij niet krijgen. Voldemort had twee opdrachten voor Severus, een betreft het kind en de ander betrof de orde van de feniks. Voldemort was er alleen nog steeds niet blij mee dat Severus duidelijk in zijn taak was gefaald om Christina te bekeren, en wist dus al dat zij ook tot de orde was toegetreden. Echter ging Voldemort dat niet vertellen omdat Severus dan misschien een stuk meer moeite zou krijgen met de opdracht die hij voor hem had.

heavenly
The King
The King

Karakter kaart

BerichtOnderwerp: Re: The Marauders studenten tijd (nieuw)   zo jan 24, 2016 11:05 pm

Lily Evers

Lily snoof even "als hij serieus zo naief was om te denken dat je voor hem wel even een dooddoener zou worden dan moeten we ons toch af gaan vragen of hij wel daadwerkelijk zo intelligent is als dat we altijd dachten. Heb er sowieso al mn twijfels over door zijn recentelijke keuzes." Mompelde ze. "Over de orde gesproken, hebben we binnenkort niet een vergadering bij Perkamentus?" Vroeg ze. Normaal gesproken kon ze dit soort dingen prima onthouden maar nu met haar studie, Chris, James en alles wat er gaande was had ze af en toe het geheugen van een goudvis. Christina vertelde nogmaals dat Severus totaal geen recht had op Luthien maar dat Zij en Remus dat wel hadden etc en dat ze enkel de formulieren moesten ondertekenen "Ik denk dat als het echt tot dat punt komt Remus en ik er wel uitkomen ja." Zij en Remus konden altijd goed opschieten met elkaar en nu nog en ze zag dan ook geen problemen in zoiets "Maar zullen we er alsjeblieft vanuit gaan dat dat helemaal niet nodig is? Al helemaal niet het Sirius deel... stel dat James er dan ook bij is... dan is je dochter binnen de kortste keren stuk." Sirius en James die voor een kind moeten zorgen? Dat vroeg gewoon om problemen. Ergens hoopte Lily dat Sirius zo helder zou zijn om een beetje op Chris te letten en dat hij niet zou gaan meedoen aan de domme dingen die Chris ongetwijfeld wilde gaan doen maar ook dat was ijdele hoop als ze Sirius een beetje kende. "Ik pas morgenavond wel op Luth. Misschien krijg ik zelfs nog wat huiswerk gedaan als ze slaapt." Of ze zou zelf ook in slaap denderen maar goed. Lily luisterde even naar Christina en zuchte even triest "Hij was je eerste liefde Chris. Jullie hebben 2 jaar lang een relatie gehad. Dat duurt allemaal even. Ik moet er ook niet aan denken wat er met mij zou gebeuren als ik James zou verliezen." Lily huiverde even.

Terug naar boven Go down
Christina Black-Snape
The Queen
The Queen

Karakter kaart
Favorite Actor/Actress:

BerichtOnderwerp: Re: The Marauders studenten tijd (nieuw)   ma jan 25, 2016 7:57 am

Off do you ever think of me when you lie, lie down in your bed of lies!

Christina Zwarts

"Morgen middag vroeg mijn grootvader of we konden komen. Hij zei dat ik Luthien gewoon mee kan nemen. De huis elf daar let dan eventjes op haar. Maar waarschijnlijk slaapt ze toch dus dan kan ik er gewoon op schoot houden." Zei Christina toen. Luthien sliep gelukkig erg diep. Ergens had Christina het idee dat al zou het hele huis instorten Luthien nog zou blijven slapen. Ergens was dat erg handig. "Ik hoop voor jou dat je dit nooit hoeft mee te maken. Wat waarschijnlijk niet gebeurt. James houd meer van jou dan van wie of wat dan ook. Hij zou nooit riskeren om jou te verliezen." Zei Christina toen. Het was gebasseerd op de waarheid alleen al hoe James naar Lily keek zei al genoeg. Christina vroeg zich af of Severus ooit zo naar haar gekeken had. "Het ergste is nog...als Severus morgen opeens voor de deur staat met dat hij tot bezining gekomen is...weg gaat bij Voldemort...dat ik hem ondanks alles zo terug zou nemen. Hoe dan ook zullen we altijd elkaar blijven zien en verbonden blijven door Luthien. Ik zal hem sowieso nooit kunnen vergeten." Ze streek een traan weg. Ergens was ze moe maar wilde ze niet slapen (kon ze toch niet) ze wilde niet alleen in bed liggen. Ze miste Severus echt ontzettend erg en door alles wat er gebeurd was voelde het weer alsof hij haar zojuist nu net gedumpt had. Christina wou dat Remus klaar was met praten met Melian ze wilde met.Remus praten over de kus en alles wat er gebeurd was. "Hij is gek op Luthien dat scheeld in ieder geval..." voegde ze er nog aan toe. "Ik ben echt super blij dat jij gelukkig bent met James." Zei Christina toen en ze meende het. Ze zag haar vriendinnen graag gelukkig.

heavenly
The King
The King

Karakter kaart

BerichtOnderwerp: Re: The Marauders studenten tijd (nieuw)   za jan 30, 2016 1:51 pm

Severus Sneep

Severus had die vraag verwacht en had zijn antwoord ook al klaar, het was ook niet eens gelogen "Ik was bij mijn dochter. Christina en ik hadden een meningsversschil over haar en het werd wat fel. Het modderbloedje kwam zich er ook mee bemoeien." Hij haatte het om Lily een modderbloedje te noemen maar hij had weinig keuze. Hij kon moeilijk zeggen mijn voormalige beste vriendin waar ik jaren lang verliefd op ben geweest voor ze me afwees en ik eindelijk doorkreeg dat Chris de perfecte vrouw is, dat zou Voldetort (ja sorry kan het niet laten) niet bepaald waarderen. "Verder gaat het met Luthien goed. Christina zorgt goed voor haar." Wat belangrijk was want als Chris Luth zou verwaarlozen zou de heer toch niets aan haar hebben. Hij had een vermoeden waar Voldemort heen wilde en het zat hem totaal niet lekker maar hij wist het perfect te verbergen en hield zijn masker op. Severus vroeg zich ook ergens af waarom hij in zijn eentje was opgeroepen .. Voldemort wilde duidelijk niet dat de rest hiervan op de hoogte zou zijn, zelfs Bellatrix niet.

Terug naar boven Go down
heavenly
The King
The King

Karakter kaart

BerichtOnderwerp: Re: The Marauders studenten tijd (nieuw)   za jan 30, 2016 2:05 pm

Lily Evers

Lily knikte even toen Christina doorgaf dat de vergadering de volgende dag al zou zijn. Dat was mooi trouwens Lily hield niet zo van wachten en al helemaal niet in de periode waar ze nu in zaten. Het begon namelijk steeds duidelijker te worden wat Voldemorts plannen waren en wat hij precies wilde en niemand van het was daar erg enthousiast over. James was bijna uit zijn ketel gevlogen toen duidelijk werd dat Voldemort dreuzeltelgen zoals zij zelf wilde uitroeien. James als puurbloed tovenaar zou waarschijnlijk gespaard worden puur vanwege zijn naam en geld maar James zou nog eerder zichzelf omleggen dan zich overgeven aan Voldemort en dat gold ook voor Lily en alle andere leden van de orde "Over de orde gesproken, heeft iemand nog iets van Peter gehoord? Jams heeft hem misschien maar 2x gesproken sinds we van Zweinstein af zijn." Lily maakte zich ergens zorgen om Peter Pippeling maar aan de andere kant boeide het haar ook vrij weinig. Peter was nooit een van haar favoriete personen geweest. Ze had hem altijd een beetje sneaky en achterbaks gevonden. Er gleed een tedere glimlach op haar gezicht toen Chris over James begon "Ik weet het. Ik zie het ook niet gebeuren. De kans dat ik hem dump is groter dan hij mij. En ook dat zie ik niet gebeuren. Ik hou ook meer van wie of wat dan ook. Al komt Luthien in de buurt." Lily grijnsde vrolijk en zuchtte toen "Chris, al zou hij op zn knieeën komen smeken moet je het hem niet te makkelijk maken. Ik kan begrijpem dat dat jiet makkelijk zal zijn maar zo makkelijk hoort hij er niet onderuit te komen." Meldde ze streng maar meer richting Severus dan Chris. "Al zou je Luth niet hebben zou je hem nooit kunnen vergeten. Hij is je eerste liefde die vergeet je sowieso niet." Zei ze zacht "Maar we zullen zien waar het schip strand met jullie twee. Wie weet ziet hij binnenkort het licht. Of we spreken gewoon een bezwering over hem uit waardoor hij vergeet dat hij ooit een dooddoener was....of we slaan het gewoon uit hem jij mag kiezen."

Terug naar boven Go down
Christina Black-Snape
The Queen
The Queen

Karakter kaart
Favorite Actor/Actress:

BerichtOnderwerp: Re: The Marauders studenten tijd (nieuw)   za jan 30, 2016 5:25 pm

Voldemort

"Ik heb een opdracht voor jou en je zus. Ik verwacht ook dat je meer dooddoenees mee neemt..aan jou de keuze wie je mee neemt. Ik ga ervan uit dat je de beste kiest." Zei hij toen vol vetrouwen. "Perkamentus is druk bezig met het oprichten van e3n groep die tegen ons vecht met als hoofddoel mij te verslaan." Voldemort lachtte het idee dat ze dachten dat ze dat konden was namelijk hilarisch niemand kon hem nog verslaan. Maar voor het geval dat was het verstandig zich te ontdoen van ze. "Uit een zeer betrouwbare bron weet ik dat ze morgen samen komen en waar. Ik wil dat jullie ze samen allemaal doden. Nu ze nog met weinig zijn is dat het beste moment om de kakkerlakken te verdelgen" zei Voldemort toen hij wist heel goed wie er morgen aanwezig zouden zijn echter vertelde hij dit niet aan Sneep. Bedachtzaam keek Voldemort naar Severus en dacht even na. "Het is een teleurstelling geweest dat ze haar band met jou verbrak ik had Christina Zwarts goed kunnen gebruiken tegen Perkamentus." Sneep had duidelijk niet vertelt aan Voldemort dat hij Christina had gedumpt wat maar goed ook was anders was hij nog niet jarig geweest. "Je weet dat ik een leger wil creeeren Severus?" Vroeg Voldemort maar zonder op een antwoord te wachtten ging hij verder. "Ik verwacht van jou dat jij je dochter opvoed als een dooddoener. Echter werkt dat niet als Christina Zwarts jou niet meer vertrouwt en vormt zij dus een bellemering voor ons doel. Zeg me Severus wat is Christina Zwarts precies voor jou?" Vroeg Voldemort alsof hij daadwerkelijk begaan was met Severus zijn gevoelens.

Christina Black-Snape
The Queen
The Queen

Karakter kaart
Favorite Actor/Actress:

BerichtOnderwerp: Re: The Marauders studenten tijd (nieuw)   za jan 30, 2016 5:58 pm

Christina Zwarts

Een glimlachje speelde rond haar lippen toen ze hoorde hoe gelukkig Lily was met James en daar was ze oprecht blij mee. Dat Chrisfina diep ongelukkig was betekende niet dat de rest van de wereld dat ook moest zijn en dat ze niemand meer wat gunde want ze dat was niet zo. Wel hoopte ze dat Mel en Remus zo klaar waren want stiekem wilde ze eigenlijk wel weer gewoon op de bank zitten. "Ik stel voor dat we morgen hier rond 1 uur verzamelen. Grootvader heeft mij de locatie doorgegeven dus dat komt dan helemaal goed." Zei Christina toen. Over Peter keek ze bedachtzaam. "Ik heb werkelijk geen idee waar dat stuk ongedierte is. Eerlijk gezegd.blij toe die wil ik al helemaal niet in de buurt van mijn kind hebben die vieze griezel." Zei Christina toen ze vond Peter oprecht een vies eng miezerig ventje en huiverde al bij de gedachte eraan. "Ik kan het zometeen even aan Sirius vragen als je dan heel even een oogje op luth houd. Ik neem haar niet nog is mee dat blow hol in" zei ze toen. Toen ze dat nog niet had geweten had ze een keer de fout gemaakt Luth mee te nemen en dat was ook meteen de laatste keer toen Lily hoorde wat ze zei over Severus. Kreeg ze spontaan een goed (ahum slecht) idee. Ze kon natuurlijk ook gewoon een liefdes drankje kopen en die aan Severus geven zonder dat hij het wist. Het was een brouwsel wat je niet merkte als dat in je drinken zat en hij vertrouwde haar genoeg om drinken van haar aan te nemen. Dan zou hij wel stoppen voor haar en naar haar terug komen. Meteen dacht ze na over waar ze zo een drankje kon verkrijgen en zou daar zeker morgen achteraan gaan. Hij hoorde bij haar en dat hij haar net kuste zei toch ook genoeg? Stiekem was Christina ook heel blij dat Luthien haar neus had en absoluut niet die van Severus had.

heavenly
The King
The King

Karakter kaart

BerichtOnderwerp: Re: The Marauders studenten tijd (nieuw)   zo jan 31, 2016 9:15 pm

Severus Sneep

Severus had lichtjes zijn wenkbrauwen opgetrokken, een geheime groep die De heer van het duister probeerde te verslaan leek ook inderdaad lachwekkend. Dat was dan ook de hele reden dat Severus nog niet zn biezen had gepakt en de benen had genomen. Dat hij nog niet nar Perkamentus was gestapt voor hulp, voldemort zou hem altijd toch wel vinden. Maar het maakte dus ook niet uit, die hele groep van perkamentus zou geen verschil maken, ze hadden geen flauw idee hoe sterk voldemort was en hoe zijn leger met de week groeide niet enkel tovenaars en heksen, de dementors hadden duidelijk laten blijken dat ze geïntresseerd waren in een samenwerking zolang ze maar zielen mochten zuigen wanneer ze daar zin in hadden. Voldemort was bezig met de reuzen overhalen. Er was zoveel meer gaande dan iemand van hun doorhad zelfs Severus of Bellatrix of wie dan ook en Perkamentus wist nog niet eens een klein deel dus ze konden niet eens hopen op een overwinning. "Ik denk dat een paar goede dooddoeners vinden geen probleem zal vormen nee." Hij wilde liever Bellatrix niet meenemen maar als hij dat niet zou doen zou het verdacht zijn, niet dat het eeen geheim was dat hij en Bella elkaar niet konden uitstaan, Bella vertrouwde hem niet en hij Haatte Bella sowieso al vanaf het moment dat hij haar hoofd zag en het was door de jaren heen alleen maar erger geworden. Severus fronste even toen Voldemort over Luthien en Christina begon "Christina is enkel de moeder van mijn dochter meer niet. Toen het duidelijk werd dat ze absoluut niet zou bekeren en haar grootvader de rug toe zou keren zijn mijn....gevoelens...voor haar veranderd." Meldde hij gladjes. Liegen was zijn tweede natuur geworden sinds hij officieel was toegetreden tot de dooddoeners. Moest ook wel anders was hij allang dood geweest net als zijn dochter en Christina. "Wat verwacht u precies van mij heer...wat betreft mijn dochter." Hij wist dat voldemort wilde dat luthien zou worden opgevoed als een dooddoener, hij wist dus ook dat er meer achter deze vraag zat dan voldemort liet blijken.

Terug naar boven Go down
heavenly
The King
The King

Karakter kaart

BerichtOnderwerp: Re: The Marauders studenten tijd (nieuw)   zo jan 31, 2016 9:41 pm

off: We can't die because we're young, at least thats what we heard in a song

Lily Evers

"Als James en Sirius voor de verandering eens niet te laat zijn komen we ook gewoon op tijd bij de vergadering." merkte ze droogjes op. Vooral Sirius had er een handje van om te laat te komen maar die was te druk bezig met de rebel uithangen om zich aan afspraken te houden en dan was hij er vooral mee bezig zijn ouders te irriteren over het feit dat hij was afgestudeerd van Zweinstein als een Griffoendor en nu de schouwersopleiding deed en niet zoals Regulus zich wilde aansluiten bij Voldemort zijn dooddoeners. Dat was namelijk iets waar Orion, volgens Sirius, behoorlijk over had lopen opscheppen tegenover Sirius. Dat Regulus degene was die de naam Zwarts eer aandeed en dat Regulus de perfecte zoon was en dat Sirius maar een mislukkeling was en blablabla. Sirius trok zich er niets van aan maar Lily vond het vreselijk dat Sirius en Christina zo behandeld waren vroeger. Ondertussen wist Lily namelijk alles wat er was gebeurd, vooral na het incident in de kerstvakantie van hun 5e jaar op Zweinstein. Lily wilde er eigenlijk niet eens meer aan denken en ergens vermoedde ze ook dat dat de reden was waarom Severus een dooddoener was geworden, vanwege zijn vader. Ze hoopte enkel dat Melian die fout niet zou maken nu ze met Amycus was. "Ik pas wel even op Luthien. Wellicht moet je Sirius zelfs nog het bed uit schoppen. Die zal vannacht wel weer zijn gaan stappen. We weten in elk geval dat we niet meer verbaasd hoeven te zijn als er een nietsvermoedende dreuzel naast hem ligt te slapen of iets." het was in elk geval niet de eerste keer dan als Chris naar binnen zou lopen en een meisje zou aantreffen in Sirius zijn bed. James had ook de wildste verhalen over zijn beste vriend. Lily zag Christina haar blik nadat ze dingen had geopperd om met Severus te doen en ze keek Chris wantrouwig aan "Ik ken die blik, dat is je ' ik ben wat van plan en het is niet sociaal correct om te doen maar who cares' blik." zei ze en ze had een vermoeden dat Severus, er niet bijster vrolijk van zou worden. Of dat iemand er echt iets aan zou hebben behalve misschien voor een moment de grootste lol.

Terug naar boven Go down
Christina Black-Snape
The Queen
The Queen

Karakter kaart
Favorite Actor/Actress:

BerichtOnderwerp: Re: The Marauders studenten tijd (nieuw)   zo jan 31, 2016 10:48 pm

Voldemort

Voldemort keek Severus bedachtzaam aan en had totaal geen aanleiding ooit gehad om aan Severus te twijfelen aangezien hij nooit verder echt iets had gedaan om daarvoor te zorgen. Toen hij de vraag hoorde van Severus zweeg hij nog even. Ieder andere dooddoener had hij hiervoor gestraft, echter kregen zijn trouwste volgelingen een speciale behandeling dus mochten die iets meer, een pietsie maar niet heel heel veel meer. "Ik heb vernomen dat Christina jou de toegang tot je dochter voornamelijk weigert en dat ze dus een belemmering vormt voor ons doel."zei Voldemort toen kalmpjes. Tevreden met het antwoord dat Severus niet meer voor haar voelde. "Voor nu is dat nog niet heel erg belangrijk omdat ze toch nog te klein is. Maar binnen een jaar en nu gaat het er wel toe doen. Je moet je dochter zo vroeg mogelijk de juiste dingen bijbrengen en Christina Zwarts is hier een gevaar voor. Ik wil dat zodra je dochter niet meer afhankelijk is van haar moeder, je haar daar weg haalt."Zei hij toen rustig. "Desnoods ruim je haar uit de weg, ik verspil liever geen puur bloed maar dit dient een hoger doel in dat geval is het gerechtvaardigt."Zei hij toen net zo rustig alsof ze een uitje naar een dierenpark aan het plannen waren in plaats van een moord. "Melian is wel geschikt om haar samen met jou groot te brengen, mocht Melian hierin falen hebben we natuurlijk altijd Narcissa nog om je dochter onder haar hoede te nemen en de goede dingen bij te brengen."Voldemort koos express niet voor Bellatrix aangezien hij haar er wel vooraan zag Luthien in haar kussen te smoren als ze teveel huilden. "Ik neem aan dat je daar geen problemen mee hebt." zei Voldemort toen droogjes.

Christina Black-Snape
The Queen
The Queen

Karakter kaart
Favorite Actor/Actress:

BerichtOnderwerp: Re: The Marauders studenten tijd (nieuw)   zo jan 31, 2016 11:01 pm

Christina Zwarts

Ernstig betwijfelde Christina het of ze het wel aan Lily moest zeggen over dat liefdes drankje, ze dacht er even over na en kwam tot de conclusie dat het een uiterst wijs besluit zou zijn om het gewoon eventjes aan helemaal niemand te vertellen wat ze van plan was voor het geval haar vrienden een imitatie van the A team zouden geven om haar van haar goede (ahum slechte) ideeën te weerhouden. "Ik ga helemaal niets doen behalve Sirius zomenteen een schop verkopen."zei ze droogjes. Als hij nog in bed lag zou ze hem er waarschijnlijk letterlijk uit trappen. "Ik heb inmiddels alles al gezien van mijn broertje lief dus ik kijk er niet eens meer van op. Die meid vond het de vorige keer alleen wat minder prettig aangezien ze beide kledingloos waren."Christina rolde met haar ogen. "Ze hadden gelukkig wel een deken over hun heen. Die meid was eerst nog bang dat ik ze vrouw was ofsow wat echt dom is want als je ogen hebt zie je dat ik behoorlijk veel op Sirius lijk. Maar dat kind had duidelijk geen hersens...dat is namelijk ook niet de kwaliteit waar Sirius ze op uit zoekt..."zei ze toen droogjes. Christina had precies Sirius zijn haarkleur en ogen en meeste mensen was het dan ook meteen duidelijk dat ze familie waren, want ja ze hadden bijna qua uiterlijk een tweeling kunnen zijn. Al was Chris natuurlijk de knapste van het stel (sorry kon het niet laten het spijt me) Christina zuchtte en had totaal geen zin om straks weer alleen te moeten slapen ze had echter wel gigantisch zin om der hoofd eraf te zuipen, helaas ging dat niet zomaar als je een dochtertje had en een alleen staande moeder was buiten dat was Christina amper het huis uit geweest afgelopen maand en zou ze waarschijnlijk al door drie wijntjes op de bar gaan dansen of iets in die richting. Christina kreunde toen ze Luthien hoorde huilen die was duidelijk wakker. Ze stond op en liep de baby kamer uit richting haar slaapkamer en zag daar Remus en Melian ongemakkelijk staan. Snel pakte ze de huilende Luthien en liep ze er terug mee naar Lily om vervolgens haar dochtertje te troosten. "Dat ziet er gezellig uit."merkte ze toen op. "Ik heb voor morgen middag geregeld dat ze even naar het kinderdag verblijf kan."Zei ze toen over de orde meeting.

heavenly
The King
The King

Karakter kaart

BerichtOnderwerp: Re: The Marauders studenten tijd (nieuw)   ma feb 01, 2016 7:04 pm

Severus Sneep

Severus zweeg voor een lange tijd toen hij de werkelijke reden hoorde dat hij was gevraagd om te komen zonder iemand anders erbij. Bellatrix was waarschijnlijk direct op zoek gegaan naar Christina haar appartement en had Luthien daar weg gehaald en opgevoed als haar eigen dochter....Severus wist een huivering te verbergen, het idee dat Bellatrix in de buurt van zijn dochter zou komen was zowel beangstigend als onmogelijk gezien Severus nog liever van de astronomietoren op Zweinstein zou springen dan Bellatrix ook maar in de buurt te laten van zijn dochter. Severus dacht weer razendsnel na "Ik ben ervan overtuigd dat Melian meer dan geschikt is. Ze kent Luthien al en brengt genoeg tijd met haar door dus Melian weet prima wat ze moet doen." hij wist dat Melian niet bijster veel alleen met Luthien was, zowel eigenlijk nooit Lily of Chris waren altijd in de buurt en ergens snapte Severus dat ook maar om Melian nu te straffen voor zijn fouten was niet geheel eerlijk, natuurlijk wisten de meiden niet dat Melian ook bezig was een dooddoener te worden anders zou Melian al het huis uit geschopt zijn. Het was overduidelijk dat Lily en Christina geen dooddoeners in hun huis wilde en ze maakte voor hem een uitzondering omdat hij toevallig de vader was. Hij betwijfelde trouwens ook dat Christina hem zonder slag of stoot Luthien mee zou laten nemen, niet dat hij uberhaupt zou proberen Luthien weg te halen bij haar moeder maar toch. Hij zou het sowieso niet overleven als hij het zou proberen. Christina mocht dan in de kreukels liggen door wat hij had gedaan en emotioneel onstabiel zijn maar ze zou niet aarzelen hem goed te vervloeken om te zorgen dat hij Luthien niet mee zou nemen. "Ik betwijfel ook of het nodig is om Christina echt volledig uit de weg te ruimen. Wellicht komt ze in de toekomst nog van pas."  zei hij niet wetende dat hij de volgende dag Christina zelf zou aanvallen met de dooddoeners die hij mee zou nemen voor de aanval op de orde. Wist hij veel dat Chris en haar vrienden zich hadden aangesloten bij het anti voldemort clubje. "Zal ik Melian op de hoogte brengen van uw plannen of wilt u dat zelf doen Heer?"  vroeg Severus toen maar droogjes. Melian moest natuurlijk op de hoogte gebracht worden en hij deed het liever zelf prive zodat ze ook een plan konden bedenken om Voldemorts plannetje te dwarsbomen. Hij moest echter wel eerst zien te pijlen of Melian het niet serieus zou overwegen...maar goed dat hij behoorlijk wat had geoefend met Legilimensie. Zijn zusje zou dan dus ook niet echt een probleem vormen gezien die haar emoties over haar gezicht liet glijden alsof het een tweede natuur was om open boek te spelen. Melian kon ook heel slecht liegen iets wat niet goed zou zijn als ze inderdaad een dooddoener zou worden maar ze zouden dat wel oplossen als het er echt op aan kwam. Hij hoopte nog steeds dat Melian van gedachten zou veranderen en zich gewoon lekker bezig ging houden met andere dingen in plaats van met dreuzeltelgen en dreuzels martelen en vermoorden. Severus keek Voldemort kalm aan en wachtte op verdere instructies, hij hoopte dat hij weg mocht, het was niet bepaald een gezellig 'even een bakkie koffie drinken'  middagje namelijk.

Terug naar boven Go down
Christina Black-Snape
The Queen
The Queen

Karakter kaart
Favorite Actor/Actress:

BerichtOnderwerp: Re: The Marauders studenten tijd (nieuw)   ma feb 01, 2016 8:04 pm

Voldemort

Voldemort keek Severus nog steeds aan. "Ik betwijfel het Severus of ze ooit nog van pas komt. Het enige nuttige dat ze tot nu toe voor ons betekend heeft is dat ze een kind met jou heeft maar aangezien ze je de deur heeft gewezen is dat geen optie meer dus is al haar nut voorbij. Voor nu laten we haar in leven maar zodra Luthien haar niet meer nodig heeft wil ik dat je Luthien daar weg haalt of je Christina moet doden of niet het zal gebeuren."zei hij toen. Ergens hoopte Voldemort dat morgen het leven van Christina Zwarts beendigt zou worden dan had hij Perkamentus namelijk op een zeer zwakke plek te pakken. Iets waar hij bijna zijn levensdoel van had gemaakt. "Nee, dat is niet nodig Severus. Ik wil haar toch nog spreken samen met Amycus."zei hij toen tegen Severus. "Als je het trouwens liever wilt kunnen ook hun samen je dochter opvoeden en hoef jij je daar niet meer bezig mee te houden en kan je je op belangrijkere zaken richten."Zei hij toen rustig. Voldemort dacht na over de opdracht die hij voor Melian en Amycus samen had en vond het eigenlijk wel een goede optie dat hun samen voor de baby zouden zorgen zodat Severus al zijn tijd vrij had om hem te dienen. "Morgen is het het einde van het Pro Perkamentus groepje en zal niemand het nog durven opnemen tegen ons Severus. Dan kunnen we beginnen om de perfecte wereld te creeeren zonder modderbloedje en zullen we heersen over de dreuzels inplaats van ons te moeten verstoppen." "Je mag gaan Severus, maar zodra Christina Zwarts een belemmering vormt ruim je haar op. Ik verwacht dat je daar geen problemen mee hebt."

heavenly
The King
The King

Karakter kaart

BerichtOnderwerp: Re: The Marauders studenten tijd (nieuw)   ma feb 01, 2016 8:18 pm

Lily Evers

Lily grinnikte even droog om Christina haar uitleg over hoe ze Sirius een keer had betrapt. "Nou ik ben blij dat jij degene was die hem heeft betrapt en niet ik. Al is het een keer behoorlijk close geweest. Niet dat ik er graag een gewoonte van maak om Sirius te gaan pesten als ik bij James ben maar als James niet thuis is en het enige levende wezen in dat huis - op de kakkerlakken en enge andere beesten na- Sirius is, heb ik weinig keuze. Al heeft het vaak totaal geen nut gezien Sirius ook nooit echt weet waar James is gezien Sirius die avond ervoor dan of teveel heeft gezopen om zich nog IETS te herinneren, OF hij is te druk bezig geweest met zijn nieuwe verovering van de avond." Lily rekte zich even uit en wilde eigenlijk aan het eten gaan beginnen maar ze wilde Remus en Melian eigenlijk niet storen. Het leek haar in elk geval niet wijs, het zag er in elk geval niet gewelddadig uit, enkel bijzonder ongemakkelijk en Melian keek alsof ze het liefste van de Skyloft af wilde springen dan nog langer naar Remus te moeten kijken dus Lily kon zo ongeveer wel raden wat voor vragen Remus aan Melian had gesteld, of uberhaupt wat hij tegen haar had gezegd. Luthien begon te huilen en Christina ging snel haar dochter halen voor die de hele buurt wakker zou krijsen en knikte even toen Chris meldde dat het er erg gezellig uitzag bij Mel en Reem "Ik vraag me af waar die twee het in Merlijns naar over moeten hebben... het is niet zo dat Melian echt veel moeite doet om Remus terug te krijgen, helemaal niet eigenlijk, en Remus geeft behoorlijk de indruk dat hij Mel ook niet terug wil en eigenlijk niets met haar te maken wilt hebben dus ik vraag me af wat er aan de hand is tussen die twee nu." Lily fronste even en keek toen weer naar Chris "Stuur Sirius anders een patronus? of een brulbrief, wedden dat hij dan wakker word. Als hij een dreuzelmeisje bij zich heeft schrikt dat kind zich een ongeluk en heeft Sirius wat te doen zodat hij wakker kan worden. Ik neem aan dat hij in staat is een geheugen te modificeren..of moeten wij altijd alles voor hem blijven opknappen?" niet dat Siertje niet perfect zelf in staat was om voor zichzelf te zorgen...tot op een zekere hoogte... maar het was vaak genoeg gebeurd dat James, Remus en de meiden Sirius uit de brand hadden moeten helpen.

Terug naar boven Go down
heavenly
The King
The King

Karakter kaart

BerichtOnderwerp: Re: The Marauders studenten tijd (nieuw)   ma feb 01, 2016 8:33 pm

Sirius katerhond Zwarts

Sirius kreunde luid toen hij zijn ogen open deed en het bonkende gevoel in zijn hoofd hem vertelde dat hij weer eens teveel had gezopen. Een warme arm rond zijn middel vertelde hem ook dat hij weer eens geluk had gehad en had gescoord. Al kon hij het geen geluk meer noemen, het was gewoon een talent van hem om meisjes mee te krijgen naar het appartement en ze in zijn bed te krijgen. De truc was: Charmant zijn, het meisje veel alcohol geven, lief doen, en een klein beetje magie zodat ze niet zien dat er allemaal magische voorwerpen in het appartement staan en boeken over magie en al die dingen. Of dat ze zijn toverstok toevallig zag. De toverstok die in zijn riem zat niet in zijn broek dankjewel. Sirius keek even om zich heen en zag dat het al rond 7 uur was en hij kreunde nogmaals. Niet dat hij bijster vroeg thuis was gekomen, rond half 8 vanmorgen ofzo en toen was hij nog zeer druk bezig geweest voor enkele uurtjes met de dame naast hem maar toch. Remus zou wel al weg zijn en god wist waar James uithing. Misschien bij Lily en anders zou hij vast wel rondlopen in het appartement. Sirius gleed geluidloos uit bed zonder de dame wiens naam hij was vergeten wakker te maken, deed snel kleding aan die hij van de grond af had gegrist en dook de douche in. Zijn koppijn werd langzaam aan minder maar hij was het erg nog steeds niet mee eens dat hij niet bijster veel meer wist van die avond/nacht maar dat was geen issue. Hij had een dame in zijn bed liggen.. alleen moest hij die er wel weer even uit knallen voor Christina ineens weer binnen zou komen denderen zoals enkele weken geleden. Het was niet het meest ideale geweest maar Sirius had er achteraf blauw om gelegen. De meid in kwestie met wie hij toen was gepakt herinnerde er zich nu toch niets meer van. Nou ...van Christina wist ze niets meer. Van hem daarentegen wist ze waarschijnlijk nog PRECIES hoe het was gegaan. Sirius stond met zijn rug naar de deur en was zo in gedachten verzonken dat hij niet hoorde hoe de deur zachtjes open gleed en iemand de douche in stapte achter hem. Hij schrok op toen hij ineens twee armen om zijn heupen voelde en er gleed een grijns over zijn gezicht. Ach waarom kon hij niet nu nog heel even plezier hebben voor hij naar Christina zou gaan? Hij draaide zich om en mevrouw hotstuff keek hem zwijmelend aan, ja dat effect had hij nou eenmaal op jonge roekeloze wanhopige dames.

Terug naar boven Go down
MelianSnape
Raj Kuthrapali
Raj Kuthrapali

Aantal berichten : 175
Registratiedatum : 10-06-15
Leeftijd : 23

Karakter kaart
Fandoms: Info
Favorite Actor/Actress:

BerichtOnderwerp: Re: The Marauders studenten tijd (nieuw)   ma feb 01, 2016 8:45 pm

heavenly schreef:
Remus Lupos

Remus had niet verwacht dat Melian absoluut geen antwoord had gehad op zijn vragen behalvw dat ze niet wist waarom ze Amycus over hem had verkozen. Het gaf  Remus meer en meer het idee dat er iets gaande was waardoor Melian geen keuze had of iets. Misschien hield Amycus wel iets boven haar hoofd , alleen dan was het waarom had Melian het dan niet verteld aan Chris en Lil of Perkamentus zelfs. Het was algemeen bekend althans tussen dooddoeners en Voldemort dat de Orde van de Feniks bestond en hij nam ergens aan dat Melian dat wel zou weten. Remus zuchtte even diep "misschien moet je daar maar eens over nadenken." Zei hij toen triest over dat ze die vragen niet kon beantwoorden. "Want als je geen vol antwoord kan geven op de vraag waarom je met Amycus ben dan vraag ik me af waarom je uberhaupt met hem ben en niet gewoon weggaat." Wist hij veel dat Melian bezig was dooddoener te worden en dat Amycus daar heel wat mee te maken had. Hij wist dat Amycus een dooddoener was maar daarom was het voor hem helemaal een raadsel waarom Melian hem had gekozen. Misschien kwam het ook wel door haar broer. Over Severus gesproken, die vloog ineens door de voordeur naar buiten met een doodse blik en Lily ging de keuken in en liep vervolgens naar waar Chris was en Remus fronste even. Dat kon nooit goed zijn.

Melian

Melian durfde Remus niet meer aan te kijken. Ze wreef een paar ik door haar ogen. De huid om haar ogen was helemaal rood en schraal van het huilen. Melian was nu te moe om nog maar een traan te laten. Ze kon überhaupt door alles niet meer zo goed nadenken. De kus met Remus had geweldig gevoeld en al haar gevoelens wederom overhoop geschopt. Melian zuchtte even en wist gewoon niet wat ze nu veder moest antwoorden. "Het is ingewikkeld. That's all. Samenleven met een dooddoener gaat niet over unicorns en rozen." zei Melian maar uiteindelijk. Ergens was het nog niet eens gelogen, behalve dan dat ze het nog moeilijker maakte door zelf dooddoener te willen worden. Naja, willen. Ze voelde zich enigszins verplicht om zich aan te sluiten bij de heer van het duister. Melian zag dat Lily en Christina blijkbaar stonden te springen om de aandacht van Remus, nadat Severus vluchtig het huis had verlaten. Melian vond het jammer dat hij alweer weg was, maar blijkbaar was er iets gebeurd tussen hem en Christina en Lily. Anders was hij vast niet zo snel weg gesprint. Melian nam zich voor hem vanavond te bezoeken als ze hem niet eerder zou zien. Ze had hem nog genoeg te vragen. Melian keek Remus nu pas weer aan. "Ik geloof dat Christina en Lily je nodig hebben." melde Melian droogjes. Ergens was ze daar wel jaloers op, ook al had ze dat niet helemaal door. Zij zou ook wel zoveel aandacht willen van Remus. Maar dat had ze dan eerder moeten bedenken, aangezien ze nu met Amycus was.
Terug naar boven Go down
heavenly
The King
The King

Karakter kaart

BerichtOnderwerp: Re: The Marauders studenten tijd (nieuw)   ma feb 01, 2016 8:48 pm

Off: ik heb de neiging Severus de Hitler groet te laten doen naar Voldie denk alleen niet dat dat er gewaardeerd word door meneer ik denk dat ik awesome ben... heeft voldie nog wenkbrauwen? x'D

Severus Sneep

Severus zijn kaak verstrakte maar verder liet hij niets blijken. Iemand vermoorden stond niet in zijn contract. Zijn vader was een uitzondering geweest gezien die man niets beters verdiende dan de dood die hij heeft gekregen, dat was ook een van de redenen waarom Voldemort hem zo aardig scheen te vinden, omdat hij zijn vader had omgelegd en Voldemort zelf ook zijn eigen paps had omgelegd. Maar om geheel andere redenen dan dat Severus het had gedaan maar goed dat deed er weinig toe het scheelde in elk geval, hij kon veel meer maken bij Voldemort en kwam met veel meer dingen weg dan bijvoorbeeld Korzel of Kwast. Of zelfs Ravenwoud. Echter, net als hij waren Bellatrix, Lucius en Dolochov net zo vertrouwd. Iets wat Severus enigzins irriteerde. Enkel Bellatrix en Dolochov hadden duidelijk laten blijken dat ze in staat waren te moorden, Lucius had niets gedaan behalve zijn connecties gebruikt op het ministerie en zijn geld om dingen voor elkaar te krijgen. Schijnbaar waardeerde Voldie dat anders had LucyLu zoals Chris en Lily hem altijd noemde het nooit in de binnenste kringen van Voldemorts volgers terecht gekomen. Severus knikte toen maar kort "Het zal geen enkel probleem zijn om Luthien als de tijd daar is weg te halen bij haar moeder. Indien nodig zal ik met Christina afrekenen. Als het meezit kan ik Evers ook opruimen."  zei hij gladjes alsof ze het over het weer hadden en niet over ijskoude moord op twee onschuldige vrouwen maar goed. Severus was niet geheel achterlijk -klein beetje maar wat betreft Chris en zijn keuzes- hij wist precies wat hij wel en niet kon zeggen tegen Voldie en hij wist goed genoeg wanneer hij zijn mond moest houden en moest doen alsof het hem allemaal geen ruk kon schelen. " Ik zal Melian morgen ook meenemen naar de aanval op Perkamentus en zijn volgers." zei hij ineens , Melian moest zich op de een of andere manier bewijzen en hij wist heel goed dat Voldemort wilde dat Melian mee zou gaan ook al zou Mel dat niet willen, ze had weinig keuze "Kan Amycus ook gezellig mee en zijn zus. Ik neem aan dat Bellatrix ook wel graag mee wil." hij wilde haar niet mee maar het zou verdacht zijn als hij haar niet zou noemen.

Terug naar boven Go down
Christina Black-Snape
The Queen
The Queen

Karakter kaart
Favorite Actor/Actress:

BerichtOnderwerp: Re: The Marauders studenten tijd (nieuw)   ma feb 01, 2016 8:54 pm

Christina Zwarts

Christina dacht weer aan de kus tussen haar en Severus en was daardoor even afgeleid. Gelukkig viel Luthien snel weer inslaap toen Christina haar hoofdje op haar borst had gelegd en een liedje rustgevend begon te neurieen en met een glimlach keek ze naar haar slapende dochter. Hoe rot ze zich ook voelde door Severus, toch maakte haar kleine meisje haar altijd blij. "Ik hou heel veel van jou he."zei ze toen met een toon die je alleen tegen baby's gebruikte en gaf haar dochter een kusje. Ondertussen legde ze haar dochter op haar schouder zodat ze één had vrij had en haalde met een duivelse grijns een brullbrief uit een laadje. "Oh ik heb speciaal voor Sirius en Severus een hele voorraad hiervan."Zei ze toen met een grote grijns. Ze stuurde de brief waarin ze erg duidelijk maakte dat Sirius meteen moest komen omdat ze zus zin had om der hoofd eraf te zuipen. Christina zou zo wel vragen of Remus of Lily op Luthien wilde passen en zou morgen wel met Remus praten over de kus die zei en Severus hadden gehad. Ze stuurde de brief naar Sirius toe en hoopte dat hij snel zou komen ze wilde wel weer is een avondje weg, ze was single dus ja dan moest ze er ook maar gebruik van maken. Misschien was dat wel het beste medicijn om Severus te vergeten voor zover ze dat zou kunnen. Ze keek weer naar Lily. "Ik heb er trouwens ook bij gedaan dat hij dat wezen van jou is wakker moet maken of in ieder geval mee uit het hol moet sleuren...ik denk trouwens dat het hol wel de beste bijnaam is voor hun huis, gezien je het gewoon geen huis meer kan noemen..."zei ze toen Serieus. Ze zuchtte even diep ze miste Severus echt ontzettend erg.

heavenly
The King
The King

Karakter kaart

BerichtOnderwerp: Re: The Marauders studenten tijd (nieuw)   ma feb 01, 2016 9:02 pm

Off: Uhg my Relian feels (Remus/Melian) (see what I did there?)

Remus Lupos

Remus voelde zich met de seconden ongemakkelijker en wilde eigenlijk weg maar het leek alsof hij met super weerwolfbestendige lijm vast vastgeplakt aan de grond en hij kon zijn blik niet bepaald weghalen van Melian. Ze zag er niet bijster gezond uit had duidelijk een gebrek aan slaap en goed voedsel al wist hij dat dat met geen mogelijkheid aan Lily kon liggen gezien dat een keukenprinses was geworden. "Het is altijd gecompliceerd..." gromde hij lichtelijk chagrijnig dat ze dat excuus gebruikte over Amycus. Tuurlijk is met een dooddoener leven gecompliceerd. dacht je dat het allemaal kittens en puppy's was ofzo. Dacht Remus bitter. Hij had half meegekregen wat er was gebeurd gezien hij met zijn rug naar de deur stond maar hij had meegekregen dat Severus eruit was geschopt en dat Lily niet bepaald blij was met hem. Niemand was op het moment blij met Broer en Zus Sneep maar goed wat doe je eraan. Remus merkte dat Melian het niet prettig vond dat zijn aandacht weer verschoof naar zijn beste vriendinnen en trok even een wenkbrauw op en begon weer een muur om zich heen te bouwen voor Melian "Ik neem aan dat jij snel terug moet naar je vriend." en na dat gezegd te hebben draaide hij zich met een ruk om en liep naar de babykamer waar Christina en Lily stonden te praten. Althans Christina had een duivelse grijns op haar gezicht en Lily keek naar haar vriendin alsof ze was doorgedraaid "Oh hemel... wat is er aan de hand? Wat is er gebeurd? En Chris waarom kijk je alsof je doorgedraaid bent en Sirius iets aan gaat doen?" wat waarschijnlijk nog waar was ook. Oh Remus zou er nu goud geld voor betalen om Sirius te kunnen zien/horen. Hij had namelijk gezien dat Chris een brulbrieven verzameling had speciaal voor Sirius en Sneep en hij wist dat ze dat regelmatig gebruikte om Siertje wakker te maken. Lily lachtte "Oh ik denk dat we een volledig gedetailleerd verslag van James kunnen verwacht straks" zei ze in haar handen wrijvend alsof ze een heel briljant duivels meesterplan hadden bedacht en Remus was nu oprecht ongerust over de mentale staat van de twee vrouwen.

Terug naar boven Go down
heavenly
The King
The King

Karakter kaart

BerichtOnderwerp: Re: The Marauders studenten tijd (nieuw)   ma feb 01, 2016 9:15 pm

Sirius Zwarts

Sirius en mevrouw Hotstuff waren net een beetje lekker op gang, de douche was volledig beslagen en je kon amper wat zien behalve de handafdruk van mevrouw hotstuff die ze tegen de douche had gedrukt voor balans. Ineens vloog de badkamer deur open maar Sirius en mevrouw hotstuff waren zo druk bezig dat ze het niet eens hoorde tot Sirius ineens de donderende strenge stem van Christina door de badkamer hoorde galmen. Sirius schrok zich een driedubbele rolberoerte en mevrouw hotstuff begon te gillen toen ze de deur op een kiertje had gedaan om te kijken en een rode brulbrief midden in de badkamer zag zweven met Chris haar stem die tekeer ging dat Sirius met zijn reet naar haar toe moest komen en James mee moest nemen. Sirius wist niet eens waar Gaffel was. Hij wist wel dat hij weer eens een geheugen moest modificeren door Christina haar stomme brieven en dat hij niet eens klaar was met mevrouw hotstuff en nu dus unfinished business had. Maar Chris had het goed gemaakt door te melden dat ze zich klem wilde zuipen dus dat kwam wel goed met zijn eh business. Sirius loodste mevrouw hotstuff de douche uit, ze stapte met een grote boog om de brief heen die nu op de grond lag alsof het een gewone brief was. Sirius droogde zich rustig af terwijl mevrouw hotstuff volledig door het lint ging, naakt, iets wat Sirius niet erg vond. Toen hij eenmaal was aangekleed pakte hij zijn toverstok en met een simpele bezwering liet hij mevrouw hotstuff vergeten dat ze een pratende brief had gezien. Het was daarna erg simpel om te zorgen dat ze bij de deur kwam "Het was geweldig Mary" "Mijn naam is Aline." "Natuurlijk." hij dwong haar zo ongeveer de deur uit en zuchtte diep toen hij zich herinnerde dat hij naar Chris moest en een zeker vriendje van Lily mee moest slepen en dus ging hij op zoek naar zijn beste vriend die ook in de douche stond "Gaffel! Lily vraagt naar je" er klonk een knal, hard gevloek, gerommel en voor Sirius nog iets anders kon zeggen stond James voor zijn neus volledig aangekleed, zijn haar nog zeiknat, en door de war zoals altijd en zijn bril stond scheef op zijn neus. Sirius keek zijn beste vriend lang zwijgend aan voor hij zijn hoofd schudde en met James vervolgens naar het appartement van de meiden liep en aanbelde. Niet dat hij niet gewoon binnen kon denderen maar hij wilde liever geen inbreuk maken op Christina haar privacy ..zoals zij dat bij hem deed.

Terug naar boven Go down
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: The Marauders studenten tijd (nieuw)   

Terug naar boven Go down

The Marauders studenten tijd (nieuw)
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 4 van 17Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 10 ... 17  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Trage tijd.
» Nieuw techniek? Alcohol?
» Nieuw in deze vreemde land
» Nieuw gebied Kittypets
» Tijd voor de oorlog-trainingen!

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum