thunderstruckfandoms

Dit forum is voor iedereen die niet uit hun fandom kan ontsnappen!

IndexIndex  PortalPortal  KalenderKalender  FAQFAQ  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

Deel | 

The Marauders studenten tijd (nieuw)

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4 ... 10 ... 17  Volgende
AuteurBericht
Christina Black-Snape
The Queen
The Queen

Aantal berichten : 676
Registratiedatum : 03-06-15
Leeftijd : 24

Karakter kaart
Fandoms: Christina Black-Snape
Favorite Actor/Actress:

BerichtOnderwerp: Re: The Marauders studenten tijd (nieuw)   do jan 14, 2016 12:40 am

Christina Zwarts

"Ze waren erbij voor mij, niet voor jou."zei Christina toen naar waarheid. Ze waren erbij om toe te zien dat Christina zich niet over zou geven aan Severus of volledig zou instortten bij Severus. In de gaten houden of hij Luthien niet mee zou nemen kon ze namelijk prima zonder hulp. Ze was totaal niet bang dat ze hem qua magie niet tegen zou kunnen houden. Hij nota bene had haar genoeg geleerd op dat vlak. "Hou je rustig waar Luthien bij is. Als ze er niet bij is schreeuw je maar zoveel als je wilt tegen me, maar als zij erbij is praat je rustig...wat je ook zegt."Zei ze toen streng tegen hem maar ze zorgde er wel voor dat ze zelf niet ging schreeuwen. "Ik laat je inderdaad niet alleen met haar...je ziet haar te weinig je hebt te weinig ervaring met haar omdat ook te kunnen...denk je dat ik Lily zomaar alleen met haar liet? ik laat überhaupt niemand alleen met haar behalve Remus en Lily en ook niet langer dan één of twee uurtjes. Dat had je kunnen weten...Verwacht je soms dat ik je haar zomaar mee geef naar jou huis? Terwijl je nul ervaring hebt verder met kinderen en je haar niet meer dan 1 a 2 uurtjes op een dag ziet? Waardoor je dat ook nooit zal krijgen..." ze voelde zich weer gekwetst door hem. Ze wilde het beste voor haar dochter, hun dochter en dat zou hij moeten weten. Ze zei er alleen niet bij dat ze ook bang was dat hij andere bij Luthien in de buurt zou laten. Nee ze was niet bang dat Severus Luthien iets zou aan doen, wel dat hij andere bij haar zou laten of misschien in paniek zou raken dat hij Luthien niet meer zou mogen zien of iets en haar dan mee zou nemen. "Ik weet dat je haar nooit pijn zou doen."fluisterde ze toen zachtjes. Christina vermelden maar niet dat Lily of Remus haar ook wat zouden aan doen als ze Severus alleen liet met Luthien. Niet fysiek althans dacht ze bij zichzelf, hij had haar ook nooit lichamelijk ook maar met 1 vinger wat gedaan. "Je weet donders goed dat ik niet wil dat Remus volledig het vaderschap van je moet overnemen. Anders had ik je niet laten komen terwijl ik beviel he." Christina werd niet bang van hem absoluut niet, maar het deed haar wel ontzettend veel pijn hoe hij tegen haar deed. "Je was vroeger zo anders...veel liever ook tijdens haar geboorte...je was weer de Severus die ik kende waar ik van hou....nu...ik ken jou niet hoe jij nu doet."zei ze toen naar waarheid. Dit was hoe Christina zich erover voelde alsof hij een totaal ander persoon was. Christina liep naar het raam toe van de babykamer zodat Severus niet zou zien dat er nu tranen over haar wangen begonnen te stromen. Ze probeerde zich in te houden, maar alle verdriet en hormonen in combinatie maakte dat erg moeilijk voor haar.

http://thunderstruckfandoms.bestforumpro.com
heavenly
The King
The King

Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 04-06-15

Karakter kaart
Fandoms: Harry Potter; Arrow; The Flash; Tmi
Favorite Actor/Actress: Stephen Amell; Grant Gustin; Emma Watson; David Tennant; Alan Rickman R.I.P.; Johnny Depp; Emilia Clarke; Sam Claflin; Jamie Campbell Bower.

BerichtOnderwerp: Re: The Marauders studenten tijd (nieuw)   do jan 14, 2016 8:24 pm

Severus Sneep

Severus trok een wenkbrauw op en keek Christina schamper aan "Geloof je zelf dat Lily en Lupos er bij zijn enkel om jou in de gaten te houden?" Vroeg hij ongelovig. Dat ze zo naief kon zijn. "Ik betwijfel het namelijk. Ik denk eerder dat ze er ook bij zijn om te zorgen dat ik niets doe. Dat ik me braaf aan de afspraken hou - alsof ik dat niet zou doen- en dat ik geen rare dingen ga doen of zou proberen Luthien mee te nemen. Wat trouwens ondenkbaar is, ik zou haar nooit bij jou weghalen ik weet ook wel dat dat niet gaat." Hij bleef kalm en keek dus even voorzichtig naar Luthien en begon zachter te praten zodat hij haar niet wakker zou maken. "Ik ga noet tegen je schreeuwen dat is niet nodig maar het zou fijn zijn als je stopt met de hele tijd herhalen dat ik er zelf voor heb gekozen daar ben ik me namelijk pijnlijk goed van bewust en het is onnodig om dat de hele tijd naar boven te halen net als dat ik een dooddoener ben. Ook daar ben ik me zeer goed van bewust" ja..ook behoorlijk pijnlijk gezien de heer van het duister hen allemaal soort van had gebrandmerkt met het duistere teken dat je halve arm erad brandde als hij je opriep maar dat wist Chris ook niet. Chris wist uberhaupt niet eens dat er een duister teken was waarmee de heer zijn volgelingen mee opriep. En hij kon het ook allemaal niet vertellen hoe graag hij het ook wilde. Hij was echter wel blij om te horen dat Christina Luthien nooit langer dan 2 uur aan iemand anders overgaf en dat niemand dus langer dan 2 uur alleen met zijn dochter was...met name Lupos. "ik verwacht helemaal niets van je Christina." Zei hij vervolgens gladjes "behalve dat je goed voor haar zorgt wat je ook doet dat weet ik." Ja dat wist hij maar al te goed. Hij vond het ook vreselijk dat hij geen tijd had om vaker langs te komen maar dat had hij niet ... hij snoof even zacht "ik zou haar inderdaad nooit wat aan doen. Net zo min als dat ik jou zoveel pijn wilde doen" dat laatste vloog eruit voor hij er erg in had en zijn gezicht veranderde ook direct van schamper naar soort van geschokt dat hij dat eruit had gegooid. Hij vervolgde toen zacht "ik had weinig keuze." Hij zuchte even en stond toen op om een beetje rond te lopen met Luthien en luisterde vervolgens naar Chris die zei dat hij was veranderd "Werken voor de Heer van het Duister doet dat met je.." mompelde hij enigzins triest. "Ik wou dat ik je kon vertellen wat er allemaal aan de hand is en wat het inhoud maar dat word mijn dood als hij erachter komt dat ik wat heb gezegd en gezien ik er inderdaad wil zijn voor Luthien liever ik het risico niet lopen." Chris was met haar rug naar hem toe gaan staan en Severus kende haar goed genoeg om te weten dat haar nijdige bui weg was en dat ze nu zich ellendig voelde. Hij liep naar de box die in de kinderkamer stond en legde Luthien en voorzichtig in en liep vervolgens naar Christina toe en bleef achter haar staan "Christina" mompelde hij zichzelf nu ook ellendig voelend "je bent een goede moeder en ik wou dat ik er vaker kon zijn maar... dat gaat niet." Verzuchtte hij hopende dat hij Chris op zn minst een klein beetje kon troosten. Hij kon moeilijk zn echte gevoelens uiten dat zou voor problemen en complicaties zorgen.

Terug naar boven Go down
http://www.thunderstruckbooks.wordpress.com
heavenly
The King
The King

Karakter kaart
Favorite Actor/Actress: Stephen Amell; Grant Gustin; Emma Watson; David Tennant; Alan Rickman R.I.P.; Johnny Depp; Emilia Clarke; Sam Claflin; Jamie Campbell Bower.

BerichtOnderwerp: Re: The Marauders studenten tijd (nieuw)   do jan 14, 2016 11:04 pm

Remus Lupos

Remus zuchtte even diep "Noem het nieuwsgierigheid want ik vraag me namelijk af, als je zo gelukkig bent waarom je dan huilt." Zei hij droogjes. Hij vond dat Melian zich nu een beetje aanstelde, zij was naar zijn mening niet het slachtoffer. Zij was degene die vreemd was gegaan en toen voor Amycus had gekozen. Dat was niet zijn keuze maar op het moment dat Melian zei dat ze toch Amycus koos had het Remus weinig kunnen schelen. Nu echter na een paar maanden was zijn woede weg geebt en voelde hij zich alleen maar ellendig omdat degene waar hij zoveel van hield duidelijk niet van hem hield. Wat dat betrof zaten hij en christina in hetzelfde schuitje alleen was Sneep niet vreemd gegaan en Melian wel. "Vanaf waar ik sta ziet het er niet bepaald naar uit dat je voor jezelf kan zorgen" zei hij koeltjes en hij probeerde zijn stem nog steeds afstandelijk te houden wat niet heel erg lukte maar goed who cares het was niet zo dat het Melian iets boeide. "Er was een tijd dat je alles met me deelde." Hij wist dat het misschien gemeen was maar hij kon niet echt medelijden oprengen voor Melian die hem zoveel pijn had gedaan en waar hij nog steeds niet overheen was. Hij had alles weggestopt en had zich geconcentreerd op het helpen van Christina en al die dingen zodat hij er niet aan hoefde te denken.. uitstelgedrag noemen ze dat. Remus snoof even en rolde met zijn ogen maar zei verder niets maar wilde wel even vertellen wat hij allemaal van Christina en Lily hoorde "Ik hoor dat je zelden thuis bent, als je thuis bent eet en slaap je amper je ziet er volgens de meiden uit als een necroot met een kater en je bent veel afgevallen zelfs ik kan dat zien-" hij legde zijn hand op Melian haar schouder en draaide haar om, toen zag hij ook meteen dat ze behoorlijk had gehuild en voor een moment voelde hij zich schuldig al zou hij niet weten waarom en dat schuldgevoel was ook weer heel snel weg hij voelde nu echter wel medelijden gezien het duidelijk was dat Melian zich diep ongelukkig voelde. Nou dat maakte dan twee van hen gezien het voor hem ook geen rozengeur en manenschijn en rainbows en unicorns was. Als Melian wist hoe ellendig hij zich echt voelde.. hij vroeg zich af of het haar eigenlijk zou boeien als ze wist hoe vreselijk hij het vond en dat hij het moment van accepteren aan het uitstellen was tot hij er niet meer onder uit kon komen. Hij verwachtte van niet anders had Melian daar wellicht wel over nagedacht voor ze vreemd was gegaan maar goed. "Ik zie zelf dat je weinig slaapt, je bent bleek en heb wallen onder je ogen en ik betwijfel dat het weinig slapen komt omdat het zo gezellig is s'nachts met je vriendje." Meldde hij droog. Zijn blik verzachtte echter en hij zuchtte diep "als je zo ongelukkig ben kan je er ook gewoon mee stoppen." Ja dat zou kunnen. Niet wetende dat Melian een dooddoener in opleiding was. Ineens zei Melian dat het haar speet, alles en whatever en hij fronste even. Kwam ze nu mee... "wat wil je dat ik doe Melian?" Vroeg hij toen "ik kan niet..." weer zuchte hij "het spijt me gaat niets veranderen of oplossen en het zal er niet bepaald voor zorgen dat ik me beter voel." Daar dat was er ook uit. Wellicht snapte Melian ook dat hij het door dit gezegd te hebben, niet bijster makkelijk had met het verliezen van zijn groote liefde.

Terug naar boven Go down
MelianSnape
Raj Kuthrapali
Raj Kuthrapali

Aantal berichten : 175
Registratiedatum : 10-06-15
Leeftijd : 23

Karakter kaart
Fandoms: Info
Favorite Actor/Actress:

BerichtOnderwerp: Re: The Marauders studenten tijd (nieuw)   do jan 14, 2016 11:44 pm

Melian

Melian zei maar niks meer over de nieuwsgierigheid van Remus over haar tranen. Waarschijnlijk kon het hem toch vrij weinig schelen allemaal en vond hij waarschijnlijk dat deze situatie met Amycus haar eigen schuld was. Natuurlijk had ze zelf veroorzaakt dat het uiteindelijk uitging met Remus, maar Melian had gehoopt dat beide na de break-up weer gelukkig zouden kunnen worden zonder elkaar. Nu Melian erover nadacht was ze eigenlijk helemaal niet happy als ze al die tijd had gedacht, maar het was nu al te laat om daar over na te denken. Als ze niet met Amycus veder had gewild, dan had ze dat eerder moeten bedenken. Niet nu ze bezig was zichzelf te bewijzen aan de heer van het duister. "Ik probeer mezelf te redden en dat gaat misschien niet altijd zoals gepland, maar ik doe m'n best." Melian gaf nu lichtelijk toe dat ze inderdaad met bepaalde dingen goed haarzelf kon redden. Voorheen was Remus er altijd geweest die haar advies kon geven over alles in het leven. Al ging het om de stomste dingen of over levens beslissende dingen, zoals de opleiding die Melian nu bijvoorbeeld deed. Zonder Remus zijn hulp, had ze waarschijnlijk nooit kunnen kiezen wat ze nu echt leuk vond. Toen Remus zei dat er een tijd was waarin hij alles met haar deelde, leek het wel alsof haar hart brak. Dat het nu pas echt goed doordrong wat Melian was verloren en wat ze nog overhad en dat was eigenlijk alleen Amycus en haar broer. Amycus die meer bezig was met andere dingen en hetzelfde gold voor haar broer, maar dat nam ze hem minder kwalijk. Melian hoorde wat Christina en Lily hem allemaal hadden verteld. Gelukkig geen schokkende dingen dus. "Ik ben inderdaad niet vaak thuis," Melian haar zin afmaken, maar blokkeerde toen ze de hand van Remus op haar schouder voelde. De hand op haar schouder zorgde onmiddelijk voor een tinteling die door haar hele lichaam te voelen was en een soort van warmte met zich meebracht. Melian draaide zich om en kon Remus nu weer recht aankijken. Ondanks dat ze dat niet helemaal durfde, deed ze het toch even kort. De grijze ogen die haar zo vertrouwd waren. De littekens over zijn gezicht die ze precies wist te volgen met haar vingers en zijn warrige haar waar Melian haar vingers altijd door heen gleden. Melian trok een wenkbrauw op toen Remus zei dat haar slaaptekort door haar nachtelijke avonduurtjes met Amycus kwam. Kwam het daar maar door, dan had ze nu niks te klagen. Dan zou ze zich nu niet zo voelen... dacht ze. Melian lachte even pijnlijk. "Niet dat ik jouw dat met liefde zou vertellen, maar ik kan je wel vertellen dat dat niet de oorzaak is." Misschien was het woord 'liefde' wat raar in deze zin, maar Melian had het er al uit voordat ze zich kon bedenken. "Ik kan niet stoppen. Ik heb al amper wat, dan houd ik helemaal niks meer over." gaf Melian eerlijk toe. Niet dat dat de enige reden was. De voornaamste reden was natuurlijk dat ze een dooddoener in opleiding was en dat het helemaal uit de hand zou lopen als het uit zou gaan met Amycus. Melian haalde even haar schouders op en voor ze het wist liepen de tranen weer over haar wangen. Oh god, kon ze nu nooit stoppen met huilen? Waarschijnlijk kwamen gewoon alle emoties er van de afgelopen tijd uit. "Ik weet het niet, Remus. Ik weet het echt niet meer. Ik wil je geen pijn meer doen en het idee dat ik dat al heb gedaan, is bijna ondragelijk." Melian had Remus niet aan durven kijken terwijl ze dit zei. Een paar minuten geleden had ze dit nu nog niet durven zeggen, maar waarom ze dat nu wel durfde, wist Melian eigenlijk ook niet.
Terug naar boven Go down
Christina Black-Snape
The Queen
The Queen

Karakter kaart
Favorite Actor/Actress:

BerichtOnderwerp: Re: The Marauders studenten tijd (nieuw)   vr jan 15, 2016 12:00 am

Christina Zwarts

"Wat kan jou het dan schele wat Remus en Lily denken? Waarom maak je je daar dan zo druk om? Het is niet zo dat je met hun echt contact hoeft te hebben of iets Severus." zei ze terwijl ze de nadruk legde op zijn naam. Het irriteerde haar mateloos dat hij haar bij haar volledige naam bleef noemen toen ze samen waren deed hij dat alleen als ze ruzie hadden. Net als dat ze hem toen altijd Sev noemden toen ze samen waren, behalve dan als ze boos was dan noemde ze hem ook Severus. Christina snapte oprecht niet waarom dat hem dwars zat van Lily en Remus, zo lang zij geloofde dat hij nooit iets met Luthien zou doen was het toch goed dacht ze bij zichzelf. Christina hoorde zijn opmerking van dat hij haar geen pijn had willen doen en kon het niet laten om te zeggen: "Nou dat is je dan perfect gelukt. Mij niet pijn doen. Fantastisch..."Zei ze sarcastisch, het sarcasme had ze duidelijk van hem overgenomen de afgelopen twee jaar dat was wel duidelijk. "Ik dacht dat je gelukkig met me was, van me hield. Dat ik genoeg voor je was, maar van de ene op de andere dag dumpte je me. Alsof ik niets voor je was en ben wat duidelijk ook zo was. Vervolgens bij Luthiens geboorte...toen was je niet bij me weg te slaan ook de dagen niet dat de helers dachten dat ik zou komen te overlijden. Je was constant bij me en je zorgde voor mij en Luthien. Ik dacht dat alles weer goed was tussen ons! Dat je bij me terug was! Vervolgens hoorde je dat ik er boven op zou komen en was je direct weg. Je had net zo goed een mes door me hart kunnen steken dat was minder pijnlijk geweest!"zei ze boos tegen hem. Ze keek nog steeds uit het raam hopend dat het haar tranen tegen zou houden en dat ze zichzelf kon beheersen. Echter maakte zijn woorden het haar nog vele male moeilijker en voelde ze hoe er langzaam een traan over haar wang naar beneden gleed, na die ene traan volgden er meerderen en voordat Christina het wist stond ze te huilen. Ze wilde tegen hem schreeuwen boos zijn, hem slaan het liefste of uit het raam gooien dat was ook nog een goede optie. In plaats daarvan stond ze nu te huilen. God damn hormonen. Dacht ze bij zichzelf. Christina merkte dat hij achter haar stond, vlak achter haar. Ze kreeg er kippenvel van (positief) en wilde het liefste tegen hem aan gaan staan en als ze één stap naar achteren zou zetten zou ze dat ook doen. Toen ze zijn laatste woorden hoorden over dat ze een goede moeder was, dat hij het haar allemaal wilde vertellen. Had ze zichzelf niet langer in de hand en draaiden ze zich om. Ze stond maar enkele centimeters van hem af, ze was vlak bij hem. Met betraande ogen keek ze hem aan. "Vertel het me dan Severus, hoe wilt hij daar achter komen dat je het mij vertelt? Misschien kan ik je helpen, kunnen we samen een oplossing bedenken." zei ze wanhoopig tegen hem. "Of kan mijn grootvader je helpen."ze keek hem bijna smekend aan en ze had zichzelf niet meer in de hand waardoor ze iets ging doen waarvoor ze zichzelf wel kon slaan. "Severus, alsjeblieft kom bij me terug. Ik mis je. Ik hou nóg steeds van je."smeekte ze hem. en dit was uniek want Christina Zwarts had nog nooit haar hele leven oprecht om iets gesmeekt want daar deed Christina niet aan, maar ze kon nu niet anders. Plus hormonen, ja die werkte echt niet mee.

heavenly
The King
The King

Karakter kaart

BerichtOnderwerp: Re: The Marauders studenten tijd (nieuw)   vr jan 15, 2016 12:50 am

Severus Sneep

Severus bleef zo rustig mogelijk, hij was niet helemaal achterlijk (niet helemaal...wel grotendeels) en hij wist dat dit hormonen waren waar Christina moodswings had, niet dat dat het minder vervelend (ja vervelend) maakte maar er was weinig aan te doen. Het leek net of ze een ernstige vorm van ongesteldheidssyndroom had. Althans zo noemde Sev het even (vind ik leuk puh) "Het boeit mij wat Lily en Lupos zeggen omdat het jou wat boeit wat hun zeggen." Zei hij nog steeds de kalmheid zelve. Hij wist dat Chris hem het liefste wilde omleggen maar goed.. hij wist ook dat zijn 'kalmte' haar waarschijnlijk ook zo irriteren. Een potje tegen elkaar schreeuwen en schelden zou wellicht wat opluchten ofzo. Wie weet. Severus negeerde de nadruk die Chris op zijn naam had gelegd. Hij noemde haar expres Christina om de afstand te behouden tussen hen. Als hij haar weer Chris ging noemen.. nope ging niet gebeuren. Hij trok een gezicht die even pure ellende uitstraalde toen ze sarcastisch ging doen over dat het hem goed gelukt was om haar geen pijn te doen en hij wilde bijna net zo fel reageren als dat zij nu deed maar wist zich in te houden. Als hij nu net zo krengerig tegen haar ging doen zouden ze hun stemmen uiteindelijk ook gaan heffen en hij wilde Luthien niet wakker maken maar Christina was nu overmand door verschillende emoties en had zichzelf waarschijnlijk op het moment niet in de hand. "Ik zei ook dat ik je geen pijn WILDE doen." zei hij met nadruk op wilde "Ik weet heus wel dat dat wel is gebeurd." As a matter of fact. Hijs niet blind. Of dom. Nou ja.. niet zo dom in elk geval. Hij moest toegeven dat hij inderdaad wel een beetje een idioot was maar dat was ook niet bepaald terug te draaien. Hij wilde bijna tegen haar schreeuwen dat hij ook gelukkig was met haar maar dat was geen optie. Voor haar eigen veiligheid en die van Luthien. Wist hij veel dat ze haar leven al op het spel zette door bij de orde te gaan. Hij kon ook niet zeggen dat hij was verdwenen toen hij hoorde dat ze zou herstellen ondat de heer van het duister hem al meerdere malen had opgeroepen en hij die oproepen had genegeerd voor haar. Hij had er ook behoorlijk van langs gekregen toen hij uiteindelijk zijn hoofd had laten zien. Hij zou willen dat hij nu een mes had zodat hij zichzelf kon steken maar helaas er was er geen in de buurt. Logisch ook in een babykamer. Dan zou Luthien al vroeg leren moorden.. ook niet de bedoeling. Hij wilde geen kleine psychopaat als kind. Ineens draaide Christina zich om en stond ze bijzonder dicht voor hem en Severus hield zijn adem in. Oh te dichtbij... Christina begon wanhopig tegen hem te razen dat ze hem wel zou proberen te helpen of dat Perkamentus wel zou kunnen helpen nou de laatste persoon met wie Severus nu in contact wilde komen was Albus Perkamentus dankuzeer. Die zou hem waarschijnlijk levend villen omdat hij Christina pijn had gedaan. Chris begon hem ineens te smeken en hij zette een stap achteruit en keek triest naar de grond en nu ging hij iets zeggen wat hem ook gewoon fysiek pijn deed aan zn hart "Ik wil geen oplossing Chris. Of met Perkamentus praten. En zelfs al zou ik je terug willen zou dat niet gaan." Auch. Sorry not sorry.. Chris zou hem gaan vermoorden. "Jij en Luthien zijn sowieso beter af zonder mij." Dat vond hij oprecht. Hij was nou niet echt een goed voorbeeld. Net zo min als dat zijn eigen vader een goed voorbeeld was geweest voor hem de dronken klootzak..die hij zelf heeft vermoord. Hij had al 1 moord op zijn naam staan.. er zouden er wellicht meer volgen...tot nu toe was het enkel nog informatie krijgen volgers werven en dreuzeltelgen martelen.. het zou niet lang meer duren voor het zou escaleren naar moord en Severus wist bijna 100% zeker dat Bellatrix al ver voor liep met aantal kills.

Terug naar boven Go down
heavenly
The King
The King

Karakter kaart

BerichtOnderwerp: Re: The Marauders studenten tijd (nieuw)   vr jan 15, 2016 1:06 am

Remus Lupos

Remus wilde bijna week een stekende opmerking maken over amycus en hoe incapabel die was om Melian gelukkig te maken maar hij hield zich als een brave wolf in en trok enkel een gezicht "Waarvoor probeer je jezelf te redden? Buiten dat, als het je niet altijd even goed lukt is het wel Amycus zijn taak om dat te doen maar hij is blijkbaar duidelijk te druk bezig met andere dingen." Gromde hij. Nee hij kon het oprecht niet hebben dat Melian duidelijk niet zo belangrijk voor Amycus was als dat eerst werd gedacht gezien hij haar bijna had lopen stalken en aan het begin verwende. Het was heel lastig voor Remus om niet hele snerende dingen over Amycus te zeggen maar het zou toch niets uithalen er zou niets veranderen. Allerlei herinneringen schoten door Remus zijn hoofd, sommige goed sommige slecht maar toch.. her waren momenten met Melian in een betere tijd. Waarin zowel hij als Chris en sneep en Lily en James gelukkig waren. De enige die dat nu nog hadden waren Lily en James. Sirius klaagde trouwens ook niet die vond dat studentenleven wel prima. Elke week een andere meid..of elke dag renus hield het niet precies bij en wilde het eerlijk gezegd ook absoluut niet weten. Melian gaf toe dat ze niet vaak thuis was en hier vroeg hij zich het volgende af "Als je geen nachtelijke avontuurtjes met Amycus heb... wat doe je dan als je niet thuis ben?" Als amycus geen tijd voor haar had en ze hadden geen seks waarom was Melian dan zo godsgruwelijk vaak de hort op? Zou vast niet dat ze ging shoppen of iets. Zijn uitdrukking verzachtte weer toen Melian zei dat als ze zou stoppen ze niets meer zou hebben en hij schudde zijn hoofd "dat is niet waar en dat weet je. Je hebt Lily en Christina. En je broer" niet dat je daar zo blij mee moest zijn op het moment maar dat zei Remus maar niet hardop. Hij twijfelde even of hij zou zeggen wat hij wilde zeggen maar gooide het er toen toch maar uit "Je zou mij hebben. Misschien niet op die manier als vroeger. Maar ik zou je ook niet verstoten" zoals hij de afgelopen paar maanden had gedaan. (Aah mn hand slaaptxD) ineens begon Melian weer te huilen en Remus wist niet wat te doen. Normaal, toen ze nog samen waren, kon hij haar troosten en alles maar nu...ze neldde dat het bijna ondraagelijk was om te weten dat ze hem pijn had gedaan. Ja daar had ze ook aan moeten denken voor ze met Amycus het bed in dook...Remus schudde die gedachten direct van zich af "Het is ondraagelijk on te weten dat je met Hem bent en ook nog eens ongelukkig. Ik had er alles aan gedaan om dat te voorkomen." Zou hij nog doen -goedzak die het is i love him- als Melian zou kiezen om Amycus te dumpen. Ineens drong het tot hem door "Ben je bang voor Amycus?" Vroeg hij toen net een frons. Hij zou met alle liefde vab de wereld amycus wel even van deze wereld af helpen en hij zou er geen nacht minder om slapen.

Terug naar boven Go down
Christina Black-Snape
The Queen
The Queen

Karakter kaart
Favorite Actor/Actress:

BerichtOnderwerp: Re: The Marauders studenten tijd (nieuw)   vr jan 15, 2016 1:26 am

Christina Zwarts

"Als ik twee jaar geleden slim was geweest had ik inderdaad naar ze geluisterd en was ik nooit een relatie met jou begonnen! Dat had me een hoop verdriet gescheeld! Maar je ziet maar hoe erg ik dus duidelijk naar ze luister volgens jou 'Severus' zo erg dat ik tegen al hun advies in een relatie met jou begon omdat ik van jou hield en kijk wat het me heeft gebracht? Ellende en verdriet. Ja, we hebben een prachtige dochter ik hou ontzettend veel voor haar en wil haar voor niets op de wereld ruilen. Zelfs als het betekend dat ik de rest van mijn leven ongelukkig blijf heb ik nog altijd geen spijt van haar. Waar ik wel spijt van heb is dat ik van je hield, met je wilde trouwen....dat ik bereid was zoveel dingen van jou te accepteren. Dat ik dacht dat je zou veranderen dat ik dacht dat je van me hield en dat je voor mij zou kiezen. Dat ik je kon weerhouden van dat pad daar heb ik spijt van ja."zei ze toen woedend tegen hem. Het voelde alsof hij nu weer bezig was met haar hart te vertrappen net als toen. Ze merkte dat ze op instorten stond en zich nog slechter ging voelen dan de afgelopen maanden en dat ze het echt niet meer zag zitten inmiddels. Hoe meer hij zei hoe slechter ze zich ging voelen en hoe meer ze wilde dat ze de bevalling niet had overleefd. Luthien was prima af geweest bij Lily of Remus. Daarvoor maakte het geen ster uit en voor hem duidelijk ook niet. Christina kon de pijn en het verdriet steeds minder aan. Ze probeerde te stoppen met huilen wat een onmogelijke opgaven was. Ze stond te trillen op haar benen had het gevoel dat ze erdoorheen zou zakken. Toen ze hoorde dat hij gewoon niet wilde knapte er iets bij Christina en gaf ze hem een harde duw, ze voelde zich steeds wanhopiger maar ook steeds bozer worden. Christina kreeg steeds meer het idee dat de afgelopen twee jaar een leugen waren geweest. Misschien had hij haar gebruikt voor seks wie weet en was dat het. Ze snapte niet waarom hij haar ten huwelijk had gevraagd. Ze droeg nog steeds zijn ring ze kon hem gewoon niet af doen al wilde ze het nog zo graag. Zonder die ring voelde ze zich nog leger en alleener dan dat ze zich al voelde. Christina had ook steeds meer het idee dat Luthien beter af was zonder haar, wat had ze aan een moeder die alleen maar verdrietig was, liefste de hele dag zat te huilen of zich zou verzuipen in bad? "Je zegt steeds wel dat wij beter af zijn zonder jou...maar wie ben jij omdat te bepalen voor mij? Ik geloof dat je geen ogen hebt want sinds je weg bent gaat het alleen maar slecht met me en is dat semi bijna mijn dood geworden...als ik niet zoveel stress had gehad tijdens de zwangerschap was ik nooit bijna dood gegaan." ze had hem dit willen besparen, dit om te weten maar met de hoeveelheid pijn die hij haar nu weer opnieuw had gedaan kon het haar niet meer schele ze had het gevoel dat ze geen lucht meer kreeg dat hij haar hart eruit getrokken had en alle grond langzaam onder haar voeten verdween. Ze bleef zo goed en zo kwaad als ze kon staan. Ze begon steeds bozer te worden en kreeg steeds meer de nijging om weer eens zijn neus te breken of nog beter hem uit het raam te gooien. Het was maar goed dat er niets scherps in de kamer lag anders had Severus het waarschijnlijk niet overleefd. Hoogstwaarschijnlijk, kleine kans maar hoor. *kuch* Boos sloeg ze met haar handen (stomme sev) die tot vuisten waren gebaald op zijn borst. Ze voelde zich gebruikt door hem vernederd, in de steek gelaten en een waardeloze moeder omdat ze zo een emotioneel zooitje was en duidelijk niet in staat was (volgens haar dan) om voor haar dochter alleen te zorgen zonder Lily of Remus. Ze kreeg steeds meer de nijging zichzelf van een gebouw te pleuren, maar eerst voordat ze dat zou doen zou ze hem nog langzaam in stukjes snijden terwijl die leefden en dan alsnog van een gebouw pleuren.

MelianSnape
Raj Kuthrapali
Raj Kuthrapali

Karakter kaart
Favorite Actor/Actress:

BerichtOnderwerp: Re: The Marauders studenten tijd (nieuw)   vr jan 15, 2016 1:36 am

Melian

Aan de aanwezigheid van Remus begon Melian langzaam meer aan te wennen en waarde te hechten dan de weken ervoor. Het liefste had ze Remus uit het appartement verbannen, maar het leek wel alsof het nu goed was dat ze even met iemand praatte over haar emoties en dat zij en Remus eindelijk 'normaal' met elkaar spraken. De afgelopen maanden had Melian weinig woorden met hem gewisseld en eigenlijk was ze van plan geweest om dat nog een tijd lang voort te zetten. Al was vandaag totaal anders gelopen dan gepland. Ohjee. Remus vroeg nu naar wat ze dan wel deed met Amycus. Ze moest nu met een damn goede smoes komen, wilde ze erin slagen Remus daarin te laten geloven. "Nou, uhm.. Ik maak m'n huiswerk het liefste buiten huis. Dan heb ik rust en kan ik mij beter concentreren. Bovendien ben ik wel vaak bij Amycus, maar uhm... Doen we andere dingen." Well, dat kwam er overtuigend uit, niet. Melian keek Remus niet aan, anders kon hij meteen uit haar blik aflezen dat ze nu maar wat zei. De kans dat hij dat alsnog kon, was ook groot. Melian besloot er niet op door te gaan, anders zou ze het alleen maar ongeloviger maken. Melian hoorde dat Remus zei dat ze hem zou hebben als ze Amycus niet meer zou hebben. Melian raakte door die opmerking in de war. Haar gevoelens schoten van twee uiterste heen en weer. Melian hield van Remus en dat zou ze altijd doen. Maar waarom was ze dan met Amycus gegaan? Melian wist dat ze ook zekere gevoelens had voor Amycus en dat ze zich toch tot hem aangetrokken voelde. Bovendien zei Remus toch dat het niet meer zo zou worden als vroeger, dus waarom zou ze Amycus dan nu opgeven? Toen ze hoorde dat Remus het ondraaglijk vond dat ze met hem was, speelde er een kleine glimlach rond haar lippen. De manier waarop hij dat zei en vertelde dat hij er alles aan gedaan zou hebben om dat te verkondigen, liet haar hart op de een of andere manier als een gek tekeer gaan. Ze keek Remus aan en zonder wat te zeggen, drukte ze vurig haar lippen op die van hem. Haar impulse actie zorgde ervoor dat de warmte terugkeerde in haar lijf, de vermoeidheid zich weer verstopte en haar tranen deed stoppen. Toen Melian weer bij besef kwam, maakte ze zich weer los van Remus en keek ze hem onschuldig aan. Oh wat had ze nu weer gedaan. Kon ze nu echt niet loyaal aan een man blijven? De vraag die Remus had gesteld of ze bang was voor Amycus, vergat ze door haar actie helemaal te beantwoorden. Melian was helemaal ondersteboven van wat ze had gedaan, maar eigenlijk nog meer van slag van de gevoelens die bij de kus los waren gekomen.
Terug naar boven Go down
heavenly
The King
The King

Karakter kaart

BerichtOnderwerp: Re: The Marauders studenten tijd (nieuw)   vr jan 15, 2016 1:53 am

Severus Sneep

Severus hield wederom zijn mond. Het was waarschijnlijk inderdaad beter geweest als ze nooit iets hadden gehad. Had hen beiden waarschijnlijk een hoop ellende bespaard gebleven maar dat was dus niet het geval. En hij kon ook niet zeggen dat hij spijt had van Luthien natuurlijk. Spijt van de keuzes die hij had gemaakt ja maar ook dat viel niet meer terug te draaien. Christina dacht waarschijnlijk dat je je dooddoenersbaantje wel even kon opzeggen. Dat je, als je je aan had gesloten bij de heer van het duister, nog de keuze had om weer te vertrekken als het je toch maar niet beviel. Christina had hem er inderdaad van proberen te weerhouden dooddoener te worden alleen het moment dat zij een relatie kregen zat hij er al te diep in en toen wilde hij het ook nog echt. Hij had oogkleppen op gehad en daarbij wist hij, niemand trouwens, wat de echte plannen van de heer waren daar kwamen ze later pas achter en zelfs nu had Severus het idee dat ze niet het hele verhaal wisten en dat ze dat ook niet erg snel te horen zouden krijgen. Christina gaf hem een duw maar hij had zich al op een aanval voorbereid en wist te blijven staan met moeite, maar hij stond nog. Hij zweeg in de tussentijd nog steeds niet wetende wat hij moest zegfen, er was ook niet bijster veel wat hij kon zeggen. Hij keek in stilte toe hoe Christina een volledige breakdown kreeg en wenste dat hij er iets aan kon doen... pas toen Chris zei dat het ZIJN schuld was geweest dat Christina bijna dood was gegaan tijdens haar bevalling keek hij haar weer aan, alle kleur (wat niet veel was) was weggetrokken uit zijn gezicht en hij stopte weer even met ademen. Zijn schuld? Er ging van alles door zijn hoofd en hij wilde het liefste nu zelf uit het raam springen (bespaart Chris de moeite) "mijn schuld...?" Vroeg hij op zo'n zachte toon dat hij niet eens zeker wist of ze het wel kon horen met al dat geraas van der. Ze begon op hem in te beuken met haar vuisten en heel even liet Severus haar begaan maar toen het toch wel pijn begon te doen pakte hij haar polsen vast en hield haar van zich af. Het liefste zou hij haar nu vol zoenen en alles vertellen. Weg gaan bij De heer van het duister en al die dingen maar dat was onmogelijk als hij nog langer wilde leven dan vandaag. Hij duwde Christina zacht maar dwingend tegen de muur en hield haar polsen nog steeds vast zodat ze niet weer kon gaan rammen. Hij stond dicht tegen haar aan zodat ze ook haar benen niet kon gebruiken om te schoppen. Zou niet de eerste keer zijn dat ze hem in zn kruis had geraakt. Hij keek haar recht aan en had oprecht de neiging haar te zoenen maar hij hield zich zo goed en kwaad als het ging in. "Het was nooit, maar dan ook nooit mijn bedoeling geweest je dat aan te doen Chris." Zie je niet de volledige naam "En het spijt me. Ik kan alleen niet terug... als je erin zit zit je erin er is geen keuze meer. Al zou ik het willen" hij wilde het ook maar hij moest de schijn ophouden hoeveel pijn het ook deed "Hij vermoord mij en dan jou en Luthien. Ik kan niet terug." Daarnaiet hij Chris los en zette een stap achteruit buiten het bereik van christina haar benen en vuisten. Hij zou bijna hopen dat Lily of Lupos binnen zou komen dan zou Chris iemand hebben die haar kon helpen in plaats van pijn doen.

Terug naar boven Go down
heavenly
The King
The King

Karakter kaart

BerichtOnderwerp: Re: The Marauders studenten tijd (nieuw)   vr jan 15, 2016 2:08 am

Remus Lupos

Remus geloofde er geen barst van. Ten eerste kon Melian niet zo goed liegen als dat ze zou willen ten tweede kende hij haar te goed dus al zou ze goed kunnen liegen zou hij haar alsnog doorzien en ten derde het kwam er zo ongeloofwaardig uit dat het gewoon bijna om te huilen was. Hij besloot er maar niet verder op in te gaan gezien het duidelijk was dat ze er niet over wilde of kon praten en hij snapte ook wel dat ze het wellicht niet tegen hem wilde zeggen het was nou niet zo dat ze de beste vrienden waren na hun break up ofzo. Remus snapte er oprecht geen smekkie meer van. Zijn emoties gingen ook alle kanten op, hij mistte Mel ontzettend erg maar hij was ook nog steeds kapot van wat ze had gedaan en ook behoorlijk gekwetst. De boosheid was allang weg er was enkel een leegte overgebleven wat niet gevuld kon worden blijkbaar. Geloof me James en Sirius hadden het geprobeerd. Stomme blind dates waar Remus niet eens bij op was komen dagen met het excuus dat hij Chris moest helpen met Luthien terwijl Lily thuis was. Maar goed dst terzijde. Het bleef even stil tussen hen tot Melian ineens iets deed waarvan Remus zijn emoties helemaal van doorsloegen. M gaf hem nog een whiplash. Ze zoende hem vol en vurig op de lippen en voor Remus echt kon reageren was ze al gestopt en keek ze hem onschuldig aan. Hij stasrde echter enkel en kuchtte toen even "waarom deed je dat?" Vroeg hij met een stem die niet als de zijne klonk. Hij wist nu wel 100% zeker dat ze niet dolgelukkig was met Amycus. Maar dat was ze dan met hem ook niet geweest. Tweede keer dat ze vreemd ging alleen nu omgekeerde wereld. "Ik vroeg trouwens of je bang bent voor Amycus." Zei hij maar toen hij soort van was hersteld. Hij wilde er eigenlijk niet eens aan denken. Wat de hell was er zojuist gebeurd en waarom had het zo goed gevoeld? Het hoorde niet goed te voelen. Ergens was dit wel karma voor Amycus maar het deed verder niemand erg veel goeds. Remus was nog meer in de war dan eerst Melian scheen ook even het spoor bijster te zijn en ze stonden daar nu een beetje ongemakkelijk.

Terug naar boven Go down
Christina Black-Snape
The Queen
The Queen

Karakter kaart
Favorite Actor/Actress:

BerichtOnderwerp: Re: The Marauders studenten tijd (nieuw)   vr jan 15, 2016 2:45 am

Christina Zwarts

"Een deel, een groot deel zeker."Siste Christina op het zijn schuld, toen hij haar tegen de muur had gedrukt. "Wat denk je hoe slecht het voor een zwangerschap is! Om zoveel stress te hebben!"zei ze toen tussen haar tranen door woedend keek ze hem aan. "Ik kan nóóit meer kinderen krijgen."zei ze er toen achteraan, dit had ze pas 2 weken geleden gehoord toen ze terug had gemoeten voor controle. Zelfs aan Lily of Remus had ze dit nog niet gezien, ze kon het niet opbrengen om het ze te vertellen. Toen ze verdrietig terug kwam van het ziekenhuis had ze gedaan of ze weer een break down van Severus had. Ze kon het amper over haar lippen verkrijgen en wilde er met niemand over praten, maar ze wilde dat hij wist wat hij haar min of meer had aangedaan. Natuurlijk was de zwangerschap sowieso een klap geweest voor haar lichaam omdat ze pas 17 was, maar gecombineerd met een zwangerschap vol stress, verdriet en angst had het er niet beter opgemaakt. Toen ze tussen hem en de muur ingedrukt stond was het maar goed dat hij haar polsen vast had anders had ze hem bij de voorpand van zijn gewaad gepakt en vol op zijn bek gepakt. (muwahah, she still looooooveees him anyway) Ze voelde zijn warmte tegen zich aan en dat kalmeerde haar ietjes, ze ontspande weer ietjes en ze werd er weer aan herinnert hoe erg ze zijn aanraking wel niet miste. Het kalmeerde haar, waardoor ze niet meer helemaal door geflipte luna tik koek koek was, maar alleen nog maar huilden. Hoe erg ze ernaar verlangde dat hij bij haar was, al hield hij haar maar even vast dat zou ze al fijn vinden. Ergens vond Christina het ook een wereld wonder dat Luthien niet wakker was geworden van al het gedoe. De tranen stroomde nog steeds over haar wangen en ze keek hem gebroken aan. Christina vond het fijn toen hij haar weer Chris noemden het voelde vertrouwt, zo als het hoorde, alsof het zo moest zijn. Ze wilde een stap naar voren doen hem vast pakken en dwingen hier bij haar te blijven en nooit meer weg te gaan, echter zou dat bij voorbaat al een wanhoopsmissie zijn dus deed ze dat maar niet. Ze probeerde nog iets van haar waardigheid te behouden, niet dat daar nog erg veel over van was maar heuj. "Sev, ik hou van je."zei ze toen nog tegen hem, hopend dat dit iets uit zou richten. Ze stapte weer op hem af en pakte met haar handen de zijne vast. Ze keek hem recht aan toen ze hem hoorden zeggen over haar vermoorden.
"Ik heb dingen opgevangen...dat hij een hele hoop mensen dood, wilt hebben en dat ook probeert te doen. Als dat waar is Severus komt hij even goed wel voor me. Of je samen met mij bent of niet. Ik ben de kleindochter van Perkamentus, de man die hij het meeste haat. Luthien is zijn achterklein dochter. Wij zijn samen met een broer van mijn grootvader nog de enige familie die hij heeft. Als Voldemort hem echt wil pakken doet hij dat via ons. Of je bij mij en Luthien bent of niet hij probeert ons toch wel te vermoorden. Als alles wat ze zeggen echt waar is." ( he will kill you either way) zei ze toen naar waarheid. Ze zei maar niet dat ze een lid was van de orde van de Feniks waardoor ze sowieso al een doelwit van zichzelf had gemaakt. Christina wist niet of het waar was dat Voldemort echt zo gevaarlijk was het ging om geruchten, geruchten die zij wisten omdat ze lid waren van de orde anders hadden ze dit nooit geweten en ergens kon Christina het ook niet geloven dat het zo was en hoopte ze nog steeds dat iemand het gewoon had overdreven. Christina wist echter niet hoe diep Severus erin zat, dat hij in de dichtste kringen van Voldemort zat, één van zijn meest vertrouwden dooddoeners.

MelianSnape
Raj Kuthrapali
Raj Kuthrapali

Karakter kaart
Favorite Actor/Actress:

BerichtOnderwerp: Re: The Marauders studenten tijd (nieuw)   vr jan 15, 2016 10:58 am

Melian

Melian had er nu wat ongemakkelijk bijgestaan. De kus voelde misschien geweldig en maakte haar rustig, toch was het misschien niet de slimste set om te doen. Haar verlangen naar Remus was alleen maar groter geworden en dat had ze eigenlijk niet verwacht. Melian zuchtte. Waarom had die kus zo verdomd goed gevoeld? Wat was er toch mis met haar. Melian begon nu serieus te twijfelen over haar relatie met Amycus, maar het beëindigen was geen optie. Ook vond ze dat ze Amycus nog een kans moest geven zichzelf te verbeteren en wie weet zou hij haar gewoon weer gelukkig maken. Melian keek even op naar Remus. Ze kon er nu niet echt uit opmaken of hij het prettig had gevonden dat ze hem zoende of niet. "Sorry, ik kon mijzelf niet inhouden." Gaf ze eerlijk toe. Door de blik van Remus begon Melian te twijfelen over de zoen. Waarschijnlijk had het voor hem niks betekend, terwijl het voor haar alles betekende. Melian hoorde wat Remus vroeg. Het was zo moeilijk om te liegen tegen Remus. Het liefste zou ze dat ook niet doen, maar op een enkeltje Azkaban zat ze ook niet te wachten. Melian moest het gewoon verbergen dat ze bezig was met lid worden van de dooddoeners. Als Remus er achter zou komen zou hij waarschijnlijk flippen. "Nee ik ben niet bang voor, Amycus." Maar wel voor de gevolgen. Dat laatste zei Melian er niet bij, omdat ze dan zeker wist dat Remus door zou vragen en dat moest ze gewoon niet hebben. "Iedereen heeft wel eens ups and downs." Voegde ze er toen maar aan toe, zodat het zou lijken dat wat er speelde tussen haar en Amycus een simpele relatie kwestie was en niks anders. Melian voelde dat het tussen haar en Remus nu wat ongemakkelijk werd. Melian staarde naar hem en dan vooral naar zijn zachte lippen waar haar lippen nog niet zo lang geleden tegen aan hadden gezeten. Onbewust beet Melian op haar onderlip en twinkelde het verlangen in haar ogen. Toen ze door had wat ze deed, herstelde ze zichzelf en keek even om haar heen, alsof er opeens iemand was binnengekomen wat niet het geval was. "Hoe gaat het met jou veder?" Vroeg Melian om de awkwardheid uit de lucht te halen. Niet dat deze vraag voor meer awkwardheid zou zorgen, aangezien het nu leek alsof ze gezellig een kopje koffie zaten te drinken en bij te kletsen over het leven.
Terug naar boven Go down
heavenly
The King
The King

Karakter kaart

BerichtOnderwerp: Re: The Marauders studenten tijd (nieuw)   vr jan 15, 2016 8:08 pm

Severus Sneep

Severus had het idee dat Christina hem met een mes in zn hart stak en het even doorduwde en wat ronddraaide en zn hart tot kleine stukjes aan het verpulveren was ofzo door wat ze hem nu zei. Het was zijn schuld dat Christina bijna dood was gegaan. Hij was bij haar weggegaan om te zorgen dat ze niet vermoord zou worden of een target zou worden van de Heer van het Duister. Maar nu bleek dus dat hij degene was die haar bijna had vermoord. Hij wist natuurlijk niet dat een relatie met Christina haar niet specifiek een target zou hebben gemaakt. Een target worden deed ze prima zelf helemaal un haar eentje zonder zijn hulp. Hij merkte dat Christina haar woede weer weg zakte en dat ze nu alleen maar huilde en hij begreep het ook maar hij wilde nu helemaal zichzelf van een hoog gebouw afwerpen. Goh wat een geluk dat Chris Lily en Mel in een hoog gebouw woonde toevallig ook op de bovenste verdieping in de skyloft dus het zou nog best makkelijk gaan ook. En als hij het niet zelf deed zou Christina het waarschijnlijk nog wel doen ergens vandaag. Christina pakte zijn handen vast en zei dat ze nog van hem hield en hij begon te struggelen met zijn eigen emoties. Dus net brulde Chris dat het zijn schuld was dat ze bijna dood was geweest en nu had ze zijn handen vast en zei ze dat ze nog van hem hield.. hij kreeg nog een whiplash van deze vrouw. En nu vroeg Severus zich af waar Christina die dingen die ze had gehoord had opgevangen.. het leek hem onwaarschijnlijk dat haar vrienden iets hadden gehoord gezien de heer zijn plannen zoveel mogelijk voor zichzelf hield en ook maar weinig zei tegen zelfs zijn meest vertrouwde volgelingen waar Severus bij hoorde ook al was hij net van school af. Severus had genoeg gedaan om zichzelf te bewijzen zelfs dingen waar hij ondertussen spijt van had gekregen. Severus schudde zijn hoofd. Chris sloeg door alsof al dat wanhopige gesmeek en het proberen te zorgen dat hij zoiets had van ach ze is toch al een target nu maakt het niet meer uit iets zou veranderen. Hij zou dan ook nog eens van zichzelf een target maken en daarbij zou luthien waarschijnlijk naar Bella gaan zodat die haar op kon voeden tot ze net zo gestoord was als Bellatrix zelf "er veranderd niets Chris." Zei hij zacht, zijn snerende toon en sarcasme was verdwenen "Ik kan niet terug."

Terug naar boven Go down
heavenly
The King
The King

Karakter kaart

BerichtOnderwerp: Re: The Marauders studenten tijd (nieuw)   vr jan 15, 2016 8:26 pm

Remus Lupos

Remus voelde zich een beetje ongemakkelijk. Hij liet het dan wel niet blijken maar die kus had meer losgemaakt dan hij wilde toegeven. Dit ging nog een lange dag worden en toch vond hij het niet erg om met Melian te praten dat had hij namelijk gemist. De simpele gesprekken die ze soms voerde al was dit alles behalve simpel natuurlijk. Melian zei dat ze niet bang was voor Amycus en hij geloofde er niets van maar goed hij ging er maar verder niet op in hij had ook niet het idee dat Melian het erover wilde hebben. In de twee jaar dat hij en Melian een relatie hadden gehad hadden ze niet bepaald veel downs gehad..nee dat was pas aan het einde van de relatie. De neiging om haar terug te zoenen werd bijna ondraagelijk en hij probeerde zich zo goed en kwaad ala dat het ging in te houden maar toen ze vroeg hoe het met hem ging knapte er iets. Hij pakte haar hoofd vast en drukte fel zijn lippen op die van haar en meteen schoten er allerlei emoties door hem heen. Verlangen, zijn liefde voor Melian die nooit weg was geweest wat hij had ontkent, hij mistte haar maar hij kon er niets aan veranderen. Ze was met Amycus maar dat stopte hem niet om haar te zoenen met alles wat hij in zich had. Pas toen hij zuurstof tekort kwam verbrak hij de zoen maar hij liet haar niet los. Hij keek haar echter wel aan "Dat is hoe het met me gaat Mels" mompelde hij. Hij had Mels gebruikt omdat hij haar altijd zo had genoemd ... wat deed hij zichzelf nu aan? Remus sloot zijn ogen en zuchtte "Ik zou er alles aan doen om te zorgen dat je Amycus zou vergeten maar dat ga ik niet doen. Daar moet je zelf achter komen. En als het inderdaad een relatie kwestie is wat er gaande is tussen jullie maakt het ook geen verschil. Maar dan weet ik dat je meee van hem houd dan van mij." Mompelde hij zacht en hij wilde zichzelf nu het liefste in een hoekje verstoppen maar het leek alsof hij zih niet los kon maken van Melian.

Terug naar boven Go down
MelianSnape
Raj Kuthrapali
Raj Kuthrapali

Karakter kaart
Favorite Actor/Actress:

BerichtOnderwerp: Re: The Marauders studenten tijd (nieuw)   vr jan 15, 2016 8:39 pm

Melian

Melian had Remus nu durven te bestuderen en was niet meer bang geweest voor oogcontact. Ergens had ze het idee dat die kus haar meer kon vertellen over hoe ze zichzelf voelde dan haar verstand. Melian wist het gewoon niet meer. Ze wou het liefste nu met Remus zijn, maar dat ging niet. Bovendien was er al zoveel kapot gemaakt dat Melian twijfelde of het, als Remus het ooit weer zou willen, hetzelfde zou zijn als vroeger. Melian had niet echt het idee dat Remus haar nog terug zou willen, al waren de dingen die hij zei wel duidelijk voor haar. Melian voelde dat de awkwardheid terug kwam. Ze wist niet meer wat ze moest zeggen of moest doen. Doen wist ze wel, maar Melian wist niet of Remus dat zou waarderen, aangezien hij net al zo verbaasd was. Maar het leek wel alsof Remus haar gedachte kon lezen. Voor Melian het eigenlijk goed door had en het besef bij haar binnen was gedrongen, kuste Remus haar vol op haar mond. De warmte in haar lichaam keerde terug, net zoals de andere gevoelens die net bij de eerste kus ook al waren los gekomen. De zoen duurde langer dan de eerste en Melian kon er alleen maar met volle teugen van genieten. Het was heerlijk om Remus weer zo dicht tegen haar aan te voelen en ze besefte goed dat Remus degene was waar ze van hield en dat ook altijd zou blijven doen, no matter what. Helaas kwam er aan alles een einde, dus ook aan deze zoen. Al vrolijkte wat Remus zei haar wel op. Ze kon een kleine glimlach niet onderdrukken, maar wat Remus veder zei, liet haar glimlach weer verdwijnen. Waarom kon ze het nou niet gewoon zeggen? Melian zou het liefste van de daken schreeuwen dat ze een grote fout had begaan en dat haar relatie met Amycus nu eigenlijk puur zakelijk was, wat haar betreft. Maar ze kon het niet zeggen. Ze zou zichzelf heel veel problemen daarmee geven die tot ernstige gevolgen zouden kunnen leiden, misschien wel de dood van haar of erger nog, die van Remus. "Ik hou van je en dat zal ik altijd blijven doen." Floepte Melian eruit. Ze wist geen betere manier om aan Remus kenbaar te maken dat Amycus minder voor haar betekende dan hij deed.
Terug naar boven Go down
Christina Black-Snape
The Queen
The Queen

Karakter kaart
Favorite Actor/Actress:

BerichtOnderwerp: Re: The Marauders studenten tijd (nieuw)   za jan 16, 2016 1:21 pm

Christina zwarts

Ongelovig keek Christina hem aan toen hij zei dat er niets veranderde. Natuurlijk veranderde het wel iets! Hij kon wel terug met de juiste hulp, de juiste mensen zo lang hij maar de wil had maar dat had hij duiidelijk niet. Toen hij het gewoon min of meer nergeerde dat ze zei dat hij van haar hield brak er weer iets bij haar van binnen. Gelukkig sliep Luthien duidelijk erg vast want die was nog steeds niet wakker geworden. Iets waar Christina heel erg blij mee was want dat kon ze er nu niet bij hebben dat Luthien wakker werd en begon te huilen of iets ze liet Severus handen met een ruk los en de woede kwam weer in haar op. "Je zegt dat je me geen pijn wilde doen, maar ondertussen doe je niets anders dan dat. Laat je op gee  enkele manier het tegendeel zien." Zei ze woedend en ze sloeg weer met haar vuisten tegen zijn borst. "Laat je me alleen maar denken dat je nooit echt van me gehouden hebt...breek je me hart nog verder dan dat je hebt gedaan." Ondertussen pauzeerde ze even zodat ze niet het hele huis bij elkaar zou gillen. "Severus heb je ooit echt van mij gehouden?" Vroeg ze hem toen woedend. "Want als je dat doet en je zou het echt willen dan zou er altijd een manier zijn om terug te komen. Als je dit echt zou willen zou het prima kunnen!  Maar je bent gewoon te laf om ergens voor te vechten of je houd gewoon niet van me en hebt dat ook nooit gedaan!"zei ze toen woedend tussen haar tranen door terwijl ze weer zijn borstkast uit woeden met haar vuisten aan het bewerken was. Als ie nu niet vanavond bond en  blauw is weet ik het niet meer. "Terwijl ik alles voor je over had alles ik meer van je hield dan wat dan ook. Ik dacht dat je altijd bij me zou blijven er altijd voor me zou zijn!" Langzaam begon ze weer volledig te breken en te trillen en zakte ze weer bijna door haar benen. Christina had zich nooit zo verlaten en bedrogen door iemans gevoelt of Severus. Ze had ook niet het idee dat ze er ooit nog over heen zou komen. Ze keek hem recht aan in zijn ogen met de blik waaruit duidelikk te zien was dat hij haar gebroken had. Christina wou dat ze het nooit allemaal had overleefd dan had haar deze pijn bespaard gebleven. Ze ging voor luthien door en dat was voor haar de enige rede.

heavenly
The King
The King

Karakter kaart

BerichtOnderwerp: Re: The Marauders studenten tijd (nieuw)   di jan 19, 2016 10:20 am

Severus Sneep

Severus had zijn mond open willen trekken om haar van repliek te dienen maar voor hij de kans had iets te zeggen begon Christina hem weer te bewerken met haar vuisten en dit keer voelde hij het wel erg goed en hij wist dat hij morgen behoorlijk veel last van blauwe plekken zou hebben... Ineens vroeg Christina of hij ooit wel van haar had gehouden en zijn hele blik veranderde van lichtelijk geïrriteerd naar een volledig blanke uitdrukking doordat hij 1. die vraag niet had zien aankomen 2. hij het antwoord wel wist maar hij niet wist of hij het moest zeggen gezien Christina hem dan met geen mogelijkheid meer los zou laten en dat kon hij nu niet hebben en 3. hij wist niet of hij het kon zeggen want zijn Legilimensie skills waren nog niet zo geweldig dat hij Voldemort volledig om de tuin kon lijden. Tot nu toe had de Heer van het Duister nog geen reden gezien om zijn hoofd in te duiken omdat hij Christina natuurlijk had gedumpt en zich volledig had ingezet als zijn trouwe volgeling en om te zorgen dat Voldie zich niet zoveel zou aantrekken van Christina en Luthien want die waren op het moment toch niet belangrijk nu. Op het moment... Severus wist dat er een dag zou komen waarop De heer van het Duister Perkamentus wilde terugpakken maar dat zou hij enkel doen als zijn leger groot genoeg was en hij echt bezig was met naar de macht te grijpen. Tot nu toe was het enkel een leger krijgen, nieuwe dooddoeners werven, de reuzen proberen in te lijven, de dementors aan hun kant zien te krijgen - wat overigens niet bijster moeilijk was geweest- De heer wilde zelfs de kobolds aan zijn kant hebben maar die waren er nog steeds niet van hersteld dat tovenaars behoorlijk wat jaren geleden geprobeerd hebben het kobold ras uit te roeien... Kobolds konden behoorlijk lang een grudge houden dat was zeker. Daarbij, toen Chris zei dat als hij nog van haar hield of uberhaupt ooit had gehouden dan zou hij best terug kunnen...probleem was. Hij wilde niet terug en De heer zou hem zelfs van een afstand kunnen martelen en dan zouden Chris en Luth dus wel degelijk een mega target op hun hoofd hebben en dat ging Severus niet toelaten. Toen Chris zei dat hij of laf was of niet genoeg van haar had gehouden knapte er ook iets bij hem, dat was het hele punt waarom hij haar had verlaten. omdat hij teveel van haar hield en nooit goed genoeg zou zijn en er al veel te ver in zat met het dooddoener zijn. Severus wist ook dat Christina alles voor hem over had gehad en ook dat had voor problemen kunnen zorgen, ze zou om de dooie dood niet zich bij De heer aansluiten, en al helemaal niet haar broer en vrienden verlaten. Severus had een brok in zijn keel en kon amper een woord uitbrengen maar toen Christina hem recht aankeek en duidelijk de indruk wekte dat ze bijna niet meer op haar benen kon blijven staan kon hij zich niet meer inhouden, hij duwde haar voorzichtig tegen de muur, voor extra steun voor haarzelf anders zou ze inderdaad op de grond belanden en om te zorgen dat ze hem niet weer kon gaan bewerken met haar vuisten en hij zoende haar zonder erbij na te denken. Pas na een lange tijd, toen zoiets als zuurstof vereist was om nog te kunnen functioneren liet hij haar los en zette een paar stappen achteruit zodat ze hem niet weer kon slaan of erger... "Ik heb altijd van je gehouden Chris." zei hij kalm "Maar als je wist wat er allemaal gaande is en hoe gevaarlijk het is om bij mij te zijn op dit moment..." hij schudde zijn hoofd en keek triest "Dan zou je wel anders praten en zou je me niet smeken om zoals jij het zegt 'het goede pad' te kiezen." ineens vloog de deur open en stond Lily in de deuropening, Lily bekeek het tafereel wat voor zich afspeelde en keek nijdig naar Severus "Wat heb je gedaan?" siste ze nijdig en Severus keek eerst Lily kort aan en toen weer naar Christina.

Terug naar boven Go down
heavenly
The King
The King

Karakter kaart

BerichtOnderwerp: Re: The Marauders studenten tijd (nieuw)   di jan 19, 2016 10:28 am

Remus Lupos

Misschien was het niet de meest intelligente zet geweest van hem om Melian nog eens te zoenen want hij was oprecht nu helemaal in de war. Zijn emoties waren all over the place en hij wist niet wat hij nu moest doen of denken. Melian had hem teruggezoend maar ze was met Amycus en dus was ze nu ook vreemd gegaan met hem en Amycus had geen idee. Niet dat het hem ook maar iets kon schelen wat Amycus dacht en voelde en het liefste zag hij Amycus dood maar gezien Melian schijnbaar gevoelens voor hem had wilde hij het Melian ook niet aandoen om Amycus zelf om te leggen... alhoewel. Nee. Remus keek haar lang aan en hoorde dat Melian zei dat ze altijd van hem had gehouden en ook altijd zou doen. Nu kon hij er helemaal geen touw meer aan vast knopen "Als je zoveel van me houd...waarom ben je dan in eerste instantie met Amycus gegaan? waarom ben je nu bij hem ? Waarom koos je hem toen ik je de keuze gaf om tussen hem of mij te kiezen." ja dat was wellicht ook geen goed idee geweest, hij had kunnen verwachten dat door haar een keuze te geven ze Amycus zou kunnen kiezen wat ook was gebeurd waardoor ze nu in de nesten zaten en in deze situatie die Remus alles behalve prettig vond. "Je kan van me gehouden hebben maar dan duidelijk niet genoeg." mompelde hij triest en hij keek naar de grond in plaats van naar Melian. Hij hoorde vaag dat de voordeur open ging en wist dat het Lily was maar Lily negeerde hem en Melian en liep direct door naar Luthien der babykamer. Ergens had Remus de neiging om ook te gaan kijken of Chris en Sneep elkaar niet aan het vermoorden waren maar aan de andere kant, Lily was er nu en hij stond in een beetje een bijzonder ongemakkelijke situatie met Melian, hij wilde echter niet weglopen voor hij antwoord had op zijn vragen. Misschien waren het vragen waar Melian geen antwoord op had of antwoord op wilde geven maar dan wist hij in elk geval genoeg en wist hij ook dat het geen zin had om haar nog proberen over te halen om Amycus te lozen en terug te komen naar hem. Sinds wanneer was Remus zo wanhopig? Nja wanhopig..hij ging Melian in elk geval niet smeken hij vond dat hij daar wel boven stond gezien Melian vreemd was gegaan niet hij.

Terug naar boven Go down
MelianSnape
Raj Kuthrapali
Raj Kuthrapali

Karakter kaart
Favorite Actor/Actress:

BerichtOnderwerp: Re: The Marauders studenten tijd (nieuw)   di jan 19, 2016 12:06 pm

Melian

Melian wist echt niet goed wat ze moest zeggen op de vragen van Remus. Ze wilde hem geen pijn doen, ondanks dat ze dat nu wel deed met alles. Haar hele liefdesleven was een zooitje en Melian had geen idee hoe ze dat netjes op zou kunnen ruimen, waarschijnlijk was die er niet. Zodra Melian officieel een dooddoener zou zijn, zou ze voor eeuwig vastzitten aan Amycus en was haar kans op geluk daarmee misschien wel verspeeld. Melian zuchtte diep. Als het zover zou komen, dan zou het haar eigen schuld zijn. Zij was degene die vreemd was gegaan, niet Remus en zij had uiteindelijk voor Amycus gekozen, god knows why. Melian beet even op haar lip. Waarom had ze nu echt voor Amycus gekozen? "Ik weet echt niet waarom ik dat heb gedaan, Reem." Ja Reem. "Ik kan al een tijdje lang niet goed en helder nadenken." Melian wist nu niet of dit kwam door de vermoeidheid en energie die telkens weg bleef uit haar lichaam, of dat het lag aan de manier waarop ze nu bezig was met magie, enkel duister en geheim. Melian haalde haar schouders eventjes op en wist niet hoe ze de vraag veder moest beantwoorden. Melian zag Lily binnenkomen en volgde haar even met haar ogen tot aan de kamer van Luthien. Ze hoorde Lily praatte met een vrij verheven stem, maar kon niet precies horen wat ze zei. Waarschijnlijk had Severus het gewoon weer verneukt, zoals gewoonlijk. Misschien zat het wel in de gene. De Sneeps konden alleen maar dingen verneuken en een ellendig leven lijden bij de heer van het duister.
Terug naar boven Go down
Christina Black-Snape
The Queen
The Queen

Karakter kaart
Favorite Actor/Actress:

BerichtOnderwerp: Re: The Marauders studenten tijd (nieuw)   di jan 19, 2016 5:48 pm

Christina Zwarts

Boos bleef ze hem aankijken toen er maar geen antwoord kwam. Maar toen deed Severus iets wat ze in nog geen 100 miljoen jaar had verwacht wat hij zou doen. Even verstijfde ze toen ze zijn lippen op de hare voelden en had ze de nijging om hem keihard weg te duwen. Echter kon ze dit niet en was Christina weerloos. Het voelde te fijn en te vertrouwd en ze besefte nu ook hoe erg ze dit wel niet had gemist. Ze liet een van haar handen nu op zijn borst liggen en sloot haar ogen en genoot van de kus, ze kuste hem terug. Weer voelde Christina hoe verliefd ze eigenlijk nog steeds op Severus was en hoeveel ze wel niet van hem hield. Natuurlijk wist ze dat ze nog van hem hield, maar dat ze ook echt nog steeds verliefd was na al het gedoe en gezeik en drama had ze niet van zichzelf doorgehad. Dat besefte ze nu weer door zijn kus. Even heel even voelde ze zich weer gelukkig en vergat ze alles om zich heen. Alles wat er aan de hand was. Net toen ze haar arm om zijn hals wilde slaan verbrak hij tot haar grote teleurstelling de kus. Even bleef ze staan, ze kon niets anders doen dan staren. Nu pas drong het tot haar door wat hij had gezegd. Hij hield wel van haar! Hij had het gezegd, hij had gezegd dat hij altijd van haar gehouden had en ergens maakte het haar blij, maar dat was van korte duur. Al snel besefte ze weer de werkelijkheid waarin ze zich bevonden en dat dit het nu nog moeilijker zou maken om hem te laten gaan. Om hem nu te laten vertrekken, of zomenteen..maar om hem überhaupt ooit los te laten. Christina betwijfelde of ze dat überhaupt kon. Zonder hem verder...met een ander...Ze kon zich niet voorstellen dat ze ooit van iemand zou houden als dat ze van hem deed. De waarheid was ook, dat Christina dat nooit zou kunnen. Heel misschien kon ze ooit verliefd worden op een ander. Maar hoe ze zich voelde met hem in de buurt, wat ze voor hem voelde zo sterk. Dat zou ze nooit maar dan ook nooit voor iemand anders voelen. Altijd zou ze van hem blijven houden wat er ook zou gebeuren en zou ze hem willen. Christina wist heel goed dat hij de duistere kant op was gegaan en dat dat alleen al rede had moeten zijn om hem nooit meer te willen zien. Echter kon ze dat niet ze hield teveel van hem en wat er ook gebeurde hij bleef voor haar de perfecte man,(zelfs met al zijn fouten) haar zielsverwant. Christina vond het fijn dat hij haar eindelijk weer Chris noemde, het voelde prettiger. "Sev...."Begon ze. Bijna wilde ze verraden dat ze bij de orde zat dat ze even goed een target was, maar ze wist zich nog net in te houden en maakte er snel iets heel erg anders van dan ze dus eigenlijk had willen zeggen. "Dat zou genoeg moeten zijn."doelde ze op dat hij van haar hield. Christina had heel erg veel moeite om zich in te houden en niet naar hem toe te lopen en haar armen om hem heen te slaan en hem weer te zoenen. Christina wilde net zeggen dat ze ook niet eeuwig op hem kon wachten of iets. Dat Luthien hem nodig had, dat zij een vader voor haar dochter nodig had en wilde dat hij dat was, maar als hij er niet was het toch anders zou moeten. En toch naar hem toe lopen en hem te zoenen omdat het haar eigenlijk niets meer kon schele dat dat een slecht idee was, omdat ze zich dan toch even nog gelukkig kon voelen. Maar toen kwam Lily binnen. Waardoor ze uit die bubbel waarin ze heel heel even verkeerde werd getrokken en de tranen haar weer nader stonden. Echter wist ze deze weg te slikken. Ergens was ze ook bang voor de hele rage die ze zou krijgen als Lily er lucht van zou krijgen dat ze gezoend had met Severus. Nog steeds trilde Christina, van verdriet, woede, maar ook van de kus en dat was wel iets goeds. "Lily.....hij heeft..." even wilde ze zeggen dat hij niets had gedaan maar toen besefte ze heel snel dat dat best wel de grootste bull shit ooit was dus dat ging ze niet zeggen. In plaats daarvan schudde ze haar hoofd en hoopte ze dat Lily hem niet af zou maken. Ergens was ze daar wel bang voor, was het niet met geweld dan wel met woorden.

heavenly
The King
The King

Karakter kaart

BerichtOnderwerp: Re: The Marauders studenten tijd (nieuw)   wo jan 20, 2016 10:49 pm

Severus & Lily

Severus was allang blij geweest dat Lily binnen was komen denderen toen Severus al wat afstand tussen hem en Christina had gecreërd anders hadden ze behoorlijk wat uit te leggen aan Lily en hij wist dat Lily hem dan zou vervloeken en dat Chris dan een preek zou krijgen en dat wilde Sev ook niet. Hij vond dat ze beiden wel genoeg emoties en drama hadden gehad voor vandaag. Daarbij had hij zo'n vermoeden dat het niet erg lang meer ging duren voor Lily hem het huis uit zou schoppen omdat Christina emotioneel stort in te storten en hij was daar de schuldige van. Dat zou hij ook niet ontkennen, niet dat hij het kon ontkennen maar goed. Lily keek van hem naar Christina en zette haar handen in haar zij "wat is er gebeurd?" Vroeg ze met een doodse blik richting Severus. Severus haalde enkel zijn schouders op "Ik denk niet dat dat jou veel aangaat Evers." Zei hij gladjes en hij had zijn muur weer binnen no time opgetrokken en zijn masker opgezet "Ik vraag me ook af wat je hierbinnen in de kamer van onze dochter doet." Lily keek Severus voor een moment verbijsterd aan en Sev wist dat hij nu de volle laag zou krijgen en hij bereidde zich erop voor "Pardon?" Begon Lily zeer verontwaardigd "Jouw Dochter? Je ben hier voor het eerst deze week en verder kom je af en toe een uurtje of twee als het je uitkomt en als het niet je planning van dooddoenertje spelen in de war schopt degene die totaal geen recht van spreken heeft op dit moment ben jij! Chris doet alles zelf omdat JIJ haar hart heb gebroken en het feit dat je amper wat doet omdat je andere prioriteiten heb zorgt er voor dat JOUW dochter haar eigen vader straks niet kent en dat Chris overspannen is. Het is dat Remus en Ik bijspringen anders was de vrouw waar JIJ zoveel van hield straks weer opgenomen in het holisto. Dus als ik vraag wat er in Merlijns naam is gebeurd stel ik voor dat iemand me even verteld of ik je iets aan moet doen voor ik je tot iets nog onaangenamers vervloek zonder het hele verhaal te weten. Ik wacht namelijk al een hele tijd op een excuus om je eens goed te vervloeken" gromde ze dreigend. Severus was ergens blij dat Chris een vriendin had die zo fel voor haar opkwam maar nu was Lily een beetje vervelend en stoorde ze hen. Niet dat Severus nog lang was gebleven het werd hem veel te heet onder de voeten.

Terug naar boven Go down
Christina Black-Snape
The Queen
The Queen

Karakter kaart
Favorite Actor/Actress:

BerichtOnderwerp: Re: The Marauders studenten tijd (nieuw)   wo jan 20, 2016 11:22 pm

Christina Zwarts

Even bleef Christina nog als verstijfd staan, maar toen de twee ruzie begonnen te maken. Zo als gewoonlijk. Rolde ze met haar ogen ze was het allemaal spuug zat. Ze was het zat dat hij haar in de steek liet, dat hij haar hart brak en pijn deed dat hij er nooit was. Ze was het alleen ook zat dat iedereen er ongevraagd mee bemoeiden en Severus altijd bedreigden met vervloekingen. Natuurlijk wilde ze haar beste vriendin niet voor het hoofd stoten dus zou ze dat niet zeggen. De woorden van Lily deden ook pijn bij haar toen ze hoorde wat Lily tegen Severus zei over haar hart breken, ze werden hierdoor alleen maar meer waar voor Christina en de werkelijkheid werd steeds benauwder. Christina deed er alles aan haar kalmte te hervormen. "Lily, ik wil niet dat je hem vervloekt."Zei ze toen rustig en ze ging voor Severus staan om de daad bij het woord te voegen. Op die manier zou Lily eerst Christina moeten vervloeken. Ze keek Lily aan met een blik ik vertel het je als hij weg is. Alleen was Christina niet van plan om over de zoen te vertellen ze wilde nog niet dood en ze zat niet op een preek te wachten. Vervolgens richtten ze zich op Severus. "Voor alsnog is het mijn dochter Severus, niet de jouwe. De enige rede dat jij hier bent is omdat ik wil dat mijn dochter haar vader leert kennen en omdat ALS je er bent wat dieptreurig weinig is je een goede vader bent en van haar houd dát kan ik niet ontkennen en zal ik ook niet ontkennen. Maar vergeet niet dat jij geen enkel recht hebt of uitoefent of ook maar iets van inspraak hebt. Het is nog eerder Lily en míjn dochter in dat opzicht of Remus en mijn dochter. Wat Lily zegt klopt als zij me niet zouden helpen...dan had ik er inderdaad al lang niet meer geweest." Luthien werd wakker en begon te huilen. Meteen pakte Christina haar dochtertje op en troosten haar liefdevol. "Rustig maar liever er is niets aan de hand."Zei ze toen ze over het rugje van haar dochtertje aaiden ze keek Severus aan. "Je zou het kunnen verdienen om jou dochter te mogen zeggen als je hier eens vaker zou zijn, vaker met Luthien zou helpen en eens op haar zou oppassen. Zodra je dat kan want met hoe weinig je haar nu ziet kan je dat gewoon simpel weg niet. Je hebt te weinig ervaring met baby's. Ik wil ook dat je zo vertrekt en morgen pas terug komt. Je mag Luthien nog op bed leggen zo als ik je beloofd heb, maar niet voor jou. Ik doe dit enkel omdat het goed is voor 'onze' dochter."zei ze toen vel tegen hem. Het beste voor nu was Severus weg sturen en dan zou ze Lily wel een deel vertellen van wat er gebeurt was, maar niet de zoen dat zou ze enkel Remus vertellen. Christina wilde Luthien overgeven aan Severus.
Een ding wist Christina zeker, zodra Severus weg zou zijn en Luthien op bed zou liggen of Lily erbij was of niet zou ze weer in huilen uitbarsten. Die emotionele break down viel met niets meer tegen te houden ze was nu bezig haar laatste restje kracht te verbruiken. Ze zou straks vragen of Lily morgen een paar uur op Luthien kon passen zodat ze even bij kon komen van alles. "haar bedje staat op mijn kamer daar slaapt ze nu."Zei ze tegen Severus. Ze zou hem alles laten doen met Luthien, het omkleden en op bed leggen, maar ze zou er bij blijven om hem te helpen en het hem te leren en wie weet zou ze hem dan ooit vertrouwen om een paar uur. Wel hier natuurlijk op Luthien te passen. Ze vroeg zich af of Remus nog sliep of niet.

heavenly
The King
The King

Karakter kaart

BerichtOnderwerp: Re: The Marauders studenten tijd (nieuw)   do jan 21, 2016 9:18 am

Lily & Severus

Lily snoof luid en schamper maar liep vervolgens weg toen Christina haar een blik had geworpen. Ze bleef echter wel in de buurt en weigerde Chris nog veel langer alleen te laten met hem. Ze was allang blij dat Chris van plan was om Severus de deur te wijzen als Luthien in bed lag. Severus keek Lily na en keek toen naar Christina en was op zijn zachts gezegd woest. Eerst smeekte ze hem om haar terug te nemen om een vader te zijn voor HUN dochter en nu was het ineens Chris haar dochter en had hij geen recht van spreken. Severus wist niet of Chris dat allemaal had gezegd vanwege Lily of dat se het meende maar dan had ze zichzelf wel behoorlijk lopen tegenspreken. Eerst huilen smeken en in elkaar storten en dan ineens de strenge moeder van HAAR dochter uithangen. Severus was het daarbij ook zat dat niemand van hen (Lily) hen eens met rust kon laten maar hij kon daar moeilijk wat van zeggen. Severus nam Luthien over en keek Christina niet meer aan. Hij liep met zijn dochter naar de slaapkamer van Chris waar Merlijn zij gedankt Remus niet meer was en Severus legde perfect zijn dochter in haar wiegje en dekte haar toe etc. (Ja dat doettie ff helemaal goed vind ik) daarna liep hij de slaapkamer van Chris uit en draaide zich naar de woonkamer "Ik ga zelf wel. Ik laat wel weten wanneer ik weer langs wil komen. Moet natuurlijk toestemming hebben." Gromde hij met nauwlijks ingehouden woede. Daarna beende hij langs Lily die hem nakeek, naar de deur en verdween. Niet alleen had hij sowieso weg moeten zijn omdat Chris hem eruit knalde maar hij werd ook nog eens opgeroepen dus erg veel langer had hij sowieso niet kunnen blijven. Lily wachtte even tot ze zeker was dat Severus was verdwenen en zette toen een kop koffie voor haarzelf en Christina en liep daar vervolgens mee naar Chris "Hier. Heb je wel nodig." Zei ze en ze gaf de koffie aan Chris. "Het is beter als we even uit de woonkamer blijven denk ik. Remus en Melian staan te praten." Lily wist niet of het een vriendelijk gesprek was of niet maar ze had zich daar niet mee willen bemoeien. Melian had die problemen over zichzelf afgeroepen en Remus had haar ook niet bepaald nodig om Melian dat te vertellen.

Terug naar boven Go down
heavenly
The King
The King

Karakter kaart

BerichtOnderwerp: Re: The Marauders studenten tijd (nieuw)   do jan 21, 2016 9:26 am

Remus Lupos

Remus had niet verwacht dat Melian absoluut geen antwoord had gehad op zijn vragen behalvw dat ze niet wist waarom ze Amycus over hem had verkozen. Het gaf Remus meer en meer het idee dat er iets gaande was waardoor Melian geen keuze had of iets. Misschien hield Amycus wel iets boven haar hoofd , alleen dan was het waarom had Melian het dan niet verteld aan Chris en Lil of Perkamentus zelfs. Het was algemeen bekend althans tussen dooddoeners en Voldemort dat de Orde van de Feniks bestond en hij nam ergens aan dat Melian dat wel zou weten. Remus zuchtte even diep "misschien moet je daar maar eens over nadenken." Zei hij toen triest over dat ze die vragen niet kon beantwoorden. "Want als je geen vol antwoord kan geven op de vraag waarom je met Amycus ben dan vraag ik me af waarom je uberhaupt met hem ben en niet gewoon weggaat." Wist hij veel dat Melian bezig was dooddoener te worden en dat Amycus daar heel wat mee te maken had. Hij wist dat Amycus een dooddoener was maar daarom was het voor hem helemaal een raadsel waarom Melian hem had gekozen. Misschien kwam het ook wel door haar broer. Over Severus gesproken, die vloog ineens door de voordeur naar buiten met een doodse blik en Lily ging de keuken in en liep vervolgens naar waar Chris was en Remus fronste even. Dat kon nooit goed zijn.

Terug naar boven Go down
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: The Marauders studenten tijd (nieuw)   

Terug naar boven Go down

The Marauders studenten tijd (nieuw)
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 3 van 17Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4 ... 10 ... 17  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Trage tijd.
» Nieuw techniek? Alcohol?
» Nieuw in deze vreemde land
» Nieuw gebied Kittypets
» Tijd voor de oorlog-trainingen!

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum