thunderstruckfandoms

Dit forum is voor iedereen die niet uit hun fandom kan ontsnappen!

IndexIndex  PortalPortal  KalenderKalender  FAQFAQ  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

Deel | 

The Marauders studenten tijd (nieuw)

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 8 ... 13, 14, 15, 16, 17  Volgende
AuteurBericht
Christina Black-Snape
The Queen
The Queen

Aantal berichten : 676
Registratiedatum : 03-06-15
Leeftijd : 24

Karakter kaart
Fandoms: Christina Black-Snape
Favorite Actor/Actress:

BerichtOnderwerp: Re: The Marauders studenten tijd (nieuw)   zo jul 17, 2016 9:25 pm

Christina Zwarts

Christina kon het niet laten om zelfvoldaan naar Severus te grijnzen toen hij klaar was met alles en duidelijk nog nooit zo erg van de seks had genoten zo als hij nu had gedaan. Ze keek hem dan ook nog net niet trots aan. Gewillig liet ze zich tegen hem aantrekken en sloot ze genietend haar ogen. Ze vond het heerlijk als hij haar in haar hals kuste en dat wist hij. Ze had de grootste moeite met blijven staan en hield zich dan ook aan hem overeind. "Absoluut de beste seks ooit."zei ze na een tijdje. "Enige nadeel. Ik heb honger."lachte ze naar hem. Jep met seks verbranden je extreem veel calorieën dus kreeg je honger. Ze drukte zichzelf nog iets dichter tegen hem aan. Ze zou zomenteen gewoon lekker wat te eten voor hun gaan bestellen. Het kon haar weinig schele dat het al bijna middernacht was. Dit was één van de beste avonden/nachten in haar hele leven en ze wilde dat graag zo houden. Honger hebben was daar niet heel erg bevorderlijk voor. "Zal ik zo iets te eten voor ons bestellen? Dan kan jij ondertussen opladen voor de volgende ronde."zei ze met een sluwe grijns die verraden dat ze een hoop plannen had voor als hij weer kon. Ergens overwoog ze om vast te laten leggen dat Severus in ieder geval recht zou hebben om Luthien minimaal 1x in de week te zien, voor het geval er iets met haar gebeurde bij de orde. "Zullen we dit weekend die kat voor Luthien gaan uitzoeken?"vroeg ze toen aan hem ten teken dat ze hem echt bij Luthien wilde betrekken. Er ontstond weer een knoop in haar maag ze wilde echt niet dat hij weer weg ging. Ze drukte een kus op zijn kaak en genoot weer van zijn warmte. Ergens voelde ze ook een huilbui opkomen die ze zo goed mogelijk verdrong. Ze wilde Severus echt niet weer kwijt, hem nooit meer mogen aanraken. Nooit meer een kus geven, hem in haar voelen. Het voelde voor haar of haar hart eruit werd getrokken als ze daarover nadacht. Waardoor ze zich nog meer tegen hem aan drukte. "Je gaat vannacht absoluut niet op de bank."Zei ze opeens, ze bedoelde voor als ze echt te uitgeput waren om nog meer seks te hebben en als (als klinkt niet goed) ze zouden gaan slapen. Ze zou hem dwingen bij haar in bed te komen liggen zodat ze gewoon tegen hem aan kon liggen en hij haar vast kon houden. Al moest ze hem aan ze haren naar haar bed trekken hij zou bij haar komen.

http://thunderstruckfandoms.bestforumpro.com
heavenly
The King
The King

Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 04-06-15

Karakter kaart
Fandoms: Harry Potter; Arrow; The Flash; Tmi
Favorite Actor/Actress: Stephen Amell; Grant Gustin; Emma Watson; David Tennant; Alan Rickman R.I.P.; Johnny Depp; Emilia Clarke; Sam Claflin; Jamie Campbell Bower.

BerichtOnderwerp: Re: The Marauders studenten tijd (nieuw)   ma jul 18, 2016 4:06 pm

Severus

Severus had haar veel te zelfvoldane blik gezien en had een lome grijns op zijn gezicht geplakt. Christina was veel te happy met het feit dat dit de beste seks was die ze ooit hadden gehad. En dat wilde eigenlijk heel wat zeggen gezien ze tijdens hun relatie behoorlijk wat goede seks hadden gehad en ook vaak niet van elkaar af konden blijven. Het was ergens geruststellend om te weten dat dat niet was veranderd en dat ze nog steeds niet van elkaar af konden blijven. Maar ergens ook nog lastiger want na deze avond zou het voor hen beiden nog moeilijker worden om weer uit elkaar te gaan. Severus besloot daar nog even niet aan te denken. Hij had zijn armen om Chris heen geslagen en hield haar even stevig tegen zich aan toen Chris meldde dat het zeker de beste seks was geweest en dat ze honger had, hij lachte even "Eten en Seks huh." mompelde hij met zijn lippen nog tegen haar nek "Ik vind het prima." vervolgde hij toen maar. Hij had eigenlijk ook best honger en het zou niet verkeerd zijn als hij en Chris beiden eens wat meer zouden eten. Severus wist dat Lily, Chris vaak moest dwingen wat voedsel naar binnen te werken maar nu had ze gewoon honger, hij had niemand die hem dwong goed voor zichzelf te zorgen dus hij was ook redelijk wat afgevallen, betekende niet dat hij minder gespierd was (vind ik puh). Severus zuchtte even diep, liet haar los en keek haar aan "Wil je Luthien meenemen met de kat uitzoeken of wil je haar thuis laten?" vroeg hij toen ten teken dat hij wel meeging. Als Voldemort geen klusje voor hem had, hij hoopte van niet. Hij hoopte eigenlijk dat Voldemort dacht dat hij dood was ofzo maar dat zal wel niet. Zoveel geluk zou hij wel niet hebben. Severus merkte de wisseling van stemming in Christina alsof het zijn eigen stemmingswisseling was en hij keek haar even vragend aan toen ze maar even meldde dat hij niet op de bank zou slapen die avond. Hij was om heel eerlijk te zijn ook niet eens van plan geweest zich naar de bank te laten jagen deze nacht maar goed dat zei hij niet hardop en hij knikte, omdat hij wist waarom Chris hem naast haar wilde hebben, omdat hij hetzelfde had. "Geen probleem." zei hij toen maar geruststellend voor hij Chris een kus gaf "Laten we dat eten dan maar gaan regelen." hij glimlachte vaag en liet haar helemaal los. Tijdens het eten zou hij wel vragen wat de reden van haar stemmingswisseling was.

Terug naar boven Go down
http://www.thunderstruckbooks.wordpress.com
Christina Black-Snape
The Queen
The Queen

Karakter kaart
Favorite Actor/Actress:

BerichtOnderwerp: Re: The Marauders studenten tijd (nieuw)   ma jul 18, 2016 5:13 pm

Christina Zwarts

Christina kuste hem terug toen hij haar zoende en teleurgesteld keek ze hem aan toen hij haar helemaal los liet. Ze wist dat het niet anders kon. Ze konden moeilijk met ze tweeën strompelen naar de keuken dus pakte ze rustig een handdoek die ze naar Severus gooide om vervolgens zichzelf met een andere handdoek af te drogen. "Dus wat wil je eten? Remus heeft me geleerd toen ik zwanger was hoe zo een dreuzel telefoonmobiel apparaat werkt zodat ik eten kon bestellen als ik alleen was."zei ze toen helemaal trots omdat ze wist hoe dat moest, ze wist alleen niet meer precies hoe het nou heten. Ze liep even haar slaapkamer in en deed daar een kanten nachtpon aan, ze deed niet eens de moeite om lingerie aan te doen. Severus zou het toch straks weer van der afscheuren ze liep nog even naar hem toe en drukte haar lippen weer op de zijne om hem daarna eens kritisch te bekijken. "Je bent veel te veel afgevallen Severus."zei ze toen streng tegen hem. Christina maakte zich oprecht zorgen om hem. "Zorg toch eens beter voor jezelf."zei ze toen bezorgt. "Doe het voor Luthien en mij als het jezelf niets kan schelen." zei ze toen een beetje smekend. Ze gaf hem nog even een knuffel. "Luthien houd van je en ik ook en al laat Melian het misschien weinig merken. Zij houd ook van jou. We willen geen van alle dat jou iets gebeurt."haar stem was nu liefdevol ze streek even een plek haar weg uit zijn ogen en liet hem toen weer gaan zodat hij weer zichzelf kon aankleden en alles.Voor zover hij zich zou aankleden natuurlijk. "Misschien leuk om samen met Luthien te gaan. Dan ziet ze je en dan weet ze dat wij nog normaal met elkaar omgaan. Ik denk dat het voor haar wel goed is om te zien dat we gewoon min of meer als een gezinetje kunnen functioneren op onze eigen manier."zei ze toen rustig tegen hem.

heavenly
The King
The King

Karakter kaart
Favorite Actor/Actress: Stephen Amell; Grant Gustin; Emma Watson; David Tennant; Alan Rickman R.I.P.; Johnny Depp; Emilia Clarke; Sam Claflin; Jamie Campbell Bower.

BerichtOnderwerp: Re: The Marauders studenten tijd (nieuw)   ma jul 18, 2016 6:49 pm

Severus

Severus trok een wenkbrauw op "dreuzel telefoonmobiel apparaat huh." zei hij terwijl hij zich ook begon af te drogen. "Ofwel gewoon een telefoon." zei hij plagend "Hebben Lupos en Lily je nog meer dreuzel dingen geleerd?" vroeg hij nieuwsgierig. Dat zou voor hem waarschijnlijk hilarisch zijn om te zien hoe ze dat allemaal uit ging leggen en al die dingen. "En eten maakt mij niet uit. Doe iets makkelijks." zei hij schouderophalend. Hij keek een beetje teleurgesteld toe hoe ze de badkamer verliet en vervolgens weer terugkwam met een kanten stukje stof aan die net genoeg verhulde om iets te zien. Hij kuste Christina terug toen ze hem zoende en rolde vervolgens met zijn ogen om vervolgens naar haar te kijken en een wenkbrauw op te trekken "Hoor wie het zegt. Denk je nu serieus dat ik niet doorheb dat je na de geboorte van Luthien, en nadat je was hersteld, alsnog bent afgevallen? Ik ben niet de enige die schijnbaar meer moet eten voor onze dochter." zei hij net zo streng en hij kneep zijn ogen tot spleetjes om extra dreiging achter zijn woorden te zetten. Hij begon ook even wat kleding aan te doen, wat bestond uit zijn boxer en een broek en meer deed hij de moeite niet voor (ook omdat hij volgens ons gespierd is en hij Chrisje het uitzicht niet wil belemmeren). Severus knikte toen even "Wat jij wilt. Kan Luthien der eigen kat uitzoeken." oh help. Dat zou nog wel eens een drama kunnen worden. Luthien wilde waarschijnlijk alle beesten die in de dierenwinkel te koop waren hebben. Severus liep met Chris naar de woonkamer (vind ik) en plofte op de bank neer om haar vervolgens op zijn schoot te trekken. Hij keek haar serieus aan "Vanwaar ineens de stemmingswisseling net in de douche ?" vroeg hij met een frons in zijn voorhoofd waardoor hij ineens 10 jaar ouder leek.

Terug naar boven Go down
Christina Black-Snape
The Queen
The Queen

Karakter kaart
Favorite Actor/Actress:

BerichtOnderwerp: Re: The Marauders studenten tijd (nieuw)   ma jul 18, 2016 9:27 pm

Christina Zwarts

"Ja! Ze hebben me films laten zien en de tebelefee? of hoe dat ding ook heet!"zei ze droogjes. "Films kijken is best wel heel erg leuk! En nu proberen ze me te leren hoe zo ding werkt die je aan de tebelefee doet, waardoor je daarop dingen kan laten bewegen met een rare afstandsbediening. Echt dreuzel magie."zei ze ontzettend blij een beetje veel te blij misschien. Christina glimlachte toen Severus zei dat ze zelf mocht kiezen wat ze gingen bestellen. "Ik ga voor italiaans dat is super lekker! Had het nog nooit eerder gegeten! Maar Remus haalde het steeds voor me toen ik zwanger was en toen raakte ik aan een ongezonde Italiaans eten verslaving."zei ze vrolijk. Ze liet zich meer dan gewillig op zijn schoot trekken en kuste hem dan ook veel te blij. "Ik wil een deal met je sluiten als jij beter voor je zelf gaat zorgen dan doe ik dat ook."zei ze rustig tegen hem. "Maar dan moet je het me beloven en je hebt nog nooit een belofte aan mij verbroken dus dan moet je het ook echt doen."ze knuffelde hem ondertussen omdat ze echt niet van hem af kon blijven. "buiten dat hoop ik nu we weer normaal tegen elkaar kunnen doen dat me eetlust weer terug komt."Zei ze droogjes, ze deden zelfs meer dan normaal tegen elkaar maar dat ging ze er niet bij zeggen natuurlijk. "Dat word zaterdag een drama met Luthje, als het moet help ik haar dan wel gewoon met kiezen maar ze gaat het daar denk ik veel te leuk vinden in die winkel. Al denk ik dat het dan heel handig is dat jij mee gaat want ik heb het idee dat ze een stuk meegaander met jou erbij is dan als ik alleen met haar ben." ze keek Severus aan in zijn bijna zwarte ogen. "Ze heeft precies jou ogen." Christina klonk hier trots op. "en ze krijgt overduidelijk jou haarkleur."
Toen ze hoorde wat Severus vroeg keek ze meteen een stuk minder vrolijk. "Ik realiseerde me dat dit echt de aller laatste keer is dat we elkaar op deze manier aan kunnen raken, dat je echt voor de aller laatste keer straks bij me ligt en me vasthoud en me knuffelt en me een kus geeft of ook maar me hand vast pakt en dat doet gewoon heel veel pijn omdat te weten en te moeten weten hoe erg ik dat wel niet ga missen en het toch moet missen terwijl alles in mijn lichaam erom schreeuwt dat ik niet wil dat dit de laatste keer is."zei ze toen naar waarheid tegen hem.

heavenly
The King
The King

Karakter kaart

BerichtOnderwerp: Re: The Marauders studenten tijd (nieuw)   do sep 15, 2016 7:15 pm

Severus Sneep

Severus moest moeite doen om niet te lachen en haar te gaan verbeteren bij elk dreuzelwoord dat ze verkeerd uitsprak of niet wist wat het was. Hij kon zich voorstellen dat Remus en Lily zich ook rot hadden gelachen maar Chris was blij dus dat was goed. "Ze hebben je Dreuzelfilms laten zien dus.. oh help... toch niet Grease he?" vroeg hij gemaakt geschokt en doodsbenauwd. Hij had die film verplicht met Melian gekeken een tijdje geleden omdat Melian down was geweest en een opkikkertje nodig had gehad en hij geen keuze in dit opzicht had gehad. Melian had hem gedwongen en hij had err niet onder uit weten te komen. "Die film is traumatiserend en totale onzin. Daarbij snap ik niet wat de vrouwen zien in die mannen in de film. Zo bijzonder is het allemaal niet." hij rilde even bij de gedachten aan de film en schudde toen zijn hoofd. "Italiaans is oke." zei hij toen langzaam terwijl hij zich probeerde te herinneren wanneer hij voor het laatst een echte maaltijd had gegeten....wat hij zich niet kon herinneren dus het was lang geleden, laatstaan Italliaans eten. Hij zou het nooit hardop toegeven, en al helemaal niet waar Lupos bij was, maar hij was Lupos eeuwig dankbaar dat hij zo goed voor Chris had gezorgd toen hij dat zelf niet had gedaan en daar nog altijd spijt van had, en ook altijd spijt van zou hebben. "Luthien is een draak." meldde hij vervolgens droogjes "Als ze iets wilt dan zal ze het krijgen ook, of ik er nu bij ben of niet." vervolgde hij droogjes en hij was even stil om te luisteren of hij Luthien toevallig hoorde maar die scheen nog vredig in coma te liggen. "En die deal wil ik best maken, zodra ik hersteld ben. Gezien jij nu ineens voor me zorgt en ik dus niet voor mezelf hoef te zorgen." er gleed een plagerige grijns over zijn gezicht en die was ook zo weer weg toen Christina zei dat Luthien zijn ogen had en zijn haarkleur kreeg. Ergens was hij ook trots, maar aan de andere kant wist hij niet zeker of de gelijkenissen zo geweldig waren. Hij vond nog steeds, dat hij het niet verdiende om in Luthien's leven te zijn. En voor nu was het oke, omdat hij toch geen kant op kon. Maar verder... hij wist niet eens of Luthien later iets met hem te maken wilde hebben als ze oud genoeg was om te begrijpen wat hij was en wat hij deed. Als hij uberhaupt nog leefde dan.. Severus zijn plagerige melige en geile mood was in een instant weg en hij zuchtte diep, vervolgens liet hij zich wat dieper in de bank zakken en keek Christina aan "Je weet dat het niet anders kan." nja kan wel maar dan zou hij zijn eigen doodsvonnis tekenen en daar had hij niet erg veel zin in. "Ik kan niet blijven." ook omdat Bash er was om rekening..of juist geen rekening.. mee te houden. "Hoe graag ik ook zou willen dat dit niet de laatste keer is we kunnen dit niet langer voortzetten dan alleen vannacht." zei hij toen zacht maar resoluut.

Terug naar boven Go down
Christina Black-Snape
The Queen
The Queen

Karakter kaart
Favorite Actor/Actress:

BerichtOnderwerp: Re: The Marauders studenten tijd (nieuw)   do sep 15, 2016 8:11 pm

Christina Zwarts

"JAAA die film hebben we gekeken! En het was leuk ja! Die liedjes zijn geweldig! Lily en ik willen Remus nog steeds mee dwingen naar een karaoke bar zodat ik samen met hem dat liedje van You are the one that I want oeh oeh oeh te kunnen doen!"zei ze toen veeeeel te blij. "Anders moet ik jou maar een keer mee slepen naar een karaoke bar."zei ze toen duivels tegen hem en ze drukte plagend een kusje op zijn wang. Ergens begon ze half te beseffen dat ze super erg vreemd aan het gaan was, maar snel drukte ze die gedachte weg het was nu nog al te laat om aan morele principes te gaan denken. Dat zou ze morgen nog wel erg genoeg gaan doen. Christina liep even naar de keuken en pakte de folder van de italiaan en alvast de draadloze telefoon, waarmee ze eindelijk wist om te gaan. Ze gaf de kaart aan Severus en plofte weer naast hem neer, ze legde haar hoofd op zijn schouder. Ze wilde zo dicht mogelijk bij hem zijn nu het nog kon. "Luthien is zeker een draak. Dat heeft ze waarschijnlijk van beide ouders."zei ze toen heel eerlijk tegen hem. "Maar ik zou haar voor geen goud willen missen. Ik wist niet dat het mogelijk was om zoveel van iets of iemand te houden maar alle chliches over moeder zijn zijn toch echt waar." zei Christina toen glunderend van trots op haar kleine meisje. Ze merkte maar al te goed hoe erg hij omsloeg en ze pakte zijn hand vast. "Als je bang bent dat Luthien je straks gaat haten."begon ze alsof ze zijn gedachte kon lezen, dit kon ze niet ze kende hem gewoon door en door. "Misschien valt er iets op te verzinnen, het duurt nog jaren voor ze het begrijpt geniet die tijd gewoon van haar. Wie weet is Voldemort dan wel verslagen, wie weet hebben we dan wel een oplossing gevonden, je weet nooit wat er tegen die tijd allemaal gebeurt is. "begon Christina hoopvol. "Ik hou van je."Zei ze toen tegen hem. Ze wilde dit nog zo vaak als ze kon zeggen tegen hem. Christina hoopte maar dat als ze alleen met hem zou zijn hierna ze zich wel zou kunnen beheersen. "Net bood je anders nog aan om mijn minnaar te worden Sev."zei ze toen luchtig toen hij zei dat dit echt de aller aller laatste keer moest zijn.

heavenly
The King
The King

Karakter kaart

BerichtOnderwerp: Re: The Marauders studenten tijd (nieuw)   vr okt 07, 2016 4:26 pm

Severus Sneep

Severus trok zeer langzaam een wenkbrauw omhoog toen ze doodleuk en veel te blij meldde dat ze hem anders maar mee moest nemen naar een karaoke bar. Iets wat in geen miljoen jaar zou gaan gebeuren gezien hij zichzelf nog liever van de astronomietoren zou werpen dan zichzelf blootstellen aan die vernedering. Severus had weinig zin haar humeur te verpesten en besloot dus niet te reageren op haar hoopvolle 'misschien is Voldemort dan wel al verslagen, misschien hebben we dan een oplossing gevonden' en dus zei hij niets en knikte hij enkel droogjes. Hij was er namelijk van overtuigd dat niets of niemand ooit zou kunnen winnen van Voldemort en dat ze allemaal ten doden opgeschreven waren als Voldemort niet kreeg wat hij wilde of als er iemand in zijn weg liep. Severus was al vaak genoeg getuige geweest van de martelpraktijken van hem en Bellatrix die er veel te veel van genoot. "Ik stem voor lasagna."meldde hij toen droogjes en hij knikte even naar de menu kaart van de Italiaan en keek vervolgens naar de telefoon die Chris in haar handen had en gaf toen de kaart aan haar. Hij zweeg wederom toen Chris zei dat ze van hem hield en glimlachte flauw "Ik ook van jou Chris." hij nam maar niet de moeite om te melden dat het niets zou veranderen. Chris wist dondersgoed dat er niet veel zou veranderen behalve dat hij misschien eventueel meer moeite zou doen om deel uit te maken van Luthien haar leven, al was het alleen maar om Bash te irriteren en om Chris vaker te zien maar wat ze nu deden zou nooit meer mogen gebeuren. Wist hij veel dat hij en Chris elke keer als Bash niet thuis was het ervan zouden nemen, hij kon niet in de toekomst kijken en hij was er op dit moment heilig van overtuigd dat hij voet bij stuk zou houden en haar met Bash zou laten gaan. Hij had geen idee van wat er allemaal voor sexy dingen zouden gebeuren. Severus lachte zacht "Hoe verleidelijk het ook klinkt mevrouw Zwarts, ik betwijfel of dat een erg goed idee is." zegt hij nu, over een dag of 2 is hij die woorden vergeten en ligt hij weer op bed met Chris, of in de douche, of het aanrecht, als het maar een oppervlak was waar ze seks konden hebben.

Terug naar boven Go down
Christina Black-Snape
The Queen
The Queen

Karakter kaart
Favorite Actor/Actress:

BerichtOnderwerp: Re: The Marauders studenten tijd (nieuw)   wo okt 26, 2016 9:22 pm

Christina Zwarts

"Zo als je zelf al fijntjes zei net ben ik niet bepaald van de goede ideeën." zei ze plagend. "Toen ik 14 was en al verliefd op je werd was dat ook niet een bepaald goed idee, net als die keer dat ik je neus brak, ook niet een van me beste ideeën. Oh ja het laatste half jaar van onze relatie, ook geen goed idee dat ik je anti zwangerschaps drankje een paar keer vergat. Al ben ik daar soms ergens wel blij om anders hadden we Luthien niet gehad. Oh en die ene keer dat we buiten rond liepen in de zomervakantie en we je vader tegen kwamen en ik hem toen een grote bek gaf was ook niet bijster slim en alle keren dat ik Bella een grote bek gaf ook niet, of me vader."begon ze rustig op te sommen. "De keer dat Sirius en ik aan de XTC gingen was ook nou niet bepaald slim, als jij niet toevallig langs was gekomen was ik letterlijk van de astronomie toren gesprongen omdat ik dacht dat ik kon vliegen. Zo zijn er geloof ik nog wel veel meer slechte ideeën die ik ooit heb gehad." zei ze rustig tegen hem. Ze pakte de telefoon en bestelde voor Severus lasanga en voor haarzelf pasta carbonara. Ze dacht aan hun laatste jaar aan de maanden voordat het uitging toen Severus haar ten huwelijk had gevraagd, voor ze überhaupt wist dat hij een dooddoener was. Ze had de ring nog steeds in haar kaptafel liggen en was niet instaat geweest die weg te doen. Opeens sloeg het volledig bij haar in dat ze normaal nu getrouwd waren geweest. Ze kwam weer bij hem zitten en drukte liefdevol een kus op zijn voorhoofd en legde haar hoofd even op zijn schouder, ze sloot haar ogen en genoot van zijn warmte. "Luthien is ontzettend slim, ze heeft al tekenen van magie vertoont Severus."zei ze toen met een kleine glimlach. Severus was een bedreven tovenaar en Luthien was een afstammeling net als Christina van de Perkamentus familie. Een familie die er ook om bekend stond vele talenten te hebben. "Remus heeft het opgeven me te leren een patronus op te roepen."zei ze toen half lachend. "Ik ben officieel het grootse drama dat hij ooit heeft gezien ermee. Hij heeft het bijna 10 maanden geprobeerd en toen is hij maar gestopt..najah ik ben meer gestopt eigenlijk omdat ik het zelf niet meer zag zitten." Christina glimlachte vaagjes, waarschijnlijk had het wel iets te maken met het feit dat zij en Severus uit elkaar waren dat het haar niet lukte om een patronus op te roepen.

heavenly
The King
The King

Karakter kaart

BerichtOnderwerp: Re: The Marauders studenten tijd (nieuw)   vr nov 11, 2016 3:41 pm

Severus Sneep

Severus kon het niet laten en begon te lachen toen ze alle dingen die niet slim waren geweest begon op te sommen "je zou er een boek over moeten schrijven. Een opsomming van Christina Zwarts haar slechtste ideeën." zei hij half plagend half serieus. Waarschijnlijk zou het een regelrechte comedy/drama worden gezien hun leven regelrecht uit een soap serie leek te komen met alles wat er was gebeurd en wat er allemaal nog kon gebeuren. Een soort goede tijden slechte tijden tovenaars versie (Niet dat Sev weet wat GTST is gzn het toen nog niet bestond en het een Nederlandse soapserie is) "Je mag van geluk spreken inderdaad dat ik toevallig langs kwam lopen" wist Chris veel dat het helemaal niet zo toevallig was en dat hij haar eigenlijk gewoon was gevolgd omdat hij het niet vertrouwde dat ze met haar broer liep te giechelen en heel verdacht rondslopen. "Je hebt inderdaad een behoorlijke lijst aan slechte ideeën. Ik denk echter dat je slechtste idee nog was toen je het toverdrank lokaal opblies omdat je vond dat je toverdrank stonk en er een ingrediënt indeed om dat te verhelpen. Ik heb Slakhoorn nog nooit zo woest gezien en je moest een maand nablijven. Ik zei nog dat je naar me had moeten luisteren." zei hij droogjes. Severus fronste even toen Chris weer bij hem kwam zitten maar klaagde niet, hij sloeg zn arm om haar heen en grijnsde even trots "Tuurlijk vertoond ze tekenen van magie. Wat had je dan verwacht?" (duh. Zijn dochter *snaps fingers diva style*) "Ze is nou eenmaal een afstammeling van Perkamentus. Dat talent slaat vaak een generatie of twee over."zei hij plagend alsof Chris talentloos was, wat ze niet was en dat wist ze dondersgoed. Ze wist waarschijnlijk ook wel dat hij haar plaagde. Wederom moest Severus zijn lach inhouden -gezien het over Remus ging en hij nog steeds het verdomde om hardop toe te geven dat hij een zeker respect had voor de weerwolf- "Ik zou bijna medelijden krijgen met Lupos. Het is nog heel wat dat hij het dan 10 maanden heeft volgehouden." wederom liet hij niet blijken dat het hem best verbaasde dat Lupos zelf in staat was een patronus op te roepen gezien het behoorlijk geavanceerde magie was waar zelfs de meest bedreven tovenaars nog moeite mee hadden. "maar je krijgt het vast wel een keer onder de knie als je maar niet opgeeft." meldde hij vervolgens zacht. Hij had liever niet dat Chris ineens tegenover een dementor stond en niet in staat was zichzelf te verdedigen.

Terug naar boven Go down
Christina Black-Snape
The Queen
The Queen

Karakter kaart
Favorite Actor/Actress:

BerichtOnderwerp: Re: The Marauders studenten tijd (nieuw)   vr nov 11, 2016 7:41 pm

Christina Zwarts

"Er zijn wel meer momenten geweest waarin het verstandig zou zijn geweest als ik naar jou had geluisterd. Al vanaf ons eerste jaar zo een beetje. Maar hetzelfde geld ook weer voor jou. Net als het moment toen je te koppig was om toe te geven en te stom was om in te zien dat je wel verliefd op mij was." Zei ze toen hoofdschuddend tegen hem. "Dat had je een gebroken neus en een hoop onnodige ruzie en drama gescheeld." Zei ze toen en waarsvhijnlijk had hij dan nooit ruzie met lily gekregen. Ze was alleen zo slim omdat niet te vermelden.
Ze sloot genietend haar ogen toen ze voelde hoe hij haar vast hield. Het was lang gelden dat Christina zich zo fijn en veilig had gevoelt. Severus was de enige die dat op deze manier kon. Het voelde vertrouwd en alsof het gewoon hoorde dat Severus haar vast hield. "Pfff alsof ik niet een getalenteerde heks ben." Zei ze toen zogenaamd beledigt. "Wil je soms dat ik jaloers word op onze dochter?" Zei ze toen alsof dat ooit zou gebeuren. Ze trok een grimas over de patronus. Elke keer als ze het probeerde te leren riep de boeman dementor de herinnering op waarin Severus, Christina verliet of waarin haar moeder stierf en raakte ze zo erg in paniek dat het haar niet meer lukte om een patronus op te roepen. "Misschien moet jij me dan maar helpen." Stelde Christina hoopvol voor. Misschien dat als Severus er was dat de herinnering dan minder sterk zou zijn omdat hij er dan was om haar te kalmeren. Christina drukte zich dichter tegen hem aan.

heavenly
The King
The King

Karakter kaart

BerichtOnderwerp: Re: The Marauders studenten tijd (nieuw)   vr nov 11, 2016 8:41 pm

Severus Sneep

Severus knikte instemmend over dat het heel verstandig zou zijn geweest als Chris vanaf hun eerste jaar wat vaker naar hem zou hebben geluisterd en keek toen zeer onschuldig toen ze terug kaatste dat hij ook wel wat verstandiger had kunnen zijn en een hoop ellende dan bespaard was gebleven "Ja maar dat is helaas allemaal achteraf en daar kunnen we nu niets meer aan veranderen tenzij je een tijdverdrijver heb. Wat ik trouwens niet aanraad om daar ook daadwerkelijk gebruik van te maken. Er zijn vreselijke dingen gebeurd met mensen die met tijd hebben geknoeid." *Insert Hermelien Quote* Severus grijnsde weer loom "Dat heb ik niet gezegd. Ik zei dat Perkamentus zijn talent een generatie of 2 overslaat. Niet dat jij daardoor niet getalenteerd ben." Mooie redding zou je zeggen. "Jaloers op je dochter? Nee. Daar heb je een te grote ego voor." wat dat betrof was ze wel een echte Zwarts. Oke Perkamentus had ook een zekere ego maar dat was nog verdomde terecht ook. Severus fronste even toen Chris hoopvol voorstelde dat hij haar dan maar moest helpen met de patronus bezwering en hij haalde zijn schouders op "Wie zegt dat ik wel in staat ben een patronus op te roepen?" hij had het de afgelopen tijd niet nodig gehad gezien de dementors niet bij hen in de buurt kwamen, Voldemort was de enige die zich bezighield met s'werelds smerigste wezens en daar was hij allang blij mee "Maar, ja ik kan je helpen. Als Lupos het niet erg vind dat ik zijn projectje afpak?" Hij betwijfelde of Remus het erg zou vinden, waarschijnlijk was die allang blij dat Severus zich nog enigzins zorgen maakte om Christina haar welzijn ook al had hij dat niet bepaald laten blijken de afgelopen anderhalf jaar. "Wat zijn de herinneringen die je meestal gebruikt om je Patronus op te roepen?" vroeg hij ineens nieuwsgierig. Hij wist ergens het antwoord wel maar hij wilde het graag uit Chris haar mond horen komen.

Terug naar boven Go down
Christina Black-Snape
The Queen
The Queen

Karakter kaart
Favorite Actor/Actress:

BerichtOnderwerp: Re: The Marauders studenten tijd (nieuw)   za nov 12, 2016 3:37 pm

Christina Zwarts

Christina ging nu weer op zijn schoot zitten met haar gezicht naar hem toe en legde een hand op zijn wang. "Ach is mijn grote ego niet een van de redens dat je verliefd op mij werd dan?"vroeg ze plagend aan hem en ze drukte een kus op zijn wang om vervolgens haar lippen op de zijne te leggen. Het was dat ze moesten wachten op hun eten maar eigenlijk had Christina alweer zin. Ze ging met haar handen over zijn borst. "Een tijdverdrijver zou soms erg handig geweest kunnen zijn." Zei ze toen liefjes tegen hem. Er zou een hele hoop zijn wat ze dan veranderd zou hebben. Toen hij vroeg wie het zei over dat hij een patronus kon oproepen bloosden ze even. Ze was nu ergens op betrapt. "Toen het net uit was snapte ik er niets van ik kon na alles niet geloven dat je opeens niet meer van me hield. Je had me een maand geleden nog ten huwelijk gevraagt en je zei altijd dat ik het belangrijkste in je leven was en opeens dumpte je me. Dus ik ging je zoeken om met je te praten en vond je op een van de plekken waar we vaker in het geheim afspraken. Alleen durfden ik toen niet meer met je te praten omdat ik bang voor het antwoord werd dat je toch niet genoeg van mij hield en toen riep je de patronus op en heb ik je min of meer bespied." Gaf ze schuldig toe. "Plus je bent zo inteligent dat ik anders wel had kunnen gokken dat je dat kon.." ze kuste hem weer echter toen hij naar haar herinneringen vroeg bloosde ze ergens. Het waren mooie herinneringen maar ze deden nu ook pijn. "Onze eerste kus, onze eerste keer, de eerste keer dat je zei dat je van me hield. De keer dat we gewoon samen aan het meer lagen en eigenlijk niet veel deden behalve samen zijn. Dat je me ten huwelijk vroeg. Onze eerste ontmoeting. De geboorte van Luthien. De eerste keer dat ik haar vasthield. Haar eerste lachje. Alle keren dat je me liet lachen. Zo ontzettend veel herinneringen eigenlijk." Zei ze toen bloosend. "En jij?" Vroeg ze nieuwsgierig.

heavenly
The King
The King

Karakter kaart

BerichtOnderwerp: Re: The Marauders studenten tijd (nieuw)   za nov 12, 2016 4:07 pm

Severus Sneep

Wederom trok Severus een wenkbrauw op "Die ego van je heeft je anders vaak genoeg in de problemen gebracht. Misschien zou een tandje minder geen kwaad hebben gekund tijdens onze schooltijd." meldde hij gladjes op. Severus vernauwde zijn ogen toen Chris haar handen weer op zijn borst legde en hij merkte direct dat ze klaar was voor een volgende ronde alleen kon het eten elk moment komen en hij had geen zin om halverwege ineens af te breken omdat er voedsel was en dus hield hij zich in, oke niet helemaal, hij drukte zijn lippen op die van haar en gleed met een hand in haar haar. "Tijdverdrijvers zijn onbetrouwbaar." mompelde hij even later nadat hij zich iets had terug getrokken. Er gleed een lome grijns op zijn gezicht toen hij doorhad dat hij haar ergens op had betrapt maar die grijns veranderde in een verbaasde blik dat ze het voor elkaar had gekregen hem te bespioneren zonder dat hij het had gemerkt, normaal had hij zoiets wel door en al helemaal als het Chris was, het was alsof hij aanvoelde wanneer ze in de buurt was. "Je...heb me bespioneerd?" vroeg hij verbaasd maar enigszins onder de indruk. "Dus je weet ook nu welke vorm mijn patronus aanneemt?" hij wist niet meer zeker of hij een volwaardige patronus op had geroepen maar waarschijnlijk wel als hij alleen was en er waren geen dementors in de buurt geweest. Hij schudde even zijn hoofd "Zelfs erg bedreven tovenaars hebben soms nog moeite met de patronus. Het ligt er maar net aan of de herinnering sterk genoeg is." Hij zweeg voor een lange tijd toen Christina haar gelukkige herinneringen had opgesomd, hij kon het niet laten om op te merken dat er geen herinneringen tussen zaten van Lily, Remus of Sirius maar hij zei er niets over. Hij zuchtte even diep en dacht toen na "Hetzelfde grotendeels." gaf hij langzaam toe. "Er zijn maar weinig momenten geweest in de rest van mijn leven die behoren tot de categorie 'gelukkige herinnering'." voegde hij er bitter aan toe. Not to mention, dat als er een dementor in de buurt kwam hij de dood van zijn moeder herbeleefde, de moord op zijn vader, wat hij dan had gedaan, en de blik op Christina's gezicht toen hij haar dumpte, en dan de bevalling van Luthien toen hij te horen kreeg dat Chris het misschien niet zou overleven.

Terug naar boven Go down
Christina Black-Snape
The Queen
The Queen

Karakter kaart
Favorite Actor/Actress:

BerichtOnderwerp: Re: The Marauders studenten tijd (nieuw)   za nov 12, 2016 4:41 pm

Christina Zwarts

"Oh als mijn ego zo een probleem voor je was. Wat is dan de reden dat je toch maar besloot verliefd op me te worden?" Vroeg ze hem nieuwsgierig, terwijl ze nog steeds met haar handen over zijn borst gleed. Ze genoot van de kus en hoopte dat het eten snel kwam. Hoe sneller ze aten hoe sneller ze weer verder kon met wat anders. Ze keek hem semi schuldig aan. "Je verdiende het om bespiet te worden ja. En ja je patronus is een vos. Hoezo?" Vroeg ze toen ze snappte niet helemaal wat het ertoe deed dat ze wist wat zijn patronus was. Zij was nooit verder gekomen dan een zielig wolkje. "Het lastige is al onze herinneringen worden overschaduwd bij mij door het feit dat jij weg bent gegaan waardoor ze zowel fijn als pijnlijk zijn herinneringen met me broer worden door de constante dreiging van mijn lieve vadertje overschaduwd en hoeveel ik ook van lily en remus hou er is geen enkele herinnering die kan toppen aan de eerste keer Luthien vasthouden..ook al was ik toen dood aan het bloeden. Ik heb me nog nooit zo inmens gelukkig gevoelt als het moment dat jij haar aanpakte van de heler. Me hielp om genoeg te kunnen zitten en me ondersteunde zodat ik Luthien vast kon houden." Zei ze hem toen dankbaar. Op dat moment dacht christina ook dat dat de enige keer zou zijn dat ze haar dochter vasthield. Christina keek hem verdrietig aan toen hij min of meer zei dat zijn enige gelukkige momenten alleen met haar waren geweest troostend kuste ze hem. "Ik wou dat al die ellende je gespaard was gebleven Sev." Zei ze toen doelend op de mishandelingen enz van zijn vader. Ze keek hem begripvol aan ze wist maar al te goed wat het was om in angst te leven voor je vader. Ze was zelf vaak genoeg geslagen en bijna vermoord door orion. "Zijn de enige gelukkige herinneringen die je hebt alleen met mij of luth?" Vroeg ze toen ergens ongelovig. Hij had melian ze moeder en lily al ruim voor haar gekent.

heavenly
The King
The King

Karakter kaart

BerichtOnderwerp: Re: The Marauders studenten tijd (nieuw)   za nov 12, 2016 7:16 pm

Severus

Severus haalde zijn schouders op "Je geweldige charmes en lieve karakter?" Zei hij plagend. Haar ego was een van de dingen wat hij aantrekkelijk aan haar had gevonden naast haar talent, uiterlijk, karakter. Eigenlijk alles, het was alleen een beetje jammer dat hij daar pas achter kwam nadat Lily hem had afgewezen en ze ruzie hadden gekregen. Hij lachte even bitter "Ik verdien wel erger dan vespioneert te worden Chris." Merkte hij heel snugger op "Die vervloeking die je naar me stuurde is een goede stap in de richting." Hij was allang niet meer serieus over dat en hij vond dat hij het ook echt verdiend had maar dat was gebeurd en wat gebeurd was konden ze niet meer terug draaien, gezien ze geen tijdverdrijvers hadden en hij zou er ook geen gebruik van maken als ze die al hadden. Alhoewel, misschien had hij dan inderdaad een paar andere keuzes gemaakt. Zoals zich niet bij de dooddoeners voegen, christina niet dumpen. Misschien waren ze dan nu al getrouwd geweest. De realiteit van dat kwam hard aan bij Severus op dit moment en hij probeerde het zo goed mogelijk te verbergen dat zijn stemming ergens wat was omgeslagen, hij wist ook dat het enigzins tevergeefs was gezien Christina hem veel te goed kende. Hij voelde zich nog rotter toen Chris vertelde dat al haar gelukkige herinneringen overschaduwd werden door wat hij haar had aangedaan en haar vader. Hij zuchte diep "Ja ik wou dat er ons zoveel bespaard was gebleven... maar helaas." De bittere ondertoon in zijn stem was niet te missen. Hun levens hadden er heel anders uitgezien als ze beiden een normale jeugd hadden gehad. "Enkel herinneringen van jou en Luth ja. Alles wat ik van mijn moeder heb aan gelukkige tijden - wat er zeer weinig zijn - worden bij mij overschaduwd door haar dood. En Melian.. ik hou van Melian, maar dat is hetzelfde als wat jij met Lupos en Lily hebt. Het kan niet tippen aan alles wat wij samen hadden. Ik ken Lily al een lange tijd maar ook dat is natuurlijk volledig de mist is gegaan door keuzes die ik heb gemaakt. En ik kan nog zo vaak zeggen dat ik er spijt van heb maar wat goeds doet dat ? Ik kan het niet veranderen en Lily zal het me nooit vergeven wat ik toen in ons 5e jaar heb gezegd tegen haar en wat ik jou heb aangedaan." Vertelde hij toen.

Terug naar boven Go down
Christina Black-Snape
The Queen
The Queen

Karakter kaart
Favorite Actor/Actress:

BerichtOnderwerp: Re: The Marauders studenten tijd (nieuw)   zo nov 13, 2016 12:49 pm

Christina

Christina glimlachte toen hij over0 haar charmes en karakter begon. Al snel had ze door dat zijn stemming totaal anders werd en dat hij weer down begon te worden. Christina begon hem troostend kusjes  in zijn nek te geven terwijl ze luisterde naar wat hij zei en toen hij bevestigden dat alle gelukkige herinneringen alleen aan Luthien en haar waren kuste ze hem op zijn mond. "Dan moeten wij samen nu maar nog wat gelukkige herinneringen creeeren en veel dingen samen met Luthien gaan doen. Het voelt natuurlijk allemaal anders omdat we niet meer samen zijn maar ondanks dat voel ik me nu gelukkig nu ik bij je ben. Je kan aanraken en dat je me vasthoud en dat we weer normaal tegen elkaar kunnen doen." Ze glimlachte wrang naar hem. "Ik hou nog steeds net zo veel van je als toen we samen waren en na vandaag misschien nog wel meer dan ik al deed." Zei ze toen naar waarheid en ze drukte weer kusjes in zijn nek. "Al had ik een tijdverdrijver en wist ik wat ik nu wist. Ik zou zo weer.verliefd op je zijn geworden en weer een relatie met jou. Want ik hou teveel van je om spijt te hehben van het feit dat ik verliefd op je werd. Daar heb ik geen spijt van. Ondanks bepaalde dingen die er gebeurde en ruzies die we hadden ik heb me nooit zo gelukkig en geliefd gevoelt als toen wij samen waren." Ze streek even over zijn wang. "En ik had met niemand anders mijn eerste keer willen hebben en zelfs niet met iemand anders mijn kindje. Ik heb daar absoluut geen spijt van." Zei ze toen naar waarheid en ze drukte zich weer even tegen hem aan."Waar denk je nog.meer aan Sev?" Ze wist dat er meer moest zijn dan wat hij zei. Ze dacht er dagelijks aan dat ze waarschijnlijk nu getrouwd zouden zijn geweest als er niets gebeurt was. '

heavenly
The King
The King

Karakter kaart

BerichtOnderwerp: Re: The Marauders studenten tijd (nieuw)   zo nov 13, 2016 2:38 pm

Severus

Severus begon nu zelf ook wel zin te krijgen door al die kusjes in zijn nek en Chris die in haar niet bijster veel verhullende nacht-lingerie (want dat is het gewoon) op zijn schoot zat, hij gleed langzaam onder haar dunne stukje stof en legde zijn handen op haar heupen terwijl hij luisterde naar alles wat ze zei over hoe gelukkig ze zich nu voelde nu ze 'samen' waren. Ofwel nu ze overduidelijk ziek goede sex hadden gehad en dat ze elkaar na al die tijd weer op deze manier konden aanraken. Ze hadden duidelijk beiden hun zelfbeheersing verloren. Niet dat Severus het niet stiekem een klein beetje had uitgedaagd, in eerste instantie om Sebastian te irriteren maar later werd het natuurlijk meer en kijk waar ze waren aanbeland. "Normaal?" vroeg hij half lachend. Ze deden wel meer dan normaal tegen elkaar. Het leek net of ze weer gewoon samen waren, alleen de donkere wolk genaamd Sebastian en Voldemort hingen boven hun hoofden, anders had Severus nog bijna kunnen doen alsof er niets was veranderd tussen hem en Chris. "Ik heb van veel dingen spijt." begon hij langzaam "Maar nooit van onze relatie, en Luthien." nee daar had hij geen spijt van, integendeel. Maar al het andere wat ervoor had gezorgd dat alles naar de maan was gegaan wel, gezien hij daar de schuldige in was en Christina daar niets mee te maken had gehad. Dat waren zijn keuzes geweest. Severus keek haar even recht aan en verstrakte toen zijn kaak terwijl hij nadacht over hoe hij moest gaan vertellen wat hem nog meer dwars zat, naast een nu vrij strakke broek maar dat terzijde "Ik bedacht me net... als ik het niet ongelooflijk spectaculair had verkloot waren we nu waarschijnlijk getrouwd geweest." Hij keek haar nog steeds recht aan en kwam wederom, voor de zoveelste keer tot de conclusie dat ze serieus het mooiste was wat hij ooit had gezien, en het feit dat hij haar weer aanraakte maakte het allemaal zowel beter, als moeilijker om straks weer los te laten.

Terug naar boven Go down
Christina Black-Snape
The Queen
The Queen

Karakter kaart
Favorite Actor/Actress:

BerichtOnderwerp: Re: The Marauders studenten tijd (nieuw)   zo nov 13, 2016 3:57 pm

Christina Zwarts

Christina voelde haar heupen warm worden toen hij zijn handen daar plaatsten en glimlachte naar hem. Ze glimlachte trots toen hij zei dat hij ook geen spijt had van hun relatie en toen hij moest lachen om het woord normaal. "Het is lang geleden dat ik je heb horen lachen." Zei ze toen ze vond het een fijn geluid. "De laatste keer dat je echt gemeend lachte was toen je me vroeg met je te trouwen en ik nog net niet tegen je schreeuwde dat je een idioot was dat je dat nog moest vragen." Zei ze toen vrolijk tegen hem. "De enige keren dat ik je uberhaupt echt heb horen lachen waren allemaal met mij geloof ik...zelfs toen je nog verliefd was op Lily lachte je met mij al op een manier die je bij niemand had." Ze keek hem verliefd aan. "En ja voor ons is dit normaal doen sev. Toen we nog samen waren hadden we ook de hele dag seks. Weet je de kerstvakantie in ons laatste jaar nog?" Ze glimlachte vragend naar hem. Ze bleven na de horror vakantie in hun vijfde jaar altijd samen op school. "Ik geloof dat we toen twee weken lang bijna non stop seks hadden omdat we toen niets te doen hadden." Ze glimlachte maar de grijns verdween al snel die vakantie waren de laatste twee weken van hun relatie geweest. Christina vroeg zich af of hij haar toen eigenlijk al had willen verlaten. Toen hij over getrouwd begon trok ze een grimas. "Daar denk ik elke dag aan sev. Hoe het zou zijn geweest als we nog samen waren. Dan woonden jij en ik nu hier samen met Luthien en waren we gelukkig getrouwd geweest." De tranen stronden haar nu weer nader ze was er zeker van dat ze samen gelukkig waren geweest nu. "Ik snap alleen iets nog steeds niet.." begon ze voorzichtig. "Vier weken voor je me verliet wilde je nog trouwen...was je echt van plan met me te trouwen of wist je toen al dat je me ging dumpen? Wat was het moment dat je besloot dat je me wilde verlaten en waarom?" Vroeg ze hem rustig. Ze klonk niet boos dat was ze ook niet ze wilde het gewoon weten. Net als die twee weken dat ze non stop seks hadden was dat zomaar of was hij toen al afscheid aan het nemen? Christina vroeg zich af als ze toen gewetenn hadden dat ze toen zwanger was of hij dan ook weg was gegaan?. Ze was toen al ruim twee maanden zwanger.

heavenly
The King
The King

Karakter kaart

BerichtOnderwerp: Re: The Marauders studenten tijd (nieuw)   zo nov 13, 2016 4:22 pm

Severus

Severus haalde zijn schouders op "Je bent dan ook gewoon hilarisch?" probeerde hij droogjes. Niet dat dat niet waar was, Chris haar humor was ongeveer hetzelfde als die van hem en dus hadden zij altijd veel meer lol gehad dan hij en Lily. Niet dat Lily niet grappig was geweest maar goed je begrijp me wel. "Het Was normaal." begon hij met een flauwe glimlach "Op dit moment is het alles behalve normaal. Gezien de omstandigheden waarin we beiden verkeren." hij : Voldemort zij: Relatie met Bash. Hij lachte wederom toen ze begon over hoe ze in de kerstvakantie bijna non stop sex hadden gehad. Het was dan ook maar goed dat ze beiden een mega libido hadden anders waren ze waarschijnlijk dood gegaan van verveling of dood gegaan van teveel seks ofzo. "Wat doe je in je vakantie als je je verveeld? Mwah gewoon jezelf opsluiten in de kamer van hoge nood en alleen maar seks hebben. Ik kan me ergere dingen bedenken om te doen." dat was de laatste, maar ook de beste vakantie geweest in die 7 jaar op Zweinstein. Hij grijnsde even toen ze zei dat als ze nu getrouwd waren zij hier hadden gewoond met Luthien "En wat hadden Lily en Melian dan gemoeten?" vroeg hij alsof hij zich oprecht zorgen maakte om die twee. Alsof Melian niet gewoon per direct bij Amycus was ingetrokken -wat nog steeds ook bijna net zo dom was als zijn keuzes- en Lily had waarschijnlijk nog even bij haar ouders gewoond tot ze zelf een appartementje had gevonden ofzo. Of ze was al samen gaan wonen met James als die niet in zijn man cave had gezeten met Zwarts. Severus verstarde op het moment dat Chris begon met dat ze iets nog steeds niet begreep en hij zuchtte even diep toen de vraag kwam die hij dus eigenlijk liever had willen vermijden. Hij keek haar triest aan "4 weken voor alles naar de hell ging en ik je vroeg dacht ik nog dat trouwen een mogelijkheid was, zelfs met wat ik ben en deed... maar niet veel later werd het duidelijk dat er, door mij, een echte dreiging naar jou toe was. De heer van het duister wilde duidelijk niet dat jij nog erg lang zou leven puur om Perkamentus te pakken. Na dat gezellige gesprek met hem heb ik nog een week lang lopen pikeren wat het beste was... althans, wat ik dacht dat het beste was en waar ik mee zou kunnen leven." vertelde hij langzaam. "Als ik had geweten dat je toen al zwanger was ..." hij schudde zijn hoofd en keek haar triest aan.

off: awh poor guy

Terug naar boven Go down
Christina Black-Snape
The Queen
The Queen

Karakter kaart
Favorite Actor/Actress:

BerichtOnderwerp: Re: The Marauders studenten tijd (nieuw)   zo nov 13, 2016 5:37 pm

Christina

Christina ademde opgelucht uit toen hij zei dat het huwelijksaanzoek echt was geweest. Vol passie zoende ze hem nu dan ook. "Dus eigenlijk was je toen...want ik weet nog goed dat er opeens een moment was dat je geen moment zonder me wilde zijn. Dat zodra je me zag me meteen kuste knuffelde en zei dat je ontzettend veep van me hield. Iets wat je normaal alleen deed als we in de kamer van hoge nood alleen waren...was je toen al afscheid van mij aan het nemen of niet?" Vroeg ze hem rustig. Ze werd zich bewust van de bobbel in zijn broek en duwden haar heupen omlaag waardoor er nu druk op die bobbel kwam..plagend bewoog ze haar heupen. "Melian had er tijdelijk bij gekunt tot ze zelf wat vond en lily, lily had zich wel gered met james of haar ouders. Dat was echt wel goed gekomen hoor." Zei ze met een glimlach en ze drukte een kusje op de punt van zijn neus. "Hmm als dit niet langer normaal is moeten we er maar extra van genieten." Zei ze toen ze drukte haar heupen wat steviger naar beneden. En bewoog wat harder. Ze voelde dat ze alweer nat werd daar beneden. "Wat had je dan gedaan als e geweten had dat ik toen al bijna twee maanden zwanger was?" Vroeg ze hem nieuwsgierig. Ze vervloekte zichzelf nog steeds dat ze die fwee maanden dacht dat ze gewoon random wat was aangekomen inplaats van een zwangerschapstest te doen. Dan hadden ze het eerder geweten en had ze het Severus op een normale manier kunnen vertellen. In plaats van dat ze hem het boos had vertelt zo als nu het geval was geweest.

heavenly
The King
The King

Karakter kaart

BerichtOnderwerp: Re: The Marauders studenten tijd (nieuw)   zo nov 13, 2016 6:37 pm

Severus

Severus vernauwde zijn ogen toen ze opgelucht uit ademde toen hij bevestigde dat het huwelijksaanzoek echt was geweest "Dacht je serieus dat ik dat niet meende?" vroeg hij droogjes. "Ik ben misschien niet erg aardig geweest toen we uit elkaar gingen maar zo wreed ..." hij schudde zijn hoofd. "Zoiets zou ik nooit doen als ik het toen al had geweten." verklaarde hij simpel. Hij was misschien een tering lijer maar dat ... nope. Dat had hij nooit over zijn hart verkregen. Hij zuchtte even diep en knikte toen ter bevestiging "Zo ongeveer. Ik wist dat je me nadat ik je had verlaten je me waarschijnlijk nooit meer zou willen zien -toen nog niet wetende natuurlijk dat je zwanger was- en ik kon het nog niet onder ogen zien dat ik je al moest gaan weg duwen. Liever nog 2 weken genieten van elkaar en samen zijn dan het alternatief." legde hij uit. Hij klemde zijn kaken op elkaar toen Chris haar heupen omlaag duwde "Het eten kan elk moment komen." mompelde hij tussen geklemde kaken door. Hij sloot zijn ogen toen ze echter nog gemener ging doen en het hem extreem moeilijk begon te maken door haar heupen te bewegen "Bij Merlijn-" gromde hij en hij sloeg zijn arm om haar heen en legde haar op haar rug op de bank om vervolgens boven haar te gaan hangen "Je bent een duivel." mompelde hij droog. Hij zweeg voor een moment en besloot toen eerlijk te antwoorden "Als ik had geweten dat je toen al zwanger was had ik je waarschijnlijk niet verlaten. De heer van het duister had dan in een hoge boom kunnen gaan zitten." zei die nu. Misschien was het op dat moment heel anders geweest. "Of het had niets veranderd. Al was ik er dan waarschijnlijk wel meer voor je geweest." ging hij verder "Ik weet niet wat ik zou hebben gedaan maar niet wat ik had gedaan. Ik had je op alle mogelijke manieren geholpen, dat weet ik wel zeker." and that was the gospel truth << See what I did there? xD
Hij hing nog steeds boven haar met zijn gezicht heel dicht bij dat van haar en hij wilde haar net zoenen toen de bel ging en hij luid vloekte. "Timing." gromde hij voor hij zichzelf overeind hees en toen Chris ook maar overeind trok. Hij ging de deur wel open doen gezien Christina er naar zijn mening te sexy uit zag voor de buitenwereld en de bezorger hoefde dus ook niet te zien waar hij van aan het genieten was al de hele avond. -ik vind even dat Chris al geld had klaar gelegd op tafel deal with it.- hij betaalde de bezorger die een blik op hem had geworpen, het geld aan had genomen en toen de benen had genomen. Severus had hem niet zo heel aardig begroet. Hij kwam terug naar binnen met het eten en zette het neer "Etenstijd." hij had niet echt zoveel honger meer, hij had eerder zin in iets anders nu Chris hem zo effectief had lopen opgeilen.

Terug naar boven Go down
Christina Black-Snape
The Queen
The Queen

Karakter kaart
Favorite Actor/Actress:

BerichtOnderwerp: Re: The Marauders studenten tijd (nieuw)   zo nov 13, 2016 10:14 pm

Christina

Verontschuldigend drukte ze een kus op zijn lippen. "Severus, je bent altijd goed voor me geweest toen we samen waren, maar als iemand je ten huwelijk vraagt en een maand later verlaat. Dan weet je gewoon niet meer wat je moet denken Sev, ik hoop dat je dat kan begrijpen." zei ze toen vragend aan hem. Ze keek hem verliefd aan en streelde nog steeds met haar hand over zijn borst. "Ik ben blij dat je me hebt gevraagd. Je hebt het ontzettend mooi gedaan destijds en het blijft een geweldige herinnering. Hoe gelukkig en dolblij ik mijzelf voelden toen je me vroeg. Het maakt me ontzettend gelukkig."zei ze toen glimlachend aan de herinnering. "Ik ben blij dat je dat gedaan hebt Severus, dat je nog twee weken gewacht hebt. Die twee weken, waren bijna de gelukkigste weken van mijn leven. We waren alleen maar samen non stop, dat was ook het moment dat ik meer dan ooit besefte..wat ik al lang besefte en wilde dat jij de man was waarmee ik oud wilden worden en de rest van mijn leven mee samen wilde zijn. Ik ben heel blij dat we die twee weken nog non stop samen zijn geweest Severus, die keuze heb je goed gemaakt." ze drukte een kus in zijn hals en lachte toen hij haar op haar rug op de bank gooiden. "Hallo meneer Sneep."zei ze toen alsof hij er net voor het eerst was. "Ach daarom hou je toch van me? een lief braaf meisje had je alleen maar verveelt, je weet al vanaf dat we 11 waren dat ik de duivel in eigen persoon was en dat heeft je nooit tegen gehouden."Zei ze vrolijk tegen hem. (ja ik zie wat je doet xD) Christina luisterde rustig naar wat hij zei en glimlachte naar hem. "Ik had niet gewild dat je alleen maar vanwege Luthien bij me bleef, ik had gewild dat je bij mij bleef voor mij, maar het had sowieso fijn geweest als je er tijdens de zwangerschap meer had kunnen zijn, ik ben een aantal keer ontzettend ziek geweest. Achteraf een teken dat het niet helemaal goed ging met de zwangerschap...kijk maar naar de horror bevalling...waardoor ik absoluut niet instaat was om zelf ook maar iets te doen. Het had fijn geweest als ik jou dan had gehad. Ik voelde me onwijs schuldig aan Remus en Lily en Sirius dat ze toen continue voor me moesten zorgen terwijl het hun kind niet was."zei ze rustig. Ze bedoelde het niet dat ze het hem kwalijk nam maar gewoon dat het fijn was. "Achteraf gezien had ik ook niet zo dom en koppig moeten zijn....ik..."Christina slikte even nu Severus zo eerlijk tegen haar was, was het tijd dat zij ook bepaalde dingen eerlijk zou opbiechten. "Ik wist een dag nadat het uit was al dat ik zwanger was, in eerste instantie heb ik het twee weken voor iedereen verzwegen...ze dachten dat ik een wrak was vanwege jou wat ook zo was en waardoor het niemand opviel dat ik ook extra geschockt was door het feit dat ik zwanger was. Remus was natuurlijk de eerste die door kreeg dat er meer was en die heeft me uiteindelijk na bijna twee maanden pas zover gekregen dat ik het jou vertelden...ik wilde het je helemaal niet vertellen uit woeden..."biechten ze toen op, ze voelde zich hier onwijs rot over, ze had al bijna twee maanden geweten dat ze zwanger was voordat ze het Severus zei, ze hoopte maar dat hij het haar kon vergeven. Christina merkte dat Severus haar wilden zoenen en ze boog haar hoofd al naar hem toe en vloekte al snel luid toen de bel ging. "En heb je de bezorger zich dood laten schrikken?"Vroeg ze plagend toen ze iets hoorde vanaf de gang ze had bestek gepakt voor hen beide en ging weer naast Severus zitten, ze wilde zo snel mogelijk eten zodat ze zo snel mogelijk verder kon.

heavenly
The King
The King

Karakter kaart

BerichtOnderwerp: Re: The Marauders studenten tijd (nieuw)   zo nov 13, 2016 11:04 pm

Severus

"Ik begrijp het wel." zei hij snel toen Chris uitlegde waarom ze het in eerste instantie aan hem had gevraagd of hij toen al had geweten dat hij haar zou dumpen toen hij haar ten huwelijk vroeg. Het maakte niet dat hij zich minder schuldig of rot ging voelen toen Christina vertelde hoe gelukkig ze altijd met hem was geweest en dat ze zeker wist dat hij 'the one' was geweest. Hadden ze dat toch eens even goed mis gehad. Of nou ja, niet helemaal gezien ze overduidelijk nog steeds van elkaar hielden alleen waren de omstandigheden wat rot. 'rot' alsof het een beetje een onhandig moment is en niets ernstigs. De wereld ging niet naar de hell ofzo door Voldemort. neuh. "Die twee weken waren ook bedoeld om zo goed mogelijk te zijn. Alleen werd de klap daardoor denk ik wel extra hard voor je en in dat opzicht was het waarschijnlijk beter geweest als ik je al eerder wat had weg geduwd. Dan had het misschien niet zo spectaculair hard aangekomen." waarschijnlijk wel maar hij kon hopen en hij kon het zichzelf lekker kwalijk blijven houden allemaal. Dat verdiende hij nu eenmaal toch? Hij lachte even "De duivel in eigen persoon huh. Zelfs de duivel is niet zo erg als jij." zei hij droog. "Jij bent een nieuw soort evil. Maar ik klaag niet." nee dit soort duivelsheid vond hij helemaal niet erg, hij ging er net zo blij in mee. Zijn gezicht betrok even toen ze het over de bevalling des doods had en daar kwam weer een heel nieuwe vlaag schuldgevoel aan gewaaid. "Ik weet zeker dat Lupos en Lily het jou nooit kwalijk hebben genomen. Mij wel, uiteraard. Maar jou nooit. Ik kan me trouwens niet eens herinneren dat Lupos je ooit IETS kwalijk heeft genomen of ooit echt boos op je is geweest." hij zei erg bewust Sirius zijn naam niet gezien hij het niet over Sirius wilde hebben gezien die zijn mood zou verpesten en hij wilde graag nog seks hebben zonder het beeld van Sirius in zijn hoofd te hebben. "Dus als Lupos je niet had gedwongen het me te vertellen had je het me nooit verteld?" vroeg hij toen lichtelijk onzeker. Dan had hij dus nooit geweten dat hij een dochter had gehad...dan waren hij en Chris nu absoluut niet op deze manier bij elkaar. Tenzij hij haar was gaan bespioneren om te kijken hoe het met haar ging maar hij wist niet zeker of hij dat gedaan zou hebben uit angst om zijn eigen wilskracht te verliezen en haar te benaderen. Maar hij was blij dat Lupos haar wel zover had gekregen het hem te vertellen, weer iets waar hij Lupos dankbaar voor moest zijn. Alhoewel, de manier waarop Christina het hem vertelde had ook wel iets subtieler gekund in plaats van het naar hem schreeuwen. Hij grijnsde even "De bezorger wist niet hoe snel hij weer pleite moest zijn. Het was zo'n puistenkop van 16. Dreuzels hebben niet van die handige spreuken die ervoor zorgen dat je dat niet ziet." zei hij tevreden, niet dat tovenaars er uberhaupt veel last van hadden. Hij keek haar vragend aan toen Christina slikte en een beetje vertwijfeld vertelde dat ze een dag nadat hij haar had verlaten al had geweten dat ze zwanger was geweest. Hij keek haar lang zwijgend aan en richtte zich even op het eten voor hij antwoord zou geven. Hij had een diepe frons in zijn voorhoofd en zuchtte toen diep "Het had waarschijnlijk beter geweest als je het me inderdaad toen al had verteld. Maar ik kan het je niet kwalijk nemen." nee na alles wat hij haar had aangedaan kon hij het haar zeker niet kwalijk nemen dat ze niet naar hem toe was komen rennen met het nieuws dat ze zwanger was van de man die haar een dag eerder had gedumpt terwijl ze eerst nog verloofd waren geweest. Hij schudde zijn hoofd even "We hebben beiden dingen niet bepaald slim aangepakt. En iedereen altijd maar zeggen dat we intelligent zijn." hij glimlachte flauw naar haar en drukte een kus op haar voorhoofd "Ik ben in elk geval blij dat je het me uiteindelijk toch heb verteld. Nou ja.. naar me heb geschreeuwd."

Terug naar boven Go down
Christina Black-Snape
The Queen
The Queen

Karakter kaart
Favorite Actor/Actress:

BerichtOnderwerp: Re: The Marauders studenten tijd (nieuw)   zo nov 13, 2016 11:32 pm

Christina Zwarts

"Het had geen bal uitgemaakt Severus, de klap was toch wel even hard aangekomen het enige verschil is dat ik nu twee gelukkige weken heb om op terug te zien die ik anders niet zou hebben gehad dus ik ben heel erg blij dat je voor deze manier hebt gekozen Severus."Zei ze toen naar waarheid tegen hem en ze was er ook echt oprecht blij mee ze streek even over zijn wang heen en drukte een kus erop. "voel je daarover niet rot, die twee weken heb ik geen spijt van."zei ze toen en ze meenden het al zou ze geweten hebben wat ze nu wist toch zou ze dat gedaan hebben."Net zo min als dat ik spijt heb van alles wat er vanavond gebeurt is."Zei ze even glimlachend tegen hem en ze meende wat ze zei, ze had hier geen spijt van. Al zou ze morgen waarschijnlijk dood gaan van schuld gevoel naar Bash toe. De daad zelf zou ze niet betreuren, daarvoor voelde het te goed.
"Ik denk dat ik het je uiteindelijk wel vertelt had...als ik wat was afgekoeld en me woeden wat was weggeebt maar dat durf ik je niet helemaal zeker te zeggen. Anders had ik het je waarschijnlijk sowieso wel vertelt als ze geboren was, ik had vast wel uiteindelijk tot de bedenking gekomen dat je recht hebt om je dochter te zien en te kennen en dat dat zelfde recht voor haar geld. Zo als ik dat nu ook vind."Zei ze toen eerlijk ze was blij dat Severus niet boos op haar werd. Ze schonk nog wat wijn in. "Oh Remus is regelmatig boos geweest hoor.."zei ze toen met een grijns. "Toen hij achter het XTc tafereel kwam met sirius was hij behoorlijk boos, oh en niet te vergeten toen ik het verdomde te eten na de bevalling werd hij ook behoorlijk boos...maar inderdaad het is zeldzaam dat Remus boos op me is geweest. Toch voelde het alsof ik ze lastig viel en tot last was met mijn zwangerschap. Ik was zwanger en hun hadden er ook onder te lijden terwijl ik ervoor koos om Luthien te houden en alleenstaande moeder te worden. Waar ik overigs geen spijt van heb en het zo weer zou doen."Zei ze rustig tegen Severus. Toen ze hoorde wat hij zei over de pizzabezorger stikte ze bijna in haar eten van het lachen en nam ze snel een slokje wijn en schudden ze haar hoofd. "Ik ben blij dat je niet boos bent."Zei ze toen rustig en ze genoot van de kus die hij haar gaf. "ik ben het zat om ruzie te hebben met jou, ik wil dat niet meer."Zei ze rustig en ze drukte haar hoofd even tegen zijn wang voordat ze een hap eten nam en ging weer verder met haar eten toen hij over het schreeuwen bon bloosden ze verontschuldigend. "sorry ik was nog altijd een pietsie heel erg boos op je toen."Zei ze droogjes. "oh en doodnerveus om het je te vertellen, dat werkte ook niet echt mee. Ik was onwijs bang voor je reactie, omdat ik wist dat je eigenlijk niet de intentie had ooit kinderen te nemen en zeker niet op je 17e al...hoe voelde je je eigenlijk toen ik het vertelde? ik was zo boos dat ik niet eens op je reactie heb gelet of nog weet hoe je reageerde."verontschuldigde ze zich.

Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: The Marauders studenten tijd (nieuw)   

Terug naar boven Go down

The Marauders studenten tijd (nieuw)
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 14 van 17Ga naar pagina : Vorige  1 ... 8 ... 13, 14, 15, 16, 17  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Trage tijd.
» Nieuw techniek? Alcohol?
» Nieuw in deze vreemde land
» Nieuw gebied Kittypets
» Tijd voor de oorlog-trainingen!

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
thunderstruckfandoms :: Rpg met vaste rollen :: Harry Potter-
Ga naar: