thunderstruckfandoms

Dit forum is voor iedereen die niet uit hun fandom kan ontsnappen!

IndexIndex  PortalPortal  KalenderKalender  FAQFAQ  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

Deel | 

The Marauders studenten tijd (nieuw)

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 5, 6, 7 ... 11 ... 17  Volgende
AuteurBericht
heavenly
The King
The King

Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 04-06-15
Leeftijd : 24

Karakter kaart
Fandoms: Harry Potter; Arrow; The Flash; Tmi
Favorite Actor/Actress: Stephen Amell; Grant Gustin; Emma Watson; David Tennant; Alan Rickman R.I.P.; Johnny Depp; Emilia Clarke; Sam Claflin; Jamie Campbell Bower.

BerichtOnderwerp: Re: The Marauders studenten tijd (nieuw)   ma maa 07, 2016 7:57 pm

Bash

Bash bleef even stil terwijl Christina dat allemaal vertelde en ergens was hij bijzonder blij dat de vader van Christina haar dochter zo goed als niets over haar te vertellen had en dat Chris daar heel duidelijk over was. En al was Chris dat niet geweest had Bash het vermoeden dat Sirius en Christina haar vrienden er wel voor hadden gezorgd dat er wat ground rules waren qua bezoekuren en de rechten die Severus had wat betreft zijn dochter. Ook was Bash ergebs lichtelijk jaloers, elke keer als Chris de naam van haar ex zei of het over hem had leek het of haar ogen begonnen te stralen terwijl de rest van haar lichaam juist het tegenovergestelde zei. Dus chris had nog wel gevoelens voor haar ex maar het was ook duidelijk dat de kans dat die twee snel weer bij elkaar kwamen behoorlijk klein was. "Nou in ben niet zo makkelijk af te schrikken maar het is niet de bedoeling dat we op deze gezellige avond allemaal nare dingen gaan lopen vertellen en herinneringen ophalen die je liever vergeet." Zei hij de sfeer verlichtend. Hij merkte dat Chris het koud had en schudde zijn eigen leren jack uit en sloeg die om haar schouders (...ik vind dat Bash een motor rijd. Dus hij heeft een bikers look atm) "Laten we zo weer naar binnen gaan. Ik betwijfel of Sirius zich verveeld zonder ons maar je weet maar nooit." Begon hij weer. Waarschijnlijk stond Sirius weer een of ander meisje te versieren en had die niet eens door dat Bash en Chris al een tijdje buiten stonden. Niet dat dat uitmaakte maar goed.

Terug naar boven Go down
http://www.thunderstruckbooks.wordpress.com
Christina Black-Snape
The Queen
The Queen

Aantal berichten : 676
Registratiedatum : 03-06-15

Karakter kaart
Fandoms: Christina Black-Snape
Favorite Actor/Actress:

BerichtOnderwerp: Re: The Marauders studenten tijd (nieuw)   do maa 10, 2016 4:45 pm

Christina

Inmiddels waren Christina en Bash terug naar binnen gegaan. Het was al vele uren verder. Christina had nog steeds niet gezien dat ze in de blije aanwezigheid verbleven van niemand minder dan Severus Sneep die nog steeds drank weg zat te tikken aan de bar (de zuiplap tsss). Bash en Christina hadden elkaar ontzettend veel vertelt en Christina begon Bash steeds leuker te vinden. Een gevoel dat versterkt werd naarmate ze meer shotjes en wijn(het sap van satan) op hadden. Sirius was al lang uit haar zicht verdwenen en door de hoeveelheid drank was ze Sirius ook helemaal niet vergeten ofsow kuch. Elke keer als Christina naar Bash keek verdronk ze in zijn ogen en ging er een opwindend (oeh sexy) gevoel door haar heen. Severus was door de alchohol uit haar gedachte verband en snel nam Christina een besluit mede dankzij de drank maar ook omdat ze het wilde en het gewoon goed voelde. Christina drukte haar lippen op die van bash in een gepassioneerde zoen(it feels really like the place to be tonight you know)

http://thunderstruckfandoms.bestforumpro.com
heavenly
The King
The King

Karakter kaart
Favorite Actor/Actress: Stephen Amell; Grant Gustin; Emma Watson; David Tennant; Alan Rickman R.I.P.; Johnny Depp; Emilia Clarke; Sam Claflin; Jamie Campbell Bower.

BerichtOnderwerp: Re: The Marauders studenten tijd (nieuw)   vr maa 11, 2016 12:06 pm

Zn reactie op de kus haha

Bash
Bash was een stuk vrolijker dan dat hij de afgelopen paar maanden was geweest, sinds hij erachter was gekomen dat zijn liefdevolle schattige super betrouwbare loyale eerlijke vriendin meerdere malen vreemd was gegaan en een hele sleur aan minnaars had gekregen. Christina was daar de reden van en hoewel hij de alcohol goed voelde kon hij nog wel soort van helder nadenken. Soort van betekende dus dat hij nog kon nadenken maar niet meer echt specifiek diepzinnige en intelligente dingen. Meer van het sex soort gedachtes zeg maar en hele verkeerde gedachtes schoten er door zijn hoofd. Ook Bash was zich niet bewust van de aanwezigheid van Christina haar geweldige ex maar dat was ook maar goed ook, met Bash zijn dronken hoofd zou hij toch niet normaal kunnen doen en hij zou waarschijnlijk een gevecht uitlokken en gezien hij daar niet bepaald veel zin in had en graag nog eens terug wilde komen in deze kroeg zou dat geen intelligente zet zijn geweest (Herinner het stuk dat ik zei dat Bash niet meer intelligent kon nadenken). Bash had ook op het punt gestaan om Christina te zoenen maar Chris was hem voor geweest en hij zoende net zo blij terug. Hij had het al warm door de alcohol maar nu leek het alsof hij in de fik stond. Whoop heet heet (njom). Hij liet een hand om haar middel heen glijden en de andere had zich in haar haar verstrengeld. Toen Bash eenmaal de kus had verbroken na een tijdje omdat hij zoiets had als een gebrek aan zuurstof keek hij haar even verbijsterd...en ietwat dronken, maar vrolijk aan met fonkelende prachtige groene (omg ik ga dood) ogen aan. Ineens zag hij iets in zijn ooghoek en en wist hij net op tijd weg te duiken voor er ineens een rode flits op hem af kwam. Bash keek naar waar de lamstraal vandaan was gekomen en zag Severus -al weet hij niet dat het sev is- staan met getrokken toverstok en een van woede vertrokken gezicht. "Wat de hell!" gromde Bash boos die in no-time zijn eigen toverstok in zijn handen had. Ineens stond ook Sirius weer bij hem en Christina maar Sirius keek alsof het kerst was.

Terug naar boven Go down
Christina Black-Snape
The Queen
The Queen

Karakter kaart
Favorite Actor/Actress:

BerichtOnderwerp: Re: The Marauders studenten tijd (nieuw)   vr maa 11, 2016 1:45 pm

Christina

Christina had genoten van de kus en de aanraking van Bash. Ze stond met haar lichaam tegen hem aangedrukt en stond het toe dat hij haar vasthield. Ze schrok zich rot toen Bash haar opeens losliet en merkte hoe hij haar aan de kant trok toen hij zelf de lamstraal ontweek. Wat maar goed ook was. Anders had hij geraakt. Boos keek ze welke idioot dit op zijn kerfstok had en werd zo mogelijk nog bozer toen ze zag wie de dader was
Echter kon ze het niet helpen dat bij het zien van Severus haar hart weer een sprongetje maakte iets wat alleen Severus op deze manier deed. Desalnietemin was ze pissig heel erg pissig en ook in een klap weer zo goed als nuchter meteen ging ze boos voor Bash staan met haar handen woedend over elkaar geslagen. Ze trok haar stok niet. Ze wist dat Severus haar nooit iets zou doen. Echter kon ze het niet helpen zich te voelen of ze zojuist betrapt op vreemdgaan door hem was. Iets wat natuurlijk onzin was
"SEVERUS SNEEP! Jij hebt het recht niet dit te doen! Vergeet niet dat jij de gene bent die mij heeft gedumpt! Ik kan doen wat ik wil!" Zei ze toen boos. Ze stond dicht op hem zodat hij eerst haar zou moeten vervloeken voor hij Bash wat kon doen. "Stop die stok weg voor je je bezeerd of mij bezeerd. Wil je soms de moeder van je dochter vervloeken?" Vroeg ze toen boos. Ze schreeuwde niet in plaats daarvan had ze een zeer gevaarlijke ondertoon in haar stem. Ze keek hem recht aan. Het ergste was dat ze nog steeds het verliefde gevoel voelde zo als altijd als ze hem zag maar zich ook ontzettend schuldig voelde. Het deed haar pijn om zo tegen hem te moeten doen ondanks haar woede.

heavenly
The King
The King

Karakter kaart

BerichtOnderwerp: Re: The Marauders studenten tijd (nieuw)   vr maa 11, 2016 1:57 pm

Bash & Sirius

Bash zijn mond viel nog net niet open van verbazing toen Christina ineens zo tekeer ging tegen de gozer die hem had proberen te vervloeken en wist natuurlijk nu ook meteen wie het was. Sirius keek nog steeds alsof de meest gehate personage in een serie net was vermoord en stond tegen de bar geleund met die grijns op zijn gezicht die aantoonde dat Sirius hier immens van genoot, wat hij zonder enige twijfel ook deed. Bash wachtte even tot Chris was uitgeraasd en had zijn stok nog steeds op Severus gericht al was het mikken moeilijk gezien Christina voor hem stond en hij niet normaal kon richten zonder het risico te lopen dat hij haar zou raken en dan zou hij net zo goed meteen zichzelf om kunnen leggen... Sirius had op zijn gemak nog een drankje besteld en keek vrolijk toe terwijl de mensen om hen heen ook ineens schenen te merken dat er een ruzie was ontstaan. De paar dreuzels die in de bar waren keken verbijsterd en zagen eruit alsof ze elk moment neer konden vallen maar die waren zo dronken dat die er later toch niets meer van zouden herinneren wat maar goed was ook hij was te lui om geheugens te gaan modificeren (Sirius dan).
Bash keek van Chris naar Severus, Severus zijn gezicht stond op 10 dagen onweer en donderstormen en orkanen die hele steden weg konden vagen en het leek erop dat Severus Chris zo aan de kant zou duwen om Bash eens even te laten merken hoe erg hij het er wel niet mee oneens was dat hij zojuist de moeder van zijn dochter had gezoend maar hee Chris was een vrije vrouw en dat was Sneep zijn eigen schuld.

Terug naar boven Go down
heavenly
The King
The King

Karakter kaart

BerichtOnderwerp: Re: The Marauders studenten tijd (nieuw)   vr maa 11, 2016 2:04 pm

Severus

Het moment dat Severus door had gehad dat hij in de aanwezigheid was van iemand die hij niet kon uitstaan was het moment dat hij de herkenbare blaffende lach van Sirius hoorde die met een aantal meiden stond te flirten en hij wist een geërgerde kreun binnen te houden. Hij trok zich terug in de schaduwen zodat Sirius hem niet meer elke keer aan kon kijken alsof hij hem op wilde eten of alsof hij zojuist een mega prijs had gewonnen en keek toe hoe Sirius vrouw na vrouw afwimpelde en weer charmeerde. Hij walgde ervan en dronk zich klem tot hij scheel zag en amper kon blijven staan. Op dat moment merkte hij Christina op en zijn hart stopte, Chris stond te lachen en te praten met een of andere knappe gozer en leek zich prima te vermaken en ergens iets in hem wist dat hij dit verdiende en dat hij niet jaloers mocht zijn maar hij kon er niets aan doen. Hij had haar pijn gedaan en dat wist hij dondersgoed dus hij had dit kunnen verwachten maar ergens had Severus er soort van op gerekend dat chris teveel van hem hield om zoiets te doen...fout dus. Het werd echter pas echt zwart voor zijn ogen toen Christina Bash naar haar toe trok en hem zoende, en rood voor zijn ogen toen hij terug zoende en haar aanraakte. Zonder na te denken had hij ineens zijn toverstok in zijn hand en daarna zonder dat hij het echt doorhad, schoot hij een lamstraal af op Bash die net op tijd weg wist te duiken en Chris met zich mee trok. En toen begon Chris te brullen. Severus echter, was zelf ook woest maar was niet eens in staat normaal rechtop te blijven staan en stond half te slingeren op zijn benen "Dus wij maken ruzie en jij gaat er meteen met de eerste knappe kop die je ziet vandoor?" gromde hij nijdig en met dubbele tong "Je was het zeker zat om met Luthien opgescheept te zitten en dus heb je haar aan de weerwolf of het modderbloedje gegeven zodat jij lekker kan zuipen en erop los kan neuken" hij dacht neit eens normaal na en zijn woorden schoten gewoon naar buiten voor hij er erg in had dat hij ze had gezegd. Hij keek vuil naar Bash die zijn ogen samenkneep tot spleetjes en toen naar Sirius die de tijd van zijn leven scheen te hebben.

Terug naar boven Go down
Christina Black-Snape
The Queen
The Queen

Karakter kaart
Favorite Actor/Actress:

BerichtOnderwerp: Re: The Marauders studenten tijd (nieuw)   vr maa 11, 2016 5:47 pm

Christina

Severus had de lotto gewonnen hij had het voor elkaar gekregen dat Christina nu nog bozer was. De woorden deden haar ontzettend veel pijn. Maar het liet haar ook koken van binnen van woede. Voordat ze uberhaupt door had wat ze deed misschien ook een tikje door de drank hief ze haar hand op en sloeg ze hem met een luide pets op zijn wang. Even had ze overwogen dat het opnieuw tijd was om ze neus te bereken maar dat deed ze nog niet athans voor nu. "Hoe durf je in merlijnsnaam ook maar te suggeren dat ik Luthien in de steek zou laten! Ze is alles voor mij! Jij jij bent er zonder een woord te zeggen toen ze twee dagen oud was vandoor gegaan! Jij hebt haar in de steek gelaten! Ik ben vanaf haat geboorte niet langer dan twee uurtjes weg geweest! Ik ben constant bij haar! Dat kan ik van jou niet zeggen he? Je bent een waardeloze vader Severus echt...je wilde nooit als je vader worden maar qua waardeloosheid heb je dat goed bereikt! Doe ook niet alsof we alleen maar ruzie hebben je hebt mij gedumpt! Dat is wel meer dan ruzie he? Of ben ik nou gek?" Vtoeg ze hem boos ze keek hem vertrokken van woede aan. "Jij hebt ook helemaal niets mee te maken of ik wel of niet rond neuk. Ik ben jou niets verschuldigt je hebt je kans gehad ik heb je gewaarschuwd dat ik niet op je bleef wachten tot je het licht eens zou zien! Hoe durf je uberhaupt te beweren dat ik een of andere slet ben die rond neukt? Ken je me nou echt zo slecht?! Je wist dat het risico bestond dat ik een ander zou ontmoeten. Verwacht je dat ik de rest van me leven vanwege jou alleen blijf?" Christina was zo boos dat er tranen van woede in haar ogen stonden iets wat chris nog bozer maakte ze was boos ze wilde niet huilen.
Het deed ook ontzettend pijn wat Severus had gezegd. "Hoe durf je ze ook zo te noemen? Lily en Remus zijn meer ouders voor Luthien dan dat jij haar vader bent! Idioot die je bent!"

heavenly
The King
The King

Karakter kaart

BerichtOnderwerp: Re: The Marauders studenten tijd (nieuw)   di maa 15, 2016 5:17 pm

Severus & Bash

Severus was zo dronken dat de helft van wat Christina zei niet eens tot hem doordrong, dat hij het ook gewoon niet eens registreerde en hij stond maar een beetje heen en weer te zwaaien op zijn benen amper in staat om rechtop te blijven staan, het was al een heel wonder dat hij in de goede richting die vloek had opgestuurd. Voor hetzelfde geld had het tegen een nietsvermoedende dreuzel aangekomen die nu dan knocked out op de grond zou liggen in een plas bier, of erger, kots. Hij registreerde echter wel de klap die Chris hem verkocht, niet dat hij het voelde het was meer dat hij de beweging zag en merkte dat zijn gezicht opzij sloeg door de impact maar daar hield het verder dan ook mee op zeg maar. Sirius keek nog steeds alsof zijn grootste wens was uitgekomen en nu al helemaal. "Nou-" begon hij met dubbele tong "Gek ben je zeker." meldde hij droogjes "Dat je ooit dacht dat ik wat voor je voelde." ohh dit ging hem duur komen te staan dat wist hij nu al zelfs in zijn dronken staat wist hij dat Christina hem zou vermoorden en dat Sirius het nog zou toejuichen ook. "Je leek anders vanmiddag er behoorlijk op gebrand om inderdaad te wachten tot alles weer goed zou komen. Je SMEEKTE me om je terug te nemen." ging hij verder zonder zich echt van kwaad bewust te zijn om zijn woorden. iedereen in de bar keek hen aan, hem met een soort afgunst maar dat was hij wel gewend, en Chris keken ze met een soort medelijden/bewondering aan. Over Remus & Lily zei hij maar niets meer, Chris zou bozer worden als hij iets over die twee zou zeggen dan als hij doorging over haar, althans dat dacht hij "Je bent waardeloos Chrisje, ook als moeder. Jij zou er altijd voor haar moeten zijn jij bent de moeder, ik heb genoeg aan mijn hoofd." Oh there it was. Bash was sneller dan Severus voor mogelijk had gehouden en had hem al een stomp op zijn neus verkocht -is ook moeilijk te missen weten we uit ervaring van Chris haar talent om met dingen te gooien en die precies op zijn neus te mikken- en hij verloor zijn evenwicht en belande vol op zijn reet in een plas ...geen idee wat het was. Hij wilde het eigenlijk niet weten maar aan de geur te ruiken. Severus stond langzaam op en keek woedend naar Bash, hij zou zodra hij in de gelegenheid was, er persoonlijk voor zorgen dat Bash verdween. Hij draaide zich met een ruk om en beende -zwierend en zwaaiend- de kroeg uit om vervolgens bijna op zijn plaat te gaan over een stoepje en verdween toen uit het zicht zijn zwarte mantel achter zich aan wapperend.
Bash draaide zich naar Christina en keek haar bezorgd aan "Laten we weg gaan hier." mompelde hij stilletjes en Sirius brulde toen luidkeels "Okeeee de show is over mensen ga maar weer lekker door met ...whatever jullie aan het doen waren." en hij knipoogde even naar een meisje voor hij naar buiten liep om op Chris en Bash te wachten.

Terug naar boven Go down
Christina Black-Snape
The Queen
The Queen

Karakter kaart
Favorite Actor/Actress:

BerichtOnderwerp: Re: The Marauders studenten tijd (nieuw)   wo maa 16, 2016 1:10 pm

Christina Zwarts

Geschokt had Christina, Severus aan staan kijken. Nooit eerder had hij haar een slechte moeder genoemd. De woorden gingen dan ook als een messteek door haar heen. Ondanks haar woede en boosheid was Severus de enige persoon die haar zo hard en diep kon kwetsen. Christina stond er maar gewoon een beetje bij toen Bash, Severus sloeg en had de energie niet eens om tussen beide te komen. Ze liet hem begaan en vond het heel stiekem ook Severus zijn verdiende loon. Ze had al veel van hem moeten verdragen maar dit was toch echt de druppel voor Christina. Hij kon alles zeggen wat hij wilde, maar haar een slechte moeder noemen ging haar te ver. Zeker omdat ze er zelf net zo overdacht. Ze gaf hem dan ook eigenlijk groot gelijk. Verlamd keek ze toe naar Bash en merkte hoe Sirius haar naar buiten loosde samen met Bash. Nog steeds zweeg ze, ze had veel van Severus verwacht maar niet dat hij ooit dit tegen haar zou durven zeggen. Het schuld gevoel wat ze had dat ze met Bash momenteel omging was dan ook compleet spontaan verdwenen als sneeuw voor de zon. Zwijgend liepen ze met ze alle naar Christina haar appartement en die van Sirius. Ze voelde hoe Bash voorzichtig een troostende arm om haar heen sloeg en ze liet het toe. Ergens vond ze het ook ontzettend fijn. Sirius werd inmiddels vergezeld door drie knappe meisjes, een brunnette een red head en een blonde chick en Christina wist wel dat hij de avond van zijn leven ging hebben. Aangekomen bij het appartement drukte Sirius een kus op haar wang en gaf haar snel een knuffel voordat hij zijn huis in verdween met de meiden. Christina keek Bash even aan en vroeg hem binnen ze wilde niet dat hij weg ging, van het een kwam het ander en samen hadden ze een onwijs leuke nacht waarin ze ook gelijk een heel stuk verder in gingen. Christina werd dan ook de volgende ochtend hoogst tevreden wakker met een zeer gespierde knappe man naast haar en Christina kon niet zeggen dat ze het erg vond. Ze was wakker geworden van het gehuil van Luthien. Snel trok ze haar ochtendjas aan, keek nog even met een glimlachje naar het onwijs heerlijke lichaam van Bash en liep naar de kinderkamer om Luthien daar in haar armen te nemen en te troosten.

heavenly
The King
The King

Karakter kaart

BerichtOnderwerp: Re: The Marauders studenten tijd (nieuw)   wo maa 16, 2016 2:20 pm

Bash hotstuff

Nadat hij en Christina bij haar thuis waren aangekomen was het allemaal vrij snel gegaan en eigenlijk was het niet eens het orginele plan maar de alcohol en Christina haar woede + de aantrekkingskracht die er al vanaf het begin was zorgde er gewoon voor dat het gebeurde. Hij viel in elk geval heerlijk in slaap en toen hij wakker werd door Christina die zachtjes het bed verliet voor Luthien en hij bleef heel even liggen voor hij overeind kwam, een broek aanschoot die hij simpel over had laten komen die voorgaande avond voor het feest los barste vanuit zijn eigen appartement, en liep achter Chris aan -zonder shirt- naar de babykamer. Hij leunde tegen de deurpost van de babykamer en keek toe hoe Christina, Luthien in haar armen nam en haar begon te troosten. Hij wachtte even voor hij zachtjes kuchte om aan te tonen dat hij er was en glimlachte loom en tevreden "Goedemorgen." zei hij vrolijk en hij liep op Christina af en gaf haar een kus op haar voorhoofd voor hij zich op Luthien richtte en Luthien die hem vrolijk haar handje toereikte en begon te kirren. Bash grinnikte even, hij was bijzonder goed gehumeurd op het moment "Koffie?" vroeg hij aan Chris gezien hij wel trek had in een kop.

Terug naar boven Go down
Christina Black-Snape
The Queen
The Queen

Karakter kaart
Favorite Actor/Actress:

BerichtOnderwerp: Re: The Marauders studenten tijd (nieuw)   wo maa 16, 2016 2:33 pm

Christina Zwarts

Even glimlachte ze naar Bash toen hij er was. Ze vroeg zich af of het wel goed was dat ze Luthien bloot stelde aan een andere man. Aangezien ze nog steeeds het gevoel door Severus had dat ze een ontzettend slechte moeder was. Toen Bash koffie was gaan zetten gaf ze Luthien de borst en toen ze daarmee klaar was kleden ze Luthien aan vervolgens ging ze weer naar haar eigen kamer waar ze een eenvoudig rood strak zitten jurkje aantrok en nam ze Luthien mee naar de keuken. Ze vroeg zich af of Lily en Melian nog sliepen en of ze nog wel wisten dat ze straks mee moesten naar de orde. Ze nam plaats aan de bar in de keuken. "Als je eten wilt mag je gewoon de ijskast plunderen hoor." Ze kamde rustig de zwarte haren die al aardig lang werden van Luthien en drukte een kusje op haar voorhoofd. Christina hield meer van Luthien dan wat dan ook in de wereld. De woorden van Severus spookte nog steeds rond door haar hoofd als een soort vergif. Ze twijfelde aan zichzelf.

heavenly
The King
The King

Karakter kaart

BerichtOnderwerp: Re: The Marauders studenten tijd (nieuw)   wo maa 16, 2016 2:44 pm

Bash de Pontier

Bash liep op zijn gemak de keuken in en zette koffie, ergens ging er een deur open en kwam een roodharige dame naar beneden getrippeld die doodstil bleef staan toen ze hem in haar vizier kreeg en Bash grijnsde vrolijk en een beetje ongemakkelijk "Goedemorgen." zei hij tegen degene die hij herkende als Lily. Lily staarde hem even aan en schudde haar hoofd alsof ze zichzelf wakker probeerde te schudden "Eh- Bash....wat doe je hier?" vroeg ze volledig verbijsterd. "Ik ben met Chris meegekomen gisteravond. Ik denk dat Christina je dat beter zelf kan vertellen." Bash draaide zich naar het koffie apparaat en schonk toen maar 3 koppen in "Koffie?" vroeg hij met een geamusseerde toon in zijn stem en Lily staarde hem aan en liep toen langzaam naar de keuken en nam de kop koffie aan van Bash. "Wil ik weten wat -" Remus grinnikte ineens van achter haar hij kwam op zijn gemak binnen gelopen en deed de deur achter hem dicht. "Ik heb deels van Sirius gehoord wat er is gebeurd." zei Remus die even zijn hoofd afkeurend schudde "Je wilt niet weten in wat voor positie ik Sirius vanmorgen aantrof maar goed ik kreeg tenminste antwoord." Bash trok een wenkbrauw op "Remus Lupos. Wij hebben elkaar nog niet ontmoet." zei Remus kalm. Bash en Remus schudde elkaar de hand en Lily stond nog steeds verbijsterd bij de keukentafel toe te kijken hoe Bash zonder shirt aan het rondhobbelen was. Daarna draaide ze zich op haar hielen om en liep naar Christina "Wat in the world?" vroeg ze haar beste vriendin.

Terug naar boven Go down
Christina Black-Snape
The Queen
The Queen

Karakter kaart
Favorite Actor/Actress:

BerichtOnderwerp: Re: The Marauders studenten tijd (nieuw)   wo maa 16, 2016 3:56 pm

Christina Zwarts

Even deed Christina net alsof ze Lily niet zag. Echter kon ze haar aanwezigheid niet heel erg lang ontkennen en voelde ze haar wanden branden dat ze lichtjes rood werd.  Nonchalant nam ze een slok van der koffie en zweeg ze nog steeds terwijl ze Luthien nog steeds vast had. Toen Remus er ook nog bij kwam rolde ze even met haar ogen en drukte ze een kus ter begroeting op zijn wang. "Nou ik heb Bash gister ontmoet in de bar en erhm dat was erg gezellig tot dat Severus Sneep zijn hoofd besloot te laten zien, weer ontzettend aardige dingen zei als in dat hij nooit van me had gehouden en dat ik een vreselijke slechte moeder ben. Op dat punt heb ik besloten dat ik helemaal klaar met hem ben, en dat ik beter me tijd kan besteden aan andere mensen."zei ze droogjes. Ze wist dat Bash dit wel zou kunnen hebben. "Bash kan erg goed slaan trouwens."zei ze toen doelend op dat hij Severus ze neus waarschijnlijk had gebroken. "ik ben ook heel benieuwd wanneer hij weer zijn hoofd voor Luth durft te laten zien. Ik denk dat ik dat voorlopig niet hoef te verwachten in ieder geval." Zei ze toen droogjes. Ze keek weer even naar Bash lichaam iets waar ze waarschijnlijk nooit genoeg van zou krijgen. Dat kon ze zich niet voorstellen. "Heeft ie het een beetje stil gehouden met die drie meiden?"vroeg ze toen over haar geliefde broer. "Hij moet wel zo ze bed uit he."ze doelde op de vergadering bij de orde. "SHIT! Ik ben vergeten een oppas te regelen voor Luthien."zei ze toen opeens tegen Lily. Christina keek paniekerig weer een bevestiging dat ze inderdaad een slechte moeder was was dit voor haar, ze wist ook niet wat ze nu moest doen. Waar zou ze nu nog een oppas kunnen vinden? Vroeg ze zichzelf af.

heavenly
The King
The King

Karakter kaart

BerichtOnderwerp: Re: The Marauders studenten tijd (nieuw)   wo maa 16, 2016 4:48 pm

Lily, Remus & Bash

Lily's mond viel open en ze staarde Christina aan alsof ze haar voor de eerste keer zag en Christina meteen liet blijken hoe gestoord ze wel niet was. Niet dat Lily er iets op tegen had integendeel, een blik op Bash zijn lichaam -en zijn ogen- en Lily wist precies waarom Christina hem in eerste instantie al interessant had gevonden. Haar blik veranderde echter van totale verbijstering, naar ijskoud toen ze het over Sneep had. Ook Remus zijn houding veranderde even en hij liet een wolfachtige grom horen voor hij besloot ook koffie te nemen zodat hij zijn gedachten even ergens anders op kon vestigen. Bash keek van de een naar de ander en besloot dat hij even zijn mond moest houden zolang Christina met haar beste vrienden in discussie was...over hem. Hij gleed even met zijn hand door zijn haar en grinnikte even "Nou..om eerlijk te zijn is het niet zo moeilijk om hem te raken." hij hintte natuurlijk naar de omvang van Severus zijn neus en Remus stikte zo ongeveer in zijn koffie doordat hij moest lachen. Lily schudde wederom haar hoofd en keek toen naar Remus die zichzelf herpakte "Ik heb geen krimp van Sluipvoet gehoord. Maar goed ook. De bezweringen zijn dus zelfs bestand tegen DAT soort geluiden." ze keken Chris beiden aan toen ze ineens in paniek riep dat ze geen oppas had voor Luthien en Lily glimlachte geruststellend "Geen zorgen, ik heb het geregeld. Ze kan een paar uurtjes naar de crash." zei ze kalmerend "Ik heb het gisteren nog even gechecked toen jij en Sirius weg waren, na alles wat er was gebeurd tussen jou en Severus wist ik niet zeker of je het had geregeld dus heb ik het gedaan voor je." zei ze met een glimlach. Remus sloeg zijn arm om Chris heen gezien die het al had gezien aan Chris haar gezicht "Je bent geen slechte moeder Chris. Je kan dit jezelf niet kwalijk nemen." zei hij streng maar rustig. Bash keek toe hoe Christina en haar vrienden met elkaar praten en hoe zorgzaam Lily en Remus waren en voelde zich net een indringer in dit intieme stel die zo close waren en elkaar al eeuwen kende. "Ik ga douchen als je het niet erg vind." zei hij en hij dronk zijn koffie snel op voor hij verdween. (Arme Bashie) Lily keek hem even na en keek toen weer naar Chris "Ik betwijfel of Severus zijn hoofd snel laat zien. En al doet hij dat wel wil ik hem met alle liefde nog even vertellen wat ik ervan vind." Remus kuchte even "Mag ik?" vroeg hij poeslief (doodeng dus) Lily grijnsde "Karma komt wel Chris! Ik mag Bash wel trouwens, het uitzicht is in elk geval niet verkeerd." Het was maar goed dat James nog in bed lag...

Terug naar boven Go down
Christina Black-Snape
The Queen
The Queen

Karakter kaart
Favorite Actor/Actress:

BerichtOnderwerp: Re: The Marauders studenten tijd (nieuw)   wo maa 16, 2016 9:40 pm

Christina Zwarts

Christina moest de nijging onderdrukken om aan Bash te vragen of ze ook mee mocht. Met hoe lang Christina dankzij Severus had droog gestaan had ze behoorlijk de smaak te pakken en ja Bash was absoluut niet slecht geweest vannacht alleen al dat lichaam van hem deed het hem. Ze keek hem dan ook ongestoord na. "hmm-hmm."antwoordden ze enkel op het slechte moeder gedeelte. Ze geloofde er duidelijk niets van. De rede dat het haar zo kwetste wat Severus zei was natuurlijk omdat ze nog steeds van hem hield. Dat ging niet zomaar over en Christina wilde wel gewoon eerlijk tegen Bash zijn. Ze zou er niet om gaan liegen tegen hem. Zo was ze niet, dat had ze ook nog nooit tegen Severus gedaan. Christina verdrong Severus weer uit haar hoofd. "We moeten om 13 uur bij de orde zijn he...ik weet alleen niet zo heel erg goed wat ik op dat moment met Bash moet doen..."zei ze toen droogjes, ergens hoopte ze dat Bash er vanavond weer zou zijn. Christina zetten Luthien even op de grond neer die vrolijk naar haar speelgoed hoekje kroop. "Ik hoop dat ik hier goed aan doe."Ze doelde op Bash bij Luthien laten, ergens hoopte ze dat Severus snel ze hoofd weer liet zien zodat ze hem even goed kon irriteren met Bash. "Ik vind het trouwens wel knap. Severus blijft volhouden niets meer voor me te voelen, maar hij ging wel door het lint toen hij zag dat Bash me zoende en beschuldigde me van rond neuken en dat ik gewoon een slet was."Zei ze toen droogjes, ze wilde nog steeds naar Bash toe in de douche, daar konden ze zoveel leuke dingen doen. Christina had behoorlijk zin zich uit te leven. "Ik heb geen idee of Bash iets serieus is of niet...maar ik hoop in ieder geval niet dat de hoeveelheid bagage die ik met me mee draag ervoor zorgt dat hij straks weg is."zei ze doelend op haar hoopje ellende en op Severus. Ook het feit dat ze geen kinderen meer kon krijgen zou misschien een probleem worden als ze serieus verder ging met Bash.

heavenly
The King
The King

Karakter kaart

BerichtOnderwerp: Re: The Marauders studenten tijd (nieuw)   wo maa 16, 2016 9:51 pm

Lily en Remus

Lily was bezig gegaan met een ontbijt maken gezien ze honger had en wist dat als James zich weer in het land der levenden zou gaan begeven dat die ook wel uitgehongerd zou zijn. Christina was niet de enige die een leuke nacht had gehad. Lily had zichzelf ook prima vermaakt. Remus schudde zijn hoofd "Sirius weet dat hij optijd hier moet zijn." zei hij "Maar ik ga zometeen wel even checken of hij inderdaad zichzelf klaar aan het maken is om hierheen te komen." zei hij toen maar wetende hoe Sirius was. Lily klakte afkeurend met haar tong "Misschien wilt Bash wel mee naar de Orde." zei ze terwijl ze nog steeds druk aan het doen was in de keuken. Lily had maar al te goed door dat Christina afgeleid was en ze kon het haar niet kwalijk nemen want Bash was inderdaad heerlijk om naar te kijken. "Ik denk dat het juist goed is." zei Lily toen Chris vroeg of ze er wel goed aan deed met Bash en Luthien. "Zo heeft Luthien wellicht een beter voorbeeld als vaderfiguur dan haar echte vader." Nogmaals klakte Lily afkeurend met haar tong "Severus is zichzelf voor de gek aan het houden en daarmee ook meteen jou. Hij verwacht dat jouw leven stopt omdat hij je heeft verlaten maar hij vergeet even dat het niet zo werkt. En ik weet dat je van hem houd en dat snap ik ook wel maar je kan niet je hele leven blijven mokken om hem. je moet ook gewoon verder gaan en ik denk dat Bash je daar goed mee kan helpen. Verder lijkt het me geen type om na een nachtje of een weekje ineens zijn biezen te pakken." niet dat ze hem zo goed kende ofzo. Lily keek even naar christina en toen naar Remus die zijn schouders ophaalde en zich op Luthien stortte die vrolijk naar hem toe kwam gekropen "Ga naar Bash. Hij ging er zo snel vandoor. Misschien voelde hij zich ongemakkelijk? Of hij is op je aan het wachten boven." Lily deed even de wenkbrauwwiebel en Remus kuchtte even luid ten teken dat hij dat allemaal helemaal niet wilde horen weten zien of whatever ermee te maken had gezien hij dus nu officieel als enige van zijn vrienden droog stond en het er niet naar uit zag dat hij snel sex zou hebben of iets dat ook maar in de buurt kwam daarvan. "Ik laat wel wat ontbijt voor jou en Bash over en als jullie dan klaar zijn kunnen we naar Perkamentus. Remus trekt Sirius wel aan zijn haren mee als die nog niet hier is" zei Lily ten teken dat het oke was dat Chris Bash even ging vergezellen "Wij letten wel op Luthien." meldde Remus erachteraan.

Terug naar boven Go down
heavenly
The King
The King

Karakter kaart

BerichtOnderwerp: Re: The Marauders studenten tijd (nieuw)   wo maa 16, 2016 9:57 pm

Severus Sneep

Severus werd wakker met een bonkende koppijn en een droge keel + het gevoel alsof hij meerdere malen door de zweinsteinexpres was overreden. Daarnaast had hij het vage vermoeden dat zijn neus gebroken was gezien zijn kussen onder het bloed zat en hij er geen gevoel meer in had. Luid vloekend kwam hij overeind - waar hij per direct spijt van had- alles draaide om hem heen en hij vloekte nogmaals hardgrondig. Severus liep stapje voor moeizaam stapje richting de badkamer, doorzocht de kastjes naar ingrediënten om een drankje te brouwen waardoor hij van die mega kater af was. Terwijl hij bezig was met zichzelf aankleden en doen kwamen langzaam alle stukjes binnen van wat er die voorgaande avond was gebeurd en hij kon zichzelf wel van de astronomietoren op Zweinstein afwerpen. Hij had het nu nog harder verziekt dan dat hij al had gedaan en hij was nog boos op Christina ook, waarom was erg irrationeel gezien hij totaal het recht niet had om boos te zijn maar hij kon er niets aan doen. Niet alleen was hem opgevallen dat Bash knap was, behoorlijk wat knapper dan hem al was dat niet zo heel moeilijk, maar ook dat Christina zich op haar gemak had gevoeld bij hem en dat zij HEM had gezoend. Hij herinnerde zich ook vlagen van wat hij had gezegd tegen haar en hij wist ook meteen waarom zijn neus ondraagelijk veel pijn deed, Bash had hem een hoek verkocht en die wilde hij graag even met gelijke munt terug betalen. Een permanente trip naar het hiernaarmaals ofzo. Enkeltje onderwereld alstublieft. 1 passagier. Severus gromde even om zijn eigen stommiteit en toen ook nog eens omdat hij zich herinnerde dat het vandaag de dag was dat ze die orde van de Feniks zouden aanvallen en als hij ergens geen zin in had was dat het wel. ook het bevel over zijn dochter van Voldemort kwam binnen maar dat was al iets wat hij dus absoluut neit ging doen. Hij mocht dan gezegd hebben dat christina een slechte moeder was maar hij meende er niets van. Al zou hij liever wel Luthien weghouden bij die Bash die ineens papa ging spelen. Hij hoopte eigenlijk stiekem dat dat van Bash en Chris maar een nacht was maar ergens in zijn achterhoofd wist hij dat het niet zo makkelijk zou zijn. Hij heelde zijn gebroken neus met een spreuk en ging toen maar eens kijken of hij nog iets nuttigs kon doen terwijl hij zich ellendiger voelde dan ooit tevoren en dat wilde wat zeggen gezien Severus zich regelmatig ellendig voelde.

Terug naar boven Go down
Christina Black-Snape
The Queen
The Queen

Karakter kaart
Favorite Actor/Actress:

BerichtOnderwerp: Re: The Marauders studenten tijd (nieuw)   wo maa 16, 2016 10:11 pm

Christina Zwarts

Even leek Christina te twijfelen over het aanbod dat ze wel even op Luthien zouden letten, maar heuj ze zou wel een erg grote idioot zijn als ze dat aanbod afwees. "Ik ga het wel even vragen of die mee wilt ja."Zei ze toen droogjes. Maar ze zou wel wat meer doen dan vragen, ze drukte even een kusje op Luthien haar voorhoofd. "Lief zijn voor tante Lily en oom Remus he."Zei ze toen liefjes tegen haar dochtertje. Ze glimlachte even naar haar. Rustig liep Christina naar de badkamer waar ze hoorde dat Bash al aan het douche was. Ze glimlachte even deed haar jurkje en ondergoed uit en liep de badkamer in. Ze ging bij de niets vermoeiende Bash staan en sloeg haar armen om hem heen terwijl ze een kus in zijn nek drukte. "Ik heb een vraagje. Zo als je weet is mijn grootvader Albus Perkamentus. Wat nog maar weinig mensen weten is dat hij een soort anti terreur Voldemort beweging heeft gestart, daar hebben we straks een bijeenkomst bij. Wil je mee?"Vroeg ze hem toen rustig terwijl ze kusjes in zijn nek drukte terwijl ze op antwoord wachten. Ze had haar armen nog steeds om zijn middel geslagen en drukte haar lichaam tegen het zijne aan. (Hmm klinkt als hoe Sneep en Chrisje hun eerste keer hadden xD) Christina zuchtte even ze hoopte dat het misschien wel kon werken tussen haar en Bash maar er waren een hoop dingen die hij nog moest weten wat hij helaas nog niet wist. Christina ging nu voor hem staan en glimlachte naar hem.

heavenly
The King
The King

Karakter kaart

BerichtOnderwerp: Re: The Marauders studenten tijd (nieuw)   wo maa 16, 2016 10:21 pm

Bash de Pontier

Bash was op zijn gemak naar Christina der badkamer gelopen en was rustig de douche in gestapt. Geen idee hebbende dat Christina nog geen 5 minuten later ineens achter hem stond en haar armen om hem heen sloeg. Er gleed een flauwe glimlach op zijn gezicht en hij draaide zijn hoofd een stukje zodat hij over zijn Schouder naar Chris kon kijken. "Ook hallo." zei hij droogjes terwijl er kippenvel over zijn hele lichaam heen gleed door Christina haar kusjes in zijn nek. "De anti Voldemort beweging huh." zei hij luchtig terwijl Christina voor hem kon staan op deze manier kon Chris ook voelen hoe leuk hij het wel niet vond dat ze bij hem in de douche was komen staan gezien hij nu zijn armen om haar heen had geslagen en haar tegen zich aan trok. Erg knus en gezellig zo. "Als je grootvader het niet erg vind dat er een charmante fransman mee op komt dagen dan vind ik het een goed idee. Nu ik toch hier ben en mijn ministerie geen ruk uitvoert om jullie te helpen is dat het minste wat ik kan doen." zei hij toen iets serieuzer. Zijn serieuze blik verdween echter toen hij besloot dat ze nog genoeg tijd hadden om over serieuze dingen te praten en hij plantte zijn lippen op die van Chris en duwde haar zachtjes tegen de muur aan waar hij haar vastpinde zodat ze geen kant op kon. (muaha) "Maar, je stoorde mijn rustig douche momentje. Niet dat ik klaag je gezelschap is erg .. motiverend." hij duwde zijn onderlichaam tegen Chris aan om aan te tonen hoe motiverend ze wel niet was en keek haar onschuldig aan alsof hij van niets wist en er neits aan de hand was en hij haar niet het liefste nu zou willen bespringen. "Hoelang hebben we?" vroeg hij om te checken hoe lang ze konden 'douchen'. Uhuh. Douchen. (See what I did there?)

Terug naar boven Go down
Christina Black-Snape
The Queen
The Queen

Karakter kaart
Favorite Actor/Actress:

BerichtOnderwerp: Re: The Marauders studenten tijd (nieuw)   wo maa 16, 2016 10:32 pm

Christina Zwarts

Christina lachte toen Bash haar tegen de muur duwden en sloeg haar benen zo om hem heen dat zijn puzzel stukje in haar puzzel stukje ging. "Lang genoeg voor dit."Zei ze toen, haar stem werd hees wat betekende dat ze het erg leuk vond dat Bash er was en dat ze erg veel zin had in wat ze gingen doen. Ze zoende hem gepassioneerd en deed een hand in zijn haar. Zachtjes fluisterde ze in zijn hoor: "Ik hou van hard."als in je hoeft het niet heel rustig te doen hoor, ik heb zin in chocolade seks in plaats van vanille seks. Ze vond Bash leuk heel erg leuk. Ze hoopte maar dat hij het niet erg zou vinden dat ze een dochtertje had en dat hij ermee zou kunnen leven dat al zouden ze verder gaan met hun leven samen Christina nooit een kind met hem zou kunnen krijgen. Wat best een aparte gedachte was als je bedacht wat ze precies aan het doen waren dus snel duwden ze die gedachtes van zich af en ging ze verder met hem zoenen terwijl ze heel subtiel haar onderlichaam in beweging liet komen. Christina had besloten dat ze net zo goed ervan kon genieten met Bash en beter kon stoppen met zich zorgen maken om alles en gewoon eens gelukkig zou moeten zijn en blij zou moeten zijn met wat ze had, al was het tijdelijk dan kon ze dat nog maar beter gewoon doen vond Christina.

heavenly
The King
The King

Karakter kaart

BerichtOnderwerp: Re: The Marauders studenten tijd (nieuw)   wo maa 16, 2016 10:42 pm

Bash de Pontier

Chris had gelijk gehad, ze hadden meer dan genoeg tijd gehad voor kleuren. Het was maar goed dat ze het nog enigzins stil hadden gehouden anders was Lily wellicht naar binnen komen stormen om te kijken of hij niet gewoon Christina aan het vermoorden was. Nadat ze waren uitgekleurd gingen ze maar braaf echt douchen gezien het al bijna tijd was om naar de Orde te gaan en te laat komen niet echt een optie was tenzij je aan het doodgaan was of werd aangevallen. Beiden waren eigenlijk best plausible gezien normaal over straat lopen al niet meer ging zoals het vroeger ging. Dementors kwamen steeds vaker voor in de straten van Londen of de buitenwijken en het werd er ook niet gezelliger op. Bash had dat ook door, die arme dreuzels waren zo blind als de pest en merkte niets behalve dat het wat rotter weer werd maar goed niemand ging die arme drommels dan ook vertellen wat er echt aan de hand was natuurlijk, daarbij zouden ze je toch aankijken alsof je in een gesticht hoorde en niemand werd daar beter van. De dreuzelpremier was wel ingelicht en had een voorproefje magie gehad dus die wist het maar wat hij eraan deed was een raadsel voor Bash zelf. Hij en Chris kleedde zich op hun gemak aan en liepen toen naar beneden waar Lily met Luthien aan het spelen was en er ontbijt voor hem en Christina klaar stond. Lily keek op toen ze naar beneden kwamen en was behoorlijk in haar nopjes "Potter nog niet wakker?" vroeg hij aan Lily die even met haar ogen rolde en haar hoofd schudde "nee maar die trek ik zo wel overeind. Remus is Sirius halen." zei ze tegen zowel Christina als tegen Bash "Ontbijt staat klaar. Zodra Remus met Sirius terug is en als James dan ook leeft kunnen we gaan." Bash knikte even en keek toen naar Chris voor hij zich op het ontbijt stortte. Bash was behoorlijk in zijn nopjes en erg vrolijk, niet wetende dat die vrolijkheid als sneeuw voor de zon zou verdwijnen in enkele uren en alle vrolijkheid die hij nu voelde plaats zou maken voor verschillende andere emoties die alles behalve positief waren.

Terug naar boven Go down
Christina Black-Snape
The Queen
The Queen

Karakter kaart
Favorite Actor/Actress:

BerichtOnderwerp: Re: The Marauders studenten tijd (nieuw)   do maa 17, 2016 10:00 am

Christina Zwarts

Tevreden was Christina de douche uitgekomen. Ze had weer het simpele strakke rode jurkje aan en had zich nu lichtjes opgemaakt wat mat mascara, oogpotlood en lippenstift. Haar lange diep bruine haar had ze in een ingewikkelde vlecht verwerkt. Christina liep glimlachend naar Luthien die meteen opkeek toen Christina de kamer binnen kwam en haar handjes uitstak ten teken dat ze bij mama wilde. Christina pakte haar meteen glimlachend op en ging aan de ontbijt tafel zitten. Ze schepte wat roerei op en gaf Luthien ook een paar hapjes. Terwijl Christina lachend naar haar keek. "Beter dat ze zo wakker worden we moeten bijna weg. Bash gaat mee."zei ze toen. Ze had Bash nog steeds wijselijk niet ingelicht over het feit dat Severus een dooddoener was, dat was ze ook niet helemaal van plan om te doen. Athans voorlopig. "Mama!" Riep Luthien opeens en Christina keek verbaast maar ook ontzettend blij. Luthien had dit nog niet eerder gezegd. "Goed zo liefje."zei Christina super blij. Ergens voelde ze ook weer een steek van verdriet. Hier hoorde Severus bij te zijn, je hoorde een kind samen op te voeden en niet alleen. Gelukkig had ze Remus en Lily, soort van ook Bash. Toch was het anders dan dat haar echte vader erbij zou zijn. Christina keek trots naar haar dochtertje en knuffelde haar, ze had er moeite mee om Luthien zo aan een vreemde af te staan. Helaas moest het toch echt.

MelianSnape
Raj Kuthrapali
Raj Kuthrapali

Aantal berichten : 175
Registratiedatum : 10-06-15
Leeftijd : 23

Karakter kaart
Fandoms: Info
Favorite Actor/Actress:

BerichtOnderwerp: Re: The Marauders studenten tijd (nieuw)   ma maa 21, 2016 8:51 pm

James

James lag in het bed van Lily en had dat pas weer door toen hij zijn ogen opende. James zag door de gordijnen heen dat het al aardig licht was en toen hij merkte dat Lily ook niet meer naast hem lag, sprong hij snel op. Hij liep snel de badkamer van Lily in en sprong onder de douche. Hij wist dat hij moest haasten, anders zou Lily pissig op hem worden. Snel droogde hij zich af en deed hij zijn kleding aan. James liep gehaast naar de woonkamer, waar het een gezellige boel was. James zag Lily, Christina, Remus en Bash. James liep direct naar Lily toe. "Goedemorgen baby." zei James klef en hij drukte zonder te wachten op een reactie een kus op haar lippen. "Goedemorgen allemaal." zei James daarna droogjes tegen de rest. James had altijd even de tijd nodig om wakker te worden. Hij was niet echt een ochtendmens, net zoals Sirius eigenlijk. James plofte neer op een barkruk en keek naar Lily. Meteen verscheen er een glimlach op zijn gezicht. Hij kon wel echt de hele dag naar haar kijken. Het zou hem nooit vervelen. James keek daarna even de ruimte rond. Hij had Remus en Christina hier ook wel verwacht, maar zag hen niet. "Waar is de rest?" vroeg James toen.
Terug naar boven Go down
MelianSnape
Raj Kuthrapali
Raj Kuthrapali

Aantal berichten : 175
Registratiedatum : 10-06-15
Leeftijd : 23

Karakter kaart
Fandoms: Info
Favorite Actor/Actress:

BerichtOnderwerp: Re: The Marauders studenten tijd (nieuw)   ma maa 21, 2016 9:00 pm

Melian

Melian werd wakker en het moment dat ze wakker werd, voelde ze zich futloos. Ze haalde een paar keer diep adem en ze had echt geen zin om op te staan. Eigenlijk had Melian gisteravond bij Amycus willen blijven, maar na wat er gister overdag was gebeurd, kon Melian dat op de een of andere manier niet. Daarom had ze een slappe smoes verzonnen om bij Amycus weg te gaan en hij was er, wonder boven wonder, ook nog ingetrapt. Melian zuchtte toen ze een heleboel stemmen in de woonkamer hoorde. Blijkbaar was het weer een hok vol. Melian voelde zich altijd enorm opgelaten als er allemaal vrienden van Christina en Lily waren. Niet dat Melian hen niet mocht, maar naar alles wat er was gebeurd, ontweek Melian liever iedereen. Melian had de kracht gevonden om uit bed te komen en deed dit dan ook maar gauw, voordat die kracht weer verdween. Ze liep meteen door naar haar badkamer en sprong onder de douche. Ze had de douche extra heet gezet en stond er ook erg lang onder. Melian wist dat ze vandaag zichzelf moest bewijzen voor de heer van het duister en ze was nog nooit zo zenuwachtig geweest, ook omdat ze wist wat ze moest doen en daar was ze erg zwaar op tegen, maar Melian moest nu wel er was gewoon simpelweg geen weg terug meer. Melian stapte uiteindelijk toch de douche maar uit. Ze wist dat ze er maar aan moest geloven en ze hoopte maar dat deze dag niemand ernstig gewond zou raken of wat dan ook. Melian trok wat simpele kleurloze kleding aan en liep vervolgens de woonkamer in. Al snel viel haar een jongen op die haar niet bekend voorkwam. Melian kon haar blik niet zo goed van hem afwenden. Hij zag er erg knap en gespierd uit en zijn ogen vielen Melian vooral erg op. Melian probeerde zo min mogelijk op te vallen. "Goedemorgen." zei ze uiteindelijk wel zachtjes met een verlegen blik. Ze durfde de knappe jongen niet zo goed aan te kijken. Snel pakte ze een kopje koffie en ging aan de andere kant van de kamer zitten. Vanaf hier kon ze onopgemerkt naar hem gluren. Melian keek even op de klok. Ze had nog even voordat ze weg moest. Toen Melian daaraan dacht, kreeg ze meteen weer een brok in haar keel en draaide haar maag om.
Terug naar boven Go down
heavenly
The King
The King

Karakter kaart

BerichtOnderwerp: Re: The Marauders studenten tijd (nieuw)   do maa 24, 2016 8:57 pm

Iedereen behalve Severus & Amycus

Iedereen was helemaal enthousiast geweest toen Luthien haar eerste woordje zei en er werd even gelachen en voor een moment was niemand bezorgd over de vergadering en dacht niemand er aan. Maar Lily was degene die haar hoofd er weer bij had en Remus erop uit stuurde om Sirius even vriendelijk te verzoeken zijn reet naar hun appartement te komen brengen. Nog geen 10 minuten later stond een nog beetje slaperige Sirius ook in de keuken en waren ze klaar om te vertrekken. Lily keek naar Melian "We zien je later Mels." zei ze een beetje triest dat ze Melian niet mee konden nemen. Het was gewoon te riskant ook en Melian wist ook niet dat ze bijna allemaal in de orde zaten. Met Severus als broer en Amycus als boyfriend konden ze het gewoon niet riskeren en Perkamentus had het ook niet slim gevonden. Ze wisten namelijk niet of Amycus en Severus legilimensie en occlumensie konden en als dat wel het geval was kon Melian natuurlijk heftig door de mand vallen. Daarbij betwijfelde zowel Lily, als Remus en Sirius of Melian uberhaupt wel bij de Orde zou willen nu ze een relatie had met een dooddoener en haar broer ook een dooddoener was. Lily haakte haar arm door die van James heen en ze liepen naar buiten om vervolgens te verschijnselen naar het adres wat ze van Chris gekregen hadden. Althans een paar straten verderop om te controleren of er geen vreemde figuren of dreuzels in de buurt waren. Sirius en Remus verschenen vrijwel direct naast hen en Bash en Christina lieten niet lang op zich wachten nadat ze Luthien bij de Crash hadden gedropt. "Goed het is kwart voor 1 dus we hebben nog even maar, ik ben liever vroeg dan laat." meldde Lily "Laten we gaan dan." aangekomen in de straat waar het hoofdkwartier van de orde zich bevond was het akelig stil... te stil zelfs. Remus verstijfde even en had zijn toverstok in no time in zijn handen. Sirius, Bash en Lily volgde al snel en iedereen was ineens in opperste waakzaamheid (WEES WAAKZAAM). "Het is behoorlijk stil. Ik hoor zelfs geen dreuzel tv's" mompelde Remus die zijn verscherpte weerwolven gehoor gebruikte. Ineens vloog er een vloek rakelings langs Remus heen die zich met een ruk omdraaide en meteen oog in oog stond met een dooddoener die zijn kap op had. Sterker nog, ze werden omsingeld door dooddoeners en ze hadden allemaal hun kap nog op. "Oh dit is fantastisch." gromde Sirius geïrriteerd, hij zal nog wel een kater hebben. "Wat leuk, ik kan me niet herinneren dat jullie zijn uitgenodigd voor het feestje." ging Sirius doodleuk verder alsof ze niet in de minderheid waren tegen dooddoeners die veeeeel meer duistere en gevaarlijkere vervloekingen kende dan zij.

Terug naar boven Go down
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: The Marauders studenten tijd (nieuw)   

Terug naar boven Go down

The Marauders studenten tijd (nieuw)
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 6 van 17Ga naar pagina : Vorige  1 ... 5, 6, 7 ... 11 ... 17  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Trage tijd.
» Nieuw techniek? Alcohol?
» Nieuw in deze vreemde land
» Nieuw gebied Kittypets
» Tijd voor de oorlog-trainingen!

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum