thunderstruckfandoms

Dit forum is voor iedereen die niet uit hun fandom kan ontsnappen!

IndexIndex  PortalPortal  KalenderKalender  FAQFAQ  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

Deel | 

The Marauders studenten tijd (nieuw)

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 11 ... 17  Volgende
AuteurBericht
Christina Black-Snape
The Queen
The Queen

Aantal berichten : 676
Registratiedatum : 03-06-15
Leeftijd : 24

Karakter kaart
Fandoms: Christina Black-Snape
Favorite Actor/Actress:

BerichtOnderwerp: Re: The Marauders studenten tijd (nieuw)   ma feb 01, 2016 9:25 pm

Christina Zwarts

Christina hoorde de deurbel en gaf Luthien voorzichtig over aan Remus en glimlachte troostend naar hem, ze begreep dat het niet makkelijk voor hem moest zijn met Melian net en wilde hem aan de ene kant wel mee op de zuip vragen maar aan de andere kant...ze had geen zin om zich te gedragen en Remus zou haar dwingen zich te gedragen en ja dat was dus een zeer slechte combinatie momenteel. "Gaat het? We praten er morgen anders wel over."zei ze toen zachtjes tegen Remus. "Ik heb ook het een en ander te vertellen." maar ze zag aan Remus dat het er niet bijster erg op leek dat hij nu veel zin had erover te praten en voor Christina gold precies het zelfde, ze wilde niet weer een break down krijgen ze wilde gewoon afleiding en het kon haar niet zo zeer schele op welke manier. Daarvoor was haar broer een goede afleiding. "Ik ben zo terug."Zei ze toen tegen Remus en Lily. Snel liep ze naar de deur en schudde even haar hoofd naar haar broer en James toe. "Lily is in de baby kamer."Zei ze toen tegen James die ze al snel richting Lily zag verdwijnen en ze stapte op haar broer af om hem een stevige zus achtige knuffel te geven. "Sier ik wil uit, ik wil even een paar uurtjes weg en alle ellende vergeten...ik heb alleen nog niet gevraagd of Remus of Lily wilt oppassen."Zei ze toen een beetje schaamtelijk en ze keek haar broer hoopvol aan of hij ja zou zeggen dat hij met haar mee zou gaan want christina wilde absoluut in geen 100 duizend jaar alleen wat gaan drinken ze wilde wel iemand bij zich hebben en wie was nou beter dan Sirius Zwarts enthertaimer voor al je feesten en partyen, met namen als je super stomme domme dingen van plan was te gaan doen dan was Sirius Zwarts je man.

http://thunderstruckfandoms.bestforumpro.com
MelianSnape
Raj Kuthrapali
Raj Kuthrapali

Aantal berichten : 175
Registratiedatum : 10-06-15
Leeftijd : 23

Karakter kaart
Fandoms: Info
Favorite Actor/Actress:

BerichtOnderwerp: Re: The Marauders studenten tijd (nieuw)   ma feb 01, 2016 9:42 pm

Melian

Melian keek enigszins bedroeft toen Remus weer lichtelijk tegen haar begon te grommen en zijn kille kant weer op kwam zetten. Melian keek hem niet meer aan. De manier waarop hij nu tegen haar sprak, riep alleen maar woede bij Melian op en ze had geen zin in ruzie. Alles was al complicated genoeg en ze had nu juist het idee dat alles iets gekalmeerd was. Melian keek hoe Remus zich omdraaide en het liet een soort van steek in haar hart achter. Het liefste had ze nog even haar armen om hem heen geslagen om hem te knuffelen, maar dat ging natuurlijk niet. Dat zo nogal raar zijn. Melian zuchtte even diep en ongelukkig. Ze volgde hem nog even met haar ogen en zag dat hij naar Lily en Christina liep. Melian besefte dat ze hier nu niks meer te zoeken had en liep terug naar haar kamer. Ze pakte haar mantel en deed die aan. Ook deed ze haar schoenen uit en liep nog even langs de kamer van Christina/Luthien. "Ik ben weg." zei Melian. Ze wist niet eens of Lily en Christina het konden horen wat ze net zei, maar dat maakte haar weinig uit. Waarschijnlijk waren ze toch te druk bezig met Remus allerlei dingen over haar broer aan het vertellen. Ze hoorde nu ook de stemmen van James en Sirius. Melian was blij dat ze net op tijd weg ging, want ze had geen zin in de blikken van Sirius en James. Niet dat ze zich er veel van aantrok, maar ze had geen zin in dat eeuwige gezeur. Bovendien draaide toch alles om Christina en Luthien atm. Melian deed de deur met een klap dicht en liep het appartement uit. Toen ze eenmaal buiten was, voelde ze de frisse wind. Het gaf haar een energie boost. Melian liep naar een afgelegen steegje en ze twijfelde waar ze heen moest verdwijnselen. Aan de ene kant had ze zin om naar Severus te gaan, maar ze wist dat Amycus waarschijnlijk ook op haar te wachten zat.
Terug naar boven Go down
MelianSnape
Raj Kuthrapali
Raj Kuthrapali

Aantal berichten : 175
Registratiedatum : 10-06-15
Leeftijd : 23

Karakter kaart
Fandoms: Info
Favorite Actor/Actress:

BerichtOnderwerp: Re: The Marauders studenten tijd (nieuw)   ma feb 01, 2016 9:52 pm

James

James had Sirius braaf gevolgd naar het appartement van Christina, Lily en Melian. Zijn hoofd bonkte als een gek en James had zo enorm graag gewild dat hij nu nog in zijn bed lag om uit te kateren, maar hij vond het ook leuk om Lily weer te zien. Haar glimlach gaf hem een warm gevoel van binnen en haar glinsterende ogen toverde altijd een glimlach op zijn gezicht. Toen James eenmaal binnen was liep hij direct door naar de kamer van Luthien. James vond Lily en glimlachte breed. Het was zo fijn haar weer te zien. Ook al hadden ze elkaar nog geen 24 uur geleden gezien. James sloeg zijn armen om Lily heen en drukte een kus op haar lippen. Hij keek even op en zag Remus ook staan. "Hey Mooney." zei James droogjes. Hij kon nog steeds niet begrijpen dat Remus altijd zo vroeg uit bed was. James had wel door dat Remus een totaal ander ritme had dan hij en Sirius. James bekeek Remus nog even kort. Hij zag er niet erg happy uit en dat was ook wel te begrijpen na alles. Hij hoopte echt dat alles gauw weer beter voor hem zou gaan. James richtte zich nu volledig op Lily en drukte nogmaals een kus op haar lippen. "Wat heb je allemaal gedaan?" vroeg hij toen oprecht geïnteresseerd.
Terug naar boven Go down
heavenly
The King
The King

Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 04-06-15

Karakter kaart
Fandoms: Harry Potter; Arrow; The Flash; Tmi
Favorite Actor/Actress: Stephen Amell; Grant Gustin; Emma Watson; David Tennant; Alan Rickman R.I.P.; Johnny Depp; Emilia Clarke; Sam Claflin; Jamie Campbell Bower.

BerichtOnderwerp: Re: The Marauders studenten tijd (nieuw)   di feb 02, 2016 10:27 pm

Remus Lupos & Sirius Zwarts

Remus nam Luthien voorzichtig over en glimlachte even vaag naar Christina "Geen gekke dingen doen" mompelde hij nog even voor Chris zich tot Sirius richtte en hij met Luthien naar de woonkamer ging om daar even bij te komen van alles wat er tussen hem en Melian was gebeurd. -ik ga dood- Sirius keek naar Chris en knuffelde haar even broederlijk terug "Nou, als je wilt zuipen ben ik je man. Ik was toch al van plan vanavond goed los te gaan. Een wingwomen zou goed van pas komen." zei hij vrolijk en hij keek Remus even na die weg liep "Ik denk niet dat het een probleem word om Luthien aan iemand over te dragen. Het ziet ernaar uit dat Remus de afleiding kan gebruiken." hoewel hij niet bijster vaak thuis was of iets of erg veel meemaakte wat er in de levens van zijn twee beste vrienden omging was hij niet compleet blind. Hij wist dondersgoed dat Remus het niet makkelijk had met de break up tussen hem en Melian en het feit dat Melian Amycus had gekozen. Hij wist ook dat Remus zijn verdriet en heartbreak omschakelde naar de kracht die hij nodig had om Christina te helpen met Luthien en dat hij zichzelf zoveel mogelijk bezig hield. Hij wist ook dat Remus s'nachts weinig tot niet sliep. Hij wilde dat ook met Chris even bespreken, Remus scheen energieker en uitgeruster te zijn als hij bij Chris had geslapen op de een of andere manier. "Laten we gaan, ik wil drinken en jij ziet eruit alsof je ook wel een borrel nodig heb en dan kan je me in de kroeg vertellen waarom je zo nodig wilt drinken. Al kan ik wel raden waarom.." hij had het vage vermoeden dat Secretus er iets mee te maken had en als dat het geval was was het maar goed dat hij niet in de buurt was geweest toen Secretus hier was anders was hij hier waarschijnlijk niet levend weggekomen. Niet dat Chris daar iets aan had maar toch.

Terug naar boven Go down
http://www.thunderstruckbooks.wordpress.com
Christina Black-Snape
The Queen
The Queen

Karakter kaart
Favorite Actor/Actress:

BerichtOnderwerp: Re: The Marauders studenten tijd (nieuw)   di feb 02, 2016 10:48 pm

Christina Zwarts

"Moment."Zei Christina tegen haar broer en sprinten naar haar slaapkamer. Daar deed ze een sexy kort zwart jurkje aan die strak om haar lichaam zat zodat je precies kon zien hoe dun ze was, maar waar haar goed gevormde borsten mooi in uitkwamen. Verder was het jurkje dood simpel, desalniettemin(leuk woord voor galgje bij mij op school<<<) stond het Christina erg goed. Ze maakte haar lippen vuur rood op en deed toen zilver/grijze ogenschaduw op zodat het niet teveel werd. In een speels/sexy knotje met een hoop losse plukjes stak ze haar haar op. Vervolgens deed ze zonder erbij na te denken de parfume op die Severus haar nog had gegeven. Ze liep even naar Remus toe die op de bank zat met Luthien. Dankbaar keek Christina naar Remus omdat hij duidelijk op Luthien wilde oppassen.. "Je kan gewoon in mijn bed slapen als je dat wilt."Zei ze toen tegen hem. Ze was niet van plan vroeg thuis te komen of iets. "Heel erg bedankt Remus."Zei ze toen dankbaar en zus achtigen drukte ze een kus op zijn wang. Vervolgens nam ze afscheid van haar dochter op een manier dat je zou denken dat Christina, Luthien nooit meer terug zou zien maar ze vond het gewoon moeilijk om haar dochter voor het eerst sinds langer dan 2 uur alleen te laten. Echter was ze bij Remus in perfecte handen dus hoefde ze zich daar geen zorgen over te maken. Vervolgens liep ze terug naar Sirius om te vertrekken. "Ik ben er klaar voor."(ik ben er klaar voor ik ben er klaar voor)zei ze nog toen ze haar kleine tasje pakte, sneaky gooide ze haar geheimen pakje sigaretten waar alleen ofcourse Sirius van af wist in haar tasje. Ze rookte maar afetoe maar tijdens uitgaan was het daar een goede gelegenheid voor. Toen Christina hoorde wat Sirius zei over de rede waarom ze wilde zuipen knikte ze enkel dat hij gelijk had dat het over Severus ging. "Tijd om hem te vergeten."Zei ze toen half mompelend zodat hij het doel door kreeg ze had niet het idee dat Sirius dat bijster erg zou vinden zijn kennende. Die zou eerder met pompons in een cheerleader rokje staan te juichen als ze iemand anders had dan dat hij erom zou gaan huilen.

heavenly
The King
The King

Karakter kaart
Favorite Actor/Actress: Stephen Amell; Grant Gustin; Emma Watson; David Tennant; Alan Rickman R.I.P.; Johnny Depp; Emilia Clarke; Sam Claflin; Jamie Campbell Bower.

BerichtOnderwerp: Re: The Marauders studenten tijd (nieuw)   di feb 09, 2016 1:02 am

Sirius Zwarts

cheers Sirius was al helemaal enthousiast en stond op Chris te wachten die zich aan het omkleden was toen ineens Remus hem scherp aankeek al kon Sirius het niet geheel beangstigend vinden gezien meneer Weerwolf een baby in zijn armen had. Sirius trok dus ook een wenkbrauw op "wat? " vroeg hij alsof hij de onschuld zelve was. "Doe me een plezier en let een beetje op haar. Jij bent haar broer maar voorlopig heb je je nog niet echt als broer gedragen. Ik weet wat jullie gaan doen en ik vraag het je voor haar bestwil ook al zal ze mn nek omdraaien als ze dit weet, laat haar niet doorslaan Sluipvoet.." Sirius wuifde het allemaal een beetje weg hij was te druk bezig met de rebel uithangen om zich verantwoordelijk te gaan gedragen maar hij zou wel een klein beetje op zn lieftallige zusje passen zodat ze in elk geval niet weer zwanger zou worden van een slang of rat of ander soort ongedierte. "Komt goed Maanling. Maak je niet zo druk" Remus gromde nog wat onverstaanbaars wat Sirius besloot te negeren en plakte een grijns op zijn gezicht toen Chris weer terug kwam opgedoft en al "we stoppen onderweg wel voor wat voedsel. Ik ben uitgehongerd van de activiteiten van vandaag en ik heb geen zin om halverwege de avond naar huis te moeten omdat een van ons over zn haggel gaat" en met een van ons bedoelde hij Chris die al te lang niet echt had gezopen en dus een klap zou krijgen als ze geen voedsel binnen zou krijgen. "Dan gaan we daarna gezellig ongedierte verdelgen... In ons hoofd niet echt natuurlijk. " zei hij poeslief al zou hij het liefste echt Sneep wat aandoen.

Terug naar boven Go down
heavenly
The King
The King

Karakter kaart

BerichtOnderwerp: Re: The Marauders studenten tijd (nieuw)   di feb 09, 2016 1:08 am

Lily Evers

Lily glimlachte breed toen James binnenkwam achter Sirius aan en keek dankbaar naar Remus. Zo handig als je vrienden had die je enkel een blik hoefde te geven en ze wisten wat er moest gebeuren. Lily wachtte even tot Chris de babykamer uitwas voor ze antwoord gaf op James zijn vraag over wat ze allemaal had gedaan die dag "Nou om te beginnen had ik vanmorgen college, toen kwam ik thuis heb nog wat gestudeerd, ben naar de bieb gegaan toen Remus kwam gezien ik dacht dat Reem en Chris wel wat tijd konden gebruiken om te praten en toen ik thuis kwam was Reem in gesprek met Melian wat er niet bijster gezellig uit zag en waren Christina en Sneep ook erg vrolijk. Ik en Chris hebben Sneep vriendelijk de deur gewezen al wilde ik dolgraag wat schade aanbrengen. " ze zuchtte diep en keek James aan "Chris lijdt en Sneep maakt het elke keer erger. Elke keer als hij is geweest is Chris een emotionele zooi. " en ze had geen ideehoe ze haar beste vriendinn helpen "Chris gaat nu iets stoms doen met Sirius, Reem past op Luth. Dus miss kunnen wij ook iets stoms gaan doen? " vroeg ze met een duivelse grijns.

Terug naar boven Go down
Christina Black-Snape
The Queen
The Queen

Karakter kaart
Favorite Actor/Actress:

BerichtOnderwerp: Re: The Marauders studenten tijd (nieuw)   di feb 09, 2016 6:45 pm

Christina Zwarts

Iets stoms doen was Christina erg goed in, in dat opzicht was ze dan ook precies het zusje van Sirius Zwarts, ze had het van de beste geleerd. Christina knikte op het eten want ze wist dat Sirius gelijk had. Christina had al 10 maanden geen alchohol op, oke misschien 1 glaasje wijn en 1 glaasje champange omdat ze toen nog niet wist dat ze zwanger was en een glaasje geen kwaad had gekund voor de baby, maar ook niet meer dan dat. Christina glimlachte wrang toen hij het had over ongedierte verdelgen. Christina liep naar Remus toe en drukte een kus op zijn wang. "Tot straks Remus."zei ze toen dankbaar dat hij op Luthien wilde passen en ze keek naar haar broer met een kom je nog blik of wil je dat ik wortel schiet. Ergens twijfelde ze of ze het moest vertellen van de kus aan Sirius, maar aan de andere kant leek haar dat ook een heel erg slecht idee want ze wilde nou ook weer niet dat Sirius, Severus om zeep ging helpen. Christina hield nog steeds van hem en dat zou nooit overgaan dat wist Christina maar al te goed. Christina liep ongeduldig naar de buiten deur en wilde zo snel mogelijk naar een bar om haar ellende te verdrinken en weer eens wat plezier te hebben. Dat had ze de laatste tijd maar weinig gehad. "Morgen moet je wel om 12:00 uur bij mij zijn he voor de vergadering dan gaan we naar de juiste locatie toe."zei ze toen rustig tegen haar broer. Christina functioneerde maar al te goed op 2 uur slaap dus voor haar was het geen probleem Luthien had haar goed genoeg getraind daarin.

heavenly
The King
The King

Karakter kaart

BerichtOnderwerp: Re: The Marauders studenten tijd (nieuw)   di feb 16, 2016 3:00 pm

Sirius Zwarts

Sirius grinnikte even, zei gedag tegen Remus, Lily en James en vertrok toen met Christina om even eerst wat voedsel naar binnen te werken en daarna eens even goed te zuipen. Iets waar Sirius zelf bijzonder goed in was geworden de afgelopen maanden sinds ze van Zweinstein af waren. Hoe hij het voor elkaar kreeg om toch nog goede cijfers voor de schouwersopleiding te krijgen was hem een raadsel gezien hij meerendeel stoned of met een mega kater bij de opleiding op kwam dagen of gewoon niet. Na het eten gingen ze naar Sirius zijn favoriete kroeg. "Oke. Hier zijn we dan" Sirius bestelde twee drankjes en gaf er een aan Christina en hield zijn glas omhooh naar haar "Op de vergetelheid van ellendige onderkruipsels" zei hij met een knipoog. Ondertussen gleed zijn blik door de kroeg om te zien of iemand van de dames aan zijn eisen voldeed om als volgend slachtoffer te fungeren en zijn nacht minder eenzaam te maken als hij en Christina naar huis zouden gaan ooit.

Terug naar boven Go down
Christina Black-Snape
The Queen
The Queen

Karakter kaart
Favorite Actor/Actress:

BerichtOnderwerp: Re: The Marauders studenten tijd (nieuw)   di feb 16, 2016 3:30 pm

Christina Zwarts

Ergens voelde Christina zich ongemakkelijk bij het idee dat ze opzoek ging naar een andere man. Christina was nog nooit verliefd geweest op iemand anders dan Severus of had überhaupt nog nooit met een andere man gezoend dan Severus. Maar voor alles was een eerste keer dacht ze bij zichzelf. Ergens kon ze het niet helpen om het gevoel te hebben dat ze vreemd ging. Dat ze Severus bedroog toen straks hadden ze nog gezoend, maar ondanks dat had hij haar meer dan duidelijk gemaakt dat hij niets meer met haar wilde of zou willen. Waarom zou ze dan trouw en loyaal aan hem moeten blijven? hij had de keuze voor haar gemaakt, zij had er geen stem in gehad. Ze had hem terug gewilt, hij wilde het niet jammer voor hem. Waarom zou Christina zichzelf schuldig moeten voelen? Zo als ze vaker last van had na de bevalling schommelde haar hormonen weer eens alle kanten op waardoor ze niet echt wist wat ze voelde en besloot ze dus gewoon verder te gaan met wat ze van plan was geweest. Ze goot het drankje van Sirius in één keer achterover. "Ik heb zin in shotjes...heeel veeel shotjes en sterke drank."Zei ze toen tegen haar broer. ze keek rond en zag verder op een gozer zitten met bruin haar en de mooiste ogen die ze had gezien (zie maar gewoon even Bash voor je helemaal top) en dacht over hem na als haar prooi hmmm. "Of ben je soms bang dat ik je onder de tafel zuip?"plaagde ze haar broer.

heavenly
The King
The King

Karakter kaart

BerichtOnderwerp: Re: The Marauders studenten tijd (nieuw)   di feb 16, 2016 3:45 pm

Sirius Zwarts

Sirius stootte even zijn blaffende lach uit en bestelde een aantal shotjes voor hen beiden. In zijn ooghoeken zag Sirius dat Secretus binnen kwam lopen en zijn grijns werd enkel breder. Dit zou machtig worden. Hij besloot nog niets tegen Christina te zeggen gezien het erop leek dat Secretus hen ook nog niet had gezien dus dit kon nog wel eens een hele interessante avond worden. "Ik betwijfel of je mij onder de tafel kan drinken Zusje. Ik ben ondertussen getrained in het zuipen en jij bent zwanger geweest en heb al maanden amper wat gedronken op misschien een wijntje na" zei hij lachend. Al zou hij zijn best doen om niet alll teveel te drinken anders zou het nog lastig worden om iemand mee naar huis te nemen en ook nog echt wat te kunnen doen die avond met zn nieuwe vlam...tijdelijke vlam maar toch. Hij merkte dat Christina haar oog op iemand viel die elke avond hier ook kwam "Dat is Bash. Hij is hier als uitwisselingstudent vanuit Frankrijk. Gezellige gozer." Meldde hij droogjes.

Terug naar boven Go down
Christina Black-Snape
The Queen
The Queen

Karakter kaart
Favorite Actor/Actress:

BerichtOnderwerp: Re: The Marauders studenten tijd (nieuw)   di feb 16, 2016 3:53 pm

Christina Zwarts

Het was echter maar goed ook dat Christina niet wist dat Severus hier was, anders zou ze zeer zeker niet meer gaan doen wat ze van plan was en zou ze ergens in een hoekje gaan zitten huilen waarschijnlijk. Voor het eerst in Christina haar leven had Sirius dus een goede beslissing gemaakt op het gebied Severus Sneep. Echter als Christina erachter zou komen was het alsnog onvoorspelbaar of ze boos zou worden of niet vanwege haar geweldige hormonen die nog steeds door haar hele lichaam gierden als een stelletje boomtrullen die de weg naar het verboden bos eventjes vergeten waren oepsie. "Dat is waar ja, ik heb nog wat in te halen."zei ze toen droogjes dus bestelde ze bij al die shotjes nog maar eventjes een extra grote Martini. Ze keek weer even naar de jongen die dus schijnbaar Bash heten en vond hem echt heel erg knap. "Ken je gewoon de hele kroeg?"vroeg ze toen lachend aan hem. "Of is dit toeval?" voegde ze er nog aan toe terwijl ze nog naar Bash keek. "Frans hé."zei ze nadenkend. "Klinkt goed, heeft hij een vriendin?"vroeg ze toen. Voor nu was Christina opzoek naar een leuk avondje maar drama met een vriendin kon ze daar niet bij hebben en voor het geval dat ze wel meer dan een leuk avondje zou willen met Bash kon ze dat maar beter even weten of hij wel of niet een vriendin had. Dan zou hij namelijk meteen van het lijstje mogelijke kandidaten verwijderd worden. Christina deed haar best Severus zo goed mogelijk uit haar hoofd te banen.

heavenly
The King
The King

Karakter kaart

BerichtOnderwerp: Re: The Marauders studenten tijd (nieuw)   di feb 16, 2016 4:03 pm

Sirius Zwarts

Sirius hield subtiel Severus in de gaten die aan de bar was aan zitten in de verre hoek van de kroeg en zichzelf bijna verzoop in het drankje dat hij zojuist had besteld. Sirius keek even naar Bash en haalde zijn schouders op "De mensen die hier regelmatig komen ken ik wel ja. Je leert mensen kennen als je elke avond in de kroeg kom hoor" zei hij doodserieus "Maar nee Bash heeft geen vriendin voor zover ik weet. Hij is juist naar Engeland gekomen vanuit Frankrijk om zijn laatste vriendin te vergeten en geloof dat dat wel is gelukt." Hij haalde even onverschillig zijn schouders op en nam nog een shotje die hij naar achter tikte. Sirius leunde nonchelant tegen de bar aan en keek weer een beetje rond "Wil je dat ik hem erbij roep?" Vroeg hij toen na een korte stilte met een knik naar Bash. Hij zou het geweldig vinden als Chris niet alleen een leuke avond zou hebben en een nieuw iemand zou leren kennen maar ook zou hij het fantastisch vinden als het zou gebeuren voor de lange neus van Severus Sneep! Dat zou Sirius zijn leven compleet maken en hij zou dan oprecht de gelukkigste persoon op aarde zijn.

Terug naar boven Go down
Christina Black-Snape
The Queen
The Queen

Karakter kaart
Favorite Actor/Actress:

BerichtOnderwerp: Re: The Marauders studenten tijd (nieuw)   di feb 16, 2016 4:09 pm

Christina Zwarts

Eventjes moest Christina nadenken over de vraag die Sirius haar zojuist gesteld had. Was ze hier aan toe? Was ze hier klaar voor? Het antwoord was: waarschijnlijk niet. Maar als Christina zich niet een keer overheen zou zetten zou dat natuurlijk ook nooit gebeuren en ze moest toegeven Bash was een goede kandidaat om Severus voor nu te vergeten en wie weet was het ook een goede kandidaat voor meer. Toen ze hoorde wat Sirius zei over dat hij juist hierheen was gekomen om zijn vorige vriendin te vergeten vond Christina eigenlijk stiekem wel een plus punt, dan begreep hij teminste hoe Christina zich moest voelen en dat was natuurlijk altijd goed als je iemand had die je begreep en Christina besloot dus dat het een zeer goed idee van Sirius was als Bash erbij kwam zitten en knikte. "Ja, is goed. Doe maar. Wie weet word het een leuke avond. Het word in ieder geval een avond met goed uitzicht dan dat is zeer zeker
"zei ze over Bash

heavenly
The King
The King

Karakter kaart

BerichtOnderwerp: Re: The Marauders studenten tijd (nieuw)   di feb 16, 2016 4:16 pm

Sirius & Bash

Sirius had nog steeds die stomme grijns op zijn gezicht geplakt omdat hij iets wist wat Christina niet wist. Namelijk dat ze een publiek hadden. Genaamd Severus. Muahaha. Sirius nam snel nog een shotje en liep toen naar Bash toe en sloeg vrolijk en vriendschappelijk zijn arm om Bash heen. Hij praatte even met hem en knikte naar Christina en Bash lachte even om iets wat Sirius had gezegd en toen liepen ze samen terug naar Christina. Bash had een Jack Cola in zijn hand en glimlachte naar Christina "Bonjour madame" zei hij vrolijk. Sirius ging weer op zn stoel zitten "Hou dat Frans maar voor je Bash." Zei hij droogjes Bash lachte "Het spijt me maar ervaring zegt dat mannen die frans praten meer kans hebben bij prachtige jonge vrouwen zoals je Zus, Sirius" zijn engels was goed hij had wel een frans accent.

Terug naar boven Go down
Christina Black-Snape
The Queen
The Queen

Karakter kaart
Favorite Actor/Actress:

BerichtOnderwerp: Re: The Marauders studenten tijd (nieuw)   di feb 16, 2016 4:21 pm

Christina Zwarts

Het was maar heel goed voor Sirius zijn levensverwachtingen dat Christina niet wist wat hij wist. Ze glimlachte breed uit toen Sirius terug kwam lopen met Bash en voelde dat ze wat warmer werd van binnen. Niet zo warm als dat ze werd van Severus maar dat had gewoon dacht Christina tijd nodig en ze glimlachte naar Bash en stak haar hand uit ter kennismaking. Ze bloosde lichtjes toen hij zei dat ze mooi was. Normaal deed Christina het niets als iemand dat tegen haar zei, behalve als het Severus was geweest natuurlijk maar nu werd ze dat wel om de een of andere rede die ze niet goed kon verklaren. Ook besloot ze Severus weer even opnieuw uit haar gedachte weg te bannen die weer even vrolijk hallo kwam zeggen in haar hersens. "Jij ziet er anders ook niet slecht uit."Besloot ze toen droogjes te zeggen. Christina was altijd al redelijk bijdehand geweest."Christina Zwarts."Zei ze toen. "Misschien wel zo handig als je ook weet hoe ik heet. Ik geloof niet dat mijn lieve broer daaraan denkt namelijk."Zei ze toen plagend over Sirius.

heavenly
The King
The King

Karakter kaart

BerichtOnderwerp: Re: The Marauders studenten tijd (nieuw)   za feb 27, 2016 7:06 pm

Sirius & Bash

Sirius was maar weer aan de andere kant van Christina gaan staan waar zijn shotjes stonden en nam er nog maar een. Hij was ook juist aan deze kan gaan staan om Sneep in het zicht te houden die verdekt stond opgesteld tussen allemaal mensen en ineengedoken aan de bar zat en nog een drankje bestelde. Sirius had zo het idee dat Sneep zich ook niet bijzonder gelukkig voelde maar dat zorgde er enkel voor dat Sirius het juist nog meer naar zijn zin had. Hij luisterde ondertussen ook naar wat Chris en Bash aan het vertellen waren en trok een wenkbrauw op "Zeg ik mag dan veel drinken maar mijn hersens werken nog prima hoor" zei hij alsof hij zeer beledigd was dat zijn zus dacht dat hij zou vergeten haar naam te vermelden. Bash lachte even "Sirius heeft het vaker over je gehad." Zei hij maar wat ook waar was "Sirius hoort zichzelf ook graag praten ook zoals je vast wel weet en hij heeft het dus regelmatig over jou en de mensen met wie jullie omgaan. Ik hebzelf het genoegen al gehad om James Potter en zijn vriendin te ontmoeten. En nu jou." Bash had zijn meest charmante glimlach op zijn gezicht geplakt en Sirius rolde met zijn ogen. Slijmbal.

Terug naar boven Go down
heavenly
The King
The King

Karakter kaart

BerichtOnderwerp: Re: The Marauders studenten tijd (nieuw)   za feb 27, 2016 7:07 pm

Sirius & Bash

Sirius was maar weer aan de andere kant van Christina gaan staan waar zijn shotjes stonden en nam er nog maar een. Hij was ook juist aan deze kan gaan staan om Sneep in het zicht te houden die verdekt stond opgesteld tussen allemaal mensen en ineengedoken aan de bar zat en nog een drankje bestelde. Sirius had zo het idee dat Sneep zich ook niet bijzonder gelukkig voelde maar dat zorgde er enkel voor dat Sirius het juist nog meer naar zijn zin had. Hij luisterde ondertussen ook naar wat Chris en Bash aan het vertellen waren en trok een wenkbrauw op "Zeg ik mag dan veel drinken maar mijn hersens werken nog prima hoor" zei hij alsof hij zeer beledigd was dat zijn zus dacht dat hij zou vergeten haar naam te vermelden. Bash lachte even "Sirius heeft het vaker over je gehad." Zei hij maar wat ook waar was "Sirius hoort zichzelf ook graag praten ook zoals je vast wel weet en hij heeft het dus regelmatig over jou en de mensen met wie jullie omgaan. Ik hebzelf het genoegen al gehad om James Potter en zijn vriendin te ontmoeten. En nu jou." Bash had zijn meest charmante glimlach op zijn gezicht geplakt en Sirius rolde met zijn ogen. Slijmbal.

Terug naar boven Go down
Christina Black-Snape
The Queen
The Queen

Karakter kaart
Favorite Actor/Actress:

BerichtOnderwerp: Re: The Marauders studenten tijd (nieuw)   ma feb 29, 2016 1:50 pm

Christina Zwarts

Even keek Christina met samengeknepen ogen naar Sirius. Betekende dit dan ook dat hij alles over haar en Severus had vertelt? Ze hoopte het maar niet. "Dan heeft Sirius je vast ook al vertelt over mijn dochtertje?"Vroeg ze toen met een glimlach. Het was wel belangrijk dat iemand dit van te voren wist. Ze glimlachte even naar Bash. Het bleef zo ontzettend gek voelen om bezig te zijn met een andere man. Het voelde nog steeds of ze bezig was met vreemdgaan. Wat natuurlijk belachelijk was. Severus had haar gedumpt. Dus ze zou wel gek zijn als ze stil bleef zitten en niets zou ondernemen met haar leven.. Ze bestelde nog een glas wijn. "Wat willen jullie?"vroeg ze toen aan beide mannen. Ze had Severus nog steeds niet gezien wat maar goed ook was, want dat zou nog eens alles kunnen verpesten als dat het geval zou zijn. "Wat doe je allemaal in Engeland?"Vroeg ze toen nieuwsgierig. Christina zelf woonden hier natuurlijk en deed een opleiding tot heler als ze niet bezig was met Luthien te verzorgen of Sirius uit ze bed te trekken. Soms voelde ze zich een klein beetje zijn moeder, ze keek Bash weer aan en glimlachte. Hoe veel ze ook van Severus hield, hoe erg hij haar ook aantrok. één ding kon ze niet ontkennen. Bash was echt ontzettend knap, en vele male knapper dus dan Severus. Ook was hij veel charmanter. Helaas had hij niet dezelfde aantrekkelijke stem als dat Severus had, maar dat hadden maar weinig mannen op deze wereld. Hij leek ook veel vrolijker dan Severus he nog een pluspuntje dan zat ze minder met een chagrijnig persoon. ze hoopte maar niet dat Sirius had vertelt dat severus haar had gedumpt om dooddoener te worden tegen Bash.

heavenly
The King
The King

Karakter kaart

BerichtOnderwerp: Re: The Marauders studenten tijd (nieuw)   di maa 01, 2016 9:20 pm

Bash

Sirius had zich gericht op een meisje die naast hem bij de bar was gaan staan maar wierp nog af en toe blikken richting Sneep om te checken of de slang bleef zitten waar hij zat en niet in de buurt zou komen. Sneep had al genoeg verziekt voor Chris, hij zou het niet toestaan dat hij ook nog eens deze avond zou verpesten voor haar terwijl ze duidelijk soort van plezier had en Bash het ook wel naar zijn zin scheen te hebben. Bash grijnsde vrolijk "Jazeker. Ik denk niet dat er een trotsere oom bestaat dan Sirius. Al is hij niet vaak bij jullie, als hij er is vind hij het geweldig." Meestal dan. Soms leek het dochtertje van Chris ineens bijzonder veel op de vader en dan had Sirius weer zo'n achterlijke kinderlijke aanval waarin hij weigerde zijn nichtje echt te erkennen maar dat was meestal als ze sliep , als ze wakker was was ze net Luthien die kon ook altijd de hele boel bij elkaar brullen. Bash bestelde nog een Bourbon met ijs en draaide zn glas een beetje gedachtloos rond in zijn handen terwijl hij naar Chris keek "Ik moet eerlijk toegeven dat de momenten dat Sirius het over je had ik dacht dat hij overdreef maar het tegenovergestelde is waar . Ik vind dat zijn woorden je tekort schieten." Zei hij gladjes. Maar Bash meende het ook. Hij had moeite met zijn ogen van haar af houden en merkte niet eens dat Sirius deed alsof hij over zn haggel ging door die opmerking "Het spijt me voor mijn directheid trouwens. Veel vrouwen hebben liever oppervlakkige gesprekken zonder inhoud. Vaak hebben die vrouwen ook geen inhoud maar jij wel. Heel veel zelfs. En naar wat ik heb gehoord ook genoeg meegemaakt." Ging hij kalmpjes verder alsof ze het over het weer hadden "Geen zorgen ik weet verder geen details maar je broer is vaak genoeg bezorgd over je." Zei hij erachteraan om zo ook Sirius te beschermen voor het bekende temperament van Chris waar Bash ook genoeg over had gehoord. "Zullen we trouwens even naar buiten gaan?" Vroeg hij en hij liet een pakje sigaretten zien "Het word nogal druk hier binnen."

Terug naar boven Go down
Christina Black-Snape
The Queen
The Queen

Karakter kaart
Favorite Actor/Actress:

BerichtOnderwerp: Re: The Marauders studenten tijd (nieuw)   di maa 01, 2016 9:41 pm

Christina Zwarts

Rustig luisterde Christina naar alles wat Bash te zeggen had en werd om de een of andere rede lichtjes rood. Normaal als mannen dit zeiden zetten ze ze rustig op zijn plek, maar bij Bash voelde het anders. Minder slijmerig...al was het misschien behoorlijk slijmerig wat hij zei, hij wist het behoorlijk sexy te brengen. Misschien kwam dat ergens ook wel doordat Bash belachelijk hot was en mooie ogen had, dat zou ongetwijfeld een meetellende factor zijn. Even rolde ze met haar ogen. Christina voelde gewoon wat Sirius aan het doen was, het was dat hij verder weg was gaan staan anders had hij een por in zijn ribben gehad. Even draaiden ze haar gezicht naar hem toe op dodelijke wijzen die ze duidelijk van Severus had overgenomen de afgelopen drie jaar. Vervolgens draaiden ze zich terug naar Bash en keek ze naar zijn peuken, ze vond het eerlijk gezegd wel een erg goed idee om naar buiten te gaan en te roken. Terwijl ze Bash naar buiten volgende zei ze: "Mijn broer kon het vast ook niet laten om te vertellen dat de vader van mijn dochtertje me verlaten heeft? Op grond van dat hij me beste vriendin toch nog steeds leuk vond, en het toch niet zou gaan werken tussen ons?" het gedeelte oh en hij is ook een dooddoener geworden wat ook een van de rede's was dat hij me dumpte, omdat hij denkt dat hij me zo bescherm liet ze maar even weg. Deze eerste redes waren ook de rede's die hij in eerste instantie had gegeven pas later toen ze erachter kwam dat hij officieel een dooddoener was geworden en ze hem daarmee confronteerde kwam de aap uit de mouw dat dat eigenlijk de grootste rede was, maar dat kon ze Bash niet vertellen. Daarvoor kende ze Bash ook nog niet goed genoeg en ze hield de vader van haar dochtertje liever UIT Azkaban hoe boos ze ook op hem was, daarvoor hield ze nog altijd teveel van hem. Even dacht ze weer aan de kus van vanmiddag, maar het moment dat ze Bash aankeek in die vrolijke warmen ogen die zo anders waren dan die van Severus en haar een ontzettend goed gevoel gaven was ze de kus alweer vergeten. "Vertel is wat over jezelf...ik moet bekennen dat Sirius...niets over je vertelt heeft."Zei ze toen verontschuldigend met een glimlach. "Ik ben ook stiekem erg benieuwd wat my darling brother allemaal over mij vertelt heeft want ik wist namelijk niet eens dat hij dat deed."Zei ze toen met een klein lachje, dit was al meer dan de afgelopen maanden er van bij Christina kwam lachen vanaf had gekund, als het niet om Luthien was en dat was een goed teken.

heavenly
The King
The King

Karakter kaart

BerichtOnderwerp: Re: The Marauders studenten tijd (nieuw)   di maa 01, 2016 11:28 pm

Bash

Bash ging tegen de muur van het cafe staan een stukje van de deur af anders zouden mensen kunnen gaan zeuren over de rook of dat ze in de weg stonden, had hij namelijk wel vaker last van gehad met Sirius en James. Althans...James stond er altijd een beetje voor saus bij als Lily niet mee was gezien Lily hem zou omleggen als ze erachter kwam als James zou roken en James hield genoeg van Lily om dst dus niet te doen en hij wist ook dst Lily geen loze dreigementen gooide en het dus ook daadwerkelijk zou doen en James hield net iets teveel van zijn leven om het op die manier te riskeren. Bash stak zijn sigaret op en bood er een aan, aan Chris en nam rustig een trekje (nu wil ik ook roken) daarna grinnikte hij "Nou ik ben lang niet zo interessant als jij maar vooruit, kan ook geen nee tegen je zeggen natuurlijk." Zei hij half lachend "Mijn naam is Sebastian maar iedereen noemt me Bash. Ik ben 21 jaar en kom oorspronkelijk uit Parijs. Ik ben naar Engeland gekomen omdat ik een andere omgeving wilde zien, nieuwe mensen wilde leren kennen en kijn lieftallige ex wilde vergeten die het duidelijk een sport vond om elke tovenaar of dreuzel in de wijde omgeving uit te testen. Ondertussen is ze zwanger van een of andere arme stakker die geen idee had waar hij aan begon." Zei hij en hij rolde even met zijn ogen "Ook wilde ze zich omhoog werken op het ministerie bij ons in Frankrijk gezien ze met haar cijfers van beauxbatons niet erg ver zou komen dus wilde ze mij gebruiken om dat voor elkaar te krijgen. Daarbij is de opleiding tot schouwer hier in Engeland beter dan bij ons." Voegde hij er droogjes aan toe. Nee hij was niet bijster enthousiast over zijn ex. "Verder hou ik van Zwerkbal, lezen en af en toe eens uitgaan." Af en toe. Hij was zo ongeveer net zo vaak op pad als Sirius alleen ging hij niet elke avond met een andere meid weer weg. "Wil je nog meer weten?" Vroeg hij toen maar wat luchtiger. Bash schudde echter even zijn hoofd toen Chris zei dat Sier vast wel had vermeld dat de vader van haar dochter haar had verlaten omdat hij eigenlijk nog steeds verliefd was op de vriendin van James "Ik weet dat Sirius en James hem haten en dat ze hem sowieso nooit hebben gemogen maar nu is dat alleen erger geworden en als ik het nu van jou zo hoor kan ik begrijpen waarom maar ..." hij zweeg even "Je eerste liefde zal altijd speciaal blijven of hij of zij je nou pijn heeft gedaan of niet." Hij zuchtte even zeer dramatisch "Verder heeft Sirius eigenlijk alleen verteld dat hij trots op je is, dat hij vind dat je het geweldig doet met je dochter, alleen vind hij ook dat je de vader van je dochter eigenlijk niet in je huis zou moeten toelaten maar daar valt wat over te zeggen. Verder is Sirius helemaal happy dat je met goede vriendinnen samenwoont en dat Lupos ook een oogje in het zeil houd. Hij heeft verteld dat je onwijs intelligent bent en een opleiding tot heler aan het volgen ben terwijl je ook nog eens voor je dochter zorgt." Somde hij even op "Dus al met al alleen positief en ik betwijfel of hij uberhaupt iets negatiefs te melden heeft." Bash nam nog een laatste trekje van zijn sigaret en gooide hem toen weg "Maar, al die dingen die Sirius verteld is leuk maar hoor liever wat vab jou zelf nu." Ging hij verder "Zoals je hobby's, hoe je vrienden zijn, hoe je dochtertje is. Wie jij bent in jouw woorden eigenlijk en niet die van Sirius." Hoewel hij 100% zeker wist dat Sirius niets tekort heeft gedaan aan het beschrijven van zijn zus.

Terug naar boven Go down
Christina Black-Snape
The Queen
The Queen

Karakter kaart
Favorite Actor/Actress:

BerichtOnderwerp: Re: The Marauders studenten tijd (nieuw)   wo maa 02, 2016 9:00 pm

Christina Zwarts

Even keek Christina bedachtzaam naar Bash, maar natuurlijk kon ze het niet weerstaan en pakte ze de peuk aan. Ze stak hem snel op en nam een hijs. "Hmmm."zei ze toen over zijn ex. "Géén leuk karakter dus."zei ze droogjes. Het verhaal was minder dramatisch dan van haar gelukkig voor hem maar het bleef erg rot voor hem. "Wees dan maar blij dat ze geen kind van jou heeft. Anders zou je er nooit meer vanaf komen. Waren jullie lang samen?"Vroeg ze hem toen rustig. Christina dacht even na over alles wat hij zei en vroeg. "Helaas vergeet je je eerste liefde nooit. Zeker niet als die gene met regelmaat over de vloer komt. Echter is hij...moet ik toegeven ondanks dat hij er amper ooit is....als hij er is een goede vader voor Luthien en hij houd duidelijk erg veel van haar. Zij is ook duidelijk gek op hem en ik wil het haar niet afnemen. Het is eerder dat het goed voor me dochtertje is dat ik het toe laat dan dat ik het doe voor hem...moet ik heel eerlijk bekennen...maar Luthien gaat het me ooit kwalijk nemen als ik haar vader bij haar weg hou...ook heeft zij er weinig mee te maken wat er tussen ons speelt dus zou het oneerlijk tegenover haar zijn om haar de dupe ervan te laten worden. Hoe lastig ik het ook vind."zei ze toen eerlijk tegen Bash, ze wilde niet tegen hem liegen en was daarom ook open en eerlijk hierover. "Ja, ik doe inderdaad sinds kort de opleiding tot heler, ik loop een klein tikje achter op Lily omdat ik natuurlijk Luthien verzorg en door nog een andere factor.." vertelde ze toen, ze bedoelde de factor bijna dood maar ze wist niet of Bash dat wist en of ze dat wel moest vertellen. "Maar dankzij Lily en Remus begin ik het aardig in te halen. Remus past op Luthien en Lily helpt me met het huiswerk."zei ze toen met een klein glimlachje ze was maar blij met haar vrienden. "Die andere vriendin waarmee we wonen is soms een beetje ongemakkelijk. Ze is ook als een zusje voor me en ik hou van haar, maar ze is het zusje van me ex dus afetoe hebben we meningsverschillen over het feit dat ik haar broer niet alleen laat met Luthien..."vertelde ze toen verder, toen hij zei dat ze het geweldig deed met Luthien trok ze een grimas. "Zo geweldig ben ik niet, ik heb elke dag wel de hulp nodig van Lily, Remus en soms van Sirius...ik heb het tot nu toe nog geen dag alleen gedaan....zonder hun zou het niet zo goed gaan...en of ik het echt zo goed doe betwijfel ik ook ten zeerste, de eerste paar weken van haar geboorte toen hij voor de tweede keer bij me weg ging was ik een compleet wrak....dus zo geweldige moeder ben ik niet."zei ze toen eerlijk. Christina vond zichzelf ook absoluut geen goede moeder en dat ze faalde dat ze constant bij haar vrienden moest aankloppen. "Oh Remus is trouwens ook als een broer voor me."zei ze toen droogjes voor hij zou denken dat er meer speelde tussen haar en Remus. "Sirius en ik zijn van mening dat als je echte familie bagger is je zelf maar je familie moet creëren en zo als je merkt hebben we dat behoorlijk gedaan."zei ze toen over haar vrienden die inderdaad meer haar familie waren geworden dan haar vrienden. Ze keek Bash weer in zijn uber sexy ogen aan en voelde weer die soort spanning, sowieso dat ze een leuke avond met hem kon hebben en misschien wel meer dan een avond. Hij leek oprecht geintreseerd in haar en hij was super knap, sexy, cute had iets ontzettend charmants over zich heen dus ja waarom niet? "Je kent de reputatie van mijn familie ongetwijfeld? die niet al te best is..."Zei ze toen droogjes, natuurlijk de familie Zwarts had hoog aanzien, maar van hun Dreuzel haat werd absoluut geen geheim gemaakt en at ze openlijk voorstanders waren van Voldemort. Bash zou ongetwijfeld ook weten dat ze een puurbloed was... "Oh en mijn grootvader is Albus Perkamentus, dat zal Sirius vast niet vertelt hebben."Zei ze toen droogjes alsof het compleet niets was.

heavenly
The King
The King

Karakter kaart

BerichtOnderwerp: Re: The Marauders studenten tijd (nieuw)   do maa 03, 2016 4:54 pm

Bash

Bash grinnikte even toen ze zei dat zijn ex geen leuk karakter had "Nee alles behalve leuk. Je zou haar zo te koop zetten op de zwarte marktplaats voor elk aannemelijk bod." hij schoot even in de lach "Oh ik ben goed met kinderen maar ik betwijfel inderdaad of ik er bijzonder blij mee zou zijn geweest als ik een kind met haar zou hebben." zei hij droogjes terwijl hij uit gewoonte nog een sigaret opstak. "Ik vind dat je het heel goed aanpakt. Je dochter kan er niets aan doen dat het niet goed gaat tussen jou en haar vader en dus moet zij daar inderdaad niet de dupe van zijn. Als het maar wel duidelijk is wat de afspraken zijn tussen jullie over haar en dat er geen misverstanden ontstaan natuurlijk. het kan anders heel verkeerd aflopen." hij nam weer rustig een trekje en luisterde weer naar alles wat Christina zei "Zoals ik het hoor doe je er alles aan om het je dochter zo goed mogelijk te maken en dat is het enige wat een ouder kan doen. Er voor haar kinderen zijn en als dat betekend dat je hulp nodig heb van je vrienden en familie dan is dat niets om je voor te schamen en het betekend ook niet dat je een slechte moeder bent." ging hij verder "Wees blij dat je er in elk geval niet helemaal alleen voor staat." Bash grijnsde weer "Ach daar had Sirius het inderdaad ook over, de vriendin die de zus is van je vader van je dochter. De eerste keer dat ik het hoorde moest ik toegeven dat ik even in de war was maar Sirius het heeft uitgelegd hoe het zit. Hij leek ook niet erg enthousiast over haar te zijn en jij duidelijk ook niet. Er speelt dus duidelijk meer tussen jou en die vriendin." hij wist niet dat Melian was vreemd gegaan met een dooddoener terwijl ze een relatie had met de beste vriend van Sirius en James. Bash gleed even met zijn hand door zijn haar en keek bedachtzaam "Zo te horen heb je het inderdaad goed voor elkaar met je vrienden die meer een familie zijn. En ja de naam Zwarts is zelfs in Frankrijk behoorlijk berucht en ik snap waarom. Ik snap ook waarom jij en Sirius je hebben afgezonderd van die familie." merkte hij op. Wederom grijnsde Bash "De kleindochter van Albus Perkamentus huh." zei hij droogjes "Nou dat moet een voordeel zijn. Of een heel groot nadeel.. ik neem aan dat er een behoorlijke prijs op je hoofd staat alleen al omdat je familie bent van Perkamentus." Bash zette zich af tegen de muur en stond nu wat dichter bij haar.

Terug naar boven Go down
Christina Black-Snape
The Queen
The Queen

Karakter kaart
Favorite Actor/Actress:

BerichtOnderwerp: Re: The Marauders studenten tijd (nieuw)   do maa 03, 2016 8:21 pm

Christina Zwarts

Even grijnsde Christina duivels. "Oh...Severus moet precies doen wat ik zeg met Luthien. Hij heeft er nooit kunnen erkennen want daar gaf ik geen toestemming voor. Dus op papier heeft Luthien geen vader."zei ze toen met haar duivelse glimlach. "Er gebeurt precies niets zonder me toestemming. Hij zou Luthien nooit kwaad doen, maar hij is soms ontzettend onvoorspelbaar...ik loop niet het risico dat hij in paniek raakt en gaat proberen haar mee te nemen."Biechtte ze toen op. Ergens was ze er trots op dat ze op het moment had bedacht om het te weigeren. Ja, daar moest je natuurlijk maa net aan denken als je bijna dood ging dat zouden maar weinig mensen doen. "Melian is ontzettend lief en aardig, maar ook naïef...ze vertrouwt haar broer blindelings en zou zo Luthien met hem mee geven terwijl ze weet dat ik dat niet wil..Luthien is alles voor me."Zei Christina toen eerlijk met een verontschuldigende glimlach. Christina begon stiekem Luthien ook alweer te missen, ze was nog geen één keer zo lang van haar dochtertje weg geweest en had ook de nijging om Lily een berichtje te sturen om te vragen hoe het met haar ging, maar ergens ging ze er ook wel vanuit dat Lily zelf al een berichtje had gestuurd mocht er wat mis zijn. Ze glimlachte even naar Bash en verdronk weer in zijn ogen, even rilde Christina. Ze had haar jas binnen laten liggen en gezien het korte...jurkje aka hoopje stof wat nog net der lichaam bedekte niet erg veel was kreeg ze het wel goed koud. Ze nam nog een hijs van haar peuk en bedacht zich dat ze zelf een pakje moest hebben. "Ja, dat is zeker waar...dat was al duidelijk toen ik pas vijf was, maar als ik je nog meer drama over mijn leven vertel ben ik bang dat je gillend weg rent."zei ze toen eerlijk. Christina was iemand met een hoop bagage, moeder die in haar bijzijnde op haar vijfde was vermoord door Voldemort, Severus die haar verlaten had terwijl ze zwanger was, bijna dood door de bevalling. Jaren lang zwaar mishandeld door haar vader, die haar ook nog eens probeerde te vermoorden toen hij erachter kwam dat ze zwanger was van een halfbloed en dus bevuilt was en niet meer uit te huwelijken viel, de moord poging die hij op haar had gedaan toen hij er uberhaupt achter kwam dat Severus wat met haar had, nope Christina had het niet makkelijk gehad en leek regelrecht uit een gtst drama te zijn gestapt. Ze was Merlijn dan ook ontzettend dankbaar voor haar vrienden en broer. Ze hield ontzettend veel van ze. Ook wilde Christina nog niet alles vertellen, dat Melian vreemd was gegaan en Severus dooddoener was zou ze nooit zomaar vertellen. Ze dacht weer aan de ruzie van haar en Severus net.

Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: The Marauders studenten tijd (nieuw)   

Terug naar boven Go down

The Marauders studenten tijd (nieuw)
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 5 van 17Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 11 ... 17  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Trage tijd.
» Nieuw techniek? Alcohol?
» Nieuw in deze vreemde land
» Nieuw gebied Kittypets
» Tijd voor de oorlog-trainingen!

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
thunderstruckfandoms :: Rpg met vaste rollen :: Harry Potter-
Ga naar: