thunderstruckfandoms

Dit forum is voor iedereen die niet uit hun fandom kan ontsnappen!

IndexIndex  PortalPortal  KalenderKalender  FAQFAQ  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

Deel | 

The Marauders

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 11 ... 19  Volgende
AuteurBericht
Christina Black-Snape
The Queen
The Queen

Aantal berichten : 676
Registratiedatum : 03-06-15
Leeftijd : 24

Karakter kaart
Fandoms: Christina Black-Snape
Favorite Actor/Actress:

BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   ma aug 17, 2015 3:50 pm

Christina Zwarts

Op de binnenplaats was Christina druk bezig met haar huiswerk van toverdranken, waar ze voor geen ene meter uitkwam. Sinds de ruzie met Severus en Lily waren haar toverdrank cijfers dan ook diep treurig. Leterlijk. Christina had even haar broer en James alleen gelaten aangezien die weer een stunt aan het uithalen waren en Christina wel even klaar was met strafwerk. De laatste twee weken had ze meer straf gehad dan de afgelopen vijf jaar op Zweinstein, en als ze dacht aan weer een avond strafregels schrijven sprong ze nog liever van de astronomie toren. Christina was haar broer erg dankbaar voor alles. Hij was er de afgelopen twee weken non-stop voor haar geweest net als Remus, ze wist niet wat ze zonder die twee had gemoeten. Over James was ze minder happy, hem mocht ze nog steeds niet echt. Maar om de vrede te bewaren liet ze dat niet echt blijken. Een geïrriteerder kreet ontsnapte aan haar lippen. Ze kwam er echt niet uit wat nou de belangrijkste werking was van een maansteen en daar moest dit hele verdoemde verslag over gaan. Ze miste Lily vreselijk....het was altijd een zus voor der geweest. Ergens had Christina er wel spijt van dat ze boos was geworden maar ze kon er niets aan doen. Christina had op het punt gestaan naar lily te gaan om het goed te maken maar toen hoorde ze dat Severus op Lily stond te wachten bij het portret en dat had haar opnieuw boos gemaakt. Severus deed er alles aan het goed te maken met Lily, maar Chris hoorde geen woord van hem en dat deed haar alleen maar nog meer pijn. Gefrusteerd probeerde ze veder te gaan met het verslag. De frustratie liep hoog op en ze gooiden het op de stene grond. "Incendio!" riep ze terwijl ze haar stok erop richtten en meteen vloog het in de hens.

http://thunderstruckfandoms.bestforumpro.com
heavenly
The King
The King

Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 04-06-15

Karakter kaart
Fandoms: Harry Potter; Arrow; The Flash; Tmi
Favorite Actor/Actress: Stephen Amell; Grant Gustin; Emma Watson; David Tennant; Alan Rickman R.I.P.; Johnny Depp; Emilia Clarke; Sam Claflin; Jamie Campbell Bower.

BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   ma aug 17, 2015 8:10 pm

Lily Evers

Lily had al snel afscheid genomen van Remus die met James en Sirius weer iets zou gaan uithalen, geen idee wat het viel Lily echter enkel op dat Remus slechts 1x per maand met de jongens iets deed. Misschien was het gewoon omdat Remus ook klassenoudste was dat hij het gewoon niet kon maken om vaker met Sirius en James streken uit te gaan halen. Lily dacht er niet teveel over na er waren wel meer dingen die in haar hoofd speelde. Ze had Melian niet veel meer gezien die had het druk met haar eigen huiswerk en aankomende tentamens en Severus die haar waarschijnlijk wel eens claimde. Lily liep over de binnenplaats, in de verte zag ze Severus die op een afstandje ergens naar stond te kijken en ze volgde zijn blik, er woedde een klein brandje in de binnenplaats en Lily herkende Christina. Oh ze had iets in de fik gezet oke. Sirius had waarschijnlijk niet bepaald een goede invloed gehad op haar vriendin. Lily keek nogmaals naar Severus, het leek voor een moment even of hij naar Chris toe zou lopen tot hij haar zag en zich snel omdraaide en wegliep. Lily schudde haar hoofd en trok even een afkeurend gezicht maar besloot Chris maar te gaan helpen voor ze de hele school in de fik zou zetten. Ze pakte haar toverstok en liep op Christina af "Aguamenti." mompelde ze en ze bluste snel het brandje. "Hulp nodig?" vroeg ze langzaam terwijl ze toekeek hoe het hoopje perkament nog na smeulde.

Terug naar boven Go down
http://www.thunderstruckbooks.wordpress.com
Christina Black-Snape
The Queen
The Queen

Karakter kaart
Favorite Actor/Actress:

BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   ma aug 17, 2015 10:26 pm

Christina Zwarts

Toen het vuur opeens uitgemaakt werd schrok Christina op even bang dat het Anderling weer zou zijn. Gelukkig was het Lily maar dat scheelde weer een berg met strafwerk in ieder geval en dat was wel zo prettig vond Christina, want ja twee weken lang strafregels schrijven werd je al behoorlijk suïcidaal van, ze vroeg zich af hoe haar broer en James dit ooit vol hielden. "Dat wás me toverdranken verslag."Zei Christina toen maar als verklaring. "Me cijfers zijn toch al diep treurig dus dit kan er ook nog wel bij....Severus was erg handig naast me bij toverdranken..."zei ze toen zuchtend. "Helaas zit die tegenwoordig bij ze Zwadderich vriendjes...al weet ik niet of ik hem nog wel naast me zou willen hebben eigenlijk."Ze keek Lily aan. "Geen preek alsjeblieft...heb er geloof ik al een stuk 140505030 van Anderling gehad de afgelopen twee weken. alhoewel dat klinkt nog erg weinig...het voelde meer als 540505030 preken. Ze dreigt zelfs met een gesprekje met grootvader als ik niet snel zorg dat mijn maatstaven qua strafwerk drastisch, per direct afnemen."Ze rolde even met haar ogen. "Tegenwoordig als ik er alleen al bij sta wanneer Sirius iets uitvreet krijg ik al automatisch strafwerk." Ze schudde haar hoofd. Dit was letterlijk gebeurd toen Sirius iets uit stond te vreten en Christina zich expres afzijdig hield. Ze hield veel van haar broer maar de bergen strafwerk vond ze minder leuk. "Dus hoe vond jij het weer de afgelopen dagen?"ze ze nonchalant, alsof het de meest normale vraag op de wereld was. Ze keek op en zag nog net dat Severus weg liep. "Hij lijkt er niet bepaalt mee te zitten." Ze had het meer tegen zichzelf dan Lily en ze schoof op zodat Lily kon gaan zitten als ze dat zou willen. Al zou Christina ook wel snappen na alles dat Lily niets meer met Christina te maken wilde hebben.

heavenly
The King
The King

Karakter kaart
Favorite Actor/Actress: Stephen Amell; Grant Gustin; Emma Watson; David Tennant; Alan Rickman R.I.P.; Johnny Depp; Emilia Clarke; Sam Claflin; Jamie Campbell Bower.

BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   di aug 18, 2015 4:16 pm

Lily Evers

Lily schudde glimlachend haar hoofd "Ooit afgevraagd of Sirius en James niet gewoon expres strafwerk proberen te krijgen zodat ze gezellig saampjes zijn en niemand hen kan storen?" vroeg Lily ineens bedachtzaam. Ergens zag ze het wel voor zich... toen schudde ze haar hoofd en ging naast Christina zitten om met haar toverstok het verbrandde stuk perkament een beetje te poken. Ze keek even om en zag nog net hoe Severus naar binnen verdween. Ze zuchtte even "Sneep is te druk bezig met zijn nieuwe vriendjes om zich nog bezig te houden met Griffoendors als wij. Wij zijn nou eenmaal minder dan hun." Nope. Ze was niet meer Severus zijn grootste fan en om eerlijk te zijn snapte ze niet waarom ze ooit vrienden met hem was geweest, vanaf het moment dat ze beiden in een andere afdeling waren ingedeeld tijdens de sorteerceremonie was hij al veranderd en ze kende Severus al jaren. Tuurlijk hij had altijd al een soort facinatie gehad voor de zwarte kunsten maar ze has gehoopt dat als hij op zweinstein zou zijn ene misschien bij haar in de afdeling zou worden gesorteerd dat het wel over zou waaien of dat zij hem er wel vanaf kon helpen maar blijkbaar was dat vergeefse hoop geweest. Ze keek naar Christina "Ik weet niet hoe erg hij ermee zit. Hij heeft vorige week geprobeerd het goed te maken met me maar om eerlijk te zijn heb ik weinig zin om het goed te maken met iemand die andere dreuzeltelgen uitscheld maar een uitzondering voor mij wil maken. Alsof ik anders ben dan de andere." ze snoof even luid "Ik weet dat je dit niet wilt horen maar misschien is het maar beter zo..." begon ze vertwijfeld "Severus heeft zijn keuze gemaakt hij wilt duidelijk liever met zijn wannabe dooddoener vriendjes omgaan dan met ons." Ze zuchtte diep en schudde haar hoofd, ze snapte niet waarom Severus niet had geprobeerd het goed te maken met Christina. Ze was toch een van zijn beste vriendinnen geweest net als dat Lily was .. "Volgens Remus heeft Severus iemand in de ziekenzaal gekregen met een verboden vervloeking...Ik weet niet of het waar is maar als Remus het zegt ben ik geneigd het te geloven."

Terug naar boven Go down
Christina Black-Snape
The Queen
The Queen

Karakter kaart
Favorite Actor/Actress:

BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   di aug 18, 2015 6:49 pm

Christina Zwarts

"Nou....dat zou wel verklaren waarom ik Sirius nooit met een meisje zie en waarom James nog steeds achter je aan loopt na al je afwijzingen, hij vind je niet leuk. Hij doet alsof zodat het niet opvalt dat hij eigenlijk Sirius wilt! En gezien je hem toch blijft afwijzen hoeft hij niet bang te zijn dat het dan ooit tot een relatie zou moeten komen tussen jullie."Zei Christina. Ze keek droevig toen het weer over Sneep ging."Eigenlijk zou je dan juist verwachtte dat hij om indruk op ze vriendjes te maken, dat ie me wel leuk had gevonden. Niet om mij...maar om me bloed lijn...ik heb 2x per week wel zo'n idioot uit Zwadderich die het probeert omdat ze blijkbaar alle Zwartsen die kant op willen hebben...najah de pure bloedlijn."legde Christina toen verontschuldigend uit. Christina boeide het totaal niet wie nou puur bloed was en wie niet, maar voor de mensen die dat wel boeide was de familie Zwarts zowat een koningshuis. Ze ging er ook wel vanuit dat Lily wel begreep dat Christina het in geen 100 jaar met dit soort dingen eens was natuurlijk. "Ik denk dat Severus mij niet eens ooit aardig heeft gevonden...hij was al die tijd al verliefd op jou. Wij werden beste vriendinnen...als hij mij niet had geaccepteerd, of aardig tegen me had gedaan had hij per direct al helemaal geen kans meer bij je gemaakt. Severus is slim genoeg om dat te bekokstoven, en sluw genoeg..."zei ze toen gekwetst. De gedachte dat hij Lily leuk vond en haar niet deed haar al pijn, maar deze gedachtes erbij waren een regel rechte kwelling. Christina had altijd al moeite gehad met mensen vertrouwen, en Severus was een van de weinige die ze had vertrouwt, maar dat deed ze nu ook niet meer. Ze glimlachte wrang toen Lily dat zei. ""Helaas kiezen we niet op wie we verliefd worden en helaas heb ik dezelfde idioten ideeën als grootvader en zie ik dus ook het goede in hem en niet alleen het slechte... Mensen kunnen veranderen, en met de juiste invloed zou hij ze misschien wel aan de kant zetten. Zo als grootvader zegt, er is niets sterkers dan liefde." Ze schudde haar hoofd en wist ook wel dat dit waarschijnlijk ijdele hoop was, maar toch had ze die hoop. Ze trok haar wenkbrauwen op toen Lily vertelde wat Remus had vertelt. "WAT?! Dat héeft ie nog nóóit gedaan. Najah behalve die keer met James dan...maar James is een apart verhaal als ik Severus was zou ik die twee ook vervloeken namelijk...twee weken zonder ons en hij doet zulke dingen...nu al."Zei ze hoofdschuddend.

ReviusAlast
Sheldon
Sheldon

Aantal berichten : 214
Registratiedatum : 10-06-15

Karakter kaart
Fandoms: Harry Potter, OUAT, BBT
Favorite Actor/Actress: Jennifer Aniston, Ashton Kutcher

BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   ma sep 07, 2015 2:29 pm

James Potter
Twee weken waren voorbij gegaan, na de gebeurtenis tussen Secretus die hij had vervloekt nadat hij het M woord had uitgesproken tegenover Lily. Wat daarna gebeurde, was dat James Secretus in de gaten bleef houden, of hij daadwerkelijk uit de buurt van Lily bleef, wat niet altijd makkelijk was nu hij omringd was door zijn Dooddoenersvriendjes, maar wat ook ervoor zorgde, dat hij Lily in twee weken niet had gesproken. Dit mede doordat Christina met hem en Sirius optrok. Iets wat hij helemaal niet erg vond, hij mocht Christina, en dat was nog een reden meer om Sneep te haten, nu zij en Sneep niet meer vrienden waren. Wat voor Sirius en hem normaal was geweest, om strafwerk te krijgen en na te moeten blijven, leek opeens ook iets waar Christina mee te maken kreeg. Ondanks dat hij geen contact had met Lily, wat wel weer zou veranderen ging hij vanuit, kon hij een glimlach niet onderdrukken en blij zijn, doordat Lily nu niet meer met Sneep omging. Hetgeen wat hij altijd al had gehoopt, was uitgekomen.

Hij keek naar Sirius. ''Ik vind eigenlijk dat we hem een laatste lesje moeten leren..'' Begon hij. ''Je weet toch hoe Secretus zo graag met zijn overgrote neus in andermans zaken zit?'' Hij had hier een aantal dagen over nagedacht. ''Wat als we dat hem eens gaan afleren..?'' Hij had nog geen idee wat ze precies gingen doen, maar als James zijn beste vriend kende, waar hij vanuit ging, dan wist hij dat Sirius zeker mee wilde doen. '''Beter dan dit huiswerk voor Geschiedenis van de Toverkunst..'' Hij wierp een blik naar zijn perkament, waar zijn naam opstond, maar voor de rest nog niks. James pakte nog een smekkie uit een doosje en nam er een hap van, waarna hij een walgend gezicht trok. Kotssmaak. Hij wilde niet weten wiens kots het was. ''Ook eentje?'' Vroeg hij en hield het doosje voor Sirius' gezicht. ''Zijn overheerlijk.'' Het sarcasme droop er vanaf.

The King

Karakter kaart

BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   ma sep 07, 2015 3:06 pm

Lily Evers

Lily haalde haar schouders op en zuchtte diep "Sommige mensen willen niet veranderen. Dat is het probleem vaak. En zodra iemand niet wilt veranderen kan je proberen wat je wilt maar dan lukt het toch niet en ik denk dat het nu weinig zin heeft om te proberen Severus weer op het goeie spoor te zetten gezien hij ook nog zijn wannabe dooddoener vriendjes heeft die ook genoeg druk op hem uitoefenen en ik heb het idee dat hij het nog leuk vind ook. Andere mensen pesten en vervloeken. Zolang zijn maatjes het maar leuk vinden en lachen zal hij zich niet snel tegen hen keren. Hij is populairder dan dat hij ooit is geweest in de jaren dat hij met ons omging. Ik betwijfel of hij daar afstand van wilt doen. Sirius en James hebben hem 2 weken lang niet lastig gevallen waar ze normaal elke dag wel een poging waagde hem te vervloeken en dat was alleen maar omdat hij met ons omging." Chris wilde dit allemaal waarschijnlijk niet horen maar het was wel waar en hoe hard de waarheid ook was, Lily was ervan overtuigd dat Severus niet meer de vriend zou worden die hij ooit was en Lily wilde dat ook niet ook tenzij hij eerlijk en oprechte excuses maakte aan hun beiden en beloofde het woord modderbloedje nooit meer te uiten tegen haar of iemand anders die dreuzelouders had. Lily kwam overeind "kom op, laten we wat gaan doen. Hier zitten en naar het hoopje smeulende overblijfsel van jou huiswerk staren is niet bepaald het entertainment waar ik naar snak."

Terug naar boven Go down
heavenly
The King
The King

Karakter kaart

BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   ma sep 07, 2015 3:11 pm

Sirius Zwarts

Sirius was half in slaap gevallen, zijn hoofd lag op zijn boek die hij niet eens had opengeslagen en het perkament wat naast hem lag was nog leeg, zelfs zijn naam stond er nog niet op. Die nachtelijke ronddwalingen door het kasteel met Christina, James en Remus begonnen hun tol te eisen op zijn energie niveau..of was het het huiswerk van Geschiedenis van de Toverkunst? ja dat moest het zijn. Hij weigerde namelijk toe te geven dat 4 uur per nacht slapen niet genoeg was, Buiten dat hij kon tijdens de lessen van Professor Kist ook slaap inhalen, dat deed namelijk iedereen. Hij keek op toen James ineens zijn mond open deed, Sirius geeuwde even uitgebreid "Wat had je in gedachten Gaffel? Hem weer ondersteboven hangen? Of misschien hem aan het plafond vastplakken met een permanente plakbezwering..." er schoten allerlei ideeën door zijn hoofd met wat ze met Secretus konden doen om hem terug te pakken voor wat hij Lily en Christina had aangedaan. Het was maar goed dat Remus in de Bieb zat te studeren en niet bij hen anders had hij vast geprobeerd hen tegen te houden al leek Remus het de laatste tijd niet veel meer uit te maken wat ze deden, misschien deed Remus dat voor Chris en Lily, Lily maakte het namelijk ook niet veel uit als ze Sneep probeerde te vinden om hem te pesten, meestal haalde ze gewoon haar schouders op en liep door James volledig negerend en alleen tegen Remus zei ze iets. Arme James, Lily moest nog steeds niets van hem hebben. Sirius keek naar de smekkies in alle smaken die James hem aanbood en vernauwde zijn ogen tot spleetjes "nee dankje ik sla wel een keer over. Roep me maar als je chocokikkers heb ofzo." gromde Sirius die zijn hoofd weer op zijn boek neerlegde.

Terug naar boven Go down
Christina Black-Snape
The Queen
The Queen

Karakter kaart
Favorite Actor/Actress:

BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   ma sep 07, 2015 3:41 pm

Christina luisterde naar Lily maar toch ook weer niet. Het zorgde er niet bepaalt voor dat ze Severus minder leuk vond of iets, ze was nog altijd verliefd op hem, ondanks haar woede. Ergens wist ze ook niet zeker of ze wel boos kon blijven als hij naar haar toe kwam. Christina was sterk en een bitch maar als ze ruzie had met iemand waarvan ze echt hield dan was ze instaat die gene alles te vergeven, ook als die gene niet langer haar vergiffenis verdienden.
Christina knikte en stond op. "Achteraf had ik het gewoon kunnen merken aan hem dat hij jou leuk vond, echter was ik helaas te blind om het te zien." zei ze toen. "Oh, ik heb morgen trouwens een date met Kelso van Huffelpuf."zei ze toen droogjes, ze had er totaal geen zin in, maar ze moest iets doen om Severus te vergeten, ze moest toch veder met haar leven, al ging ze zonder dat ze het zelf wist meer met Kelso uit om Severus te irriteren, ze wist maar al te erg hoe het domme gedrag van Kelso, Severus altijd mateloos irriteerde. Kelso was een ontzettend knappe jongen, helaas was dat duidelijk ten koste gegaan van zijn brein. Blijkbaar kon je toch niet beide hebben. "De beste manier om over iemand te komen is een ander toch?" zei ze toen maar. "en anders kan ik altijd gewoon nog wat lol maken met jongens toch..." zei ze droogjes, als ze Severus niet kon krijgen kon ze nog wel lol maken met andere jongens, ze was nog jong en ze hoefde niet perse nu al een vaste relatie. Al zou ze dat wel hebben gewilt als Severus haar had zien zitten, maarjah dit veranderde alles. "Misschien moet ik maar met James uitgaan, kan hij jou vergeten en ik Severus." Christina probeerde het serieus te zeggen maar met de woorden james en uitgaan kon ze het al niet meer houden en liep ze al te grijnzen, om der dooie dood niet dat ze serieus met James uitging, hooguit, hooguit om Severus helemaal kapot te irriteren, maar meer ook niet.

MelianSnape
Raj Kuthrapali
Raj Kuthrapali

Aantal berichten : 175
Leeftijd : 23

Karakter kaart
Fandoms: Info
Favorite Actor/Actress:

BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   ma sep 07, 2015 6:19 pm

Melian

Melian zat in de bibliotheek en probeerde haar huiswerk te maken. Helaas kon ze zich totaal niet concentreren en staarde ze al uren naar de zelfde bladzijde uit hetzelfde boek. Melian had gehoord wat er laatst was gebeurd tussen haar broer en Christina en Lily. Melian had zich er totaal afzijdig van gehouden, omdat ze geen kant wil kiezen en zelfs als ze er nu over beginnen probeert Melian zich zo afzonderlijk mogelijk te houden. Natuurlijk vond ze het vreselijk wat Severus over Lily had gezegd. Als iemand dat tegen haar zou zeggen, dan zou ze ook flippen. Maar aan de andere kant voor ze het ook heel erg vervelend om te zien dat Severus helemaal geen 'normale' vrienden meer had. De enige persoon waar hij nu nog mee op kon trekken was eigenlijk zij. Melian vond het al moeilijk om haar tijd te verdelen tussen school, haar vrienden en haar broer, maar nu werd het haar alleen maar moeilijker gemaakt. Melian leunde met haar hoofd op haar handen. Haar haren zaten helemaal wild en ze zag er moe uit. Ze was vaak genoodzaakt geweest om huiswerk 's nachts te maken, omdat Severus haar overdag wou zien of dat ze met Christina en Lily iets wou gaan doen. Melian schrok op uit haar gedachten. Met een hoop lawaai sloeg ze het grote boek dicht. Ze had geen enkel woord kunnen lezen, dus dit zou niet opschieten. Melian ging achterover leunen en sloeg haar armen over elkaar. Wat moest ze doen om weer wat tijd voor haarzelf te krijgen? Waarschijnlijk was er niets wat zij kon doen. Gelukkig had ze de bibliotheek nog als toevluchtsoord.
Terug naar boven Go down
heavenly
The King
The King

Karakter kaart

BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   di sep 08, 2015 6:32 pm

Lily Evers

Lily grijnsde "Ik weet om eerlijk te zijn niet eens wat James zou doen. Misschien zou hij het nog toelaten ook om te proberen mij jaloers te maken of iets." mompelde ze bedachtzaam. Het zou waarschijnlijk een hilarisch tafereel worden als Christina ineens begon te flirten met James. Lily zelf zou waarschijnlijk op de grond liggen te rollen van het lachen daarbij kon ze ook het hoofd van Remus en Sirius al voor zich zien die totaal perplext gewoon stonden toe te kijken niet wetende wat hen overkwam en wat er aan de hand was. Sirius zou wel denken dat zijn zusje haar verstand was verloren of iets in die richting. Lily zuchtte even "Ik wist ook niet dat Severus zoiets voor mij voelde. We zagen het allebei niet. Ik had het totaal niet zien aankomen ook omdat ik nooit had gedacht dat hij zoiets voor mij KON voelen. Ik dacht altijd dat hij juist jou leuk vond en ik probeerde altijd hem een duwtje te geven om wat vaker met jou alleen af te spreken enzo iets wat hij dan wel deed maar duidelijk niet op de manier waarop ik hoopte." verzuchtte ze hoofdschuddend. "Hij is een idioot. Maar goed er is weinig wat er aan kunnen doen. Je zou eventueel kunnen proberen met hem te gaan praten maar hij hoort naar jou toe te komen niet andersom." niet dat ze het toejuichde dat haar beste vriendin met Severus ging praten nu zij de ware aard van Severus had gezien...

Terug naar boven Go down
heavenly
The King
The King

Karakter kaart

BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   di sep 08, 2015 6:36 pm

Remus Lupos

Remus zat in de bibliotheek te leren voor een toets Transfiguratie. Anderling was niet bepaald mild geweest in het geven van huiswerk en had dan ook meteen een toets aangekondigd. Doordat ze in hun Slijmbal jaar zaten verwachtte Remus dan ook nog meer werk en studeertijd dan ooit en hij was erop voorbereid. Sirius en James maakte zich niet zo druk maar zodra de examens eraan zouden komen zouden hun ook ineens een stuk vaker in de bieb te vinden zijn. Remus zijn gedachten gleden af naar zijn vrienden en daardoor kwam hij uit bij Melian. Hij had haar niet erg vaak meer gesproken of uberhaupt gezien de afgelopen twee weken. Na het voorval met Sneep Lily en Christina werd Melian verscheurd tussen 2 fronten, haar broer, en haar vriendinnen en in de tussentijd ook nog huiswerk. Remus keek op van zijn boek en zag uit zijn ooghoeken Melian zitten die ook aan het leren was. Hij had niet door dat hij aan het staren was tot Melian ineens haar boek dichtsloeg en achteroverleunend ging zitten met een bedachtzame blik op haar gezicht. Nou, als hij weer met haar wilde praten was dit zijn kans. Madame Romella was ergens achterin de bieb aan het rondlopen om studenten op hun kop te geven als ze te hard praatte of als ze een boek minder goed behandelde in haar ogen en dus kon Remus makkelijk naar Melian lopen zonder door de priemende blik van Madame Romella gevolgd te worden. Hij stond op deed zijn boek dicht en in zijn tas en liep naar Melian "Hey Mel." zei hij ietwat verlegen.

Terug naar boven Go down
Christina Black-Snape
The Queen
The Queen

Karakter kaart
Favorite Actor/Actress:

BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   di sep 08, 2015 7:17 pm

Christina Zwarts

Er ging een belletje bij Christina rinkelen misschien moest ze inderdaad maar eens proberen om Severus serieus jaloers te maken. "Ik denk dat Sirius het geweldig zou vinden als ik wat met James zou krijgen, dan zou hij directe familie van James worden ik denk niet dat ie dat heel erg zou vinden." Ze zuchtte diep en liep met Lily mee. "Oh...dus ik heb het me niet verbeeld dat het er aardig op leek of hij me leuk vond...."zei ze toen bitter, ergens vroeg ze zich af of Severus wel echt wist wat hij zelf voelde als iedereen eromheen wat anders dacht. "misschien sprak ie gewoon met me af om jou blij te maken ofsow."zei ze toen droogjes. "Ach ik kan ook altijd nog gewoon 10 flows tegelijk nemen word nooit saai dan in ieder geval."grapte ze. "Gewoon wat rond klooien, kan geen kwaad toch?"vroeg ze aan haar vriendin, al had ze het vermoeden dat Lily dit niet echt een goed idee zou vinden, al had Christina echt giganitsch zin om de slet uit te hangen. Ze keek Lily even aan. "ik heb je gemist."zei ze toen. "sorry dat ik jou de schuld gaf, ik was even een momentje in een verstandverbijstering."Zei ze toen maar, het klopte wel als ze niet zo overmand was geweest van de emoties dan zou ze nooit zo hebben gereageerd maar ze vond Sneep gewoon echt leuk.

heavenly
The King
The King

Karakter kaart

BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   di sep 08, 2015 7:45 pm

Lily Evers

Lily schoot in de lach "Je zou Sirius zijn hart breken als je achter zijn vriendje aangaat Chris." zei ze met een doodserieuze blik. "Die twee zijn onafscheidelijk en als je dat kapot maakt dan weet ik niet wat de gevolgen daarvan zullen zijn." Lily grijnsde breed en schoot wederom in de lach "Ach ik weet in elk geval 1 persoon die vooraan in die rij zal gaan staan. Michael Kelso." De oerdomme 7e jaars van Huffelpuff liep al voor zolang ze het zich konden herinneren achter Christina aan en hoevaak Chris hem ook afwees hij bleef doorgaan net als James, ervan overtuigd dat ooit de dag kwam dat ze Ja zou zeggen. "Ik denk alleen dat je met James meer reactie uit weet te lokken bij Severus dan met Kelso. Dat is gewoon je eigen niveau naar beneden halen als je met die kneus gaat." Kelso was zo dusdanig dom dat hij zelfs een directe belediging omtrend zijn persoon als een compliment zag en er om ging lachen. Iets wat Lily altijd zo dusdanig had geïrriteerd dat ze had besloten de huffelpuffer te negeren als hij weer eens probeerde te vragen of zij misschien een date met Christina kon regelen voor hem.

Terug naar boven Go down
Christina Black-Snape
The Queen
The Queen

Karakter kaart
Favorite Actor/Actress:

BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   di sep 08, 2015 7:59 pm

Christina Zwarts

Christina lachte om Lily. "Kelso dénkt dat we morgen een date hebben, dus dat is ie vast nu al in Severus ze neus aan het wrijven als ik Kelso een beetje ken. Ik weet alleen nog niet zo zeker of ik wel kom opdagen voor de date."Zei ze toen grinikkend tegen Lily, daar was ze serieus nog niet uit. "en anders doe ik het mooi waar Severus het kan zien."Zei ze met een duivels lachje. "Ik stond trouwens vanmorgen met Anderling te praten, nadat ze me weer een berg strafwerk gaf voor het feit dat ik bij James en Sirius in de buurt was."Zei ze droogjes. "en toen vertelde ze per ongeluk iets wat we eigenlijk nog niet mogen weten, maarjah gezien ik de kleindochter ben van Perkamentus laat ze wel vaker zulke dingen vallen." Christina bleef duivels glimlachen. "Je moet dit aan niemand vertellen, zeer zeker niet aan me broer en zijn vriendjes of Melian, je weet hoe die zijn met dit soort dingen." glimlachte ze veronschuldigend, ze vond Melian geweldig, maar Christina was bang dat Melian moeilijk haar mond kon houden doordat het zo ontzettend leuk nieuws was. "Maar op Halloween is er een bal du masquerade."zei ze vrolijk. "Het is de bedoeling dat we allemaal dates mee nemen." dit laatste zei ze bitter, de enige date die ze echt wilde was Severus, maar hij was geen optie en gezien je perse een date moest voor je naar het bal mocht had ze weinig keuzen. "ik heb je gemist."zei ze toen. "sorry dat ik jou de schuld gaf, ik was even een momentje in een verstandverbijstering."Zei ze toen maar, het klopte wel als ze niet zo overmand was geweest van de emoties dan zou ze nooit zo hebben gereageerd maar ze vond Sneep gewoon echt leuk.

heavenly
The King
The King

Karakter kaart

BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   di sep 08, 2015 9:23 pm

Lily Evers

Lily trok een wenkbrauw op "Je hebt ja gezegd toen Kelso je weer mee uit vroeg?" zei ze half lachend half verbijsterd. Eigenlijk was het inderdaad de perfecte manier om Severus te irriteren, hij kon Kelso niet uitstaan met recht Lily kon zich niet 1 persoon bedenken die Kelso wel mocht maar dat terzijde. "Ach hij zal het wel zien alsof je Hard to get speelt als je niet op komt dagen en dan komt hij gewoon net zo hard weer terug om je weer mee te vragen. Misschien moet je voor die tijd zorgen dat je een 'date' met james heb." zei Lily schouderophalend. Toen Christina haar vertelde over het de Halloween Masquerade lichtte haar ogen vrolijk op en had ze een brede grijns op haar gezicht "Geweldig! Eindelijk eens wat leuks op deze school in plaats van enkel lessen huiswerk en zweinsveld. Ik kan je vertellen dat ik Zweinsveld nu al soort van zat ben." nu moest ze zich nog bedenken welk onfortuinlijk persoon haar slachtoffer zou worden voor het bal als date. James was uitgesloten buiten dat kon Christina beter met James gaan om Severus te pesten en daarbij weigerde ze botweg om met James te gaan. Remus zou wel met Melian gaan, althans Lily was van plan nu al om Remus te dwingen Mels mee te vragen. "Nou dat wordt nog wat. Je weet toch hoe alle jongens van Griffoendor altijd om ons heen hangen en daarmee spontaan zijn gestopt toen ze doorkregen dat James een soort van Claim op me had gelegd. Als hij met jou naar het bal gaat heb ik genoeg keuze." zei ze vrolijk. Ohh hoeveel zin ze daar wel niet in had! Haar blik verzachtte toen Christina haar excuses aanbood "het is al goed. Ik snap het wel. Ik was ook niet bepaald helder denkend meer toen Severus me uitschold.. Laten we maar gewoon vergeten dat het is gebeurd."

Terug naar boven Go down
MelianSnape
Raj Kuthrapali
Raj Kuthrapali

Karakter kaart
Favorite Actor/Actress:

BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   di sep 08, 2015 9:57 pm

Melian

Melian had een tijd naar de boeken tegenover haar gestaard. De verschillende kleuren kaften en titels fascineerde haar op de een of andere manier. Eigenlijk vond ze best dat er veel toverboeken bestonden. Sommige boeken gingen totaal nergens over en sommige stonden weer borden vol belangrijke informatie. Melian schrok op uit haar gedachten toen ze opeens hoorde dat iemand haar gedag zei. Meteen schoot ze overeind en kreeg ze een kleur op haar wangen toen Melian zag dat het Remus was. Natuurlijk was het Remus, wie anders van haar vrienden zou ze kunnen vinden in de bieb? Behalve Severus natuurlijk, maar hij zou haar nooit zo openlijk in de bieb aanspreken. Eerder ergens in een donker hoekje. Melian durfde Remus niet zo goed aan te kijken. Zeker omdat ze wist dat ze volledig rood aanliep. De vlinders in haar buik sloegen op hol. Zachtjes zei Melian: "Hey Remus." Remus leek nu helemaal zo lang, omdat Melian op een stoel zat. Natuurlijk wist Melian dat Remus best een lange jongen was, maar nu viel het haar pas op. Ieder detail de Melian van Remus zag, maakte haar alleen maar nog verliefder op hem. Ze wist echt niet zo goed wat ze nu moest zeggen.
Terug naar boven Go down
Christina Black-Snape
The Queen
The Queen

Karakter kaart
Favorite Actor/Actress:

BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   di sep 08, 2015 10:00 pm

Christina Zwarts

"Najah misschien ben je wel eens en voor altijd verlost van James als je een keer een horror date met hem doet."lachte ze. "Een date met jou is sowieso al horror, dus ik denk dat hij er snel van genezen is daarna." Ze keek evil naar Lily. "Ik wilde eerst Remus als vriendschappelijke date vragen, maar toen bedacht ik me dat Melian hem leuk vind dus dat doe ik maar even niet." zei ze toen grijnzend, ze zou nooit Melian in de weg staan met Remus en dat zou ze Remus ook nooit aandoen. "Je kan sowieso gaan met wie je wilt, als jij de gene die je wilt vraagt zegt ie toch nooit nee."zei ze toen vrolijk. "James is eng..maar jij bent nog altijd enger."plaagde ze haar vriendin. "wie weet vraag ik James inderdaad wel om Severus te treiteren, ik zou ook veder niet weten wie ik dan moet vragen. Met Sirius gaan is denk ik nogal vreemd of niet?"vroeg ze toen aan Lily. "Ik bedoel je hebt een begeleider nodig perse...van een man...helaas...anders ging ik gewoon met jou. MAar er is nergens gezegd dat het niet vriendschappelijk mag zijn. Of wil jij met Sirius? Heb je stiekem al jaren een chrush op mijn oh zo lieve broer?"vroeg ze toen. Ze zuchtte diep. "Ben benieuwd met wie Severus gaat...waarschijnlijk wil ik daarna de nek van dat meisje breken maar goed."zei ze hoofdschuddend. "Is goed..."zei ze over het vergeten. "Hmm zou er ook een manier zijn om Severus compleet te vergeten? Zou handig zijn als je iets weet doet het."Zei ze droogjes. "We moeten er wel echt voor zorgen dat Remus met Melian gaat hoor...dan zijn er tenminste nog twee mensen gelukkig met elkaar en ik gun het ze echt super erg!"zei ze toen vrolijk, ze vond het wel is tijd worden voor die twee om een leuke partner te hebben.

Revius
Starter
Starter

Aantal berichten : 1
Registratiedatum : 09-09-15

BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   wo sep 09, 2015 12:29 am

James Potter
''Nee..ondersteboven hangen klinkt nogal onorgineel, al ben ik er wel een voorstander van, maar ik dacht aan iets wat hij nooit zal vergeten.. iets wat hij niet ziet aankomen.'' Hij schudde zijn hoofd. ''We bedenken nog wel wat.'' Zei hij met een veelbetekende grijns. Hij had gehoord dat Lily op de binnenplaats was, misschien was het toch maar handig om weer contact met haar te hebben, voordat ze dacht dat hij niet meer geïnteresseerd in haar was. Het tegendeel was waar, hij was nog steeds verliefd op haar. ''Ik denk dat ik even een frisse neus ga halen.'' Hij wierp een laatste blik op Sirius, die zijn hoofd op het boek had gelegd. Hij had van zijn ouders genoeg snoepgoed gekregen, waaronder chocokikkers, en zijn moeder had gezegd het te delen met Sirius. Zijn ouders zagen hem als een tweede zoon, aangezien hij vaak over de vloer kwam door zijn thuissituatie. Het was dan ook dat James hem zag als een broer. ''Als je zin hebt in chocokikkers, kijk dan even in mijn hutkoffer, daar liggen er geloof ik nog een paar.'' Hij glimlachte even en verliet de leerlingenkamer, richting de binnenplaats waar hij even later aankwam. Hij zag niet alleen de roodharige schoonheid, maar tot zijn verbazing, ook het zusje van Sirius; Christina. Hij ving de laatste woorden op over een gemaskerd bal met Halloween en dat ze dates moest en meenemen. Hij dacht even na. Hij kon natuurlijk Lily vragen, maar hij ging ervanuit dat ze nee zou zeggen, ze moest natuurlijk de schijn hooghouden dat ze hem niet leuk vond, al wist James wel beter. Wat nu als hij Christina meevroeg? Om Lily jaloers te maken natuurlijk. Hij zag Christina heus niet meer als een normale vriendin en als het zusje van Sirius. ''Een gemaskerd bal met halloween?'' Vroeg hij toen hij hen benaderde. ''Klinkt leuk.'' Hij keek even van Lily naar Christina. ''Hebben jullie al een date?''
Terug naar boven Go down
heavenly
The King
The King

Karakter kaart

BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   ma sep 14, 2015 8:06 pm

Lily stond met haar rug naar James toe maar op het moment dat ze zijn stem hoorde rolde ze met haar ogen en wist ze nog net een diepe zucht binnen te houden. Ze draaide zich om en keek James met een arrogante blik aan “Oh look at what the cat dragged in. Heb je nooit geleerd dat het onbeleefd is om mensen te onderbreken als ze in gesprek  zijn?” vroeg ze droogjes. Ze had zo geen zin in Potter op dit moment, ze had eindelijk haar ruzie met Christina bijgelegd en nu kwam Potter haar humeur weer verpesten, als hij maar niet dacht dat ze met hem naar het halloween bal zou gaan dat kon hij mooi vergeten daarbij hadden Chris en zij al een plannetje gesmeden om Severus jaloers te maken zij zou in geen 100 jaar met James uit gaan dus James had geen date tenzij hij met Chris zou gaan of hij moest ineens een ander meisje tevoorschijn toveren die zijn arrogante gedrag tollereerde ..wat dus eigenlijk nu ze erover nadacht bijna elke meid op Zweinstein was. Ze richtte zich weer tot Christina “Ik denk dat ik gewoon maar met iemand ga die ik wel kan uitstaan en niet elke seconden wil vermoorden.” Zei ze droogjes “helaas is Sirius een van de personen waar ik het waarschijnlijk nog geen 10 minuten mee uithou voor ik hem wil vervloeken. Daarbij zijn er genoeg meiden die waarschijnlijk wel met Sirius willen en sirius kennende gaat hij met 4 verschillende meiden tegelijk.” Sirius stond niet bepaald bekend om zijn lange relaties met maar 1 meid Sirius hield van flirten en dat verborg hij niet ook. Lily was weer van plan om James te negeren al wist ze dat dat sowieso niet ging lukken gezien hij haar niet bepaald een keuze gaf, en daarbij vond Lily het veel te leuk om James duidelijk te maken dat ze niets van hem moest hebben. Maar ze kon wel opperen dat hij en Christina naar het bal moesten gaan om Severus te vervelen, daar zou James zeker wel voor in zijn.

Terug naar boven Go down
Christina Black-Snape
The Queen
The Queen

Karakter kaart
Favorite Actor/Actress:

BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   ma sep 14, 2015 11:13 pm

Christina

"Als je het over de duivel hebt..."Mompelde Christina tegen Lily. Met opgetrokken wenkbrauwen zag Christina hoe James op haar af gelopen kwam, en luisterde ze naar wat het arrogante zwijn te zeggen had. "Nope, geen date zie het niet gebeuren ook."Antwoordde ze droogjes op James. "Heb jij al een date dan James? Aangezien Lily nog liever met de reuze inktvis naar het bal zou gaan dan met jou zal je toch even iemand anders moeten verzinnen he Jamesje." Ze richtte haar aandacht weer op haar vriendin naast zich en grijnsde toen ze hoorde wat Lily zei over die vier meiden. Sirius was echt wel een van de grootste players van de school van Christina haar gevoel en daar maakte broertje lief nou niet echt bepaalt een geheim van, vaak zei hij ze date ook gewoon droogjes dat hij ook nog een andere date had de volgende dag. "Vier maar?"Vroeg Christina. "Ik denk dat hij eerder met een horde meiden aan komt zetten."Zei Christina droogjes die ook wel wist dat een horde eigenlijk meer een grote fan club dooie zombies waren die je kwamen vermoorden dan dat het een bewoording was voor een groep meisjes. "Het verbaast me echter dat meneer nog nooit het bed in gedoken is met een van ze groupies. Ik zie het ook gewoon gebeuren dat hij meteen een meid bezwangerd." Ze glimlachte even wrang. "Severus gaat denk ik gewoon vrolijk met zichzelf. Aangezien hij jou niet echt bepaalt kan krijgen wat wel duidelijk is en ik denk niet dat hij Melian gek genoeg krijgt om met hem te gaan." Ze zuchtte even diep. "Over onze lieve Melsje gesproken waar is dat kind toch steeds?"zei ze toen hoofdschuddend.

heavenly
The King
The King

Karakter kaart

BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   ma sep 14, 2015 11:22 pm

Remus Lupos

Remus glimlachte vaagjes naar Melian die hem begroette "Lukt het een beetje?" hij knikte naar het dichtgeslagen boek van Geschiedenis van de toverkunst dat voor Melian lag. Hij zelf had zich ook niet bepaald kunnen concentreren op het huiswerk wat ze hadden gekregen maar goed dat haalde hij later wel weer in. Hij zag vanuit zijn ooghoeken Madame Romella aankomen en besloot dat het tijd was om de pleitvaart te nemen voor hij weer vieze blikken naar zijn hoofd gegooid kreeg omdat hij niets deed ... of als hij een boek aanraakte kreeg hij ook vieze blikken het was nooit goed bij die vrouw misschien moest ze toch maar eens op date met Vilder dat zou haar in elk geval goed doen. "Zullen we een stukje gaan lopen? Ik denk niet dat Madame Romella het ons in dank afneemt als we hier een beetje gaan staan praten en niet zitten te leren. Als je loopt maak je volgens haar al teveel geluid, ze is echt de perfecte Match voor Vilder." ging hij op fluistertoon verder zodat Madame Romella die net een iets te scherp gehoor had hem niet kon horen. Misschien was dat iets wat hij Sirius en James konden doen, Vilder en Romella op zo'n manier in de zeik nemen dat ze samen opgesloten zouden zitten in een bezemkast lekker knus saampjes. Hij kreeg al rillingen bij het idee alleen al yuch. Hij keek melian vragend aan en hoopte dat ze met hem mee zou lopen.

Terug naar boven Go down
MelianSnape
Raj Kuthrapali
Raj Kuthrapali

Karakter kaart
Favorite Actor/Actress:

BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   ma sep 14, 2015 11:36 pm

Melian

Melian was op dit soort momenten echt te verlegen. Ze durfde Remus amper aan te kijken, omdat ze bang was voor het oogcontact. Niet dat Melian niet in de mooie ogen van Remus durfde te kijken, maar meer omdat ze wist dat ze dan volledig rood aan zou lopen en dan zou Melian alleen maar nerveuzer worden dan ze nu al was. Ze had het super warm en elke keer als Remus iets zei, kreeg ze het alleen maar warmen. Melian keek even naar het boek wat voor haar lag toen Remus vroeg of het ging. Ze glimlachte en keek naar de grond. "Ik kan mij niet zo goed concentreren de laatste tijd." bekende Melian. Ze wist dat Remus heus wel wist waardoor dat kwam en dat Melian ook best wel tegen Remus kon zeggen dat ze zich niet kon concentreren. Melian was blij toen Remus voorstelde weg te gaan uit de bieb. Ze stond op en schoof het boek terug de kast in. Melian keek om haar heen of ze de strenge bibliothecaresse ergens zag. Melian probeerde zo stil mogelijk te doen, maar toen ze de stoel op zijn plek schoof maakte dat meer lawaai dan ze dacht. Meteen kreeg ze een boze blik haar kant op geworpen en Melian wist dat het nu echt tijd was om te gaan. Ze liep voor Remus de bibliotheek uit en keek hem daarna even vluchtig aan. "Waar wil je heen wandelen?" vroeg Melian. Het maakte haar niks uit, zolang ze maar in het gezelschap van Remus was, was alles goed.
Terug naar boven Go down
heavenly
The King
The King

Karakter kaart

BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   di sep 15, 2015 12:03 am

Remus Lupos

Remus keek nog even snel om naar Madame Romella die al naar hen toe kwam gesneld om hen de bieb uit te gooien maar nog voor ze goed en wel bij hen was liepen ze al buiten en dus buiten gehoorafstand van de enge Bibliothecaresse "Geen idee, overal behalve terug naar de bieb. Romella is doodeng." zei hij nep angstig. Hij schudde even zijn hoofd. "Er is helaas weinig te doen vandaag, iedereen is druk bezig met huiswerk en leren ... behalve misschien Sirius en James- al waren ze wel aan het leren toen ik de leerlingenkamer uitliep maar dat zullen ze nooit lang vol hebben gehouden die twee kennende. Misschien is James wel weer aan het proberen om Lily mee uit te vragen." meldde hij schouderophalend. "Maar hoe gaat het verder?" hij ging maar niet in op de concentratieproblemen. Als ze erover wilde praten zou ze dat zelf wel doen dacht hij. Zo niet zou hij er later misschien nog op terug komen als ze vast liepen qua gespreksstof maar hij dacht niet dat dat ging gebeuren. Hij had wel door dat Melian een beetje teruggetrokken was, iets wat hij niet begreep maar dat zal wel iets van Mel zijn ofzo? nu hij erover nadacht vond hij het dus nog vreemder gezien ze met Lily en Christina altijd super vrolijk en druk was en altijd lachte...lach dat aan hem? Hij wist het even niet meer maar er te lang bij stilstaan had ook geen zin "We zouden naar de binnenplaats kunnen gaan kijken of daar wat te beleven valt?" opperde hij maar gezien hij niets anders kon bedenken om te gaan doen. Terug naar de bieb was geen optie.

Terug naar boven Go down
ReviusAlast
Sheldon
Sheldon

Aantal berichten : 214

Karakter kaart
Fandoms: Harry Potter, OUAT, BBT
Favorite Actor/Actress: Jennifer Aniston, Ashton Kutcher

BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   di sep 15, 2015 12:26 am

James Potter
Hij werd, al zei hij het zelf, hartelijk ontvangen door beide dames. ''Katten zijn leuke beesten inderdaad. Al heb ik meer met honden.'' Hij grijnsde even, denkend aan zijn beste vriend die een hond was. ''Als ik beleefd was, zou ik in Huffelpuf zitten.'' Hij was gisteren tegen een Huffelpuf opgebotst, die direct zijn excuses aanbood en vroeg of hij zich niet bezeerd had. James had hem met opgetrokken wenkbrauwen aangekeken, een grijns geforceerd en was weggelopen. Zijn blik ging naar Christina die de aardige opmerkingen met Lily had gedeeld. ''Sirius en ik missen je Chris. Wie moet er nu ons helpen met ons huiswerk?'' Het logische antwoord daarop was natuurlijk Remus. Hij vroeg zich af waar Remus was, maar vestigde zijn aandacht op de vrouwen voor hem. ''Ik was niet van plan om jou te vragen Evers.'' Hij hoorde de vraag van Christina nu of hij al een date had.''Ik kom er net achter dat we een bal hebben.. en zo snel ben ik niet.'' Hij plantte zich tussen de twee dames in. ''Wat zou je ervan vinden om met mij te gaan Chris?'' Hij zei de achterliggende gedachte niet. Hij hoorde wat ze zei over Melian. Hij dacht aan Remus. ''Wacht eens even.. komt het vaker voor dat Melian weg is? Remus namelijk ook..''

BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   

Terug naar boven Go down

The Marauders
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 4 van 19Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 11 ... 19  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
thunderstruckfandoms :: Rpg met vaste rollen :: Harry Potter-
Ga naar: