thunderstruckfandoms

Dit forum is voor iedereen die niet uit hun fandom kan ontsnappen!

IndexIndex  PortalPortal  KalenderKalender  FAQFAQ  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

Deel | 

The Marauders

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4 ... 11 ... 19  Volgende
AuteurBericht
heavenly
The King
The King

Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 04-06-15
Leeftijd : 24

Karakter kaart
Fandoms: Harry Potter; Arrow; The Flash; Tmi
Favorite Actor/Actress: Stephen Amell; Grant Gustin; Emma Watson; David Tennant; Alan Rickman R.I.P.; Johnny Depp; Emilia Clarke; Sam Claflin; Jamie Campbell Bower.

BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   vr jul 31, 2015 1:38 pm

off: Zo verkeerd zitten we niet met de leeftijden. Waarom moet Narcissa dan in hetzelfde jaar als de Marauders zitten ... ?

Lily Evers
Lily snoof even schamper en rolde met haar ogen voor ze langzaam overeind kwam "Ik ga naar de les. Er is teveel testosterone hier en teveel arrogantie." en na dat gezegd te hebben liep ze richting de uitgang van de grote zaal waar ze bijna tegen Narcissa opbotste omdat ze met haar hoofd ergens anders was. Ze had geen zin gehad om nog langer met James en Sirius te zijn en Remus was toch ergens heel anders met zijn gedachten dus dat was nou ook niet bepaald een gezellig gesprekspartner. Lily keek Narcissa even aan en was eerst bang dat ze tegen iemand anders was opgelopen bijvoorbeeld Bellatrix...dat zou pas een probleem zijn geweest. Niet dat Lily bang was voor Narcissa of Bellatrix...oke misschien een beetje voor Bella. Dat mens was volledig gestoord. "Sorry. Ik zag je niet." zei Lily snel en liep toen door. Ze had geen zin in een discussie met Narcissa en liep op haar gemak naar de les. Ze was toch al te vroeg gezien Slakhoorn nog aan de oppertafel had gezeten en bezig was geweest met zijn derde ronde van het ontbijt.

Terug naar boven Go down
http://www.thunderstruckbooks.wordpress.com
heavenly
The King
The King

Karakter kaart
Favorite Actor/Actress: Stephen Amell; Grant Gustin; Emma Watson; David Tennant; Alan Rickman R.I.P.; Johnny Depp; Emilia Clarke; Sam Claflin; Jamie Campbell Bower.

BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   vr jul 31, 2015 1:41 pm

Severus Sneep

Severus had net een opmerking willen maken over de manier van straffen die Orion Zwarts bedacht en had nou niet het idee dat Chris het zo vreselijk vond dat ze was opgesloten in haar kamer, maar nog voor hij zijn mond open kon doen om er iets van te zeggen kuste Christina hem. Hij was voor een moment zo verbijsterd dat hij verstijfde en niets wist te doen en toen op de een of andere manier ontspande zijn lichaam en zoende hij terug, hij schrok zo van zichzelf, van Chris en van deze hele situatie dat hij achteruit deinsde en rood werd "Ik uh-" begon hij een beetje lost for words "Ik vind Lily leuk!" floepte hij er zonder nadenken uit. Hij had dat helemaal niet willen zeggen, integendeel hij had het het liefste zo lang mogelijk geheim gehouden voor zowel Chris als Lily en Melian ...voor iedereen. Hij was er namelijk van overtuigd dat Lily niets voor hem voelde dus waarom zou hij iets zeggen als het toch nergens toe zou lijden en nu had Chris hem gezoend en hij voelde zich zo schuldig dat hij niet meer wist wat te doen. Hij staarde naar de grond en kon geen woord meer uitbrengen.

Terug naar boven Go down
Christina Black-Snape
The Queen
The Queen

Aantal berichten : 676
Registratiedatum : 03-06-15

Karakter kaart
Fandoms: Christina Black-Snape
Favorite Actor/Actress:

BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   di aug 04, 2015 9:42 pm

Off: Ja, dat vraag ik me ook af. Waarom wil je Narcissa in hun jaar?

Christina Medussa Zwarts

Christina voelde hoe Severus haar terug kusten, even voor een moment groeide de hoop dat hij voelde wat zij voor hem voelden. Echter zonk die hoop -net zo snel als dat een baksteen naar de boden van oceaan zinkt- weer weg toen Severus geschrokken achteruit deinsden. Dit deed je namelijk niet als je iemand leuk vond. Christina keek hem afwachtend aan. Helaas was wat Severus zei nog veel erger dan ze had verwacht want dit had ze in geen honderd miljoen licht jaren kunnen verwachten of ook maar bedenken. Alhoewel als ze niet zo blind was geweest had ze het natuurlijk ook wel door kunnen hebben. Maar liefde maakte nou eenmaal achterlijk en zo als alle clichés altijd al zeiden, blind. Het was dan wel een cliché maar het was ook echt waar. Alsof Severus haar zojuist geslagen had keek ze hem aan. Het voelde alsof ze geen lucht meer kreeg, haar maag veranderde in een ijsklomp. Maar ze bleef rustig. "J-je v-vind L-lily l-leuk?" stotterde ze verbijsterd. De tranen branden in haar ogen, het had sowieso al pijn gedaan dat Severus überhaupt verliefd was op iemand anders, maar dat het haar beste vriendin was maakte het er niet makkelijker op. Ze slikte haar tranen weg, conceal don't feel. Dacht ze bij zichzelf iets waar ze thuis erg goed in was geworden ze stapte naar achteren en wilde Severus niet meer aankijken ze wilde niet eens meer in zijn buurt zijn. Ze voelde ook boosheid opkomen, waarom leek Lily altijd al het geluk te hebben? Ze kwam uit een perfect gezin. (op haar zus na dan) Was de slimste van hun klas, leek nooit problemen te hebben en nu was de jongen die Christina al twee jaar leuk vond ook nog eens verliefd op haar. "Waarom?" Kon Christina alleen nog uitbrengen, het kwam er behoorlijk kwaad uit en gekwetst. Hoe hard Christina ook haar best deed ze kon het niet verbergen. Dit was teveel. Bovenop alle ellende die ze de zomer weer had mee gemaakt. Ze had echt gehoopt dat Severus haar leuk zou vinden. Ze kon het niet verbergen dat dit haar ontzettend veel pijn deed.

http://thunderstruckfandoms.bestforumpro.com
heavenly
The King
The King

Karakter kaart

BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   wo aug 05, 2015 2:21 pm

Severus Sneep

Severus kon zichzelf wel vervloeken, hij zag hoe geschrokken en gekwetst Chris nu was en dat was totaal niet zijn bedoeling geweest maar hij kon er niets aan doen dat hij Lily leuk vond.. hij mocht Chris en hij voelde misschien wel meer voor haar dan alleen vriendschap maar Lily.. hij wist het zelf allemaal niet eens meer en hoe meer hij erover na dacht hoe verwarrender het allemaal werd en hij wilde t liefste nu keihard wegrennen en zichzelf verstoppen zodat hij zowel chris als Lily nooit meer onder ogen zou hoeven komen want Chris zou het sowieso tegen Lily vertellen. ze waren beste vrienden en hadden amper geheimen voor elkaar. "Ik...ik weet het niet... Lily is gewoon-" hij kon zijn zin niet eens afmaken, alles wat Lily was, was Chris ook alleen anders. Ze waren beiden bijzonder knap, erg intelligent, hadden mannen in de rij staan om hun te daten, waren behoorlijk populair en hadden veel vrienden.. hij wist niet eens precies waarom hij Lily en Chris beiden leuk vond, of waarom hij de voorkeur gaf aan Lily. "Het spijt me Chris.." mompelde hij zonder haar aan te kijken, hij kon het niet verdragen haar gebroken blik te zien. Ineens hoorde hij een maar al te bekende stem achter zich "Hee jullie zijn vroeg" Lily kwam aangelopen en Severus kon nu wel helemaal door de grond zakken. "Wat is er aan de hand? Chris...?" Lily was tussen hem en Christina in blijven staan en keek van de een naar de ander met een verwarde uitdrukking op haar gezicht.

Terug naar boven Go down
Christina Black-Snape
The Queen
The Queen

Karakter kaart
Favorite Actor/Actress:

BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   wo aug 05, 2015 8:42 pm

Christina Zwarts

Elke keer dat Severus, Lily haar naam op die manier noemde voelde het als een messteek. Ze voelde de tranen steeds erger opkomen, snel veegde ze de tranen weg met de hand van haar rug. Toen ze de maar al te bekende stem van Lily hoorde voelde ze zich misselijk worden. Maar ook een ontzettende woede opborrelen, waarom was Lily altijd de gene die perfect was? vroeg ze zich af. Wat had Lily wat zij niet had? Natuurlijk was Lily vaak wat vriendelijker dan Christina en zag ze altijd al het goede in iedereen terwijl Christina soms erg negatief was over andere mensen, wat natuurlijk erg logisch was als je bedacht wie er allemaal bij Christina in de familie zat. Boos keek ze van Severus naar Lily, ze voelde zich ontzettend verraden. "Vraag dat maar aan je boyfriend."Snauwde ze tegen haar beste vriendin. "Hopelijk worden jullie erg gelukkig samen." ze kon de minachting in haar stem niet verbergen. Iets waarin ze vaak erg op Severus leek. Christina wou dat Remus hier was, met haar broer zou ze hier niet over kunnen praten, maar ze wist dat ze Remus wel kon vertrouwen. Zo als Christina zich nu voelde vertrouwde ze überhaupt alleen nog maar Remus. Waarom doet het zoveel pijn? Dacht Christina bij zichzelf, elke adem teug die ze nam deed vreselijk veel pijn, ze was kots misselijk en het voelde nog steeds of haar maag uit ijs bestond. Natuurlijk wist ze dat er een kans was dat Severus haar zou afwijzen, maar dat dit was vanwege Lily maakte het extra pijnlijk. Van alle mensen moest het Lily zijn. Ze keek van Severus naar Lily nog altijd haar best doen niet echt te gaan huilen. Ze overwoog weg te lopen en de les over te slaan. Ze kon het niet met hun in één lokaal zijn en ze het samen gezellig zien hebben. Christina was opeens vreselijk bang dat ze gewoon te blind was geweest om te zien wat er tussen die twee speelden. Christina was duidelijk niet rationeel genoeg om te bedenken dat Lily misschien helemaal niets voor Severus voelde. Even besloot ze dit aan James te vertellen, maar toen ze bedacht was James dan zou doen besloot ze het toch maar niet te vertellen. Christina was ongelooflijk kwaad, een super erge heks en als ze niets om Severus had gegeven had ze het ook zeker aan James vertelt. Echter voelde ze zich al schuldig bij het idee wat James, Severus aan zou doen dus besloot ze het toch maar niet te vertellen. Ze zat nog altijd in twee strijd om weg te lopen, na de les wilde ze in ieder geval zo snel mogelijk naar Remus. Ze was totaal niet verliefd op Remus of iets ze zag hem gewoon als haar broer en steun en toeverlaat, net zo als ze Melian, Lily en Severus zag, maar op het moment had ze het gevoel dat die twee tegen haar waren en Melian zou nooit objectief kunnen luisteren omdat Severus haar broer was natuurlijk.

ReviusAlast
Sheldon
Sheldon

Aantal berichten : 214
Registratiedatum : 10-06-15

Karakter kaart
Fandoms: Harry Potter, OUAT, BBT
Favorite Actor/Actress: Jennifer Aniston, Ashton Kutcher

BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   wo aug 05, 2015 10:44 pm

James Potter
James had gehoord hoe Lily zei dat ze naar de les ging. ''Zullen we ook maar gaan?'' Vroeg hij richting Sirius en Remus. Hij wilde een plaats veroveren naast Lily of op zijn minst voor haar of achter haar, voordat Secretus dat zou doen. ''Ik eh zie jullie wel zometeen.'' Zei hij richting Sirius en Remus. Hij liep met versnelde passen richting de kerkers, waar hij opeens lawaai hoorde. Hij zag Lily, Christina en Secretus staan. Hij ving de woorden op van Christina die in tranen bleek te zijn. ''Wat?!"' Riep hij en zijn blik ging direct naar Sneep. Hij pakte zijn toverstaf en zette een stap dichterbij. Had Sneep met Lily? Hij richtte zijn staf op Sneep en keek toen naar Christina. ''Levicorpus'' Sprak hij en de spreuk vloog op Severus af, wat ervoor zorgde dat hij, als alles goed ging, hij aan zijn enkels omhoog gehesen zou worden. ''Blijf met je vieze poten van Lily, Secretus. Ik waarschuw je niet nog een keer.'' Het interesseerde hem niet of hij strafwerk kreeg, het zou niet de eerste keer zijn, maar de jaloersiteit zorgde ervoor dat hij direct naar zijn toverstaf had gegrepen.

Sheldon

Karakter kaart

BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   wo aug 05, 2015 11:19 pm

Lucius Malfidus
Hij negeerde het gesprek tussen de twee zussen, hij wist wel beter dan tegen Bellatrix in te gaan. Hij keek op toen Narcissa zei die naar haar les ging. ''Ik zie je straks weer.'' Zei hij en beantwoordde haar kus waarna hij haar achterna keek en zijn blik toen op Bellatrix vestigde. ''Welke les hebben wij?'' Vroeg hij luchtig, om over een ander onderwerp te beginnen zodat niemand argwaan zou krijgen. Hij maakte aanstalten om op te staan. ''Narcissa krijgt misschien argwaan wat er tussen ons gebeurt. Niet dat ik het wil stoppen, zeker niet. Maar we moeten het iets discreter aanpakken Bella.''

The King

Karakter kaart

BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   do aug 06, 2015 8:26 pm

Severus & Lily

Seveurs was in elkaar gekrompen toen Chris ineens tegen Lily begon te schreeuwen, het was niet eens naar hem gericht maar hij ving de klap en keek naar Lily die verbijsterd van hem naar Chris keek en haar armen over elkaar heen sloeg maar nog voor Lily een opmerking kon maken voegde James zich ook bij het feestje. Severus hoorde de spreuk en wist net op tijd zijn toverstok te trekken en de spreuk van James te parreren maar hij zei niets en keek enkel naar Lily die grote ogen op had gezet en zich nu naar James richtte, haar ogen schoten vuur en Severus was blij dat Lily haar woede niet op hem zou afreageren maar op Potter "Hoe haal je het in je hoofd Potter!" brulde Lily woedend "Ten eerste is hij niet mijn vriendje dus, ik heb geen idee wat er in Merlijns naam hier aan de hand is -" ze wierp een blik op Christina "Maar zelfs al was hij het wel dan nog heb jij het recht niet om zo te reageren! Ik ben niet van jou Potter en ik zal dat ook nooit worden, ik walg van je. Wie denk je dat je bent dat je zomaar zonder nadenken mensen gaat vervloeken?! ik heb je hulp niet nodig en ik wil zeker je bescherming niet en jij gaat niemand vertellen of die wel of niet met mij mag omgaan hoor je me! Ik meen het Potter laat mij en mijn vrienden met rust!" Na die felle uitbarsting richtte Lily zich op Severus en Christina "Ik weet niet wat er zojuist tussen jullie is gebeurd en om eerlijk te zijn maakt het me geen ruk uit, Chris, wat heb ik gedaan dat je tegen me schreeuwt en naar me kijkt alsof ik het smerigste wezen op aarde ben en wat bedoelde je in merlijns naam met dat Sev mijn vriendje is? Je weet best dat we gewoon vrienden zijn." het voelde alsof er een baksteen door Severus zijn maag heen viel toen Lily het woord 'vrienden' zei . Niet dat hij enige hoop had gekoesterd dat Lily ook iets zou voelen voor hem maar om het uit haar mond te horen was toch pijnlijker dan hij had verwacht en dat was ook de hele reden geweest dat hij het nooit tegen iemand had willen vertellen. Hij had zijn toverstok ook nog in zijn hand voor het geval Potter weer iets wilde uithalen. Om het hele feest nog completer te maken kwam Sirius er ook bij die een blik op zijn zus wierp en direct zijn toverstok in de aanslag had "Wat heb je met haar gedaan Secretus?" brulde Sirius woedend en klaar voor Actie. Lily schreeuwde gefrustreerd en wierp haar handen in de lucht maar zei niets meer ze wilde eerst antwoord en uitleg van Christina.

Terug naar boven Go down
Christina Black-Snape
The Queen
The Queen

Karakter kaart
Favorite Actor/Actress:

BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   do aug 06, 2015 8:46 pm

Christina Zwarts

In paniek zag Christina wat James probeerde, gelukkig was Severus snel genoeg om hem te pareren. Ze was dan wel woedend op hem, maar nog wilde ze niet dat hem iets ergs overkwam. Normaal zou ze ook haar eigen stok hebben getrokken en James hebben bedreigt om Severus met rust te laten, maar ze was te erg van slag om dat nog te kunnen doen. Ze vocht nog steeds tegen haar tranen en voelde een brok vormen in haar keel. Als ze wat rationeler was geweest had ze ook nooit zo tegen Lily tekeer gegaan en had ze gesnapt waarom Lily er niets meer van snapte. Helaas was Christina momenteel niet erg rationeel. Na de hele zomer bezig te zijn geweest met overleven, moed hebben verzameld om Severus het te vertellen en stiekem te fantaseren over hoe het zou zijn als ze samen waren geweest was het voor haar gewoon een te grote klap dat hij verliefd was op Lily. Ze slikte. "Hij is verliefd op je."zei ze toen ter verduidelijking. Ze kon het niet uit haar mond krijgen om te zeggen waarom het haar zoveel pijn deed, maar aangezien Lily een van de slimste van haar jaar was zou ze dat hoogstwaarschijnlijk ook wel zélf uitvogelen. Lily was er in ieder geval slim genoeg voor. Ze schrok van Sirius en keek hem even verbijstert aan, ze wist niet zo goed wat ze tegen haar broer moest zeggen, want ze was doodsbang dat ie Severus echt iets ernstigs aan zou doen. Echter helaas voor Christina was Sirius alles behalve achterlijk en aangezien hij waarschijnlijk gehoord had dat Severus op Lily viel zou hij zelf ook wel de link kunnen leggen. "S-Sirius...Laa-laat h-em met rust!"zei ze met een stem die zo breekbaar was als porselein omdat ze zichzelf nog steeds probeerde in te houden niet te gaan huilen en alles. normaal had ze Sirius met alles wat ze kon verzinnen bedreigt maar ze was te van slag daarvoor en hoopte vurig dat hij naar haar luisterde. Ze probeerde het als een bevel te laten klinken, echter klonk het eerder als een soort smeekbede. Ze keek weer naar Lily, iets wat ze niet moest doen want het maakte het alleen maar moeilijker om de tranen in te houden. Waar was Remus als je hem nodig had?

heavenly
The King
The King

Karakter kaart

BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   do aug 06, 2015 9:44 pm

Remus Lupos

Remus was nog heel even blijven hangen in de grote zaal met Melian maar ook hij moest afscheid nemen toen hij merkte dat het bijna tijd was voor de les en hij liep op een rustig tempo richting het toverdrank lokaal. Toen hij daar aankwam echter, zag hij een bizar tafereel. Christina die half in tranen was, Sirius en James beiden met hun stok op Severus gericht, Severus die niemand echt aankeek maar wel zijn stok in zijn handen had wat erop wees dat er al een vloek was gevuurd, Lily die van de ene persoon naar de ander keek “Wat... In Merlijns naam is hier aan de hand?” vroeg hij verbijsterd en hij staarde verbaasd naar zijn vrienden en Sneep. Lily was stil gevallen toen Christina haar vertelde dat Severus verliefd op haar was en keek toen naar Severus terwijl Remus nog steeds het spoor bijster was. Sirius was woest en Remus wist optijd zijn toverstok af te pakken voor Sirius een vloek naar Severus schoot “Geef me mijn stok terug Maanling! Ik vermoord die kleine-” “Sirius!” Remus zijn stem was fel en resoluut en Sirius zweeg abrupt. “In plaats van je woede te uiten richting Sneep kan je je misschien wat drukker maken om je zusje.” Sirius keek beschaamd naar de grond en toen naar Chris maar wist niets te zeggen wat het uberhaupt beter zou maken. Remus had al snel de link gelegd in wat er aan de hand was, hij was waarschijnlijk een van de weinige geweest die zijn ogen en hersens had gebruikt en had gezien dat Chris veel meer voor Sneep voelde dan enkel vriendschap. Het was ook duidelijk dat dat gevoel niet wederzijds was en naar hoe Lily erbij stond was het ook duidelijk wat er dan wel aan de hand was. Remus gooide Sirius zijn stok terug en keek zijn vriend waarschuwend aan maar Sirius had zijn toverstok al snel in de zak van zijn gewaad gestoken en bleef beschaamd naar de grond kijken. Remus liep naar Christina. Lily sputterde even verbaasd en keek toen naar Severus “Is dat waar?” vroeg ze en Severus zweeg en weigerde haar aan te kijken. “Severus.” hij keek met een ruk op en knikte een keer kort. Lily rechtte haar rug “Het spijt me Sev, maar ik voel dat niet. Je bent een van mijn beste vrienden. Christina daarentegen-” nog voor ze een ander woord kon zeggen was er iets in Severus geknakt en hij keek met een ruk op, een doodse blik in zijn ogen wat Remus voorspelde als ‘niet goed’ en hij had in no-time zijn eigen toverstok in zijn handen om Lily te beschermen, niet dat ze bescherming nodig had. “& waarom niet Lily? Ben ik niet goed genoeg voor je? Wil je liever een arrogante zak als potter?” Lily was even terug geslagen door dat maar herstelde al snel “Nee Sev. Het komt door je vriendjes. Je doet alsof je ze niet echt als vrienden beschouwd maar ik weet dat je het heerlijk vind om met hen om te gaan.-” “Wat weet jij daar nou van Modderbloedje.” en dat was het punt dat Lily grote ogen opzette, naar hem toe liep met grote passen en hem een klap in zijn gezicht gaf met haar vlakke hand “Zoek het dan maar uit Secretus. Volgende keer als James je wilt vervloeken hoef je niet op hulp van mij te rekenen.” en na dat gezegd te hebben beende Lily woedend weg zonder iemand aan te kijken. Remus had met grote ogen staan kijken maar richtte zich snel op Chris “Laten we gaan. Je bent niet in staat les te volgen zo. Kom op.” Remus bleef niet om toe te kijken hoe Severus werd gepakt door Sirius en James.

Terug naar boven Go down
Christina Black-Snape
The Queen
The Queen

Karakter kaart
Favorite Actor/Actress:

BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   do aug 06, 2015 10:06 pm

Christina Zwarts.

Ondanks haar verdriet wilde Christina instinctief de arm van Sirius vast pakken om te zorgen dat hij niet bij Severus kon. Gelukkig was Remus super snel en had hij de stok van Sirius al te pakken en daar was ze Remus erg dankbaar voor. Toch ging ze beschermend voor Severus staan ze wist dat de jongens haar nooit wat zouden aandoen. Zelfs nadat hij haar zoveel pijn had gedaan deed ze dit nog. Zwijgend keek ze toe naar wat er tussen Lily en Sneep gebeurde. Het deed haar nog meer pijn toen Severus dat tegen Lily zei, dit maakte het nog meer waar en Christina haar hoop dat dit allemaal een of andere stomme grap of iets was werd nog een stukje veder in de grond geboord. Het was dan ook niet erg slim van Severus dat aan Lily te vragen waar Christina bij was ze kon haar tranen niet langer bedwingen en voelde ze langzaam als kleine riviertjes over haar wangen stromen. Toen Christina, Lily haar antwoord hoorde was ze ergens opgelucht, maar ergens toch ook niet. Betekende dit dat als hij zijn vrienden dumpte dat ze hem dan wel wilde? Ze hoopte maar van niet. Ergens voelde ze ook weer hoe oneerlijk het was, zij was bereid Severus zijn vrienden en alles (ze wist natuurlijk niet alles maar ze dacht van wel) te accepteren. Zo blind en verliefd was ze op hem. Ze trok echter wit weg toen ze hoorde wat Severus erop antwoordde, ze had nooit verwacht dat hij dat woord tegen Lily gebruikte! Toen ze de klap hoorde kromp ze een heel klein beetje in elkaar, ook mede door wat ze thuis mee maakte. Maar ook voelde ze zich ergens schuldig aan Severus. Dit was haar schuld als ze gewoon haar mond had gehouden en geen move naar Severus had gemaakt was alles nu goed geweest tussen hun en was er niets aan de hand, maar ergens had ze geen spijt nu wist ze teminste dat ze geen hoop meer hoefden te hebben, ze wist alleen niet hoe ze zich ooit weer beter ging voelen. Ze keek geschrokken naar Severus en zag een behoorlijke handafdruk op ze gezicht staan. Maar ergens was dat Severus zijn eigenschuld. Christina had hem niet gedwongen het M woord te gebruiken. Dit deed hij zélf. "sirius doe hem geen pijn alsjeblieft."Zei ze smekend tegen haar broer ze pakte even zijn hand vast en keek haar broer aan. "doe hem geen pijn." ze begon nu te snikken en dat was het teken dat ze hier echt weg moest ze wilde niet dat Severus of wie dan ook haar zo zag ze liep op Remus af en knikte. "Ik wil hier weg."zei ze toen bevestigend. Ze had het gevoel dat alles wat haar de afgelopen 5 jaar gelukkig maakte, de muur die ze had opgebouwd om zich te beschermen tegen de ellende van thuis langzaam stukje voor stukje steeds veder afbrokkelde hoe langer ze hier bleef hoe sneller het puin naar benden viel.

heavenly
The King
The King

Karakter kaart

BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   do aug 06, 2015 10:18 pm

Remus Lupos

Remus had zijn arm om Christina haar schouders geslagen en loodste haar mee naar de trap om zo weg te gaan van Severus, James en Sirius en de kerkers die de sfeer alleen maar nog grimmiger maakte dan dat het al was. Hij wierp nog even een waarschuwende blik naar zijn vrienden “Maak het niet te erg.” zei hij. Hij zei niet dat ze niets mochten doen, nadat Severus Lily een modderbloejde had genoemd kon Remus het niet in zich brengen om medelijden met hem te hebben. Remus loodste Christina weg van alles hij had geen idee waar Lily was gebleven maar dat maakte op het moment ook niet uit, Lily kon zichzelf wel redden en die zou eerst even een paar keer goed vloeken. Lily was nog nooit echt woedend geweest behalve misschien op James maar ze had James ook nog nooit vervloekt dus waarschijnlijk waren de leerlingen om haar heen redelijk veilig. Remus loodste Christina mee naar een ongebruikt lokaal en zette haar voorzichtig neer op een stoel terwijl hij de deur op slot deed met een paar spreuken zodat ze en niet gehoord konden worden en zodat er niemand binnen kon komen. Remus liep toen weer terug naar Christina en knielde voor haar neer, “Je hoeft het niet meer in te houden Chris. Niemand die je hier ziet behalve ik en ik ben wel wat gewend van je.” grijnsde hij droogjes. Niet dat hij het leuk vond om haar zo te zien maar ze kon het er maar beter allemaal uit gooien dan proberen het op te kroppen en dan zou het er later nog 10x zo erg uitkomen. Beter nu dan later...

Terug naar boven Go down
Christina Black-Snape
The Queen
The Queen

Karakter kaart
Favorite Actor/Actress:

BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   do aug 06, 2015 10:28 pm

Christina Zwarts

Ze wierp nog een blik op Severus, en keek Sirius nog één keer smekend aan. Normaal zou ze Severus nooit achter gelaten hebben, maar Christina had gewoon de kracht niet meer nergens voor. De laatste keer dat ze zo verdrietig was geweest was toen haar moeder vermoord was. Toen Christina naast het levenloze lichaam van haar moeder zat te wachten tot Perkamentus -haar grootvader-haar kwam halen. Christina had alles gezien hoe haar moeder vermoord werd vanuit de kast waarin ze zich verstopt had. Ze wilde niet weg van haar moeder. Perkamentus had haar toen opgetild krijsend en al had hij haar mee genomen terwijl Christina zich heftig verzetten, ze had het gevoel gehad dat haar moeder definitief dood ging toen zij weg werd gehaald, ze had het idee zo lang ze bij haar moeder zou blijven zitten haar moeder niet dood zou zijn en weer wakker zou worden. Iets wat natuurlijk niet zou gebeuren, maar zo had Christina het als 5 jarige wel gevoeld en gedacht. Veder had ze alles van haar vader doorstaan, de klappen, de straffen alles en nooit was Christina haar strijdlust verloren omdat ze dacht dat het ooit wel beter zou worden. Dat ze gelukkig zou worden, ze hield zich vast aan Sirius, aan wat ze voor Severus voelde en zijn vriendschap, dat was ze nu kwijt. Aan Lily die er altijd voor haar was die wa ze ook kwijt. Ze had compleet haar hoop op een beter leven verloren. Ze liet zich leiden door Remus en ging zitten, wat maar goed ook was. Ze had elk moment door haar bene kunnen zakken toen ze Remus zijn woorden hoorde begon het snikken pas echt ze kon zich niet meer inhouden en drukte haar gezicht in zijn schouder. Ze zag Remus als een broer en hield ook van hem zo als ze van Sirius hield. Met Remus kon ze over alles praten, met sirius niet echt. Al had ze natuurlijk altijd de grooste lol met Sirius. Helaas kon je niet over de wat serieuzere dingen praten. "Ik dacht echt...dat hij ook wat voor mij voelde...Hij werd altijd vrolijk zodra ik bij hem kwam. Super veel lol, lachen en hij was er altijd voor me...maar misschien was dat wel gewoon allemaal omdat ik goede vriendinnen was met Lily en werd hij alleen blij van Lily...en veder nergens van."snikte ze, sommige zinnen waren nogal onsamenhangend omdat ze zo overstuur was. "Heb ik dan nooit ergens geluk mee? word het dan nooit beter?"ze had Remus als enige alles verteld over thuis, zelfs aan Lily en Severus zei ze niets over de klappen die ze regelmatig kreeg net als over haar moeder ze had hen nooit vertelt dat ze vermoord was voor haar ogen alleen dat ze dood was en veder niets.

Lynn
Howard Wolowitz
Howard Wolowitz

Aantal berichten : 150
Leeftijd : 26

Karakter kaart
Fandoms: LOST, HP, Star Wars, OUAT, Doctor Who, Merlin, LOTR, Charmed, POTC, Hunger Games, Grey's Anatomy, Revolution, V, Disney, Pixar
Favorite Actor/Actress: Asa Butterfield / Elizabeth Mitchell

BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   do aug 06, 2015 11:02 pm

off: omdat anders Narcissa, Belatrix én Lucius niet meer op Zweinstein zitten als de Marauders in hun vijfde jaar zitten. Narcissa is vijf jaar ouder dan hun, Lucius zes jaar ouder en Bellatrix zelfs negen jaar ouder!
Dus als je het mij vraagt zitten we wel fout met de leeftijden.
Terug naar boven Go down
heavenly
The King
The King

Karakter kaart

BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   do aug 06, 2015 11:05 pm

Remus

Remus liet Chris uithuilen en uitrazen en alles eruit gooien wat ze op het moment in zich had en luisterde zoals hij altijd deed. Wachtend tot Chris klaar was met praten en dan zou hij pas gaan praten. Haar onderbreken zou toch niet werken. Toen Chris inderdaad klaar was met onsamenhangende zinnen produceren liet Remus zijn hand onder haar kin glijden en tilde haar hoofd op zodat ze hem aan moest kijken. “Het wordt ooit wel beter. Zodra je weg bent uit huis, weg van je vader word het al beter. Dan hoef je dat niet meer te verdragen en je weet best dat als je weg wilt daar het kan gebeuren ook. Je kan altijd naar mij komen. Ik denk dat dat Lily ook niet de deur voor je neus dichtslaat.” Over Lily gesproken “Lily kan er niets aan doen dat Sneep wat voor haar voelt dat weet je toch he? Lily was zich er van bewust dat jij hem leuk vond dat heeft ze mij verteld en ze vroeg zich af wanneer jullie beiden, zowel jij als Sneep zich eindelijk ging realiseren dat het tijd was om jullie mond open te trekken.” Lily had gedacht dat Severus ook wat voor Chris voelde “Ik denk niet dat Lily zich ooit voor mogelijk had gehouden dat Sneep voor haar viel. Je kan het haar niet kwalijk blijven nemen en ik weet dat je nu boos en gekwetst bent maar Lily is je beste vriendin.” hij wist dat Chris toch nog wel even boos of op z’n minst resenful naar Lily zou blijven (ik weet verdomme het nederlandse woord niet eens voor Resentful wtf) maar ze zou zich toch ook ergens moeten beseffen dat het niet Lily’s schuld was. “Wat Sneep betreft..-” hij dacht heel zorgvuldig na voor hij verder ging met praten over Sneep, hij mocht die jongen voor geen meter, en dat was niet alleen maar omdat zijn vrienden hem niet konden uitstaan, en ook niet omdat hij enkel in Zwadderich zat maar net als Lily was het Remus opgevallen dat Sneep steeds meer met zijn ‘vrienden’ in zijn afdeling omgign en dat ze vaak nog wel eens uitstapjes maakte en dat wisten hij en zijn vrienden dankzij de Marauders map die ze hadden afgemaakt eind vorig jaar. “Sneep moet zich denk ik beseffen wat hij nu is verloren. Hij draait wel bij, hij zal zien wat voor een geweldige meid je bent Chris. Misschien dat hij dan eindelijk inziet wat een grote fout hij heeft gemaakt. Ik denk echter niet dat Lily hem ooit zal vergeven voor wat hij tegen haar zei net. Ik heb Lily nog nooit zo boos en gekwetst gezien net als dat jij nu bent.” hij dacht weer even na “Je hebt wat tijd nodig weg bij Sneep, breng wat tijd met je broer, James en mij door. Het zal je goed doen om wat regels te breken en lol te maken en niet te hoeven denken aan Sneep of Lily.” hij was Melian niet vergeten “Misschien moet je ook even rustig met Melian praten... Zij heeft wellicht wat meer inzicht in hoe haar broer denkt en doet..”

Terug naar boven Go down
Christina Black-Snape
The Queen
The Queen

Karakter kaart
Favorite Actor/Actress:

BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   do aug 06, 2015 11:05 pm

off: dat we fout zitten wisten we al lang, dus als we toch al fout zitten waarom moet cissa dan bij hun in de klas? doe je toch jaar er boven ofsow xd

Lynn
Howard Wolowitz
Howard Wolowitz

Karakter kaart
Fandoms: LOST, HP, Star Wars, OUAT, Doctor Who, Merlin, LOTR, Charmed, POTC, Hunger Games, Grey's Anatomy, Revolution, V, Disney, Pixar

BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   do aug 06, 2015 11:17 pm

off: het leek mij een handige manier om de twee nichten in contact te hebben, wat extra spicy lessen en zo. Was maar een idee. Leek me ook handig om zo Cissy er wat meer in te krijgen, want nu is ze meer een figurantje dan iemand die een rol speelt in jullie verhaal. Maar goed, ik vind wel een manier om ze er meer in te krijgen.

Narcissa
Narcissa liep met haar neus in de lucht naar voor in haar klas. Omdat ze de hele tijd had zitten kletsen tijdens verweer, moest ze nu met de professor als doelwit, de spreuk voor de hele klas nog eens voor tonen. Alsof die professor nou echt dacht dat een Black geen ervaring had met spreuken. Cissy kende al spreuken van het jaar boven haar, al was dat meer met dank aan haar twee oudere zussen. Ze kan zich elk duel met haar zus Bella nog sterk voor de geest halen. Ze deden dat wel vaker om zo hun duels beter en scherper te krijgen. Zonder enige waarschuwing of teken dat ze mocht beginnen, richtte ze haar toverstok op de professor en vuurde de spreuk af. Die kon het nog maar net afweren, maar toch kon ze het niet laten om zich beter dan de rest te voelen.
Zonder veel meer, liep ze terug naar haar plek en toen de bel ging, ging ze samen met haar vriendinnen naar buiten toe. Terwijl haar vriendinnen haar prezen, keek ze uit haar doppen voor haar familie of die hun vrienden. Cissy wou een kans om hen te kleineren of te 'straffen' niet voorbij laten gaan. Al moest ze wel voorzichtig wezen bij haar neef en nicht. Hoe ze die kon overtuigen wist ze nog niet zo goed, maar misschien kreeg ze hen wel zo ver als ze hen duidelijk kon maken dat ze meer waard waren dan ze zelf dachten...
Terug naar boven Go down
ReviusAlast
Sheldon
Sheldon

Karakter kaart

BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   vr aug 07, 2015 3:20 am

Off: Verweer wordt gegeven door Omber (die bezig is met een opleiding, aangezien er gedacht werd dat dat wel leuk zou zijn. Dus bij dezen even een off voor opheldering.
James Potter
Sneep wist zijn spreuk te ontwijken, wat James er niet ervan weerhield om weer een spreuk uit te spreken, maar voordat het überhaupt zover kwam, begon Lily tegen hem tekeer te gaan. ''Hoe ik het in mijn hoofd haal?'' Vroeg hij schamper. Lily zei echter dat ze niks met Sneep had, waardoor zijn hart weer een sprongetje maakte, maar toen ze zei dat van hem walgde, maakte het plaats voor een naarder gevoel. Hij hoorde de stem van Sluipvoet die eveneens als hem zijn toverstaf had getrokken en op Sneep had gericht. ''Ik kwam hen tegen, Christina huilend en Sneep is verliefd op Lily, die hem net gefriendzoned heeft.'' Hij probeerde zijn brede glimlach te verbergen, maar besefte toen pas waarom Christina in tranen was. Hij keek naar Sirius en had het gevoel dat hij Severus meer zou vervloeken dan James ooit had willen doen. ''Sirius. Als je hulp nodig hebt.'' Zei hij luchtig, maar op dat moment verscheen Maanling die om opheldering vroeg, wat door Christina beantwoord werd. James hoorde wat Lily zei en hoe Sneep daarop reageerde. Hij noemde het woord Modderbloedje. ''Neem dat nu terug Secretus en bied je excuses aan!'' Riep hij en schoot in de aanval. Hij liep naar Sneep toe, prikte hem met zijn toverstaf onder zijn kin en duwde hem tegen de muur. Hij was nog maar een aantal centimeter met zijn gezicht van het zijne. ''Laten we hem een lesje leren Sirius.'' James zette een stap achteruit. ''Levicorpus!"'

Howard Wolowitz

Karakter kaart

BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   za aug 08, 2015 11:48 pm

off: ok, thnx!

Narcissa Zwarts
Narcissa liep met haar vriendinnen naar het grasveld buiten en merkte dat er wat ophef was aan de eikenboom. Nieuwsgierig als ze was ging ze er heen. Al snel herkende ze de gedaantes van die vervelende Grifjes, allemaal een jaartje ouder dan zijzelf. Ze begonnen Sneep te vervloeken, omdat hij Lilly een modderbloedje had genoemd en ze rolde haar ogen. Terwijl de jongens bezig waren zich te concentreren op Sneep, liep zij met haar gevolg naar Lilly toe en fluisterde gemeen in haar oor. ''Severus is nog aardig voor je. Je bent niet alleen een modderbloedje, maar ook een waar stinkend parasiet.'' Haar vriendinnen begonnen meteen te giechelen. Narcissa haar doel was om Lilly en haar vriendinnen te provoceren om zo haar macht, de macht die je kreeg van de duistere heer, te tonen. Op die manier kon ze misschien anderen verleiden tot de duistere en beste kant die er was.
Terug naar boven Go down
heavenly
The King
The King

Karakter kaart

BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   di aug 11, 2015 3:49 pm

off: Ze zijn niet bij de boom ze zijn in de kerkers, Lily is al lang en breed weggelopen net als Chris en Remus.

Terug naar boven Go down
Christina Black-Snape
The Queen
The Queen

Karakter kaart
Favorite Actor/Actress:

BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   di aug 11, 2015 5:18 pm

Off: Let op dat je de vorige posts wel leest en het hoofdbericht! Daar kan je inzien dat de marauders in de 5e zitten!

Christina Zwarts

Snikkend luisterde Christina naar alles wat Remus zei, ze haalde haar schouders op toen hij over Lily begon ergens voelde ze zich wel schuldig over dat ze zo was uitgevallen, maar aan de andere kant voelde ze zich gewoon nog steeds ontzettend rot door alles. Ze voelde zich ook schuldig tegenover Severus en had het gevoel dat dit alles wat er nu gebeurd was en gebeurden haar schuld was. "Alsof mijn vader er zomaar mee akkoord gaat als ik er vandoor ga....de vader van Lucius heeft hem op het geweldige idee gebracht dat dochters wel waardevol zijn zo lang je ze aan een waardige partij uithuwelijkt."Zei ze zuchtend. "Sinds hij Sirius heeft opgegeven, probeert hij op die manier meer invloed te krijgen." Ze streek de tranen die maar bleven komen weer weg. "Alsof Sirius dat wilt als hij straks over de shock heen is dat ik verliefd ben op Severus, zal hij woedend zijn dat ik het in mijn hoofd haal op zijn grootste vijand verliefd te worden....of hij gaat me er constant op wijzen waarom ik uit zijn buurt moet blijven. Je kent hem toch Remus?" ze wilde wel graag bij haar broer en zijn vrienden zijn ze had alleen geen zin erin dat Sirius zo zou gaan doen. Ze wou dat ze zich niet zo rot voelde, dat de pijn weg ging. Ze kon natuurlijk altijd proberen een drankje daarvoor te maken, er moesten toch drankjes bestaan die dit soort gevoelens weg konden nemen? Ze keek Remus aan toen hij over Melian begon."Severus is haar broer, ze zou nooit iets in zijn nadeel zeggen. Buiten dat denk je dat ze het echt leuk vind als ik verliefd ben op haar broer? Waarschijnlijk is ze bang dat ik hem afpak...ze is een schat maar ze is altijd doodsbang Severus kwijt te raken aan iemand anders...."Ze keek Remus met haar helder blauwe ogen aan, toen ze hoorde dat hij zei dat Severus zich wel zou bedenken. "Als er iemand op deze planeet koppig is, is het Severus Sneep wel....en waarom zou die mij ooit boven Lily verkiezen? Nee...daarvoor vind hij haar te leuke en is ze te perfect. Alsof je hem ongelijk kan geven dat hij haar leuker vind dan mij...als ik hem was zou ik dat ook vinden." Ze gaf Remus even een knuffel.

Lynn
Howard Wolowitz
Howard Wolowitz

Karakter kaart

BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   wo aug 12, 2015 12:34 pm

off: moet ik gemist hebben en ik weet dat ze in hun vijfdes zitten... Ik heb besloten om Cissy in het vierde te laten zitten. Aangezien ze van jullie niet in het vijfde mag en ik het leeftijdsverschil tussen de twee zussen wat wil behouden.
Ik kijk vanavond voor nieuw bericht.
Terug naar boven Go down
ReviusAlast
Sheldon
Sheldon

Karakter kaart

BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   wo aug 12, 2015 3:54 pm

off@Mellon: Misschien een idee om haar in het zesde jaar te laten zitten? Dan is het leeftijdsverschil niet zo heel groot met dat van Lucius en is het misschien wat beter uit te spelen met Cissy en Lucius?Smile
on:
Dorothea Omber
Ze had net haar allereerste les gegeven aan studenten die verontwaardigd waren dat ze hun toverstaf niet mochten gebruiken, maar niemand die er wat tegen in durfde te brengen. Want zij was de docent en het waren haar regels. Als de leerlingen gewoon naar haar zouden luisteren, dan wist ze zeker dat er geen problemen zouden ontstaan en dat er een prettige sfeer zou ontstaan tussen hen en de leerlingen, zolang ze maar inzagen wie er hoger stond. Ze zag de laatste twee leerlingen het lokaal uitgaan, waarna ze richting haar kantoor liep. Ze had haar volgende les eerst later op de dag, wat de vijfdejaars zouden zijn van Zwadderich en Griffoendor. Ze herinnerde nog goed hoe zij op school zat rond die tijd, natuurlijk ingedeeld in Zwadderich, maar haar voorliefde voor roze was in haar kantoor weer terug te vinden. Natuurlijk met haar lievelingsdier; de kat, die op schoteltjes aan de muur bijna tot leven kwamen, bewegende foto's natuurlijk. Ze voelde zich daar erg thuis, beter dan de rest van dit kasteel, dat nogal donker uitzag. Nee, dat was niks voor haar. Als het aan haar lag, zou ze hier de boel een beetje anders maken.

The King

Karakter kaart

BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   ma aug 17, 2015 3:23 pm

Off: oke we gaan even skippen want zo blijven we op hetzelfde hangen. We zijn twee weken verder!

Lily Evers

Lily zat in de bieb met Remus het huiswerk van bezweringen en Leer der oude Runen te maken. Gezien zij en Remus de enige waren die Leer der Oude runen hadden gekozen van hun vrienden. Die hele ruzie met Christina en Severus was nog steeds niet opgelost en om eerlijk te zijn had Lily weinig zin om het nog goed te maken met Severus. De ‘vrienden’ waar hij mee omging in Zwaderich waren allemaal geobserdeerd door de Duistere Kunsten en Severus begon ook die kant op te gaan, elke keer ineens een weekend lang verdwijnen en volgens Remus was hij ook wel eens gewoon van de kaart verdwenen die de jongens hadden gemaakt. Lily was niet zeker of ze die kaart wel moest vertrouwen maar ze vertrouwde Remus en dat was goed genoeg. Remus had het nu ook niet bepaald makkelijk. Hij wilde er voor christina en haar tegelijk zijn maar dat ging niet altijd even makkelijk en Lily voelde zich schuldig dat ze Remus zo veel last had bezorgd. Lily zuchtte diep en klapte haar boek van Oude Runen dicht “oke dit gaat hem niet worden Remus. Laten we hier weg gaan.” Remus keek op van zijn boek die hij niet had zitten lezen gezien Lily zijn ogen niet had zien bewegen over de tekst dus Reem had ook niet veel gedaan. Hij stond op en pakte zijn spullen bij elkaar “Goed idee, ik denk dat als ik nog een seconden langer naar die pagina had gekeken was ik doorgedraaid.” samen liepen ze de bieb uit druk pratend over verweer tegen de zwarte kunsten en Omber die dat vak gaf. Het was even lekker om gewoon over haar te bitchen en niet na te hoeven denken over de ruzies die er waren ontstaan.

Terug naar boven Go down
heavenly
The King
The King

Karakter kaart

BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   ma aug 17, 2015 3:29 pm

Severus Sneep

Severus had er alles aan gedaan om zover mogelijk uit de buurt van Christina en haar broer en diens vrienden te blijven. De dag dat ze ruzie hadden gekregen was niet goed voor hem geëindigd en hij wilde dat niet graag nog een keer meemaken. Hij had geprobeerd het goed te maken met Lily maar die had hem enkel aangestaard alsof hij een volslagen vreemde was en had hem verteld dat op het moment dat hij zijn hersens zou gaan gebruiken en zou inzien dat hij met de verkeerde mensen omging ze nog wel met hem wilde praten maar tot die tijd moest hij haar met rust laten, iets wat hij dus ook had gedaan. Hij wilde het ook goedmaken met Christina maar hij had geen flauw idee hoe. Elke keer als hij haar zag was ze omringd door vrienden, en met vrienden bedoelde hij dus Potter en Zwarts die haar schijnbaar niet graag meer alleen lieten en al waren die twee er niet bij waren was Lupos er wel. Melian en hij hadden nog wel contact maar Melian had hem behoorlijk op zijn kop gegeven en was ook boos op hem geweest dat hij het zover had laten komen en dat hij eens heel goed moest gaan nadenken over wat hij nu precies voelde en hoe hij de rest van zijn schooltijd en leven voor zich zag. Hij ging natuurlijk niet de waarheid vertellen aan Melian over dat hij het voor zich zag dat hij een van de heer van het Duister zijn trouwste dienaren zou worden... Melian zou hem ter plekke vervloeken en hij wilde niet ook nog eens ruzie met zijn zusje. Severus liep over de binnenplaats onderweg naar zijn ‘vrienden’ met wie hij had afgesproken.

Terug naar boven Go down
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   

Terug naar boven Go down

The Marauders
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 3 van 19Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4 ... 11 ... 19  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
thunderstruckfandoms :: Rpg met vaste rollen :: Harry Potter-
Ga naar: