thunderstruckfandoms

Dit forum is voor iedereen die niet uit hun fandom kan ontsnappen!

IndexIndex  PortalPortal  KalenderKalender  FAQFAQ  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

Deel | 

The Marauders

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 12 ... 19  Volgende
AuteurBericht
heavenly
The King
The King

Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 04-06-15
Leeftijd : 24

Karakter kaart
Fandoms: Harry Potter; Arrow; The Flash; Tmi
Favorite Actor/Actress: Stephen Amell; Grant Gustin; Emma Watson; David Tennant; Alan Rickman R.I.P.; Johnny Depp; Emilia Clarke; Sam Claflin; Jamie Campbell Bower.

BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   di sep 15, 2015 12:32 am

Lily Evers

Lily was in de lach geschoten door Chris haar beschrijving van haar broer over dat hij altijd een hele kudde aan kwijlende meiden achter zich aan had lopen maar dat lachen verging haar snel toen James zei dat hij niet van plan was haar te vragen en ze trok een wenkbrauw op "Zo zo, heb je een beuker tegen je hoofd aan gehad Potter? Of heb je eindelijk door dat ik niets van je moet hebben? Het maakt me eigenlijk niet uit ik kan niet zeggen dat ik het vreselijk vind." Ze keek Christina met opgetrokken wenkbrauwen aan toen James zich tussen hen in wurmde en Chris mee naar het bal vroeg. Wat de **** ?? "Melian zit een beetje in een dilemma. Ze moet haar tijd verdelen tussen Chris, Mij, en haar broer die ze niet afvalt en daarbij heeft ze het vrij druk met huiswerk." merkte Lily koeltjes op "Misschien helpt Remus haar wel met haar huiswerk" ze gebruikte de wenkbrauwwiebel naar Chris "Die twee moeten echt een keer een klap krijgen. Ze durven geen van beiden toe te geven dat ze elkaar leuk vinden het is frustrerend om te zien..." nog even en ze zou Remus DWINGEN Melian mee uit te vragen. Het bal was trouwens de perfecte gelegenheid voor die twee om eindelijk eens wat actie te ondernemen... Hmm. Lily zette een stap opzij zodat ze niet zo dicht bij James stond "Dus gaan we Melsje en Reem koppelen of wat?"

Terug naar boven Go down
http://www.thunderstruckbooks.wordpress.com
Christina Black-Snape
The Queen
The Queen

Aantal berichten : 676
Registratiedatum : 03-06-15

Karakter kaart
Fandoms: Christina Black-Snape
Favorite Actor/Actress:

BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   di sep 15, 2015 12:45 am

Christina grijnsde evil naar Lily. "Als jij Melian voor je rekening neemt bewerk ik Remus wel eventjes."zei ze vrolijk en ze grinkte even ze had er nu al zin in. "Ahw missen de mannen me."zei ze met een pruilipje alsof ze het echt heel erg ontzettend zielig vond. "Maar ik ben pas een ochtendje zonder jullie. Ik weet wel dat jullie veel van me houden hoor. Maar dit zeg je ook alleen maar omdat Remus te druk voor jullie is." toen James haar mee vroeg had ze moeite om niet in lachen uit te barsten. "Ahw James, heb je Lily opgegeven en ben je nu heimelijk verliefd op mij?"Plaagde ze hem, maar aangezien ze Severus Sneep tot het uiterste wou irriteren wist Lily ook wel wat ze zou antwoordden aan James. "Is goed hoor schat, alleen een paar regels, je hand blijft tijdens het dansen op me rug, geen milimeter lager en graag het midden stuk van me rug danku, en deze."Ze gebaarde naar haar borsten. "Compleet verboden gebied, vergelijkbaar met tjesnorbiel voor jou."zei ze droogjes. Ze was wel van plan om zeer dicht tegen hem aan te dansen puur en alleen om Severus te stangen. Ze glimlachte naar Lily met een veel betekende blik in haar ogen. "Lily je zou me trouwens wel een plezier doen door met Sirius te gaan dan weet ik zeker dat hij in goede handen is."Zei ze droogjes. "Straks bezwangerd hij nog iemand van die horde en dan krijgen we zombie/groupie baby's yugh!" de rillingen liepen over haar rug en het was niet bepaalt positief dat dat gebeurde. het plan ging gewoon nu al in werking en opeens kreeg ze nog een geniale ingeving. "James heb je zin om de komende tijd zeg tot net na het bal mijn vriend te spelen?"vroeg ze hem verleidelijk. "mijn wederhelft waarmee ik dolverliefd ben?" ze glimlachte vrolijk naar hem, er moesten ergeren dingen zijn dan dat hij haar soms moest zoenen ze was nou niet bepaalt lelijk ofsow.

http://thunderstruckfandoms.bestforumpro.com
ReviusAlast
Sheldon
Sheldon

Aantal berichten : 214
Registratiedatum : 10-06-15

Karakter kaart
Fandoms: Harry Potter, OUAT, BBT
Favorite Actor/Actress: Jennifer Aniston, Ashton Kutcher

BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   di sep 15, 2015 1:19 am

James Potter
James grijnsde lichtjes toen Lily op het feit reageerde dat hij Christina had gevraagd. Hij vroeg zich natuurlijk wel af met wie Lily ging, al wist hij vrijwel zeker dat ze niet met Secretus  zou gaan. James had het gevoel dat hij jaloers zou worden als Lily met iemand op zou komen dagen, en hij wist dat Sirius hem tegen zou moeten houden omdat hij haar date zou willen vervloeken,maar hij hoopte juist dat Lily diegene was die jaloers zou reageren als Christina zou instemmen en zijn date zou willen zijn. ''Een druk leventje voor een tienerheks.'' Merkte hij luchtig op toen ze het over Melian hadden. ''Fijn. Remus laat Sirius en mij in de steek om Melian te helpen met huiswerk..'' Toen hij de woorden zei, wist hij ook wel dat het niet daarom ging. Hij grijnsde breed en keek van Lily naar Christina. ''Remus is inderdaad helemaal verliefd op Melian. Maar als zij dezelfde gevoelens heeft voor hem..'' Hij wilde getuige worden op hun huwelijk. Daar had hij dips op. Vooral omdat Sirius nog van niks wist. ''Wat een geweldig idee Evers.'' Hij hoorde wat Christina zei over het bewerken van Remus. ''Ho ho.. denk je niet dat een van zijn beste vrienden met hem moet praten hierover? Je weet wel, men talk? Tovenaar tot tovenaar.'' Toen ging het gesprek weer over het bal, waar Christina mee instemde. Hij glimlachte lichtjes. ''Ik zou niet durven.'' Was zijn reactie toen hij de voorwaarden hoorde. ''Sirius zou me vermoorden als ik dat zou doen.'' Niet dat hij daar ook behoefte aan had, weliswaar zag Christina er goed uit, hij had geen gevoelens voor haar. Toen hij het voorstel van Christina hoorde met wie Lily zou moeten gaan, was hij opgelucht. Er waren geen galjoenen ter wereld dat Sirius het in zijn hoofd zou halen iets te doen met Lily, behalve dan dansen. Hij keek op naar Christina toen hij zijn naam hoorde. Als hij water had gedronken of een appel aan het eten was op het moment dat hij hoorde wat ze zei, zou hij zich erin verslikt hebben. Maar voordat hij tegenstribbelde, dacht hij na. Niet alleen zou hij Secretus ermee een hak kunnen zetten, maar ook Lily jaloers kunnen maken, ging hij vanuit. ''Natuurlijk schat. Alles voor jou.'' Hij plantte een kus op haar wang.

The Queen

Karakter kaart
Favorite Actor/Actress:

BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   di sep 15, 2015 1:30 am

Christina Zwarts

"Schat ik weet dat jij Remus zijn beste mannelijke vriend bent maar vergeet niet dat ik zijn vrouwelijke beste vriend bent, als jij nou is belooft niet arrogant te zijn en een beetje subtiel te zijn en mij het gesprek laat beginnen doen we het wel samen."Zei ze toen liefjes. "Ik bedoel nu we een stel zijn moeten we dingen als een team doen he. En een vrouwe hand hierin is ook best wel handig voordat het uitloopt op een ramp. Ik hou ontzettend veel schat maar het ontbreekt je echter aan fijne nuance en subtiliteit en helaas kom je hier niet heel ver mee bij Remus in deze situatie."en ze knipoogde even naar Lily, ze had een goed gevoel over dit plan. Ze snapte ook wel donders goed dat James bezig was met Lily jaloers maken, maar dat maakte haar niet uit het zou toch nooit lukken en het was een spel om Severus te laten zien wat voor een hersenloze wierling hij was geweest door haar zo af te wijzen en gewoon maar hun vriendschap had weg gegooid. Ze wilde Severus niet echt dwingen haar leuk te vinden, maar ze wilde wel dat hij het op ze minst vreselijk zou vinden dat hij haar als vriendin kwijt was. Ze nam James ze hand vast en keek hem dol verliefd aan. Christina vroeg zich af of ze niet maar een acteer carrière moest gaan overwegen. "Als je het een slecht idee vind om met ze te gaan praten Lily dan doen we het natuurlijk niet he, alleen die twee hebben wel een zetje nodig anders gaat het nooit gebeuren en die twee horen gewoon overduidelijk bij elkaar."Glimlachte ze, ze gunde Remus en Melian al het geluk van de wereld.

heavenly
The King
The King

Karakter kaart
Favorite Actor/Actress: Stephen Amell; Grant Gustin; Emma Watson; David Tennant; Alan Rickman R.I.P.; Johnny Depp; Emilia Clarke; Sam Claflin; Jamie Campbell Bower.

BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   di sep 15, 2015 11:55 am

Lily Evers

Lily deed net of ze moest overgeven door het overdreven 'verliefde' gedrag van haar beste vriendin. "Als jullie de hele tijd zo klef gaan doen ook als jullie in de leerlingenkamer zijn ga ik over m'n nek." gromde ze "Ik ga wel met Melian praten. Mels reageert toch beter op iemand die rustig en normaal met haar praat en jij kan beter Remus voor je rekening nemen." ze negeerde de opmerkingen richting James en probeerde zich zo min mogelijk aan te trekken van het kleffe gedoe van James en Christina voor ze daadwerkelijk over haar nek ging. Lily keek even om zich heen en verstijfde even "Jongens.." merkte ze droogjes op toen ze Severus met een paar van zijn vrienden zag lopen. Hij had hen nog niet gezien maar dat maakte niet uit, Severus was in de buurt en als hij nou zijn hoofd een stukje naar rechts zou draaien zou hij hen kunnen zien. "Look at what the cat dragged in." zei ze en ze draaide haar rug naar haar voormalige beste vriend toe. "Zullen we zometeen maar Remus en Melian gaan zoeken dan? Waarschijnlijk in de buurt van de bieb ofzo." ging ze nonchelant verder alsof ze net niet Christina en James erop had geattendeerd dat Severus nu in de buurt was. Ze hoopte maar dat Chris en James niet overdreven klef en aanhankelijk gingen doen, Severus was niet achterlijk als het er te dik bovenop lag zou hij ook wel weten dat het niet helemaal klopte.

Terug naar boven Go down
Christina Black-Snape
The Queen
The Queen

Karakter kaart
Favorite Actor/Actress:

BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   di sep 15, 2015 1:24 pm

"Nee, ben jij gek. Dan is het gewoon handjes thuis James als we zijn waar je weet wie ons niet kan zien."Zei ze droogjes. "Geen zorgen Lil's, of ben je jaloers? Had jij graag gedaan alsof wij samen een relatie hadden? Kan ook nog hoor zal die ook niet echt leuk vinden, al betwijfel ik of die dat echt gelooft."Zei ze toen droogjes tegen haar beste vriendin. Haar hart sloeg en slagje over toen ze Severus zag staan en voelde helaas toch nog steeds het verliefde gevoel voor hem, het maakte het niet makkelijker voor haar. "Ja, is goed we gaan zo melsje en remusje zoeken, we slepen hem de bieb wel uit en dan ben je alleen met Melian."Zei ze droogjes ze had er nu al zin in ze had dit graag over voor één van haar beste vriendinnen. Christina zorgde dat James zijn arm om haar middel had geslagen en precies op een hoogte dat het niet meer vriendschappelijk was en ze keek hem lachend aan en drukte een kus op zijn wang. Ze wist dat ze het nu niet moest gaan overdrijven met James en daarom dat ze hem nu niet vol op ze mond zoenden. Severus kende haar goed genoeg om te weten dat ze een man alleen zo dicht bij haar zou laten en haar op zo een manier vast zou laten houden als ze er wat mee had anders hield ze meestal wel iets van een halve meter ruimte tussen haar en de gozer in kwestie over. "Gaan we met ze drieeen tegelijk bieb of ga jij eerst of gaan wij eerst? Wat lijkt je het beste Lily?"vroeg ze toen haar vriendin, ze glimlachte dol verliefd naar James en hoopte maar dat Severus ze hoofd draaiden en zag hoe Christina James een klein kusje gaf.

MelianSnape
Raj Kuthrapali
Raj Kuthrapali

Aantal berichten : 175
Leeftijd : 23

Karakter kaart
Fandoms: Info
Favorite Actor/Actress:

BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   di sep 15, 2015 5:32 pm

Melian

Melian had nog wat perkamentrollen meegenomen uit de bibliotheek waar ze een paar aantekeningen op had gemaakt. Ze was blij dat ze uit de bieb waren. Melian knikte. "Het gaat wel goed hoor." zei Melian. Ze wist niet zo goed of ze wel alles in één keer aan Remus moest vertellen. Misschien zat hij daar helemaal niet op te wachten als ze alles zou vertellen wat er aan de hand was. "Ik heb het alleen wat druk." besloot Melian uiteindelijk te zeggen. Als Remus het niet echt interesseerde wat er aan de hand was, dan zou hij er niet over doorgaan, als hij dat wel was, natuurlijk wel. Melian liep richting de binnenplaats. Het was vrij druk in de school en leerlingen liepen overal. Ze hoopte maar dat ze nergens Severus zouden tegenkomen. Ondanks dat ze nu al een tijd met Remus enzo omging, vond hij het nog steeds niet leuk en kreeg ze telkens vuile blikken van Severus als ze met hen was. Melian ging op een bankje op de binnenplaats zitten en keek even rond. "En hoe gaat het met jou?" vroeg Melian toen aan Remus.
Terug naar boven Go down
heavenly
The King
The King

Karakter kaart

BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   di sep 15, 2015 7:11 pm

Lily Evers

Lily grijnsde even "Natuurlijk ben ik jaloers, nu krijgt Potter jou helemaal voor zichzelf, wat moet er dan met arme ikke? Ik kwijn weg zonder jou!" zei ze dramatisch tegen Christina en ze keek nep gekwetst. Ze draaide haar hoofd en zag hoe Severus als een standbeeld was blijven staan en naar hen keek, de uitdrukking op zijn gezicht was een mengeling van Verbijstering, walging - waarschijnlijk voor James - en spijt? Lily kon het niet goed plaatsen maar het was duidelijk dat de eerste messteek was toegediend. Severus had zijn handen tot vuisten gebald en hij was waarschijnlijk aan het bedenken of hij zijn toverstok moest pakken of niet maar Lily keek hem gewoon koel aan en haakte haar eigen arm door de vrije arm van James om hem en daarmee dus ook Christina, mee te slepen terwijl ze een glimlach op haar gezicht plakte "Mochten jullie geïntresseerd zijn, Severus had een gezicht alsof hij slinksap had gedronken. Het was priceless." ze keek om en zag dat Severus hen nastaarde dit keer met een blik van pure ellende waarschijnlijk omdat zij ook 'normaal' tegen James deed in plaats van hem afzijken en afsnauwen en naar Potter kijken alsof het het meest walgelijke persoon op aarde was. "Laten we gewoon -" Lily zweeg toen ze ineens Remus en Melian in het oog kreeg die ook op de binnenplaats waren "We hoeven niet heel ver te zoeken zie ik." ze knikte naar Remus en Melian die samen zaten "Moeten we ze storen of zullen we ze gewoon laten zitten? ze zijn nu samen misschien gebeurd er wat als we ze gewoon met rust laten ofzo?" ..... waarschijnlijk hadden beiden alsnog een klein duwtje in de rug nodig maar dat maakte niet uit ze waren nu in elk geval samen en ze hadden zo te zien een gesprek maar Melian leek erg verlegen en terug getrokken... arm kind... Ze keek van Christina naar James en toen achterom naar waar Severus had gestaan maar nu niet meer stond "Severus heeft de pleitvaart genomen." ze liet James per direct los en zorgde voor een redelijke afstand tussen hen.

Terug naar boven Go down
ReviusAlast
Sheldon
Sheldon

Karakter kaart

BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   di sep 15, 2015 9:08 pm

James Potter
James zag in zijn ooghoeken Secretus met zijn Dooddoenervriendjes, waaronder Malfidus. Hij grijnsde breed, maar trok tevens ook een wenkbrauw op. Hij had het jaren geleden gezegd dat Sneep niet te vertrouwen was, maar niemand die hem geloofde, behalve dan Sirius en Peter, maar nu kon iedereen het levende bewijs zien. Maar niemand die naar hem toe was gekomen en hem had bedankt voor al die jaren dat hij Secretus te pakken had genomen. Toen Secretus daadwerkelijk leek te kijken , glimlachte hij lichtjes. Hij genoot hier van, al probeerde hij het niet te laten merken. Toen hij de arm van Lily door zijn arm voelde, kon zijn geluk niet op. Ze raakte hem aan. Vrijwillig. ''Zullen we maar gaan dames?'' Vroeg hij en hoorde wat Lily zei over Sneep. ''Ik kan niet zeggen dat dit niet mijn gelukkigste dag tot nu toe is.'' Toen hij ook Remus en Melian in het vizier kreeg, en hij de vraag hoorde wat ze zouden doen, had hij de neiging om naar hen toe te lopen. ''Als we willen dat er iets gebeurt, dan moeten we maar iets doen..of we bekijken het van een afstandje of onze Don Juan het allemaal zelf af kan, en als niet, dan springen we te hulp.'' Op het moment dat Lily aankondigde dat Severus weg was ,liet ze hem ook los. ''Wat nou? Je kunt niet zeggen dat je het niet fijn vond.'' Hij grijnsde even, maar focuste zich toen weer op Remus en Melian. ''Ik kan nog steeds niet geloven hoe zij, een schat van een meid, het zusje is van Secretus.''

The Queen

Karakter kaart
Favorite Actor/Actress:

BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   di sep 15, 2015 9:19 pm

Christina Zwarts

Christina grijnsde triomfantelijk toen ze Lily haar opmerking hoorde over Sneep, hij had het gezien good. Ze keek haar vrienden aan. "We zijn goede acteurs wij." zei ze vrolijk ze vond het heerlijk dat Severus aan het lijden was. "Denk je dat hij jaloers was Lilsje?"vroeg ze toen aan haar vriendin, ze had express haar hoofd niet om gedraait anders zou Severus ook wel begrijpen wat ze aan het doen was. "Don wie?"Vroeg ze aan James en ze trok haar wenkbrauwen op ze had nog nooit als puur bloed heks van die vent gehoord. "Ik denk dat we de tortelduifjes beter eventjes kunnen laten en zien hoe het gaat." zei ze toen en ze keek even naar Remus ze waren zo ontzettend schattig samen! Vond Christina. "James super dat je dit wilt doen ik had nooit verwacht dat ik dit zou zeggen maar ik ben je erg dankbaar hiervoor."Zei ze toen vrolijk en ze klopte hem eventjes vriendelijk op de schouder. "Severus is niet alleen maar puur slecht James...Lily je vergeet dat hij ook zat goede kanten heeft of had...ik weet niet of die kanten zonder ons totaal verloren zijn gegaan en James Severus is niet voor niets zo geworden, wat denk je dat die pesterijen van jou bij hem doen? Hij is niet van steen zo als jullie altijd lijken te denken." ze had echter geen idee hoe het bij Sneep er thuis uit zag en dat dat ook een rede was waarom hij zo deed ze kon ook niet geloven eigenlijk dat ze het zelfs nu nog opnam voor Severus. "Melian is een schat ze is liever dan wij allemaal bij elkaar."Zei Christina toen gemeend.

heavenly
The King
The King

Karakter kaart

BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   do sep 24, 2015 10:25 am

Lily Evers

Lily trok een wenkbrauw op naar James maar besloot zijn opmerking te negeren. Daarna richtte ze zich op Christina "Het zijn niet alleen de pesterijen die hem zo hebben gemaakt Chris. Je weet best dat hij het thuis ook niet makkelijk heeft ook al praat hij daar nooit over. De weinige keren dat hij zijn mond erover open deed was het onderwerp ook heel snel weer afgesloten. Als dat je niet genoeg zegt over zijn thuissituatie dan weet ik het ook niet meer. Maar inderdaad, naast dat hebben de pesterijen van-" Ze richtte zich weer tot James "-jou, Potter, en Sirius ook behoorlijk goed bijgedragen aan hoe hij hier op school is." ze keek James geïrriteerd aan maar zuchtte toen diep en koelde af "Ik weet niet of hij zijn 'redeeming qualities' nog steeds heeft. Als ik het zo zie denk ik dat alles verloren is gegaan de dag dat we ruzie met hem kregen. Hij gaat nu alleen maar om met die walgelijke mensen, deed hij al maar hij vervloekte in elk geval niemand tenzij het James was." Lily schudde haar hoofd en besloot het onderwerp Severus af te sluiten en het weer over Remus en Melian te hebben "ik denk dat we maar inderdaad even afstand moeten hebben en kijken hoe ze het er vanaf brengen. We moeten het natuurlijk niet te erg doordrukken... alles op zijn tijd." Lily schoot in de lach toen christina zei dat Melian liever was dan hen allemaal bij elkaar "iedereen is liever dan wij Chris dat is niet zo moeilijk maar je hebt gelijk, Melian is onwijs lief al heb ik het idee dat we haar nog wel eens onderschatten... het lijkt me niet dat je haar boos moet maken. Stille wateren hebben diepe gronden en al dat gezeur."

Laatst aangepast door heavenly op do sep 24, 2015 11:38 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Go down
heavenly
The King
The King

Karakter kaart

BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   do sep 24, 2015 10:31 am

Remus Lupos

Remus ging naast Melian op het bankje in de binnenplaats zitten en keek haar droogjes aan "Gewoon alleen druk huh?" vroeg hij met een licht ongelovige ondertoon "Niet om het een of ander Mel maar het lijkt alsof er wel meer aan de hand is. Maar als je er niet over wilt praten ga ik niet pushen." zei hij met een flauwe glimlach. Hij wilde sowieso niet pushen en haar afschrikken. Hij wist ook nog steeds niet of hij dit allemaal wel moest doorzetten, of hij haar moest vertellen wat hij voor haar voelde, hij was nog steeds een weerwolf en als ze daar achter kwam liet ze hem misschien keihard vallen. Hij had het nog een wonder gevonden dat Sirius James en peter hem niet in de steek hadden gelaten... hij schudde die gedachten uit zijn hoofd, er was nog niets tussen hem en Melian en hij wist niet eens of zij hetzelfde voor hem voelde dus nog geen reden om zijn problemen met haar te delen met het risico dat ze wegrent voor er iets was. "Oh met mij gaat het wel goed hoor. Druk met Sirius en James een beetje in toom houden wat, ik denk, Perkamentus zijn bedoeling was toen hij mij tot klassenoudste benoemde maar het werkt niet echt. Je weet zelf ook wel denk ik dat je die twee niet in toom kan houden." hij keek even rond op de binnenplaats en zag tot zijn verbijstering Lily, Christina en James staan maar hij besloot het maar even te laten voor nu en James er later wel naar vragen als in waarom hij zo trots en tevreden keek.

Terug naar boven Go down
ReviusAlast
Sheldon
Sheldon

Karakter kaart

BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   do sep 24, 2015 11:50 am

James Potter
Hij keek Christina aan die niet wist wie Don Juan wist, maar toen schoot hem binnen dat hij het, voordat hij met Remus omging, ook niet wist. Het was een Dreuzeliets. ''Een soort van vrouwenversierder. Dreuzel.. Remus vertelde het een keer.'' Hij maakte een simpel dankbaar gebaar toen hij haar hoorde. ''Ach, zo ben ik, dat weet je.'' Hij trok een wenkbrauw op toen ze het voor Severus opnam.''Je heb gelijk. Hij is niet van steen,maar wel een slijmerige slang die nog nooit van shampoo heeft gehoord.'' Toen Lily aangaf dat het niet alleen de pesterijen waren, knikte hij instemmend. ''Zie je? Het is niet de schuld van Sirius en mij, dat hij zo is.. zoals hij is.'' Maar zijn grijns vertrok van zijn gezicht toen Lily hem toch erop wees, dat het pesten, hij zag het eerder als plagen, te maken had hoe Severus was. ''Je wilt toch niet daadwerkelijk zeggen, dat Sirius en ik ervoor gezorgd hebben dat hij met die Dooddoenersclan omgaat? Sneep was al zo van binnen, voordat hij op Zweinstein kwam. Hij moest alleen nog even de 'juiste' mensen leren kennen. Dat hij in Zwadderich zit, betekent sowieso al iets.'' Toen het onderwerp weer over Melian en Remus ging, had hij weer de neiging om een opmerking over Secretus te maken, maar besloot dat het verstandig zou zijn om te zwijgen.  ''Dus... wat doen we nu? Kijken en wachten..?'' Hij had een hekel aan wachten en niksdoen.

The Queen

Karakter kaart
Favorite Actor/Actress:

BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   za sep 26, 2015 4:20 pm

Bellatrix van Detta

Vanaf een afstandje stond Bellatrix het groepje dat zich zojuist had gevormd te bestuderen ze keek naar Lucius en Severus. "Dus mijn lieve nichtje heeft het aangelegd met Potter zie ik."Zei ze alsof ze het oprecht interessant vond. "Vanavond is er een bijeenkomst op het geheime adres."Zei ze toen tegen de jongens ten teken dat ze daar Voldemort zouden ontmoeten. "Hij wilt verslag en heeft ons wat te vertellen."lichtte ze toen toe. Bellatrix verveelde zich dood en had eigenlijk wel zin in het spelletje wie is er de baas op Zweinstein. Wat zij uiteraard natuurlijk was. Ze keek de mannen aan. "Ik denk dat we dat brutale modderbloedje, me nichtje en die walgelijke Potter eens een lesje moeten leren. Het word ook tijd voor haar dat ze zich voegt bij de mensen waarbij ze zich hoort te voegen." ze doelde op de opdracht die ze hadden gekregen om meer dooddoeners te werven. Niet dat ze Christina zo een goede heks vond, maar het was nou eenmaal de opdracht en als ze Christina hadden was Sirius een veel makkelijkere prooi dan dat hij nu was."Erg jammer dat mijn aller liefste neefje niet aanwezig is."Zei ze toen droogjes. Het was niet de bedoeling van Bella om Christina op een aardige manier aan hun kant te krijgen, eerder iets met een hoop dreigementen, angst en geweld. Ze wist ook wel dat dat de enige manier was. Ze keek naar Lucius. "Wat denk je Lucius? Dat hun 3 een kans maken tegenover ons?"vroeg ze hem toen alsof ze het zichzelf oprecht afvroeg. Ze was ervan overtuigt dat ze hen makkelijk aan zouden kunnen. "Sneep, al ben ik het er volledig mee eens dat je niet langer met dat modderbloedje omgaat is het wel jammer het had het voor ons makkelijker gemaakt om mijn nichtje bij ons te krijgen."ze schudde haar hoofd. Bellatrix had echter geen idee dat Christina verliefd was op Severus, wat voor Christina maar goed ook was anders had ze Severus de opdracht gegeven haar hierheen te krijgen. "Wat was de rede ook alweer?"Vroeg ze hem toen niet dat het haar oprecht interesseerde maar misschien hadden ze er nog wat aan.

Christina Black-Snape
The Queen
The Queen

Karakter kaart
Favorite Actor/Actress:

BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   za sep 26, 2015 4:41 pm

Christina

"Niemand word slecht geboren James, het maakt niet uit hoe of waar we geboren worden het gaat om de keuze's die we maken." zei ze toen streng tegen hem. "Hij zal er best al naar toe genegen hebben voordat hij hier kwam maar dat betekend niet dat jullie hem dat laatste setje hadden moeten geven."Zei ze toen hoofdschuddend. Ze had nog steeds James hand vast zodat veel leerlingen het nieuwe 'stel' van Zweinstein zouden zien en lekker zouden gaan roddelen. Ze hoopte stiekem dat het Severus net zo veel pijn deed als hij haar had gedaan. Ze keek toen weer naar Lily en grijnsde. "Oh ik weet heel zeker dat je Melian niet boos wilt hebben ze kent aardig wat vloeken."Glimlachte ze trots op haar vriendin die ze ook min of meer als een zusje zag. Logisch als je broer Severus Sneep was dat je genoeg vloeken kende. "Die twee zijn echt gemaakt voor elkaar."Zei ze toen glimlachend ze vond het zo een super schattig en lief stelletje. "Ik ga vanavond Melsje wel even uithoren."zei ze toen met een duivelse grijns. "Doe je mee my evil twin?"vroeg ze toen vrolijk aan Lily. Christina had niet door dat ze door drie mensen bespiet werden min of meer en zeer zeker niet door wat hun snode plannen waren. "Sorry schat."Zei ze toen ze zich weer op James richtten. "Lily en Melian blijven mijn nummer 1 prioriteit maar jij komt toch echt op de tweede plaats hoor."plaagde ze hem toen en ze drukte nog een klein vluchtig kusje op zijn lippen, zo dat moest voor nu wel even genoeg roddels verspreiden dacht ze. "Ligt me broer nog te slapen ofsow?"vroeg ze toen droogjes, stiekem miste ze Sirius zijn aanwezigheid toch wel. Ze had een super goede band met haar broer en leek ook erg op hem. Ze keek nu weer naar Lily. "Had jij nog plannen vandaag? Ik had behalve me opstel ritueel verbranden nou niet echt wat bedacht."

ReviusAlast
Sheldon
Sheldon

Karakter kaart

BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   zo sep 27, 2015 3:37 pm

Lucius Malfidus
''Je kunt het ook zo zien, ze zijn beide volbloed. Niet dat ik Potter kan uitstaan, maar hij heeft het juiste bloed. Alleen jammer met het volk waarmee hij omgaat, dat maakt hem bijna een bloedverrader. Net als je nichtje.'' Hij was blij dat Severus eindelijk tot inkeer was gekomen en zijn rug had gekeerd naar het Modderbloedje. Hij wist dat dit zou gebeuren, dat Severus uiteindelijk met de juiste mensen zou omgaan. ''Bedenk wel dat we geen onnodig bloed moeten laten vloeien, wat er met dat roodharig modderbloedje gebeurt, maakt mij niks uit. Maar je weet dat de Heer zoveel mogelijk volbloeden aan zijn kant wil hebben.'' Hij pakte zijn staf, met de kop van een slang steviger vast. Hij grijnsde breed. ''Ik denk dat ze blij mogen zijn als ze er levend vanaf komen. Het is dat ik geen zin heb in een enkeltje Azkaban.'' Hij wendde zich tot Severus en hoorde wat Bellatrix tegen hem zei. Hij legde een hand op de schouder van Severus. ''Kom nou Bellatrix, je hebt het toch wel in de gangen meegekregen? Hij is gewoon tot besef gekomen dat hij niks met vies bloed te maken wil hebben, dat heeft hij haar wel duidelijk gemaakt, met het woord Modderbloedje heb ik gehoord?'' Hij haalde zijn hand weer weg. ''Ik stel voor dat jij heus wel genoeg reden hebt om Potter te haten, is het niet?'' Hij had vaker gezien dat Potter en zijn vriendjes het op Sneep hadden gemunt, een teken van zwakte vond Lucius, maar nu was dat anders. ''Heb jij geen zin om hem een lesje te leren? Door hem voor de rest van het jaar de Ziekenboeg in te werken? Dan gaat het tussen ons Bella, wie met het Modderbloedje mag spelen.. en wie met je nichtje.''

The King

Karakter kaart

BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   zo sep 27, 2015 10:07 pm

off: "Ritueel mijn opslag verbranden" haahaha x'D *sterft*

Severus Sneep

Severus keek naar Bellatrix en probeerde zijn gezicht zo ongeïntresseerd mogelijk te laten hoewel het hem toch enige moeite koste om Bellatrix geen grote mond te geven of gekweld toe te kijken hoe Potter, Lily en Christina zo gezellig met elkaar aan het babbelen waren over god weet wat. Severus luisterde naar Bellatrix "Misschien. Hoewel ik het niet graag toegeef is Potter een goede tovenaar... als hij tenminste die belachelijk grote ego opzij zet en stopt met spelen. Evers is zeker iemand waar je voor moet uitkijken. Ze is dan misschien niet van Zuiver bloed maar ze gaat wel met mensen om die dat wel zijn ze kent dus behoorlijk wat vloeken die je niet graag tegen je aan wilt hebben. En je mag dan denken dat Christina niet goed kan toveren of duelleren maar daar vergis je je ook lelijk in." niet dat Bellatrix hem zou geloven maar hij kon het misschien nog subtiel afwenden om zijn 2 voormalige beste vriendinnen aan te vallen. Potter een kopje kleiner maken had Severus totaal geen problemen mee. Severus vertelde dan ook zeer bewust niet dat Remus en Melian ook vlakbij waren en als ze Potter, Lily en Chris zouden aanvallen zou Lupos hen snel genoeg te hulp schieten en daarbij dus ook Melian. Het zat hem niet lekker dat Melian zo knus samen met Lupos zat maar hij ging haar niet dwingen bij hem uit de buurt te blijven. "Dus als je ze wilt aanvallen wens ik je veel succes. Jouw begrafenis." mompelde hij voor hij naar Lucius keek. Hij wist dat zijn vriendschap met Lily voor goed dood was, dat had hij helemaal zelf gedaan en hij voelde zich er nog steeds schuldig over niet dat hij dat liet blijken. "Ik hou Potter dan wel bezig." zei hij met enige tegenzin. Hij had hier totaal geen zin in maar hij moest inderdaad doen wat de heer had bevolen en het was niet verstandig om een direct bevel te negeren. Buiten dat was Bellatrix zo ongeveer verliefd op de Heer van het Duister en zou dus alles doorbrieven wat hij wel...en niet..deed.

Terug naar boven Go down
heavenly
The King
The King

Karakter kaart

BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   zo sep 27, 2015 10:17 pm

Lily Evers

Lily had totaal niet door dat er een stel aardige zwadderaars hen stonden te bespioneren en plannetjes aan het smeden waren, ze had het te druk met Potter en Christina en indirect dus weer te druk met de relatie die er nog niet was tussen Melian en Remus... nog niet. Als het aan haar en Chris had gelegen hadden die twee al een privé kamertje gehad om hun ding te doen in plaats van te schijterig zijn om voor hun eigen gevoelens uit te komen. "Als jij Melsje uithoort ga ik wel mee hoor Twisted Sister. & dat kunnen Potter en je broer Remus wel even onder handen nemen" ze besefte maar al te goed hoe fout dat wel niet klonk en grijnsde daarom ook duivels. Ze rolde echter met haar ogen toen Chris James een kusje gaf en deed even alsof ze over der nek ging "Oh please jongens... Get a room." meldde ze geïrriteerd. Toen Christina tegen James zei dat zij en Melian toch prioriteit nummer 1 zouden blijven lachtte Lily "Dat is je maar geraden ook! Je weet toch dat ik wegkwijn zonder je en al helemaal als je iemand anders ineens belangrijker vind dat je aller beste aller liefste meest fantastische vriendinnen." Lily keek gemaakt zielig en trok een pruillipje "Je houd toch het meeste van mij Chrisje? Melian is gewoon ons geweten terwijl wij de krengen zijn is zij de schat die ons verteld dat sommige dingen die we willen doen we misschien niet moeten doen. Ik bedoel ik vind het plan om Bellatrix van de astonomietoren te werpen een geniaal plan maar zoals Mel al heel scherp ons op het feit wees dat we dan in Azkaban terecht zouden komen leek het me bij nader inzien niet heel erg intelligent. Weet je wat die plek zal doen met mijn haar?! Ik bedoel elke keer die kou, geen föhn, geen hair conditioner of uberhaupt Shampoo.. ik bedoel mag je uberhaupt douchen daar? Hebben ze uberhaupt douches?" Lily keek alsof ze serieus doodsangsten uitstond

Terug naar boven Go down
Christina Black-Snape
The Queen
The Queen

Karakter kaart
Favorite Actor/Actress:

BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   zo sep 27, 2015 10:43 pm

Bellatrix Zwarts

Bellatrix lachten en keek Severus ongeloof aan. "Twijfel je aan mijn talent Sneep?"zei ze toen spottend. "Ahw, ik wilde je net op mijn lieve nichtje afsturen."Zei ze toen sip alsof haar verjaardag afgelast was. "Maar dan pak ik haar hoogst persoonlijk wel. Lucius wil jij je ontfermen over het modderbloedje?" vroeg ze toen aan Lucius, al kon je altijd maar beter gewoon doen wat ze vroeg want vragen stond voor Bella gelijk aan bevelen. Ze trok even haar wenkbrauwen op toen Sneep duidelijk de vraag ontweek waarom hij niet meer met de meisjes omging, maar ze besloot hier later nog wel achter te komen. "Nog één ding voor we ze pakken. Laat ze in leven en breng Potter en Christina geen blijvende schade toe. Lucius wat je met Evers doet is geheel aan jou, maar als je inderdaad niet in Azkaban wilt komen let je goed op welke vloeken je gebruikt om haar schade toe te brengen. Er zijn genoeg legale vervloekingen, als we strafwerk krijgen prima, hoe meer mensen dit weten en zien hoe banger de mensen voor ons worden en hoe meer macht wij krijgen."zei ze toen tegen de mannen. "Dus zorg dat we indruk maken maar wel op een manier dat we niet naar Azkaban worden gestuurd. Hierna zal het makkelijker zijn om volgers te werven als de school weet wat de consequenties zijn voor je verzetten tegen de heer van het duister." Zei ze alsof ze over haar grootse liefde sprak. "Kom." ze wenkte de mannen en liep naar het groepje. "Zo, zo wanneer kan ik de uitnodiging voor de bruiloft van jou en Potter verwachtten mijn lieve nichtje?"sneerde Bellatrix.

Christina Black-Snape
The Queen
The Queen

Karakter kaart
Favorite Actor/Actress:

BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   zo sep 27, 2015 10:52 pm

Christina Zwarts

"Eigenlijk zouden we een club moeten beginnen die het tegenovergestelde van de dooddoeners zijn."Zei ze toen droogjes. "Een kant die ze ten val probeert te brengen!" Christina lachte zich bijna blauw toen Lily dat over Azkaban zei. "Misschien moeten we maar gewoon schouwer worden dan mogen we ze gewoon in naam der wet omleggen."zei ze toen bedachtzaam, dat was nou niet echt bepaalt vervelend aan een schouwer zijn dat je bepaalde mensen een handje de andere wereld in mocht helpen als je dat wilde. Ze keek weer naar James en toen naar Lily en glimlachte. "Ben je er heel zeker van dat je niet jaloers bent Evers?"plaagde ze Lily toen en daarmee insuueerde ze natuurlijk het feit dat James aan Christina zat en Christina niet aan Lily, het kwam in haar niet eens op dat het zou zijn omdat Christina aan james zat en Lily aan James zou willen zitten voor zover Christina wist was James vrij boven aan Lily haar haat lijst na de dooddoeners. "Waar is die broer van me eigenlijk?"zei ze toen Lily over Sirius begon die Remus wel even kon ondervragen met James. "Ik geloof niet dat ik hem ooit zo lang op school zonder jou heb gezien James. Je zou haast denken dat ie een winter slaap houd ofsow of ergens in een donker hol ligt waar die niet uit komt." grapte ze. Ze zag het al voor zich hoe Sirius ergens in een of ander gat was gevallen en er niet meer uit kon komen. Christina voelde haar nek haren overeind staan toen ze de snerende stem hoorde. Dat kon maar 1 iemand zijn en dat was weinigs goeds. "Oh look what the cat dragged in."Zei ze droogjes "erhm ik denk dat je die nooit ontvangt."zei ze nog terwijl ze zich omdraaien en zag dat Bellatrix er stond, wat ze niet had verwacht was dat Severus erbij zou staan, Christina trok wit weg toen ze hem zag en was voor het eerst sinds zo'n 15 jaar oprecht sprakeloos.

heavenly
The King
The King

Karakter kaart

BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   zo sep 27, 2015 11:39 pm

Sev & Lily

Severus had besloten dat het beter was geweest om niet meer op Bella in te gaan. Dat kind had een veel te grote Ego, iets waar Severus zich zo dusdanig aan irriteerde dat hij haar liever zelf om wilde leggen. Severus was met een zuur gezicht achter Bella en Lucius aangelopen en keek heel snel verontschuldigend naar Lily en Christina voor hij zijn gezicht weer op koel en afstandelijk zette. Hij liet niet blijken hoe vreselijk hij het vond dat Christina en Potter duidelijk nu iets hadden en dat Lily ook overduidelijk geen problemen op het moment scheen te hebben met Potter maar misschien deed ze dat alleen maar voor Chris? Lily had nog gelachen om iets wat Christina had gezegd maar haar lach was als sneeuw voor de zon verdwenen toen Bellatrix haar mond open had gedaan tegen hen. Lily keek hem ook even vuil aan voor ze zich tot Chris richtte "Niet gehoord? De bruiloft tussen Chris en James is alleen voor normale mensen die hersens hebben en niet zwaar geschift zijn." zei ze kalmpjes maar ze had in de tussentijd haar toverstok in haar zak al vast. Bellatrix was hier niet heen gekomen alleen maar om een praatje te maken en hen te vervelen met haar gestoorde kattengejank, hier zat meer achter. Vooral omdat Lucius zijn toverstok vast had en Severus zijn hand ook al in zijn zak had gestoken wat Lily zag als een officieel dreigement ook van Severus zijn kant en ze kon niet geloven dat hij zo laag was gezonken dat Severus mee deed aan het pesten en waarschijnlijk vervloeken van zijn twee voormalige beste vriendinnen. Maar misschien zou Severus zich op James richtten...iets waar hij waarschijnlijk totaal geen problemen mee zou hebben natuurlijk... iets waar Lily dus ook goed van walgde.

Terug naar boven Go down
ReviusAlast
Sheldon
Sheldon

Karakter kaart

BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   di sep 29, 2015 10:53 am

Lucius Malfidus & James Potter
Lucius kreeg de 'eer' om Evers onder handen te nemen. Hij wilde niks lievers. ''Houd je mond Christina. Respect is zeer belangrijk. Maar goed, bloedverraders zoals jullie.'' Hij keek even van Christina naar James. ''Zijn net zo verdorven als dit modderbloedje hier.'' Hij plaatste zijn staf op een van de schouders van Lily. ''En als er iemand respect moet hebben voor volbloed tovenaars en heksen is het jouw volk wel.'' Hij glimlachte lichtjes. ''Maar ik weet het goedgemaakt. Als jij nu op je knieeën gaat en om excuses vraagt, dan zal ik het misschien wel door mijn vingers zien. We willen natuurlijk niet dat jij op de ziekenboeg belandt..oh wacht. Jij wil dat natuurlijk niet. Ik heb er geen bezwaar tegen'' Hij prikte zijn staf tegen haar schouder. ''Het is aan jou de keus. Of je doet wat ik zeg, of je zult wensen dat je net zo normaal zou zijn als je Dreuzelouders en je zus.'' Hij zag dat James zijn staf had getrokken en die op Lucius had gericht. ''Ik geef jou ook een keus Malfidus. Of je haalt je staf weg of jij gaat regelrecht naar St. Holisto.''  Lucius trok een wenkbrauw op en knikte even naar Severus. ''Pak hem''.

The Queen

Karakter kaart
Favorite Actor/Actress:

BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   di sep 29, 2015 12:33 pm

Christina Zwarts

"Lucius, ga alsjeblieft je mond in de plee uitspoelen." zei Christina brutaal die haar stem weer had hervonden. Daarna keek ze Severus vol ongelovig aan. "Severus....alsjeblieft....dit ben jij niet doe normaal."zei tegen hem en ze keek hem aan met haar grijze ogen ze probeerde er een beroep op hun vroegere vriendschap te doen, iets wat Christina nog steeds super erg vond ze was er nog steeds niet klaar voor dat de vriendschap over was en ze hoopte maar dat hun vriendschap ooit weer opnieuw kon worden opgebouwd. Ze pakte James hand vast ten teken dat hij nog moest wachten met aanvallen, al hoopte ze stiekem ergens dat dit ook Severus zijn jaloezie zou aanwakkeren. Ze bleef hem aankijken al besefte ze dat dit stom was gezien Bellatrix op haar bleef loeren. "Jij smerig modderbloedje. Spoel je mond"Zei Bellatrix walgend tegen Lily toen Lily haar mond open trok. Met een zwiep van haar toverstok was het haar bedoeling om roze zeepbellen in Lily haar mond te veroorzaken. Ze keek haar woedend aan en keek vals naar Christina dit was nog niets vergeleken wat ze van plan was met Christina. Bellatrix wist dondersgoed dat je Christina alleen met angst zou breken en niet met iets anders en dat was dan ook haar plan geweest.

heavenly
The King
The King

Karakter kaart

BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   wo sep 30, 2015 10:17 am

Lily Evers

Lily trok een wenkbrauw op en keek naar Lucius die zijn toverstok op haar gericht had "Respect voor jou?" vroeg ze ongelovig "Je maakt een grapje zeker toch?" ze snoof luid en had ondertussen haar toverstok ook vast en prikte ermee in Lucius zijn buik, 1 spreuk en meneer zou de hele binnenplaats over vliegen "Jullie 3 zijn wel de laatste waar ik respect voor heb Malfidus. Jongere kinderen pesten, zonder enige reden mensen vervloeken en dan nog opscheppen ook over hoe bang die wel niet waren. Met angst dwing je geen respect af. Alleen maar verrachting. Maar als dat je insteek was gefeliciteerd het is jullie gelukt. Je kan misschien vinden dat ik niet bij de tovermaatschappij hoor maar helaas voor jullie zit ik hier wel en daar gaat helemaal niets aan veranderen." ze zag helaas echter, net te laat dat Bellatrix een vloek op haar afstuurde en ze hoeste en spuugde roze zeepbellen uit maar bleef rechtop staan, ze zou niet laten zien dat haar knieën knikte en het bijna begaven door dat het zo walgelijk was. Ze mompelde met enige moeite een tegenbezwering en keek Bellatrix vuil aan "Erg dapper Bellatrix, misschien moet je eens overwegen zelf je mond te spoelen met al die onzin die je altijd uitkraamt."

Terug naar boven Go down
heavenly
The King
The King

Karakter kaart

BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   wo sep 30, 2015 10:26 am

Severus Sneep

Severus beet onopgemerkt hard op de binnenkant van zijn wang toen hij hoorde wat er allemaal werd gezegd en hij wilde eigenlijk zijn mond open trekken en de meiden smeken weg te lopen en er niet op in te gaan maar hij wist 1. dat zouden ze toch niet doen & 2. Bellatrix zou HEM vervloeken en alles doorbrieven naar de heer van het duister dat hij geen dreuzeltelgen durfde aan te vallen. Lucius had zijn stok op Lily gericht, James op Lucius, Lily ook op Lucius maar Bellatrix was degene die het gevaarlijkste was, ze had zich dan wel gericht op Christina voor nu, maar dat kon nooit lang duren. Severus keek naar Christina die hem ook aankeek met smekende ogen en hij wendde zijn blik af. Hij kon niets doen. Hij pakte zijn toverstok en richtte die op Potter maar deed en zei niets. Als Potter iemand zou aanvallen zou hij wel moeten terug vechten, niet dat Severus er problemen mee had om hem te vervloeken of iets maar hij wilde het liever niet doen waar Lily en Christina bij waren.. Severus wist zijn mond te houden toen Bellatrix een vloek op Lily af stuurde en die doel raakte, hij had bijna naar Lily toe willen lopen om te kijken of ze oke was maar voor hij de aandrang bijna niet kon weerstaan had Lily zichzelf al weer bij elkaar geraapt en keek ze net zo trots als dat ze eerder had gedaan. Severus was blij dat Lily een bedreven heks was, hij vroeg zich af hoe Chris het er vanaf zou brengen tegen Bella, niet dat hij het graag wilde zien, maar Chris was wel tegen haar opgewassen dat wist hij zeker.

Terug naar boven Go down
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   

Terug naar boven Go down

The Marauders
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 5 van 19Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 12 ... 19  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
thunderstruckfandoms :: Rpg met vaste rollen :: Harry Potter-
Ga naar: