thunderstruckfandoms

Dit forum is voor iedereen die niet uit hun fandom kan ontsnappen!

IndexIndex  PortalPortal  KalenderKalender  FAQFAQ  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

Deel | 

Bleed Forever

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 17 ... 30  Volgende
AuteurBericht
MelianSnape
Raj Kuthrapali
Raj Kuthrapali

Aantal berichten : 175
Registratiedatum : 10-06-15
Leeftijd : 23

Karakter kaart
Fandoms: Info
Favorite Actor/Actress:

BerichtOnderwerp: Re: Bleed Forever    ma jun 15, 2015 11:56 pm

Dane Lupos

Dane had geergerd gekeken toen zijn broertje hem een por had gegeven. Waarom had Kyle altijd door als hij naar Anna aan het staren was? Kon hij niet de andere kant op kijken ofzo? Geirriteerd liet Dane zijn hoofd op zijn handen leunen. Hij kon niet normaal meer denken en echt alles wat er om hem heen gebeurden was een grote waas. Dane was echt zo erg in zijn gedachten verzonken dat hij het idee had dat hij al dagen in de Grote Zaal doorbracht. Maar Dane had nog niet eens zijn eerste les van dit nieuwe schooljaar gehad. Dat kon dus nooit veel goeds voorspellen. Zeker nu Dane wist dat hij meer aan zijn huiswerk zou moeten doen dan vorig jaar. Hij wist dat het laatste jaar een stuk moeilijker zou worden en veel meer stress met zich mee zou brengen. Natuurlijk moest Dane ook wel slagen aan het einde van het jaar, anders zou hij de Schouwersopleiding niet kunnen doen en zou hij zichzelf zien als een grote mislukkeling. Dane schudde zijn hoofd en leek te ontwaken uit al die gedachten die door zijn hoofd heen spookte. Dane keek naar Kyle. "Is het al tijd om naar de lessen te gaan?" vroeg hij droogjes.
Terug naar boven Go down
MelianSnape
Raj Kuthrapali
Raj Kuthrapali

Karakter kaart
Favorite Actor/Actress:

BerichtOnderwerp: Re: Bleed Forever    di jun 16, 2015 12:02 am

Melian

Melian slikte even toen ze zag wat Remus wel niet allemaal op haar bord dumpte. Serieus? Moest ze dit allemaal gaan opeten? Ze wist dat Remus haar pas liet gaan als ze volgens hem genoeg gegeten zou hebben. Melian zuchtte en keek moeilijk naar haar bord. Waarschijnlijk zou ze niet eens een kwart van wat erop lag naar binnen krijgen, moest je nagaan een heel bord vol. Toch begon Melian met tegenzin aan wat stukjes brood die erop lagen. Ze probeerde zo ontspannen mogelijk naar Remus te kijken. "Dat is mooi." glimlachte ze. Het idee dat alles goed was beveiligd maakte haar echt een stuk rustiger. Het zou natuurlijk nooit lukken om Melian geheel gerust te stellen, maar dit was in ieder geval iets. Melian keek de Grote Zaal rond toen Remus over Amber begon. Melian had haar al sinds ze vertrokken op het perron eigenlijk niet meer gezien. Niet dat ze anders gewend was van Amber, want zij deed meestal gewoon waar zij zin in had, maar alsnog was Melian een beetje bezorgd aan het raken. "Ik heb geen idee. Heb jij haar nog niet gezien in het kasteel?"
Terug naar boven Go down
heavenly
The King
The King

Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 04-06-15
Leeftijd : 24

Karakter kaart
Fandoms: Harry Potter; Arrow; The Flash; Tmi
Favorite Actor/Actress: Stephen Amell; Grant Gustin; Emma Watson; David Tennant; Alan Rickman R.I.P.; Johnny Depp; Emilia Clarke; Sam Claflin; Jamie Campbell Bower.

BerichtOnderwerp: Re: Bleed Forever    di jun 16, 2015 9:18 am

Remus Lupos

Remus wist dat Melian met pijn en moeite een paar happen van haar eten zou nemen en het dan zou laten liggen maar zolang ze op zijn minst iets in haar maag had was hij al tevreden. Precies op het moment dat Remus wilde zeggen dat hij Amber nog niet had gezien kwamen Selene en Amber binnen gestormd "Daar is ze." meldde hij droogjes op. Hij keek even naar zijn drie kinderen en diens vrienden en trok een wenkbrauw op toen Kyle ineens een of andere stikaanval kreeg na wat Selene had gezegd maar richtte zich toen weer op Melian die met moeite brood naar binnen zat te worstelen. "Je weet toch dat je je geen zorgen hoeft te maken om die drie he?" vroeg hij knikkend naar de tafel van Griffoendor waar alle drie hun kinderen rustig zaten te praten en te eten "Ze kunnen prima voor zichzelf zorgen. & jij kan ontspannen. We zijn op Zweinstein, Perkamentus komt morgen terug en alle mogelijke beveiligende en beschermende spreuken zijn over de school en zelfs in de school uitgesproken. Kalmeer. je bezorgd jezelf nog een zenuwzinking."

Terug naar boven Go down
http://www.thunderstruckbooks.wordpress.com
ReviusAlast
Sheldon
Sheldon

Aantal berichten : 214

Karakter kaart
Fandoms: Harry Potter, OUAT, BBT
Favorite Actor/Actress: Jennifer Aniston, Ashton Kutcher

BerichtOnderwerp: Re: Bleed Forever    di jun 16, 2015 2:56 pm

Ron Wemel
Hij keek op toen een van de zoons van professor Lupin iets zei over Charlie. ''Kan ook zijn, in ieder geval ma zei tegen mij dat hij in ieder geval met kerst wel thuis is.'' Hij schepte nog wat op, voordat hij te laat zou zijn en het weg zou zijn, en nam er weer een hap van. Hij keek Hermelien aan en toen ze hem bij zijn volledige naam noemde, werden zijn oren rood. Normaal noemde zijn moeder hem alleen bij deze naam als ze kwaad op hem was. ''Alleen dit jaar nog.'' Opperde hij met een glimlach, het was hun laatste jaar. ''Gelukkig.'' Zei hij toen Hermelien zei dat ze niet nog meer werk zouden moeten doen voor hun PUISTen. ''Ik denk dat het geen probleem zal zijn voor jou om bij de Orde te komen. Ik bedoel, je bent hartstikke goed met spreuken.'' Er was geen spreuk die Hermelien niet zou kennen, en als die er wel was, was die nog niet uitgevonden of stond die nergens geschreven. Rons blik gleed naar Luthien toen zij verder ging over Charlie, iets waardoor hij geërgerd keek. Het was niet de eerste keer dat mensen begonnen over zijn broers, omdat ze vanalles hadden meegemaakt of iets anders, hij kwam vaak op de achtergrond te staan. Iets waar hij wel jaloers op was. ''Nee, daar heeft hij niks over gezegd, was waarschijnlijk niet zo belangrijk.'' Het laatste mompelde hij nogal, aangezien het er eerder uit was dan hij wilde. Hij keek naar Belinda Broom die verderop zat en toen hun blikken kruisten, keek ze nogal kwaad. Hij had vorig jaar een relatie met haar gehad, iets waar hij liever niet meer over nadacht. ''Iemand kan nogal lastig vergeten.''

Starter

Aantal berichten : 92

BerichtOnderwerp: Re: Bleed Forever    di jun 16, 2015 3:07 pm

-hermelien-
ze moet glimlachen als ron rood word als ik zijn hele naam noem. Ze vind het ergens wel schattig, niet dat ze dat ooit zou toegeven tegenover hem. ze schrikt even als ze merkt dat kyle zich verslikt in zijn drinken, zodra ze ziet dat het wel weer gaat laat ze het en richt zich weer op ron die iets zei over dat ze wel in de orde zou komen. "nou ik weet het niet hoor ron, ik ken misschien wel alle spreuken, maar dat is niet genoeg om in de orde te komen" ze dacht even na over de rest van haar woorden tot ze uiteindelijk zegt " je moet ook dapper zijn, moedig, vastberaden en snel. Anders kun je het wel vergeten, wie wil er nou iemand die wegrent zodra er een dooddoener voor zijn neus staat" ze krijgt een rilling over haar rug als ze daaraan denkt.. wat zou ze doen als bellatrix voor haar neus stond..zou ze wegrennen? of zou ze vechten? dan hoort ze wat ron zegt en ze kvolgt zijn blik naar belinda "wat kijkt zij nou boos..." ze weet dat ron vorig jaar een relatie met haar had..iets waar ze nog steeds een beetje jaloers om is als ze eraan denkt...
Terug naar boven Go down
ReviusAlast
Sheldon
Sheldon

Karakter kaart

BerichtOnderwerp: Re: Bleed Forever    di jun 16, 2015 3:08 pm

Revius Alast
Revius knikte even begrijpend toen Anna begon te vertellen. ''Hij kan je niet dwingen. Toch?'' Vroeg hij twijfelend. Hij had verhalen gehoord over Amycus en wist dat het geen lieverdje was, verre van, iemand die een trouwe volgeling was van Voldemort. Zijn moeder had in de eerste oorlog tegen hem gestreden, aangezien ze in de Orde zat. Zijn moeder was een Griffoendor en mensen hadden niet verwacht dat hij in Zwadderich zou zijn, maar blijkbaar leek hij veel op zijn vader. Iets wat hij niet in dank had afgenomen, aangezien hij zijn vader niet kende, maar wel wist dat hij een klootzak was, voor wat hij zijn moeder had aangedaan. ''Nou, het zou erger kunnen. Hij is niet de meest onmogelijke persoon op de hele aardbol. Een onmogelijke persoon zou een Dreuzel zijn, maar aangezien hij een tovenaar is, is het niet onmogelijk.'' Hij trok een wenkbrauw op toen Anna gefrustreerd reageerde, maar hij kende haar langer dan vandaag. ''Kijk. Zolang jij hier in Zweinstein bent, ben jij veilig. Hier kan niemand van die kant je dwingen dingen te doen die niet je wilt, zoals je aansluiten bij Vol..jeweetwel.'' Hij werd altijd angstig aangekeken als hij de volledige naam zei, iets wat hij raar vond, maar hij zei dus maar de naam waar niemand bang voor was. ''En wat betreft Lupos, ik kan wel met hem praten als je wilt? Een beetje proberen erachter te komen wat Dane over je denkt? Want hij is single, dat kan ik je wel al vertellen.''

The Queen

Aantal berichten : 676
Registratiedatum : 03-06-15

Karakter kaart
Fandoms: Christina Black-Snape
Favorite Actor/Actress:

BerichtOnderwerp: Re: Bleed Forever    di jun 16, 2015 4:29 pm

Selene Nightingale

Door de reactie van Kyle was Selene er zeker van dat hij nee zou zeggen, waarom stikte hij anders half in zijn drinken? Vroeg ze zichzelf af. Toen hij ja zei was ze dan ook erg verbaast, echter nam dat haar blijdschap niet weg. Ze was dolblij dat Kyle ja had gezegd en ze kon het dan ook niet laten om redelijk zelfvoldaan te grijnzen. Ze deed nog zo hard haar best omdat niet te doen, maar helaas was ze gewoon te blij hiervoor. Ze dacht na over wat ze konden doen en wanneer, ze wilde niet tot het Zweinsveld weekend wachten. Ze keek Kyle aan en hoopte dat hij een ideetje had. "Wanneer zou je willen?"vroeg ze toen aan hem. Ze hoopte maar dat hij dan ook gelijk met iets te doen aan zou komen.

http://thunderstruckfandoms.bestforumpro.com
Christina Black-Snape
The Queen
The Queen

Karakter kaart
Favorite Actor/Actress:

BerichtOnderwerp: Re: Bleed Forever    di jun 16, 2015 4:34 pm

Christina Zwarts
"
"Daarom moet je het haar ook leren hé."zei Christina toen tegen haar man en ze glimlachte even liefjes naar hem, zogenaamd was het zijn schuld dat Luthien niet goed genoeg was in het brouwen van een of ander drankje. Christina haar wenkbrauwen schoten omhoog toen Severus dat zei. "Volgens mij was ik ook 17 en jij 22 toen hoor schat."Zei ze liefjes. Christina doelde erop dat Luthien niet al op haar 17e zwanger moest worden of een affaire met een docent moest beginnen. Dat Charlie een aantal jaar ouder was maakte haar niet onwijs veel uit. Zelf was ze ook destijds op iemand gevallen die 5 jaar ouder was. "Zo lang hij maar goed voor haar is, en ze maar gelukkig met hem is." verdedigden Christina hun dochter. "Weet je nog dat iedereen ons uit elkaar wilde hebben? Dat is ze toch ook nooit gelukt. Als je het Luthien verbied wilt ze alleen maar meer bij hem zijn. Weet je nog dat jou moeder er zwaar tegen was dat jij met mij ging? Hoe Sirius reageerde toen hij achter ons kwam...dat vonden we ook niet leuk toch."

Christina Black-Snape
The Queen
The Queen

Karakter kaart
Favorite Actor/Actress:

BerichtOnderwerp: Re: Bleed Forever    di jun 16, 2015 7:34 pm

Luthien Sneep

Luthien keek naar haar neefjes en keek even naar Selene. Ergens had ze het idee dat Selen haar niet mocht. Niet dat het Luthien veel kon schele, als ze maar geen problemen met Kyle daardoor kreeg dan vond ze het allemaal helemaal prima. Ze keek weer even naar haar ouders en zou straks nog even naar ze toe gaan. Ze had een super goede band met haar ouders en met name met haar vader. Al toen ze klein was was ze een papa's kindje geweest. Luthien had het er super moeilijk mee gehad toen ze 11 was en eindelijk naar Zweinstein ging dat haar vader op school zo een zak leek te zijn. Luthien kende die kant daarvoor niet echt van hem omdat hij nooit zo tegen haar of tegen haar moeder deed. Alleen als hij echt boos was. Het was dan ook een hele openbaring geweest en ze was er niet blij mee. Ze gaf haar vader altijd een kus als ze weg ging maar op Zweinstein kon ze dat alleen doen als er geen leerlingen bij waren. Gelukkig was haar meoder wel gewoon altijd wie ze was. Ook op Zweinstein.

Christina Black-Snape
The Queen
The Queen

Karakter kaart
Favorite Actor/Actress:

BerichtOnderwerp: Re: Bleed Forever    di jun 16, 2015 7:38 pm

Annabella kragge

Anna lachte even sarcastisch. "Dan heb je vast nooit mijn tante Alecto ontmoet? Die doet er alles aan dat ik een dooddoener word, en als ik het niet word is ze instaat om me om te brengen. Daar heb ik vrij weinig zin in..." Ze zou er alles aan doen om niet bij de dooddoeners te hoeven ze wilde gewoon bij de orde. Ze was er zwaar op tegen wat haar familie deed. Natuurlijk hield ze van haar vader, hij was haar vader. Maar dat betekende niet dat ze maar achter zijn idealen stond. Ze streek een pluk haar uit het gezicht. Anna keek iets vrolijker toen Revius dat over Dane voorstelleden. Ze keek Revius nu blij aan. "Als je dat wilt doen super graag! Je mag hem alleen niets vertellen he...over dat ik op hem val en dat van dooddoeners."zei ze toen. Ze keek weer naar Dane en toen ze doorhad dat hij ook keek zwaaiden ze even. ze hoopte dat hij haar snel eens uit vroeg.

heavenly
The King
The King

Karakter kaart
Favorite Actor/Actress: Stephen Amell; Grant Gustin; Emma Watson; David Tennant; Alan Rickman R.I.P.; Johnny Depp; Emilia Clarke; Sam Claflin; Jamie Campbell Bower.

BerichtOnderwerp: Re: Bleed Forever    wo jun 17, 2015 9:42 am

Kyle Lupos

Kyle hield zijn hoofd een tikje schuin, een tik wat hij van Remus had overgenomen, en dacht even na over de mogelijkheden van de dingen die ze zouden kunnen doen en waar ze heen zouden kunnen gaan. Wachten tot het eerste weekend dat ze naar Zweinsveld mochten was geen optie dat kon nog een maand duren, maar hier op Zweinstein was vrij weinig te doen wat je als Date kon zien. Nou was hij wel degene met de sluipwegwijzer die de geheimen gangen naar Zweinsveld liet zien... alleen het probleem was, alle geheime gangen waren onder streng toezicht van Remus gezet en er hingen overal beveiligende spreuken en bezweringen. Maar, als hij zijn pa zou vragen voor hem een uitzondering te maken zou Remus dat toch wel doen? Hij keek even snel opzij naar zijn vader die met zijn moeder aan het praten was aan de oppertafel en weer terug naar Selene "Nou, het duurt nog wel even voor we naar Zweinsveld mogen...officieel." begon hij langzaam "Ik weet echter een geheime gang - een paar eigenlijk - die naar Zweinsveld leiden. Dus ... misschien van de week naar Zweinsveld glippen?" vroeg hij ietwat vertwijfeld niet wetende of ze uberhaupt de regels durfde of wilde breken of naar Zweinsveld wilde.

Terug naar boven Go down
Alice rose bell
Starter
Starter

BerichtOnderwerp: Re: Bleed Forever    wo jun 17, 2015 8:14 pm

ze hoorde wat kyle zei over zweinsveld en ze keek hem aan. "dat kun je niet menen? we mogen niet zonder toestemming naar zweinsveld" bijt ze hem fluisterd toe. "als ze daar achter komen heb je het hele jaar huisarrest!" ze wist dat hij toch wel zou gaan..als selene tenminste ook wilde. ze zuchtte en keek hem aan. "wees dan in ieder geval voorzichtig!" ze kende de jongen dan misschien niet zo goed, toch wilde ze niet dat hem, of selene, iets zou overkomen. ze moest er niet aan denken om nu strafwerk te krijgen, of erger... van school gestuurd te worden. Ze wilde te graag slagen dit jaar en daarna toetreden tot de orde. daarnaast houd de angst haar vast dat Jeweetwel op zweinsveld kan komen..
Terug naar boven Go down
heavenly
The King
The King

Karakter kaart

BerichtOnderwerp: Re: Bleed Forever    do jun 18, 2015 9:27 am

Kyle Lupos

Kyle keek even naar Hermelien en trok een wenkbrauw op. "Ik denk niet dat mijn vader er een probleem van maakt . Zweinsveld is net zo goed beschermd als Zweinstein behalve dan Perkamentus zijn bescherming. De kans dat Voldemort ineens in de drie bezemstelen binnen komt wandelen is net zo groot als de kans dat hij de school inkomt tenzij hij spontaan trek krijgt in een boterbiertje wat me nogal onwaarschijnlijk lijkt." meldde hij droogjes. Hij maakte zich niet bepaald druk om wat er wel niet misschien eventueel zou kunnen gebeuren. Wellicht komen ze een verdwaalde dooddoener met een doodswens tegen die zou Kyle met alle liefde willen helpen. Kyle keek Selene vragend aan "Als je niet wil gaan we iets anders doen het maakt me niet uit. Maar ik denk persoonlijk dat we in Zweinsveld net zo veilig zijn als op Zweinstein zelf. Buiten dat ken ik alle geheime gangen en wegen om zo snel mogelijk indien nodig weer terug te komen op Zweinstein. Ik zal mijn vader nog voor de zekerheid wel om toestemming vragen... als m'n moeder niet in de buurt is" hij wist dat Remus het waarschijnlijk niet bepaald een groot probleem zou vinden maar Melian zou volledig trippen en hem verbieden ook maar 1 voet buiten het kasteel te zetten. Hij luisterde vrijwel altijd naar zijn moeder als ze hem iets verbood..behalve dan als het ging om zijn vrijheid.

Terug naar boven Go down
MelianSnape
Raj Kuthrapali
Raj Kuthrapali

Karakter kaart
Favorite Actor/Actress:

BerichtOnderwerp: Re: Bleed Forever    do jun 18, 2015 10:51 am

Dane Lupos

Dane had geluisterd naar het gesprek tussen Kyle en Hermelien. Hij moest lachen. Hermelien had blijkbaar echt geen idee van de invloed die Kyle op Remus had. Die twee waren zo gelijk dat was bijna eng. Dane leek zelf ook wel op Remus maar dan kleine dingen in zijn uiterlijk of hele kleine karaktereigenschappen, maar het grootste gedeelte leek hij op de Sneep familie. Het haar van Dane was ook donkerder dan dat van Kyle. Alleen zijn ogen waren lichter dan de meeste Sneeps hebben. Dane keek naar Hermelien. "Maak je geen zorgen over Kyle, hij weet zichzelf altijd uit dit soort situiaties te redden. Hij heeft nog nooit straf gehad." zei Dane lachend. Dat kon Dane niet zeggen. Hijzelf was er al genoeg uitgestuurd door zijn oom maar ook door andere docenten hier op Zweinstein. Waarschijnlijk was Dane iets minder tactisch dan zijn broer. Dane's bik was in de tussen tijd weer afgegleden naar de tafel van Zwadderich. Hij zag dat Anna zwaaide, maar was dat echt naar hem? Dane keek om zich heen en zag dat niemand anders reageerde op de zwaai van Anna en dus zwaaide hij heel voorzichtig terug.
Terug naar boven Go down
MelianSnape
Raj Kuthrapali
Raj Kuthrapali

Karakter kaart
Favorite Actor/Actress:

BerichtOnderwerp: Re: Bleed Forever    do jun 18, 2015 10:58 am

Melian

Melian had een paar happen genomen van haar ontbijt en had toen vol afschuw het bord zo ver mogelijk van haar vandaan geschoven. Melian had ook gezien dat Amber en haar vrienden binnen waren gekomen. Dat was mooi, want nu had Melian zicht op alle drie haar kinderen en dat stelde haar een stuk geruster. "Ik zal mij niet zo'n zorgen maken." zei Melian nu gekalmeerder. Melian glimlachte naar Remus en legde een hand op zijn been. Het voelde altijd zo vertrouwd als ze hem aanraakte en ze vond het naar dat ze zo'n weinig tijd met elkaar hadden doorbrengen deze vakantie. Telkens was er weer wat tussen gekomen en echt tijd voor elkaar hadden ze ook amper gehad. Melian hoopte dat doordat ze nu op Zweinstein waren alles wat zou kalmeren. Voldemort moest zich maar even koest houden. "Tot hoe laat geef je les vandaag?" vroeg Melian aan Remus. Normaal gesproken had ze allang het rooster van Remus bekeken, maar daar had ze nu nog geen tijd voor gehad. Meestal probeerde Melian haar rooster een beetje op die van Remus af te stemmen.
Terug naar boven Go down
heavenly
The King
The King

Karakter kaart

BerichtOnderwerp: Re: Bleed Forever    do jun 18, 2015 11:05 am

Severus Sneep

Severus wuifde Christina haar woorden weg toen ze begon over dat hij ook ouder was geweest dan Christina toen hun een relatie kregen. "Ik zie Luthien nog niet met een docent ervandoor gaan. Alle docenten zijn ver in de 30 of ouder. Of denk je dat ze er ineens met Banning vandoor gaat?" vroeg hij en hij zag het even voor zich hoe Luthien, lang, knap en slank met mini professor Banning samen was en moest zich inhouden niet te grijnzen. "Denk je dat ze het volhoud met Charlie Wemel dan? Hij is meer in Roemenië dan in Engeland." zei hij ineens bedachtzaam. Het idee dat als Luth langer met Charlie zou zijn zou ze waarschijnlijk ook met hem mee gaan naar Roemenië voor lange periodes omdat Charlie grotendeels daar woonde, dat hij en Chris Luthien dan amper zouden zien of spreken zat hem niet lekker. Hij had liever zijn dochter vlak bij huis. "En ik ga het haar niet verbieden. Betekend niet dat ik het leuk vind." meldde hij gladjes. Hij wist best wel dat Luthien op een gegeven moment uit huis zou gaan en haar eigen leven zou gaan leiden en al die dingen en dat was geen probleem maar liever niet in Roemenië tussen de draken dankjewel.

Terug naar boven Go down
heavenly
The King
The King

Karakter kaart

BerichtOnderwerp: Re: Bleed Forever    do jun 18, 2015 11:58 am

Remus Lupos

Remus keek toe hoe Melian na een paar happen haar bord zover mogelijk bij haar vandaan schoof en schudde even afkeurend zijn hoofd maar zei er niets over. Als ze niet meer wilde eten ging hij haar niet dwingen al was het niet goed om zo weinig te eten natuurlijk. Hij knikte toen ze zei dat ze zich minder zorgen zou gaan maken en pakte haar hand die ze op zijn been had gelegd en kneep er even zachtjes in. "Ik heb niet veel lessen morgen eigenlijk. Heb het eerste uur de derdejaars Ravenklauwers en Huffelpuffs en daarna 6e jaars Griffoendors, dus Kyle, en Zwadderaars. Dan een tussenuur en daarna de 1e jaars Griffoendors en Ravenklauwers." zei hij bedachtzaam terwijl hij zijn rooster even voor de geest haalde. Hij had zijn eigen rooster in elkaar gezet met overleg van uiteraard de andere docenten anders ging het natuurlijk niet goed. Remus was ondertussen ook wel klaar met eten en wilde eigenlijk zo snel mogelijk terug naar hun slaapvertrekken het was een drukke week geweest met alle voorbereidingen en ook nog eens de orde missies en alles wat ze moesten doen dus hij was wel toe aan een goede nacht slaap en Melian al helemaal. Het zou schelen als Melian zou relaxen dan zou ze een stuk rustiger slapen.

Terug naar boven Go down
Christina Black-Snape
The Queen
The Queen

Karakter kaart
Favorite Actor/Actress:

BerichtOnderwerp: Re: Bleed Forever    do jun 18, 2015 1:06 pm

Selene Nightingale

Geïrriteerd rolde Selene met haar ogen. Ze werd een beetje moe van Hermelien Het kon Selene geen ene ruk schele of ze de schoolregels overtrad. Dat had ze wel vaker gedaan en ze was echt niet bang om het weer te doen. Er waren ergere dingen op de wereld dan strafregels schrijven. "Dat lijkt me ontzettend leuk Kyle!"zei Selene gemeend. Ze negeerde Hermelien gewoon en was niet eens van plan om er ook maar iets op te zeggen. Super blij keek ze Kyle aan ze vond hem echt zo ontzettend leuk en wilde echt zo graag meer van hem. Ze hoopte maar dat hij het zelfde voor haar voelde, maar daar was ze niet zeker van. Dat hij met haar op date wou was in ieder geval al een stap de goede richting op en daar was ze super blij mee.

Christina Black-Snape
The Queen
The Queen

Karakter kaart
Favorite Actor/Actress:

BerichtOnderwerp: Re: Bleed Forever    do jun 18, 2015 1:12 pm

Christina Zwarts-Sneep

Verbaast keek Christina Severus aan. "Wist je dat je soms erg verontrustende gedachtes hebt Severus?"vroeg ze hem toen verbaast ze vond het maar niets dat hij de vergelijking maakte van Banning en Luthien. Al was het ergens wel komisch, echter was die gedachten net iets te verontrustend als je het aan Christina vroeg. Ze keek op de klok ieder moment kon het eten godzijdank afgelopen zijn. "Ik denk niet dat ze het lang volhoud met hem, ze zal hem teveel moeten missen en vanwege ons zou ze niet naar Roemenië willen verhuizen. Onze dochter kan nog geen drie dagen zonder ons." zei Christina lachend. Ze maakte echter geen grapje, want het was echt zo. "Het was altijd één groot drama met haar als je terug moest naar Zweinstein."Zei Christina toen hoofdschuddend.

heavenly
The King
The King

Karakter kaart

BerichtOnderwerp: Re: Bleed Forever    do jun 18, 2015 1:25 pm

Kyle Lupos

Kyle was blij dat Selene zich niets aantrok van het breken van de regels, dat maakte de zaak er een stuk makkelijker op en hij twijfelde even of ze niet gewoon nu moesten gaan. De Drie bezemstelen was nog gewoon open, en zou de hele nacht open blijven. Madame Rosmerta kende hem natuurlijk gezien zij zelf ook bij de Orde zat (vind ik) en buiten dat was ze goede vrienden met zijn vader. Hij keek even in het rond en boog een stukje voorover "We kunnen nu gaan als je wilt? Iedereen gaat toch zometeen naar de slaapzalen." zei hij zacht zodat de andere Griffoendors buiten zijn familie en vrienden om het niet zouden horen. Hij had de sluipwegwijzer in zijn zak zitten en er was nu toch geen kip op de gangen. De beschermende bezweringen kon hij makkelijk omzeilen hij wist welke spreuken zijn vader gebruikte hij had er zelf een paar van Remus geleerd. Dat was het voordeel van de zoon van de leraar verweer tegen de zwarte kunsten zijn, en het neefje van de toverdrank docent die toevallig meer wist van de Zwarte kunsten dan wie dan ook op Zweinstein op Perkamentus na misschien. Ze moesten dan wel wegglippen zonder dat het wakend oog van Melian hen zou volgen die zou meteen in paniek raken en de hele school op zijn grondvesten doen schudden om te zorgen dat haar zoon terug zou komen. Kyle keek Selene vragend aan wederom hield hij zijn hoofd een beetje schuin zoals hij altijd deed door de tik die hij van Remus had overgenomen. Het maakte hem weinig uit wat Dane, Luthien, Hermelien of Ron zouden zeggen eigenlijk. Hij vroeg zich enkel af of Selene mee wilde of dat ze een andere avond zou willen. Het maakte hem weinig uit hij wilde echter Selene wel beter leren kennen.

Terug naar boven Go down
heavenly
The King
The King

Karakter kaart

BerichtOnderwerp: Re: Bleed Forever    do jun 18, 2015 3:10 pm

Severus Sneep

Severus haalde onverschillig zijn schouders op over dat hij schijnbaar soms wel eens verontrustende gedachtes had. Dat wist hij ook wel als hij al zijn gedachtes hardop zou uitspreken zou hij in een speciale inrichting worden gestopt in het St. Holisto, of voor leven worden opgesloten in Azkaban een van de twee. Dreuzels hadden een TBS kliniek, tovenaars hadden de gekkenafdeling op het St. Holisto. Maar het was inderdaad waar dat Luthien geen week zonder hen kon voor ze heimee begon te krijgen. Het was bijna tijd om weg te gaan, de eerste leerlingen stonden al op om naar hun slaapzalen te vertrekken en de tafel van Zwaderich was al zo goed als leeg wat betekende dat hij niet langer verplicht was om te blijven zitten om op zijn afdeling te passen "Zullen we maar gaan?" hij had niet veel zin om nog langer hier te blijven zitten en buiten dat zaten ze er ook echt voor niets. Perkamentus was er niet dus een orde vergadering zat er ook niet in op het laatste moment en alles wat besproken moest worden was besproken al die week. Ofwel ze konden gewoon opstaan en weglopen.

Terug naar boven Go down
Christina Black-Snape
The Queen
The Queen

Karakter kaart
Favorite Actor/Actress:

BerichtOnderwerp: Re: Bleed Forever    do jun 18, 2015 3:34 pm

Selene Nightingale

Een duivelse glimlach speelde rond Selene haar lippen, het was wel heel slecht om al de eerste avond zeker 10 school regels aan je laars te lappen, maar dat maakte deze date eigenlijk alleen maar leuker. "Dat is een uitstekend idee."zei ze toen tegen Kyle over vanavond al naar de drie bezemstelen gaan. "ik denk alleen wel dat we moeten wachten tot de leerlingen naar de slaapzaal gaan dan kunnen we in de drukte en chaos makkelijk weg sluipen."Zei ze lachend. De klassenoudste waren toch te druk bezig met de eerste jaars te begeleiden om hun in de gaten te hebben. Ze keek hem vrolijk aan, haar hart ging als een gek tekeer van binnen. ze kon niet wachten tot ze samen in Zweinsveld waren, waar niemand hen kon storen of lastig kon vallen. Waar ze gewoon echt alleen met ze tweeen waren.

Christina Black-Snape
The Queen
The Queen

Karakter kaart
Favorite Actor/Actress:

BerichtOnderwerp: Re: Bleed Forever    do jun 18, 2015 3:39 pm

Christina Zwarts

"Charlie wemel zal gewoon een bevlieging zijn. Ze word hem vanzelf zat."zei ze toen vol overtuiging. Ze glimlachte naar haar man en hoopte maar dat hij zou stoppen met zich hierom druk te maken. Christina glimlachte even bij de gedachte dat zij en Severus nooit een andere relatie hadden gehad. Wel wist ze natuurlijk dat haar man ooit verliefd was op Lily Evers. Christina hoopte maar dat dat nu niet langer het geval was. Het was namelijk iets wat haar altijd ontzettend veel pijn en verdriet had bezorgt toen ze erachter kwam. Dat dat ook een rede was waarom hij haar afwees. Lily was altijd een van haar beste vriendinnen geweest en dat maakte het extra pijnlijk. Ze was blij dat hij uiteindelijk voor haar had gekozen. Ergens vroeg ze zich af als Lily niet met James was gegaan of hij dan ook wel voor haar had gekozen. Of dat hij dan net zo lang op Lily was blijven wachten totdat hij haar zou krijgen. Ze knikte op de vraag of ze naar zijn vertrekken zouden gaan. Samen stonden ze op en gingen ze richting de kerkers daar aangekomen plofte Christina neer op de bank ze was nog totaal niet moe. "Moet jij nog iets doen voor morgen? Of heb je tijd voor je vrouw?"vroeg ze met een duivelse grijns aan haar man. ze keek hem aan of hij de hint snapte. Niet wetende dat hun dochter van plan was om hierheen te komen omdat ze nu al niet meer zonder haar ouders kon.

Alice rose bell
Starter
Starter

BerichtOnderwerp: Re: Bleed Forever    do jun 18, 2015 4:59 pm

ze voelde de vijandigheid van selene. Ze wilde helemaal geen problemen veroorzaken en ze merkte dat haar opmerkingen genegeerd werden. ze probeerde er niet mee in te zitten maar ze vond het pijnlijk. Ze richtte haar aandacht op ron die nog steeds met eten bezig was. "Ron?" vroeg ze vragend "ben je klaar met eten?" ze hoopte maar dat hij door zou hebben dat ze hier weg wilde... maar niet alleen. het liefst had ze haar spullen gepakt en weggelopen. ze was niet goed in vrienden maken en dat bleek nu wel weer, waarom moest ze ook altijd aan die regels denken! natuurlijk kon Kyle makkelijk weg, hij wist alles, voordeel van leraren als ouders hebben.. en natuurlijk was zweinsveld veilig.. ze wist het allemaal wel en toch moest ze weer haar mond open doen..kon ze nou nooit eens gewoon haar mond houden en mensen een fijne dag wensen ipv gelijk te zeuren over regels en strafwerk. ze zucht en kijkt ron aan.
Terug naar boven Go down
ReviusAlast
Sheldon
Sheldon

Karakter kaart

BerichtOnderwerp: Re: Bleed Forever    do jun 18, 2015 7:06 pm

Ron Wemel
Ron volgde het gesprek niet echt, maar hij zag aan Hermeliens blik dat ze het niet fijn vond wat er gaande was. Hij hoorde de vraag of hij klaar was met eten en hij keek even van zijn bord waar nog wat op lag naar Hermelien. Hij mocht dan niet altijd in de gaten hebben als er wat was, integendeel, hij zag het meestal als laatste, maar nu merkte hij dat er iets was. ''Ja.'' Zei hij met een kleine glimlach. Hij keek even naar Kyle en de rest. ''Ik zie jullie straks wel.'' Hij stond op en keek naar Hermelien, het meisje dat hij sinds vorig jaar meer zag dan alleen maar zijn beste vriendin. Nadat hij met Belinda had gedate, had hij ingezien dat dat niks voor hem was en dat hij iemand anders leuk vond. Maar hij had het haar nooit durven zeggen, laat staan dat hij dat ooit zou doen. Zij zou waarschijnlijk niks voor hem voelen. ''Zullen we gaan Hermelien?'' Vroeg hij. ''Ik geloof dat we nog wat klassenoudste dingen moeten regelen.'' Ze waren twee jaar geleden beiden klassenoudsten geworden, wat ze tot nu toe nog steeds waren. ''Voordat de eerstejaars naar ons toekomen en dat wil ik liever niet.'' Het was een smoesje, al klopte het enigszins wel, vorig jaar waren er eerstejaars naar hem toegekomen met de meest onzinnige vragen, iets waar hij zich aan ergerde.

BerichtOnderwerp: Re: Bleed Forever    

Terug naar boven Go down

Bleed Forever
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 4 van 30Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 17 ... 30  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» forever narnia
» AWESOME BADEENDJES FOREVER!
» We won't Live forever | Sitri
» Polarbear ♡ Brightspots ♡ Love will last forever

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum