thunderstruckfandoms

Dit forum is voor iedereen die niet uit hun fandom kan ontsnappen!

IndexIndex  PortalPortal  KalenderKalender  FAQFAQ  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

Deel | 

Bleed Forever

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 15 ... 26, 27, 28, 29, 30  Volgende
AuteurBericht
Christina Black-Snape
The Queen
The Queen

Aantal berichten : 676
Registratiedatum : 03-06-15
Leeftijd : 24

Karakter kaart
Fandoms: Christina Black-Snape
Favorite Actor/Actress:

BerichtOnderwerp: Re: Bleed Forever    wo maa 30, 2016 6:29 pm

Luthien Sneep

Sirius handelde zo ontzettend snel dat Luthien (oeps ik typte Christina...) haar armen wel om zijn nek heen moest slaan omdat ze anders van de tafel af zou klappen. Ze hield hem stevig vast en kon niets anders doen dan de kus terug beantwoordden. Ze sloot haar ogen en genoot van de ietwat hard handige zoen. ze proefde toen ook maar al te goed de smaak van alcohol en wist nu wel heel heel zeker dat hij stom dronken was. Luthien wilde niet dat hij zou stoppen tegen beter weten in. Toen de kus klaar was liet ze een tijdje haar hoofd op zijn schouder rusten voordat ze weer sprak. Na een tijdje besloot ze toch dat ze moest spreken. "Sirius...je bent mijn oom....voel je echt iets voor me? Of is het gewoon seks?" besloot ze hem toen te vragen zonder hem aan te kijken, haar gezicht was nog steeds in zijn schouder verborgen. Ze hield haar armen wel om hem heen. "Ik ben met Charlie.." voegde ze er nog aan toe. "Hij is speciaal voor mij eerder naar Zweinstein gekomen vanuit roemenie...."zei ze toen rustig tegen hem. Ze zuchtte even waarom was het zo ingewikkeld? Met Charlie was het allemaal zo simpel, dan kon alles. Luthien wilde ook ooit kinderen, en met Sirius zou dat nooit kunnen hij was te oud en hij was haar oom. Ze deelde al het zelfde DNA. Nog maar te zwijgen over haar ouders die dit absoluut nooit van hun leven goed zouden keuren of begrijpen. "Me ouders vinden het nooit goed."zei ze toen rustig tegen hem.Ze zuchtte diep ze voelde zich onwijs ellendig. Plus ze wilde meer dan dit dan alleen zoenen en het liefste hier en nu op deze plek.

http://thunderstruckfandoms.bestforumpro.com
Christina Black-Snape
The Queen
The Queen

Karakter kaart
Favorite Actor/Actress:

BerichtOnderwerp: Re: Bleed Forever    wo maa 30, 2016 6:30 pm

Luthien Sneep

Sirius handelde zo ontzettend snel dat Luthien (oeps ik typte Christina...) haar armen wel om zijn nek heen moest slaan omdat ze anders van de tafel af zou klappen. Ze hield hem stevig vast en kon niets anders doen dan de kus terug beantwoordden. Ze sloot haar ogen en genoot van de ietwat hard handige zoen. ze proefde toen ook maar al te goed de smaak van alcohol en wist nu wel heel heel zeker dat hij stom dronken was. Luthien wilde niet dat hij zou stoppen tegen beter weten in. Toen de kus klaar was liet ze een tijdje haar hoofd op zijn schouder rusten voordat ze weer sprak. Na een tijdje besloot ze toch dat ze moest spreken. "Sirius...je bent mijn oom....voel je echt iets voor me? Of is het gewoon seks?" besloot ze hem toen te vragen zonder hem aan te kijken, haar gezicht was nog steeds in zijn schouder verborgen. Ze hield haar armen wel om hem heen. "Ik ben met Charlie.." voegde ze er nog aan toe. "Hij is speciaal voor mij eerder naar Zweinstein gekomen vanuit roemenie...."zei ze toen rustig tegen hem. Ze zuchtte even waarom was het zo ingewikkeld? Met Charlie was het allemaal zo simpel, dan kon alles. Luthien wilde ook ooit kinderen, en met Sirius zou dat nooit kunnen hij was te oud en hij was haar oom. Ze deelde al het zelfde DNA. Nog maar te zwijgen over haar ouders die dit absoluut nooit van hun leven goed zouden keuren of begrijpen. "Me ouders vinden het nooit goed."zei ze toen rustig tegen hem.Ze zuchtte diep ze voelde zich onwijs ellendig. Plus ze wilde meer dan dit dan alleen zoenen en het liefste hier en nu op deze plek.

heavenly
The King
The King

Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 04-06-15

Karakter kaart
Fandoms: Harry Potter; Arrow; The Flash; Tmi
Favorite Actor/Actress: Stephen Amell; Grant Gustin; Emma Watson; David Tennant; Alan Rickman R.I.P.; Johnny Depp; Emilia Clarke; Sam Claflin; Jamie Campbell Bower.

BerichtOnderwerp: Re: Bleed Forever    wo maa 30, 2016 6:43 pm

Sirius Zwarts MUAHAHAHA

Sirius trok even een pruillipje toen ze beiden de zoen moesten afkappen om adem te halen. Stomme longen ook, waarom hadden die nou weer zuurstof nodig? maar goed. Hij zuchtte even en gleed afwezig met zijn hand door Luthien haar, haar. "Half oom als we het letterlijk nemen." mompelde hij. Hij was alweer half nuchter. Moest ook wel het was een tijdje geleden dat hij de laatste slok alcohol had genomen en Luthien werkte nogal ontnuchterend met haar negatieve woorden over haar ouders en Wemel. En dat hij haar oom was en alles. Hij snoof echter even luid toen Luthien vroeg of het alleen sex was en hij keek haar aan, althans, hij moest haar hoofd van zijn schouder verwijderen en haar dwingen hem recht aan te kijken "Denk je serieus zo laag over me?" vroeg hij met een frons. Alsof hij haar enkel gebruikte voor sex! Dat was zelfs voor hem ondenkbaar. oke misschien niet toen hij nog jong en dom was. Maar nu was hij oud en dom. Bijzonder dom zelfs. Maar niet meer op die manier. Anders dom. Dom als in hij had gevoelens voor zijn nichtje. Oops. "Ik gebruik je niet voor sex." meldde hij er maar voor de goede achteraan met een blik dat zei 'as if'. "Charlie Schmarlie" gromde hij geërgerd over Charlie Wemel. "Denk je dat je het de rest van je leven met hem volhoud dan? Hij in Roemenië en jij hier? Of was je van plan met hem mee te gaan naar Roemenië als je klaar ben met school?? Ik betwijfel of je vader dat zo'n geschikt idee vind." niet dat Severus het zo'n geschikt idee zou vinden dat hij en Luthien samen waren dan als het ooit zou gebeuren maar dat was iets anders daar hadden ze het nu even niet over. Precies toen hij dat dacht begon Luth over dat haar ouders het nooit goed zouden keuren en hij gromde even geïrriteerd "Je ouders." Ja Severus zou hem per direct omleggen op de meest gruwelijk denkbare wijze en Christina zou hem waarschijnlijk zijn ogen uitkrabben en wat belangrijkere delen van hem wat aandoen "Weet je ... ik denk dat ik de woede van je ouders best nog wel zou willen ondergaan. De vraag is, wat wil jij." hij keek haar vragend aan.

Terug naar boven Go down
http://www.thunderstruckbooks.wordpress.com
Christina Black-Snape
The Queen
The Queen

Karakter kaart
Favorite Actor/Actress:

BerichtOnderwerp: Re: Bleed Forever    wo maa 30, 2016 7:00 pm

Luthien Sneep.

Luthien voelde een opgelucht gevoel toen ze hoorde dat het niet alleen om de seks ging. "Ik weet dat het allemaal een drama is...ik weet dat ik jou wil...maar ik weet ook dat ik kinderen wil."zei ze toen rustig tegen hem. "En als dat geen optie is...is het al gedoemd...."zei ze toen rustig tegen hem. Ze schudde haar hoofd over de vraag naar Roemenië te gaan. "Nee, dat wil ik niet. Niet alleen omdat me vader het niet goedkeurt maar ook omdat ik ze zelf niet lang wil missen...ik heb ze nog nooit niet langer dan twee weken gezien. Ze zijn altijd bij me geweest in de buurt...het klinkt misschien gek of kinderachtig of apart want de meeste kinderen gaan het liefste zo ver mogelijk van hun ouders...maar ik wil het liefste zo dicht mogelijk...op gezonde afstand natuurlijk en ooit wel uit huis...maar verder zo dicht bij mogelijk bij ze blijven."zei ze toen eerlijk tegen Sirius. ze zuchtte diep. "Ik heb ook gevoelens voor Charlie, daar ga ik niet over liegen. Ik ben verliefd op hem...houden van is een ander verhaal...maar ik wil hem ook eigenlijk niet kwijt...als ik heel eerlijk ben...met hem is het wel simpeler....ondanks dat ik niet zou weten hoe je zo lang zonder je partner moet."Zei ze toen eerlijk tegen hem over als Sirius naar de draken zou gaan. Dat zou haar inderdaad erg zwaar vallen om vaak alleen te zijn, maar haar ouders zouden het een stuk beter accepteren. Luthien zuchtte diep, ze stond op het punt te gaan huilen. ze wist het allemaal niet meer en het enige wat ze nu wist was dat ze best wel heel erg graag een partijtje seks wilde met Sirius dat was iets wat ze wel maar al te goed wist.

heavenly
The King
The King

Karakter kaart
Favorite Actor/Actress: Stephen Amell; Grant Gustin; Emma Watson; David Tennant; Alan Rickman R.I.P.; Johnny Depp; Emilia Clarke; Sam Claflin; Jamie Campbell Bower.

BerichtOnderwerp: Re: Bleed Forever    wo maa 30, 2016 7:26 pm

Sirius Zwarts

Sirius maakte een geluid dat tussen een snuif en een lach in zat "Drama is nogal zacht uitgedrukt" merkte hij op. Het was een grote soap serie geworden ondertussen. Naast het familiedrama van een aantal jaar geleden, en nu het gezeik tussen Melian en Remus en dan ook nog eens deze fijne driehoeksverhouding waar hij zo op zat te wachten, was zijn leven zo geweldig. Midden in een oorlog. Hij schudde die gedachten even uit zijn hoofd en zette een stap naar achter zodat Luthien hem wel los moest laten en hij keek haar even schuin aan. Kinderen was inderdaad geen optie meer voor hem -.......denken ze- en dat was inderdaad een make it or break it deal voor Luthien helaas dus hij zuchtte even diep en keek toen weer duister toen ze vertelde dat ze inderdaad verliefd was op Charlie. Het zou sowieso nooit echt gaan werken, Charlie zou niet in Engeland gaan wonen voor Luth, gezien hij zijn droombaan had met de draken in Roemenië en een heel leven had opgebouwd daar de afgelopen paar jaar, en Luthien zou niet naar Roemenië verkassen vanwege haar ouders en de rest van haar familie waarschijnlijk. "Als je gevoelens heb voor hem moet je dat ook zeker achterna gaan. Het is inderdaad simpeler." meldde hij kortaf "Dus ik laat je wel met rust. Ik zie je wel wanneer je advies nodig heb van je oom ofzo." hij had toch meer dingen aan zijn hoofd. Hij moest er ook nog zijn voor Remus die wellicht elk moment een of andere breakdown zou kunnen krijgen en hij kon dan niet zijn eigen drama erbij hebben. Mannen konden namelijk niet twee dingen tegelijk en dus ook niet twee keer drama verwerken. Hij draaide zich om en stond op het punt om weg te lopen, hij bleef echter nog heel even bij de deur staan met s'werelds meest trieste puppy blik ever "Succes met Charlie." zei hij nog

Terug naar boven Go down
Christina Black-Snape
The Queen
The Queen

Karakter kaart
Favorite Actor/Actress:

BerichtOnderwerp: Re: Bleed Forever    wo maa 30, 2016 9:01 pm

Christina Zwarts

Christina kreeg meteen een positieve rilling over haar rug toen Severus zo in haar oor fluisterde. Zijn stem was een van de rede's dat ze altijd aangetrokken tot hem was en waardoor ze meteen heel heel veel zin in seks kreeg met hem. Ze kuste hem eventjes en keek toen stom verbaast naar zichzelf of ze dacht dat ze al lang naakt was geweest. Ze duwde Severus ruig van zich af en kleden zich meteen uit. "Opgelost!" zei ze toen trots en ze keek hem aan alsof het onwijs knap was dat ze zich had uit kunnen kleden zelfstandig zonder hulp en ging weer liggen op bed. Tot ze tot de conclusie kwam dat hij ook nog kleding aan had. "Dat moet uit."zei ze toen droogjes en ze begon hem ook uit te kleden nu met meer succes. "En nu?"Vroeg ze hem toen droogjes en ze keek hem afwachtend aan alsof ze totaal geen idee had van wat er komen zou gaan. Maar dat wist ze natuurlijk maar al te goed. ze wilde hem gewoon horen praten en zijn ziek sexy stem horen want dan zou ze alleen nog maar meer zin in hem krijgen en dat was precies wat ze wilde. Ze keek hem liefjes aan en was ontzettend blij dat ze hem had ondanks alle drama die dat had opgeleverd.

Christina Black-Snape
The Queen
The Queen

Karakter kaart
Favorite Actor/Actress:

BerichtOnderwerp: Re: Bleed Forever    wo maa 30, 2016 9:21 pm

Luthien Sneep

Luthien voelde een steek van verdriet toen Sirius ervandoor wou gaan. Voordat haar hersens ook maar enig sinds konden denken stond ze op en trok ze hem terug het lokaal in ze smeet de deur dicht en vergrendelde deze met magie. en besprong Sirius bijna letterlijk. Ze kuste hem vol passie en liet haar hand omlaag glijden de manier om elke man vast te houden. Daar was ze inmiddels met haar 17 jaar wel achter. Voordat hij ook maar kon tegen stribbelen maakte ze zijn broek al los en ging ze met haar hand zijn broek in terwijl ze hem kuste als het nu voor hem niet duidelijk was dat ze seks wilde met hem wist ze het ook niet meer ze hadden hier een prachtig mooi lokaal voor met ontzettend veel mooie tafels die ze ontzettend goed konden gebruiken. Luthien dacht even helemaal nergens meer aan niet aan Charlie niet aan haar ouders, niet aan het leeftijds verschil of kinderen. Luthien dacht uberhaupt niet meer na dat was wel meer dan duidelijk eigenlijk nu ze erover nadacht maar dat kon ze dus ook niet bedenken want ze dacht gewoon niet na dat was wel weer duidelijk he. Ze zoende hem nog steeds vol passie en hoopte dat hij er dronken genoeg voor was om erin mee te gaan wat ze aan het doen was of in ieder geval probeerde te doen bij hem.

heavenly
The King
The King

Karakter kaart

BerichtOnderwerp: Re: Bleed Forever    wo maa 30, 2016 9:25 pm

Severus Sneep

Severus had ineens een duivelse grijns op zijn gezicht geplakt. "Nu?" vroeg hij zacht terwijl zijn hand ergens heen gleed waar het niet meer droog te Fhönen was. "Nu ga ik je geven wat je wil en het zeer gedetailleerd beschrijven." Hij wist dat Chris zo ongeveer klaar kwam van zijn stem alleen al dus het zou niet lang duren voor Chris hem zou smeken om eindelijk eens op te schieten met zijn martelpraktijken. -skip skipperdieskip voor de tere zieltjes onder ons....-
na een tijdje lag Severus zwaar tevreden op zijn rug en lag Christina half over hem heen. Hij had zijn ogen dicht en gleed afwezig met zijn vingertoppen over Christina haar rug "Nu blij?" vroeg hij droogjes. alsof het voor hem zo vreselijk was geweest om Christina te martelen en sex te hebben ofzo. Totaal niet hij had er zelf ook genoeg plezier aan beleefd zoals altijd maar goed het was altijd leuk om Christina een klein beetje te plagen. Zo uitte ze hun liefde voor elkaar namelijk. Dat is ooit anders geweest maar beiden weigerde ze botweg om terug te denken aan die dramatische periode in hun leven dat ze uit elkaar waren en het leven gewoon kut was om het even lekker plat te zeggen.

Terug naar boven Go down
heavenly
The King
The King

Karakter kaart

BerichtOnderwerp: Re: Bleed Forever    wo maa 30, 2016 9:33 pm

Sirius horny Zwarts

Sirius was allang niet dronken meer, ja hij voelde nog soort van de alcohol in zijn lichaam rondzweven maar hij was helder genoeg om precies door te hebben wat Luthien allemaal deed en zijn hersens schakelde zichhzelf ook per direct uit het moment dat Luthien hem zoende. Hij gleed met een hand door der haar en kreunde even toen hij voelde wat ze met zijn broek aan het doen was en nogmaals toen ze met haar hand IN zijn broek gleed. Zonder de zoen te verbreken crashte ze tegen een bureau aan en Sirius tilde Luthien met een arm op om haar vervolgens op het bureau neer te zetten. Het zoenen werd in plaats van passioneel ruig en hard en het was duidelijk dat ze allebei hun hersens in hun slaapkamers hadden laten liggen. Die van Sirius lagen waarschijnlijk echter nog ergens in de kroeg waar hij Chris en Remus waren geweest en als ze klaar zouden zijn zouden ze beiden weer zichzelf voor hun hoofd slaan maar daar dacht Sirius nu ook totaal niet bij na. Het enige wat hij dacht was seeeeexxxxx (smeagol voice met Precious alleen dan sex variant) en gleed met zijn hand die niet in haar haar zat onder haar shirtje omhoog naar haar bh. Het denken zat er voorlopig niet meer in en dit was allemaal pure verlangens en instinct. Sirius beet lichtjes op Luthien haar onderlip voor hij haar weer ruig zoende. Dit ging weer eens volledig de mist in maar hee, ze hadden in elk geval sex. Moest Charlie niet ook ineens zin hebben als hij Luth weer zag gezien dat nogal ongemakklijk kon worden en omdat Sirius hen ook had gestoord terwijl ze duidelijk bezig waren geweest met het op gang komen.

Terug naar boven Go down
MelianSnape
Raj Kuthrapali
Raj Kuthrapali

Aantal berichten : 175
Registratiedatum : 10-06-15
Leeftijd : 23

Karakter kaart
Fandoms: Info
Favorite Actor/Actress:

BerichtOnderwerp: Re: Bleed Forever    wo maa 30, 2016 11:26 pm

Melian

Melian was eindelijk bijna in slaap gevallen toen ze wakker schrok van gestrompel wat de slaapkamer in kwam. Melian ging meteen recht overeind kijken en zag daar Remus staan, iemand die ze hier totaal niet had verwacht. Ze kneep haar ogen samen en bekeek hem van top tot teen. Melian kon aan de blik in zijn ogen zien (en de geur die om hem heen hing) dat Remus wat had gedronken. Waarschijnlijk een fles of tien. Melian stond op en maakte plaats voor hem. "Blijf jij maar hier slapen. Ik ga wel wat anders zoeken." zei Melian voorzichtig. Ze wist niet wat voor een antwoord ze kon verwachten, zeker niet nu Remus had gedronken. Melian streek de lakens van het bed recht en probeerde haar kleding wat te fatsoeneren. Ze wist niet zo goed wat ze nu moest. Enkel pakte ze haar mantel die over een stoel heen hing en liep Melian uiteindelijk naar een kast toe waar ze een stapeltje kleding uitpakte voor de volgende morgen. Met een beetje geluk kon Melian zo meteen de kamer van Hoge Nood vinden, aangezien ze geen idee had waar ze anders moest gaan slapen. Ze vermeed de blik van Remus nog steeds en probeerde de afstand tussen hen groot te houden. Het brak haar hart om zo te moeten doen, maar Melian had het immers zelf veroorzaakt en dat maakte haar nog wanhopiger dan ze al was.
Terug naar boven Go down
heavenly
The King
The King

Karakter kaart

BerichtOnderwerp: Re: Bleed Forever    wo maa 30, 2016 11:36 pm

Remus Lupos

Remus had er nu vrij veel spijt van dat hij zoveel had gedronken met Sirius en Christina, hij wou dat hij nu nuchter was zodat hij een normal geloofwaardige preek kon geven over hoe dom melian wel niet was geweest maar hij kon nu niet eens normaal blijven staan zonder half om te flikkeren en daarbij dacht hij nog eens aan sex ook. Alcohol was geen intelligente zet geweest (duidelijk voor geen van de 3 die waren gaan zuipen). Hij keek naar Melian toen die ineens tot leven kwam en begon te praten en hij moest moeite doen haar niet vol op haar bek te pakken, hij was nog steeds boos op haar. Revenge sex? Angry Sex? Remus schudde die gedachten uit zijn hoofd. Voorlopig stond hij nog steeds voor de deur dus al zou Melian weg willen gaan kon ze dat lekker toch niet. Nou ja ze hoefde hem enkel een duwtje te geven en hij zou met zijn snufferd op de grond liggen en waarschijnlijk per direct daar in slaap flikkeren en dus opte hij maar voor de tweede keuze "Blijf maar." mompelde hij met een stem waar je hart van zou breken "Ik wil hier niet eens blijven." waarom zou hij in Merlijns naam in de kamer willen blijven slapen waar Melian enkele uren geleden nog met Amycus had staan lassiën? (lassiën is lebberen) en dat beeld zou niet snel van zijn netvlies verdwijnen. Hij probeerde de juiste gedachtegang te vormen en wist er een vraag uit te persen die hem de hele avond al dwars zat "Waarom Mel? Waarom nog eens en waarom met HEM" hem was natuurlijk Amycus. S'werelds grootste eikel aller tijden danku.

Terug naar boven Go down
Christina Black-Snape
The Queen
The Queen

Karakter kaart
Favorite Actor/Actress:

BerichtOnderwerp: Re: Bleed Forever    wo maa 30, 2016 11:47 pm

Luthien Sneep

Toen de daad tussen haar en Sirius uitgevoerd, kon Luthien zichzelf opnieuw vervloeken. Hoe kon ze deze fout een tweede keer maken? Ergens had ze het idee dat die fout nog wel een heel stukie vaker zou voorkomen. Al was dat niet slim maar soms was Luthien niet zo slim. Voor iemand met haar iq was dat toch verbazingwekkend. Maar ergens was het toch een hopeloze situatie om zich er tegen te verzetten dat wist ze ook wel. "Ik ga naar mijn eigen kamer...Dit hadden we nooit moeten doen zeker geen tweede keer...ik heb al iemand...."Zei ze toen niet heel helder. Ze was te druk met zichzelf te vervloeken om helder te zijn en ze was half in paniek door alles wat ze had gedaan met Sirius. Ze kleden zich ondertussen aan en voordat Sirius ook nog maar iets kon zeggen was ze weg. Ze liep razend snel terug naar haar eigen kamer ze was bang dat Sirius haar anders achterna zou komen en daar zou ze niet bepaald heel vrolijk van worden momenteel.

Christina Black-Snape
The Queen
The Queen

Karakter kaart
Favorite Actor/Actress:

BerichtOnderwerp: Re: Bleed Forever    wo maa 30, 2016 11:54 pm

Christina ZWarts

Ondertussen was Christina weer een heel stuk nuchterder geworden en lag ze nog na te genieten met haar hoofd op Severus zijn borst ze had haar ogen gesloten. "Meer dan blij."zei ze droogjes tegen hem en ze kroop nog wat dichter tegen hem aan en glimlachte tevreden. Nog altijd haar ogen gesloten en deels dronken. "Ik heb me morgen toch een koppijn."Zei ze toen droogjes, ze voelde de kater gewoon nu al als een grote donderende wolk met een hoop bliksem en hagel boven haar hoofd hangen. "Maar daar heeft u vast wel een drankje voor professor."Zei ze toen lachend. Ze moest weer even denken aan het jaar dat hij daadwerkelijk haar docent was geweest en ze hem dus altijd professor had moeten noemen in de les of als er andere mensen bij waren. Hoe erg ze wel niet waren geweest dat ze toen al een relatie hadden gehad. Severus was toen net drie maanden docent geweest op Zweinstein en had al een relatie met een van zijn leerlingen niet bepaald erg goed voor je C.V. maar heey wat kon je dan verwachten als je een docent van 22 neer zetten en de oudste leerlingen op school 17 waren waardoor je niet bepaalt een groot leeftijds verschil had. Christina had het alleen niet zo leuk gevonden dat ze hem toen steeds met u een professor moest aanspreken iets waar hij met name op hammerde als ze ruzie hadden. Severus die aan machtsmisbruik deed? Neuh nooit!

MelianSnape
Raj Kuthrapali
Raj Kuthrapali

Aantal berichten : 175
Registratiedatum : 10-06-15
Leeftijd : 23

Karakter kaart
Fandoms: Info
Favorite Actor/Actress:

BerichtOnderwerp: Re: Bleed Forever    wo maa 30, 2016 11:59 pm

Melian

De stilte die er een enige tijd was, vond Melian het nog awkwarder maken dan het al was. Ze was uiteindelijk maar dichtbij de kast blijven staan, aangezien ze toch niet wist waar ze heen moest en het voelde niet comfortabel om nu lekker op het bed of in een stoel te gaan zitten. Bovendien wist ze niet was Remus van plan was, dus bleef ze liever maar staan. Melian hoorde wat hij zei over dat zij kon blijven en kreeg meteen weer medelijden met hem. Het liefste zou ze zichzelf nu omleggen, aangezien ze het echt vreselijk vond wat ze Remus had aangedaan. Toen Remus zei waarom ze het weer had gedaan, brak haar hart nogmaals. Het was maar goed dat ze zo'n beetje alle tranen die ze in haar lichaam had al eruit had gehuild, want anders was ze nu weer in huilen uitgebarsten. Melian keek naar de grond en schaamde zich. "Het gebeurde gewoon. Voor ik het wist stond hij voor mijn neus en kon ik geen kant meer op." begon Melian. Dit had ze hem al eerder proberen te vertellen, maar ze begreep ook wel dat Remus nu alles behalve zin had om naar haar te luisteren. Melian haalde even haar schouders op en ontweek zijn blik nog steeds. "Het klinkt misschien ongeloofwaardig, maar het is echt zo." ging Melian veder over wat ze net zei. Ze had het idee dat alles wat ze zei fout was en niks meer positiefs kon over brengen aan Remus. "Het spijt mij echt. Ik houd niet van hem, maar van jou." Melian snikte even, want er waren nu toch wat tranen over haar wangen gaan rollen. Ze dacht na over wat ze net had gezegd en besefte dat dat waarschijnlijk erg wanhopig over kwam, maar dat maakte haar niet uit want ze was ook gewoon wanhopig. Melian keek voorzichtig omhoog om te kijken of Remus wel überhaupt luisterde naar wat ze zei.
Terug naar boven Go down
heavenly
The King
The King

Karakter kaart

BerichtOnderwerp: Re: Bleed Forever    do maa 31, 2016 12:03 am

Charlie

Charlie vond dat het moeilijk lang duurde voor Luthien weer terug kwam maar hij wachtte geduldig op haar in haar eigen kamer. Hij was ondertussen maar een boek over draken gaan lezen bij gebrek aan iets beters te doen. Blijkbaar was het een lang en serieus gesprek tussen haar en Sirius of ze had Sirius mee moeten slepen met zijn dronken kop naar zijn eigen kamer. Het had er namelijk niet naar uit gezien dat Sirius nog normaal kon functioneren. Charlie keek op van het boek toen Luthien binnen kwam met een blik waarvan hij direct opsprong en naar haar toe liep "Alles goed? Je ziet eruit alsof je elk moment kan neervallen." zei hij bezorgd. Wat had Zwarts in Merlijns naam gedaan? Of er was iets ergs gebeurd? (ja voor luth en Sier na de daad wel erg...tijdens niet zo erg) "Luth wat is er gebeurd ?" vroeg hij toen nog maar eens en hij loodste haar mee naar haar bed waar hij ging zitten nadat hij het boek wat hij op het bed had gepleurd even opzij gooide zodat het niet in de weg lag of iemand er met zijn of haar dikke billen op ging zitten. Niet dan een van hen dikke billen had maar goed. Spreekwoordelijk in elk geval dan. Charlie keek Luthien vragend aan, der haar zat in de war alsof ze door een harde wind had gelopen en hij wist dat er buiten geen zuchtje wind stond.

Terug naar boven Go down
heavenly
The King
The King

Karakter kaart

BerichtOnderwerp: Re: Bleed Forever    ma jul 04, 2016 4:53 pm

SKIP SKIP SKIP Naar het kerstbal

Off: ik doe even al mijn rollen die ik nu nodig heb in 1 post gezien het anders een stapel hele sneue postjes word xD

Severus, Remus, Kyle, Charlie & Sirius

Severus keek toe hoe Christina zich aan het klaar maken was voor het kerstbal. Het kon elk moment beginnen en Christina was zich aan het haasten omdat ze weer te laat begonnen was met zichzelf klaarmaken. Typisch vrouwen. Zeggen dat ze maar een kwartiertje nodig hebben en vervolgens sta je 3 uur later nog op ze te wachten. "Chris, duurt het nog lang?" vroeg hij ineens terwijl hij zichzelf maar weer op bed had geïnstalleerd. Hij wist dondersgoed dat Chris er ruim een uur over deed om zichzelf klaar te maken met dit soort dingen omdat ze het leuk vond om all out te gaan met der haar en jurk en make up. Niet dat hij erover liep te klagen maar in het vervolg zou het slim zijn als ze wat eerder zou beginnen. Er werd op de deur van het kantoor geklopt en Severus liep er heen wetende wie het was. Hij deed de deur open en Remus en Sirius stonden in de deuropening beiden strak in pak. Remus in een donkerblauw pak en Sirius een donkergrijs pak (sexy sexy) Severus had een standaard zwart pak aan (Schokkend ik zie hem niet in een kanariegeel pak rond lopen xD). "Is ze nou nog niet klaar?" vroeg Sirius die enigzins chagrijnig over kwam. Remus rolde met zijn ogen en Severus liet hen binnen. "Chris, als je klaar bent met je neus te poederen kunnen we dan gaan? Ik denk dat Anderling ondertussen al een drie dubbele rolberoerte heeft gehad met de studenten die zich niet kunnen gedragen." riep Sirius vrolijk door het kantoor heen. Remus was buitengewoon stil, niet dat hij altijd veel praatte ofzo maar Sirius en Severus wisten beiden dat Remus enkel nog stiller was geworden sinds hij en Melian uit elkaar waren en niet meer met elkaar praatte en als ze dan gedwongen in elkaars aanwezigheid waren was de spanning om te snijden. Iedereen was bang dat Remus uit zijn stekker zou vliegen, of dat Melian een breakdown zou hebben. Het verbaasde Sirius zelfs nog dat Remus bijzonder kalm was geweest, hij had verwacht dat zijn beste vriend ergens wel een uitbarsting zou hebben gehad...of die uitbarsting moest nog komen. Hij hoopte enkel dat Remus met zijn ontploffing zou wachten tot na dit vreselijke kerstbal waarin Sirius moest toekijken hoe Luthien met Charlie Wemel danste en plezier maakte.

Kyle
Kyle wachtte geduldig op zijn broer, zus en vriendin. Luthien was bij Charlie dus die zouden ze bij de grote zaal ontmoeten. Kyle voelde zich ergens schuldig dat hij niet heel veel tijd met Selene had doorgebracht, maar Kyle had veel bij zijn vader gezeten om te checken of die niet ineens uit zijn plaat zou vliegen. Dane kwam niet bij Remus in de buurt om diezelfde reden en Amber... niemand wist precies wat Amber van het hele gedoe met hun ouders vond gezien ze zichzelf zelden liet zien en grotendeels weg was met Malfidus. Kyle huiverde bij de gedachten dat zijn zusje iets deed met Malfidus. Als hij erachter kwam dat Malfidus iets met Amber had gedaan wat Amber niet wilde of haar ergens toe had gedwongen of haar gebruikte zou hij hoogstpersoonlijk even langs gaan bij Malfidus om hem vriendelijk te vertellen wat hij van de blonde kwal vond. Kyle zuchtte even diep en begon te ijsberen. Hij werd ongeduldig en hij wilde eigenlijk gewoon heel graag zien hoe Selene eruit zag en naar het kerstbal gaan omdat hij wel zin had in een drankje en dansje.

Charlie Wemel
Charlie was bezig met zijn stropdas en keek vanuit zijn ooghoeken naar Luthien die zich ook aan het klaarmaken was. Ze waren ietsje te laat begonnen met omkleden...nou ja niet zozeer te laat begonnen ze hadden weer overnieuw moeten beginnen doordat ze afgeleid werden door iets anders als je begrijpt wat ik bedoel. Toen hadden ze opnieuw moeten douchen en alles opnieuw aan moeten doen en daardoor waren ze nu een beetje aan de late kant. Ergens had Charlie het idee dat zij niet de enige waren die later zouden zijn als hij Christina een beetje inschatte en als Luthien een beetje op haar moeder leek. Charlie had een tevreden grijns op zijn geplakt en was behoorlijk in zijn nopjes maar ergens had hij ook het gevoel dat er meer bij Luthien speelde dat ze wilde toegeven. Soms staarde ze voor zich uit en was ze niet met haar hoofd bij hem. Hij vroeg zich af wat er in haar hoofd speelde en of het iets met het feit te maken had dat Luthien en Sirius elkaar al een paar weken liepen te vermijden. Charlie had geprobeerd erachter te komen wat er was gebeurd tussen hen maar Luthien had niets losgelaten behalve de woorden 'ruzie' en 'drama' . Charlie had er verder niet meer op aangedrongen omdat het duidelijk was dat Luthien het er niet over wilde hebben maar toch zat het hem dwars en hij wist dat die ruzie met Sirius haar ook dwars zat. Maar als ze niet wilde vertellen wat er aan de hand was kon hij haar ook niet helpen het op te lossen. Wist hij veel dat het kwam omdat ze gevoelens voor elkaar hadden en het niet kon omdat Sirius te oud was en geen kinderen kon krijgen en omdat het haar oom was en al die dingen...en dat Severus Sirius per direct zou omleggen als hij erachter zou komen.

Terug naar boven Go down
Christina Black-Snape
The Queen
The Queen

Karakter kaart
Favorite Actor/Actress:

BerichtOnderwerp: Re: Bleed Forever    ma jul 04, 2016 9:22 pm

Christina Zwarts

Christina was klaar met haar haren en make up toen ze haar broer ongeduldig hoorde doen en rolde geirriteerd met haar ogen. " Vrouwen hebben tijd nodig om er goed uit te zien ja!" Zei ze toen semi beledigt. Alsof ze er anders zo vreselijk lelijk uit zou zien natuurlijk. Rustig liep ze de badkamer uit op haar veel te hoge breek je nek hakken waardoor ze nu bijna groter was dan Severus, bijna net niet natuurlijk. "Ik ben klaar hoor koning ongeduld." zei ze toen tegen haar broer. Severus keek wel beter uit dan klagen over de tijd die Christina aan haar uiterlijk besteden. Aller eerst liep ze naar Severus om zijn pak wat net niet helemaal goed zat -volgens Christina dan- recht te trekken en keek hem even met een speelse grijns aan waaraan SEverus maar al te goed kon zien waar Christina nu op dit moment zin in had. Iets waar ze altijd zin in had als hij een pak aan had. Ze drukt even een liefdevolle kus op zijn wang en keek daarna bezorgt naar Remus. Ze besloot straks maar even aan hem te vragen of het wel ging wist zij veel dat ze daar straks geen tijd voor zou hebben wegens het drama wat nog zou moeten komen. " Nou ik ben klaar zullen we gaan?"Vroeg ze toen alsof de drie mannen helemaal niet op haar hadden staan wachten ofsow. Ergens deed Christina het goed dat ze vergezeld werd door drie mannen, ook al waren twee ervan als een broer voor haar maar he dat maakte niet uit. " Ben je al bekomen van de shock dat Luthien met Charlie naar het bal is?"Vroeg ze plagend aan Severus, die het er nog steeds niet mee eens was dat zijn precious daughter met een Wemel ging al vroeg Christina zich af of Severus uberhaupt iemand goed zou keuren voor hun dochter.

Christina Black-Snape
The Queen
The Queen

Karakter kaart
Favorite Actor/Actress:

BerichtOnderwerp: Re: Bleed Forever    ma jul 04, 2016 9:51 pm

Amber:

Luthien

Chris

Luthien

Luthien was eindelijk klaar met zich voor de tweede keer klaarmaken en keek tevreden in de spiegel naar de jurk waarmee Charlie had geholpen om uit te kiezen. Ze glimlachte liefjes naar hem en was nog aan het nagenieten van de seks die ze net hadden gehad. Ze kon niet ontkennen dat Charlie goed was in wat hij deed. " Je ziet er goed uit."Zei ze met een droge grijns alsof Charlie dat niet zelf al door had door wat ze net hadden. " Ik ben blij dat je hier bent."Zei ze toen gemeend. Luthien had besloten om voor Charlie te gaan. Tussen haar en Sirius zou het nooit wat kunnen worden hij was te oud, hij was haar oom ze hadden geen toekomst samen en ze hield ook 'echt van Charlie. Dat wilde ze niet op het spel zetten. Met Sirius zou alles een groot drama worden en met Charlie had ze kans op een gelukkig leven. Ze was nu ook gelukkig met hem op het pietsie feitje na dat ze ook verliefd was op een ander. " Ik heb zin in het bal."Zei ze liefjes tegen hem en ze meende het oprecht.

Christina Black-Snape
The Queen
The Queen

Karakter kaart
Favorite Actor/Actress:

BerichtOnderwerp: Re: Bleed Forever    ma jul 04, 2016 10:03 pm

Severus, Sirius & Remus

Remus had droogjes toe staan kijken zonder zijn mond open te trekken. Ook hij wist maar al te goed dat het totaal het tegenovergestelde effect zou hebben bij Christina als je ging mopperen over de tijd die ze aan haar uiterlijk besteedde. Normaal zou Christina er namelijk gewoon expres nog langer over doen gewoon om Sirius te pesten. Dit keer was ze echter al zo goed als klaar toen ze aan kwamen en duurde het net misschien een minuut voor Chris naar hen toe kwam. Remus glimlachte even flauw toen Chris hem een bezorgde blik toe wierp. Severus rolde even met zijn ogen toen Chris zijn pak soort van recht trok terwijl ze prima wist dat hij niet weg ging als alles goed zat omdat hij geen zin had in dat gepluk van Christina aan zijn pak. Hoewel hij het geen probleem vond als ze aan hem zat natuurlijk.. muaha. "Je ziet er goed uit..zoals altijd." mompelde Severus zacht tegen Christina zodat Sirius en Remus het niet zouden horen. Sirius stootte even een humorloze blaffende lach uit "Zoveel tijd heb je niet nodig zusjelief. Ik snap sowieso niet waarom jullie altijd een lading make up gebruiken als je er al goed uit ziet. Ik gebruik ook geen make up en ik ben nog steeds onweerstaanbaar." zei hij met een brede grijns en Remus kuchtte even "Kapsones." Sirius keek naar Remus en grijnsde "Oh mopperpot moony. Jaloers vriend?" Remus trok een wenkbrauw op maar er kon geen glimlachje vanaf "Ja heel erg sluipvoet." het kwam er zo droog en koel uit dat Sirius zijn grijns snel verdween "Laten we maar gaan anders zijn ze begonnen zonder ons!" Sirius draaide zich vrolijk om en had pas door dat Remus al buiten stond toen hij zich had omgedraaid. Severus bood Christina zijn arm aan. "Ik ben het er nog steeds niet mee eens." gromde Severus over de opmerking van Christina over Luthien en Wemel. "Maar gezien ze op jou lijkt kan ik het haar moeilijk verbieden ze doet toch wel wat ze wilt." tot zware ongenoegen van hem. Hij kon alleen niet ontkennen dat zijn dochter meerderjarig was en zelf mocht bepalen wat ze deed en met wie ze het deed. Betekende niet dat hij het ermee eens moest zijn natuurlijk. Wist hij veel dat er nog ergere dingen gaande waren dan Luthien die met Charlie Wemel was.

Christina Black-Snape
The Queen
The Queen

Karakter kaart
Favorite Actor/Actress:

BerichtOnderwerp: Re: Bleed Forever    ma jul 04, 2016 10:12 pm

Charlie Wemel

Charlie deed zijn jasje aan en glimlachte naar Luthien "Jij ziet er anders ook niet erg slecht uit." merkte hij op en hij bekeek haar even van top tot teen wat resulteerde in meer zin in seks. Alleen zouden ze nu niet eens meer Fashionably late zijn, ze zouden gewoon echt laat zijn en hoewel een dramatische entree wel iets voor Luthien was wilde hij dat liever vermijden. Zonder dat Luthien het doorhad stopte hij een doosje in de binnenzak van zijn jasje en zorgde ervoor dat ze het niet kon zien. Hij draaide zich naar haar om en grijnsde "Ik ook gek genoeg. Als je maandenlang in Roemenie zit met enkel dezelfde rotkoppen om je heen is zo'n feest wel eens een welkome verandering van omgeving. Al betwijfel ik of je vader het ermee eens is dat je een niet zo verhullend jurkje aan heb." zei hij met een serieuze blik alsof hij het niet zelf met Luthien had uitgezocht en niet zelf haar bijna had gedwongen het te kopen voor het kerstbal. Het was buiten dan misschien erg koud omdat het natuurlijk winter was maar binnen niet en met wat alcohol zou je het wel warm genoeg krijgen. Hij hoopte ook dat met iets anders Luthien het warm zou krijgen maar dat was voor later die avond als ze terug in de kamer waren..als ze het antwoord gaf waar Charlie op hoopte. Charlie had bijna aan Severus zijn toestemming gevraagd maar had uiteindelijk toch maar gekozen om dat niet te doen, hij had namelijk het idee dat Severus hem per direct vervloekt zou hebben en vervolgens zou hebben opgesloten zodat hij die vraag nooit meer zou stellen en ook niet meer bij Luthien in de buurt zou kunnen komen. Nu waren er straks heel veel getuigen bij dus hij zou veilig moeten zijn. Charlie keek even naar de tijd "Laten we gaan. we zijn al fashionably late laten we het niet nog erger maken." hij grijnsde even. "Wil je me trouwens nog steeds niet vertellen wat er tussen jou en Sirius gaande is? Gezien hij zometeen ook op het kerstbal is en je hem moeilijk kan vermijden.."

Christina Black-Snape
The Queen
The Queen

Karakter kaart
Favorite Actor/Actress:

BerichtOnderwerp: Re: Bleed Forever    di jul 05, 2016 12:07 am

Christina Zwarts

Nog altijd wist Severus een grijns op haar gezicht tevoorschijn te toveren door haar een complimentje te geven. Nog altijd was die verliefdheid blijven hangen en dat was nooit weg gegaan. Christina was er dan ook wel eigenlijk vrij zeker van dat dat ook nooit meer weg zou gaan ze waren al meer dan 19 jaar samen. Wel is waar met een kleine pauze tussendoor maar toch. Rustig pakte ze zijn arm aan en liep met hem naar de uitgang van hun kamer. "Ach Sev, ik denk niet dat er iemand is die jij goed genoeg vind voor Luthien en dat jij haar sowieso altijd als je kleine meisjes zal zien. Ze is gelukkig met hem en dat is voor mij genoeg." Zei ze toen rustig en troostend tegen hem. "Ze had ook verliefd kunnen worden op een of andere schoft of een misdadiger. Je mag blij zijn dat ze in ieder geval een nette jongen heeft die haar goed behandeld." zei ze toen om hem te troosten. Niet door hebbende dat ze met misdadiger hem ook wel eens zou kunnen beledigen aangezien hij destijds een dooddoener was geweest en dus een misdadiger. Christina wierp nogmaals een bezorgde blik op Remus. Ze zou goed op hem letten deze avond. Ze vroeg zich af of Melian ook naar het bal zou komen of niet.

Christina Black-Snape
The Queen
The Queen

Karakter kaart
Favorite Actor/Actress:

BerichtOnderwerp: Re: Bleed Forever    di jul 05, 2016 12:16 am

Luthien

Luthien glimlachte vrolijk naar Charlie en drukte nog even een kusje op zijn wang. Ze was echt oprecht blij ondanks alles dat hij hier bij haar was. Ze had hem echt gemist en voelde zich dan ook steeds meer schuldig over haar facade met Sirius, wat gelukkig maar een keer was gebeurt en niet vaker was gebeurt. Dat had ze Charlie niet aan kunnen doen ze werd nu al opgevroten door het schuld gevoel. Charlie verdienden het niet wat ze hem had aangedaan en ze was ook vastbesloten omdat nooit meer te doen. Ze zou vanaf nu de perfecte vriendin zijn. Rustig haakte ze haar arm door de zijne.  "Zullen we het niet te laat maken straks?" vroeg ze toen samenzweerderig. "Ik heb nog een hoop plannen met je."Zei ze toen met pret oogjes, en met een hoop plannen bedoelde ze niet rustig klaverjassen of iets anders van een gezelschapsspel. "We moeten het er wel van nemen voordat je terug moet naar Roemenie natuurlijk."Zei ze toen speels tegen hem. Ze keek hem lief aan. " Wanneer moet je eigenlijk terug?"vroeg ze toen droevig. Luthien wilde helemaal niet dat Charlie terug ging naar Roemenie, ze wilde liever dat hij hier bij haar bleef. Toen Charlie over de jurk begon werd ze lichtjes rood.  "Zo bloot is het nu ook weer niet, alle delen die ertoe doen zijn bedekt en ik heb mijn moeder in veel boteren jurken zien lopen dan dit en dan hoorde je me vader ook niet klagen dus hij moet gewoon niet zeuren."Zei ze toen rustig ze zou zich ook zeer weinig ervan aantrekken wat Severus nou precies van haar jurk vond of niet vond want ja ze trok zich meestal op dat gebied vrij weinig van haar ouders aan.
" Hij zat weer eens op me vader te haten en dit keer iets te extreem naar mijn mening. Ik ben er gewoon klaar mee om altijd die haat reacties te horen. Je weet hoeveel ik van me vader hou."Zei ze toen rustig.

heavenly
The King
The King

Karakter kaart

BerichtOnderwerp: Re: Bleed Forever    di jul 05, 2016 12:45 am

Severus Sneep

Severus mompelde gepikeerd iets over dat Luthien, als het aan hem lag, pas zou mogen daten als ze 30 was maar dat was een onmogelijke opgave. "Als Wemel iets doet wat mij niet aanstaat krijgt hij een enkeltje roemenie van me." mompelde hij vervolgens. Severus had ergens vaag door dat Sirius zijn schouders verstrakte toen de naam Wemel viel en dat Remus hem aankeek maar verder was Severus zich niet direct van kwaad bewust. Wist hij veel dat zijn zwager verliefd was op zijn dochter en ze seks hadden gehad. Hij had gezworen dat hij nooit in het hoofd van zijn familie zou kijken, daar viel, helaas, Sirius ook onder en dus gebruikte hij geen legilimensie op zijn dochter, of Zwarts. Daarbij had Severus nooit echt de neiging gehad om in Sirius zijn hoofd te kijken, hij wilde absoluut niet weten wat voor gedachtes zijn zwager had. Severus trok een wenkbrauw op toen Chris zei dat ze ook verliefd had kunnen worden op een misdadiger "Zoals jij?" vroeg hij droogjes. Hij klonk niet gekwetst of beledigd. Hij wist allang dat Chris het nooit als belediging bedoelde of iets en hij had het ook al een tijdje losgelaten maar Luthien zou er nooit achter mogen komen. Hij wilde niet dat zijn dochter anders naar hem ging kijken. Als Luthien zou weten wat er was gebeurd 17 jaar geleden. Luthien zou het hem waarschijnlijk niet snel vergeven. Hij was dan ook ergens erg blij dat Sirius en Remus nooit iets tegen Luthien hadden gezegd en dat Luthien zelf geen vragen was gaan stellen. Uberhaupt dat Luthien het niet raar vond dat Remus haar peetvader was terwijl het overduidelijk was dat Severus en Remus niet bepaald goede maatjes waren. Ze hadden een bepaald level van Respect voor elkaar maar daar hield het ook mee op. Ze waren bijna aangekomen bij de grote zaal en het werd in de gangen ook een stuk drukker, leerlingen en personeel van het kasteel kwamen allemaal aangelopen om vervolgens de zaal in te gaan waar de muziek al luid draaide en er een hoop gelachen werd. Severus haatte dit soort dingen, hij had het nooit leuk gevonden en dat was ook niet veranderd maar dit was zo'n verplichting en Chris vond het altijd wel leuk en dus zou hij erdoorheen struggelen. Remus en Sirius liepen door naar binnen en hij en Chris volgde. "Denk je dat Melian er vanavond is? Anderling heeft wel gevraagd of ze net als alle docenten wilde komen om toezicht te houden. Alleen heb ik haar niet erg veel gezien de afgelopen weken." ofwel sinds Melian vreemd was gegaan, alweer, en Remus het duidelijk had gemaakt dat hij haar voorlopig niet wilde zien of spreken tot hij zijn eigen gedachten op een rijtje had. Severus had het vermoeden dat Remus het niet aankon om bij Melian in de buurt te zijn. Zij zou nog wel eens de reden kunnen zijn dat hij eindelijk zijn uitbarsting zou hebben.

Terug naar boven Go down
heavenly
The King
The King

Karakter kaart

BerichtOnderwerp: Re: Bleed Forever    di jul 05, 2016 12:58 am

Charlie Wemel

Charlie liep met Luthien aan zijn arm de kamer uit richting de grote zaal. Hij lachtte even toen ze vroeg of ze het niet te laat zouden maken vanavond en hij grijnsde toen even "Ik was niet van plan het tot het einde vol te houden. Die jurk zorgt ervoor dat ik dat gewoon niet kan." Hij was ook ergens een beetje nerveus want als ze het verkeerde antwoord zou geven betwijfelde hij of ze vanavond wel samen zouden slapen. "Het eerste wat ik doe als we dan terug komen is zorgen dat je die jurk uit trekt." ze begonnen nu al met elkaar pesten. Het was maar goed dat Charlie haar libido kon bijhouden anders zou Luthien heel snel seks tekort hebben. Charlie zuchtte even diep "Ik heb vrij tot na de kerst vakantie. Daarna moet ik weer terug. Er zijn de laatste tijd erg veel stropers rond een van de drakennesten." zei hij enigzins triest. Hoewel hij het erg naar zijn zin had hier met Luthien kon hij zijn werk ook niet laten zitten en daarbij hield hij oprecht van zijn werk met draken. Hij vond namelijk dat hij de beste baan ever had en dat zou hij niet loslaten. "Ik kan mogelijk vragen of ik tot na het nieuwe jaar kan blijven, maar als de situatie in roemenie verslechtert heb ik geen keuze en moet ik terug." zei hij toen maar langzaam. Hij wilde proberen zo lang mogelijk hier te blijven maar hij had ook zijn verplichtingen en hoewel zijn collega's capabel genoeg waren dingen te overzien was een extra toverstok handig als het om stropers ging. Daarna schudde Charlie even glimlachend zijn hoofd "Ik betwijfel of je vader het zo ziet. Je moeder en je vader zijn getrouwd en je vader vond het vast net zo leuk om je moeder in zulke jurkjes te zien als dat ik het bij jou vind maar als zijn dochter denk ik dat hij toch ietwat beschermender is." hij grijnsde vrolijk. Wederom zuchtte hij "Ik weet ook dat jij en Sirius erg close waren. Je vader en Sirius zullen nooit vrienden worden of uberhaupt elkaar ook maar ergens een soort van aardig gaan vinden. Er is altijd haat geweest, je moet ze eens zien tijdens orde vergaderingen maar dat betekend niet dat ze elkaar niet respecteren. Sirius weet dat je vader een erg getalenteerde tovenaar is en erg intelligent net als dat je vader weet dat Sirius erg intelligent en getalenteerd is. Maar om dat je relatie met je oom nou te laten verstoren lijkt me niet erg handig. Je hebt hem al 3 weken lopen negeren en vermijden..." hij keek haar triest aan en hij wist dat Luthien het er niet erg makkelijk mee moest hebben om die afstand te hebben van Sirius. Charlie was niet achterlijk, Sirius en Luthien waren bijzonder close geweest, altijd al. Ze waren bijna bij de grote zaal en Charlie stopte even met lopen zodat ze verder konden praten zonder dat ze zouden moeten schreeuwen om boven de muziek uit te komen.

Terug naar boven Go down
Christina Black-Snape
The Queen
The Queen

Karakter kaart
Favorite Actor/Actress:

BerichtOnderwerp: Re: Bleed Forever    zo jul 10, 2016 10:38 pm

Christina Zwarts

"Charlie zou haar nooit pijn doen Severus, dat weet je. Het is een goede jongen. Het had veel erger gekund. Hij heeft een goede baan en een goed hart. Hij behandeld haar alsof ze een koningin is. Wat wil je nou nog meer."zei ze toen geruststellend tegen haar man. Ze had totaal geen problemen met Charlie Wemel als schoonzoon.
Christina glimlachte verontschuldigend toen ze hoorde wat Severus zei. "Dat was anders, toen ik verliefd op je werd was je dat nog niet."plaagde ze hem toen en ze drukte een kus op zijn wang terwijl ze nog steeds haar arm door de zijne had gehaakt. "Plus je hebt dat meer dan goedgemaakt door de afgelopen 17 jaar je leven constant in gevaar te brengen." zei ze toen rustig tegen haar man. Ze wist dat hij niet wilde dat Luthien dat allemaal wist en Christina zou dat dus ook nooit vertellen al was ze wel van mening dat het beter zou zijn als hij dat wel zou doen. Als Luthien het ooit van iemand anders zou horen dan van hem zou ze meer over de rooie gaan en dat wist ze maar al te goed. Toen hij over Melian begon trok ze even haar wenkbrauwen op. "Je weet hopelijk dat het jou zusje is he?"vroeg ze hem toen droogjes. "Ze heeft nou niet bepaalt nog tegen me gepraat nadat ik er vertelden wat ik ervan vond wat ze Remus had aangedaan. Ik denk dat ze een pietsie boos op me is."zei ze toen droogjes tegen haar echtgenoot alsof ze het heel erg vond. Natuurlijk ze hield van Melian als een zusje maar op dit gebied had Christina vrij weinig medelijden met haar schoonzusje en dat zou ze ook nooit hebben zo lang Melian de gene was die zelf haar leven aan het verzieken was en dat wisten zowel Melian als Severus maar al te goed dat Christina dan een cold bitch werd net zo als dat Severus dat werd. "Ik ben echt zo blij dat wij nooit zulke drama's hebben."zei ze toen droogjes. Ze keek naar de grote zaal die prachtig versierd was.

Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Bleed Forever    

Terug naar boven Go down

Bleed Forever
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 27 van 30Ga naar pagina : Vorige  1 ... 15 ... 26, 27, 28, 29, 30  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» forever narnia
» AWESOME BADEENDJES FOREVER!
» We won't Live forever | Sitri
» Polarbear ♡ Brightspots ♡ Love will last forever

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
thunderstruckfandoms :: Rpg met vaste rollen :: Harry Potter-
Ga naar: