thunderstruckfandoms

Dit forum is voor iedereen die niet uit hun fandom kan ontsnappen!

IndexIndex  PortalPortal  KalenderKalender  FAQFAQ  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

Deel | 

Bleed Forever

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4 ... 16 ... 30  Volgende
AuteurBericht
Alice rose bell
Starter
Starter

Aantal berichten : 92
Registratiedatum : 10-06-15

BerichtOnderwerp: Re: Bleed Forever    vr jun 12, 2015 10:20 pm

hermelien zag dat het eten geserveerd was en ze keek eens wat ze wilde eten. Ze besluit uiteindelijk om maar een klein beetje te eten. Ze kijkt even naar Dane, ze kende hem niet zo goed.. ze zag hem kijken en volgde zijn blik. ze wilde er wat van zeggen tot ze zag dat hij zijn hoofd afwende en ze besloot te zwijgen. Omdat ze het gesprek van Luthien en Kyle niet helemaal volgt besluit ze maar alvast in haar schoolboeken te kijken. ze pakt haar boek uit haar tas en ze zet haar boek open tegen een kan met water en leest de tekst. Ze pakte een stuk perkament en een veer en maakte aantekeningen over wat ze las. Ze eet ondertussen steeds kleine hapjes en let op of er niemand tegen haar praat, ze wil niet dat ze denken dat ze hun niet intressant vind ozo..
Terug naar boven Go down
heavenly
The King
The King

Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 04-06-15
Leeftijd : 24

Karakter kaart
Fandoms: Harry Potter; Arrow; The Flash; Tmi
Favorite Actor/Actress: Stephen Amell; Grant Gustin; Emma Watson; David Tennant; Alan Rickman R.I.P.; Johnny Depp; Emilia Clarke; Sam Claflin; Jamie Campbell Bower.

BerichtOnderwerp: Re: Bleed Forever    ma jun 15, 2015 10:01 am

Kyle Lupos

Iedereen viel een beetje stil nu het eten was verschenen, schijnbaar was hij niet de enige geweest die zo ongeveer had zitten verhongeren. Hij keek een beetje in het rond om te zien of hij nog mensen zag die hij kende behalve zijn eigen klasgenoten. Zijn blik viel op Dane die naar Anna had zitten gapen en hij rolde met zijn ogen en stootte zijn broer aan "Als je nog langer blijft kijken ga je kwijlen." mompelde hij zo zacht dat alleen Dane het kon horen. Daarna richtte hij zich weer op het eten en probeerde hij maar een gesprek aan te knopen met zijn nicht, Hermelien en broer anders was het zo stil en saai tijdens het eten. Overal in de zaal hoorde je opgewekt gepraat (al hing er toch nog een gespannen sfeer in de zaal) "Dus iemand enig idee waar Perkamentus uithangt? mijn ouders wilde niets loslaten en ik neem aan dat Chris en Sev ook hun mond hebben gehouden." begon hij langzaam. "Waar zou hij kunnen zijn en wat is hij aan het doen? Zelfs de meeste orde leden weten het niet." hij vond het maar vaag dat Perkamentus niemand vertelde waar hij was. Wat als er iets mis ging en niemand kon hem bereiken? Nu was het Perkamentus dus de kans dat er iets mis ging was amper aanwezig maar dan nog...

Terug naar boven Go down
http://www.thunderstruckbooks.wordpress.com
heavenly
The King
The King

Karakter kaart
Favorite Actor/Actress: Stephen Amell; Grant Gustin; Emma Watson; David Tennant; Alan Rickman R.I.P.; Johnny Depp; Emilia Clarke; Sam Claflin; Jamie Campbell Bower.

BerichtOnderwerp: Re: Bleed Forever    ma jun 15, 2015 11:05 am

Severus Sneep

Severus snoof even "Alsof het alleen mijn schuld was dat je zwanger werd. Jij deed er net zo makkelijk aan mee hoor." meldde hij droogjes op. Niet dat hij ooit spijt had gehad toen Luthien eenmaal was geboren maar het was niet erg goed uitgekomen in die tijd natuurlijk. Niet dat het ook maar ergens goed zou uitkomen. Een kind krijgen nu Voldemort zo bezig was... Severus schudde die gedachten uit zijn hoofd "Overgaand op een heel ander onderwerp heeft Luthien al met je gepraat over haar idee om een band te beginnen op Zweinstein?" vroeg hij en hij weerstond de neiging om met zijn ogen te rollen. Luthien was getalenteerd maar hij betwijfelde of er verder nog talentvolle studenten hier op Zweinstein zaten buiten zijn dochter om. De kans was in elk geval vrij klein. Er gingen geruchten de ronde dat Kyle en Dane beiden gitaar konden spelen maar hij had het nog nooit gezien of gehoord en Melian had het er nooit over en dus geloofde hij het pas als hij het ook echt zou zien. Het idee dat zijn twee neefjes enig talent hadden buiten goed kunnen duelleren wat ze van Remus en Severus zelf hadden geleerd was bijna belachelijk.

Terug naar boven Go down
Christina Black-Snape
The Queen
The Queen

Aantal berichten : 676
Registratiedatum : 03-06-15

Karakter kaart
Fandoms: Christina Black-Snape
Favorite Actor/Actress:

BerichtOnderwerp: Re: Bleed Forever    ma jun 15, 2015 11:20 am

Luthien Sneep.

"Hermelien als we vervelend of luidruchtig zijn zeg je het maar hoor."zei Luthien vriendelijk. Luthien was meestal een stuk aardiger dan haar vader was tegen andere. Gelukkig was haar vader wel altijd aardig voor haar en haar moede. Luthien was daardoor ook echt een papa's kindje. Maar van haar moeder hield ze ook echt super veel. "Oh mijn ouders weten maar al te goed waar Perkamentus heen gaat. Mijn vader vertelt hij alles, en mijn vader vertelt weer alles aan mijn moeder. Trouwens mijn moeder is de kleindochter van Perkamentus, dus Perkamentus vertelt het haar sowieso. Echter vertellen ze niets aan mij. Ik wordt steeds vaker naar boven gestuurd als ze aan het praten zijn."Antwoordde Luthien toen op Kyle. "Heey wezen."zei ze toen Dane erbij was gekomen. Luthien vergat nog wel eens dat ze de achterkleindochter was van Perkamentus. "Ugh me ma wilt dat me vader me bijles in toverdranken gaat geven trouwens. Omdat ik anders daardoor me slijmballen misschien niet haal." zei ze toen zuchtend. Luthien had veel talenten, helaas was ze slecht in toverdranken. In feite had ze er gewoon geen geduld voor om alle stappen te doorlopen. Daardoor ging het vaak mis.

http://thunderstruckfandoms.bestforumpro.com
ReviusAlast
Sheldon
Sheldon

Aantal berichten : 214

Karakter kaart
Fandoms: Harry Potter, OUAT, BBT
Favorite Actor/Actress: Jennifer Aniston, Ashton Kutcher

BerichtOnderwerp: Re: Bleed Forever    ma jun 15, 2015 11:51 am

Ron Wemel
Ron liep de Grote Zaal binnen en plofte neer tegenover Hermelien. ''Heey.'' Zei hij met een brede glimlach, richting haar en naar de anderen die erbij waren, wanneer hij verlekkerd naar al het eten keek. Hij was gelukkig niet te laat. Hij begon met het veroberen van het eten, waar Hermelien, zo te zien kleine hapjes nam en bezig was met schrijven. Met volle mond keek hij haar aan. ''Wat doe je Hermelien?'' Vroeg hij terwijl hij het eten naar beneden werkte. ''Zeg nu niet dat je al bezig bent met huiswerk? - we hebben toch geen huiswerk mag ik hopen?'" Hij keek even naar de docententafel waar hij Sneep zag. Het zou hem niks verbazen als het weer iets nieuws van hem was geweest. Hij keek weer naar Hermelien. Al had hij het kunnen weten van Hermelien die nog steeds druk bezig was met schrijven. Hermelien was vast al in de vakantie begonnen met het lezen van de boeken, waar hij ze nog niet eens aangeraakt had, laat staan ernaar gekeken had.

Sheldon

Karakter kaart

BerichtOnderwerp: Re: Bleed Forever    ma jun 15, 2015 11:58 am

Revius Alast
Revius zat tussen zijn vrienden aan de tafel van Zwadderich, een beetje lachen en oude herinneringen aan het op halen van vroeger. Ze waren nu in hun laatste jaar dus hadden ze voorgenomen het een onvergetelijk jaar te maken. ''Hoe zit het met Louise?'' Revius hoorde de vraag en keek schuin tegenover zich waar Markus zat. ''Het is over. Heeft twee maanden geduurd.'' Zei hij er nog achteraan. ''Dat is nogal een record wat je hebt gebroken Alast.'' Zei hij lachend. Revius haalde zijn schouders op. ''Ach we pasten niet echt bij elkaar, je kent het wel.. of nee, wanneer krijg jij je eerste vriendinnetje Weathersby?'' Hij zag Markus rood worden en geen vragen meer stellen. Revius keek even verder naar de tafel waar hij de jongen met het blonde haar zag die nogal, zoals gewoonlijk, aan het opscheppen was over wat hij nu weer had meegemaakt. Ongeacht of het een mede Zwadderaar was, of iemand met status, wat Malfoy dus zeker had, kon hij hem niet uitstaan. Ze hadden nooit ruzie gehad, maar hij zou zich nooit aansluiten bij zijn select groepje van idioten, laat staan hem aanbidden.

The King

Karakter kaart

BerichtOnderwerp: Re: Bleed Forever    ma jun 15, 2015 12:27 pm

Chanelle Cooper

Chanelle was net als veel Ravenklauwers vrij vroeg op Zweinstein gearriveerd. Ze had haar vriendinnen al gevonden maar was er niet geheel bij met haar hoofd. De meiden hadden het over die knappe jongens uit Griffoendor maar ook Robbie Davids uit het 7e jaar van hun afdeling was onwijs lekker. Pff boeiend. Chanelle prikte wat in haar eten en luisterde dus maar met een half oor naar de gesprekken. De meiden deden heel leuk over jongens en alles maar geen van haar vriendinnen had ooit een vriendje gehad dus waar ze nou over liepen te kwijlen was haar een raadsel. Al was het geen geheim dat de twee Lupos jongens inderdaad erg knap waren en ook behoorlijk populair. Haar oog was echter op Revius Alast gevallen vorig jaar maar toen had hij zich door zo ongeveer alle meiden van Zwaderich heen gewerkt. Hij had een reputatie en Chanelle wilde niets te maken hebben met jongens die de reputatie 'player' hadden. Chanelle liet haar blik over de oppertafel glijden waar Perkamentus zijn afwezigheid behoorlijk duidelijk was. Alle docenten leken behoorlijk on red alert behalve Hagrid die op zijn gemak met Banning zat te babbelen. Haar afdelingshoofd keek echter de hele tijd schichtig rond. Chanelle zuchtte toen een vriendin met haar hand voor der neus wapperde "wat?" "Ik vroeg of je misschien voor mij aan Dane wilt vragen of hij een keer met me uitwil." Chanelle keek haar vriendin even aan en proestte het toen uit "Waarom ik? Ik ken Dane amper. Heb misschien 1 keer met hem gesproken over het Verweer tegen de zwarte kunsten huiswerk. Trouwens waarom vraag je het zelf niet hij bijt niet."

Terug naar boven Go down
heavenly
The King
The King

Karakter kaart

BerichtOnderwerp: Re: Bleed Forever    ma jun 15, 2015 12:36 pm

Kyle Lupos

Kyle gniffelde even "Awh Dane moet ook naar bijles komen van Sev. Denk niet dat oom Sev nog eens wilt dat zijn lokaal word opgeblazen." dat was het meest hilarische geweest wat er vorig jaar was gebeurd. Dane had zo met zijn hoofd ergens anders gezeten dat hij zijn toverdrank had verpest en het lokaal had opgeblazen. Severus was ziedend geweest & had Dane een maand lang laten nablijven iets waar Dane nog steeds niet over uit kon. Remus had hem keihard uitgelachen waar Melian juist boos was geworden op Dane. "Ik ben ook geen ster in toverdranken maar ik laat het lokaal tenminste niet in rook opgaan." Hij keek op toen Ron erbij kwam zitten "Hey" zei hij enkel. Ron kende hij ook amper net als Hermelien geen wonder die twee gingen altijd met elkaar om en niet echt met hen dus ze hadden weinig zinvolle gesprekken gehad. Waarschijnlijk kende zijn vader Ron beter dan dat hij hem kende. "Ach waar Perkamentus ook uithangt ik hoop dat hij snel terug is."

Terug naar boven Go down
Alice rose bell
Starter
Starter

BerichtOnderwerp: Re: Bleed Forever    ma jun 15, 2015 1:34 pm

-hermelien griffel-
Ze kijkt luthien even aan. 'nee hoor' zegt ze glimlachend 'ik vind fijn om met jullie te praten' ze meende het.. Ondanks dat ze deze mensen niet zo goed kende wilde ze graag meer vrienden maken. Ze ziet ron zitten die gelijk aanvalt op het eten en ze zucht 'eey ron, denk jij alleen maar aan eten?' ze glimlacht naar hem 'je ziet tocb wat ik doe? Ik maak alvast aantekeningen voor verweer' ze kijkt weer naar luthien en kyle die het hadden over de eindtoetsen. 'de slijmbal is echt een belangrijk ding! Ik zou niet willen zakken daarvoor!' ze denkt na over de toetsen 'ik moet gewoon heel hard leren, goedopletten... En ik wil dus graag extra lessen voor het duelleren' ze neemt weer een hapje van haar eten en laat het boek even voor wat het is
Terug naar boven Go down
heavenly
The King
The King

Karakter kaart

BerichtOnderwerp: Re: Bleed Forever    ma jun 15, 2015 1:35 pm

Remus Lupos

Remus luisterde naar Melian terwijl hij eten pakte. Het viel hem wel op dat Melian dus geen eten pakte en een gesprek met hem begon aan te knopen en hij vernauwde even zijn ogen voor hij zonder een woord te zeggen wat eten op mel haar bord dumpte "Ja alles is prima, elke gang is extra beveiligd en de geheimen gangen worden scherp in de gaten gehouden. Niets of niemand komt dit kasteel in of uit zonder dat wij ervan weten. Maak je nou eens niet zo druk en eet wat voor je omvalt straks." Remus had elke geheime gang zelf beveiligd en gecontrolleerd met hulp van Kyle die de sluipwegwijzer had gekregen van hem. Als hij hem aan Dane had gegeven was hij waarschijnlijk nu al verloren geweest en dat was niet de bedoeling hij Sirius en James hadden er niet jaren aan gewerkt om hem vervolgens te laten kwijtraken door zijn zoon. "Trouwens waar is Amber?" vroeg hij ineens opmerkend dat Amber nog niet in de grote zaal was. Misschien was ze gewoon een rondje lopen of naar de leerlingenkamer gegaan Amber ging de laatste tijd toch veel meer haar eigen weg.

Terug naar boven Go down
Christina Black-Snape
The Queen
The Queen

Karakter kaart
Favorite Actor/Actress:

BerichtOnderwerp: Re: Bleed Forever    ma jun 15, 2015 2:49 pm

Christina Zwarts

Christina glimlachten even toen Severus dat zei en onderdrukte de nijging om hem een kus te geven. Als ze dat zou doen met de hele grote zaal erbij zou Severus zeker zijn reputatie als meest gemene docent van de school verliezen. Toen hij over Luthien begon trok ze even haar wenkbrauwen op en overwoog zorgvuldig haar antwoord. "Ja, en ik vind het een uitstekend idee. Ze heeft duidelijk mijn zang talent geërfd en het geeft toch nog een licht puntje in het duister. Iets leuks in deze rot tijd. Dus ik sta volledig achter het plan en ik zal er ook helpen als het nodig is. Ik heb er beloofd dat ik het morgen met Perkamentus overleg als hij terug is."zei ze toen tegen haar man. Ze glimlachte liefdevol naar hem. "Vind jij het een slecht idee dan?" vroeg ze haar man. "Oh ik heb wel een voorwaarde gesteld, dat ze haar toverdranken gaat verbeteren en als het nog slechter word moet ze ermee stoppen." lichte Christina snel haar man in, ze vond het wel zo handig om samen één lijn te trekken hierin en niet dat Severus wat anders zou afspreken met hun dochter.

Christina Black-Snape
The Queen
The Queen

Karakter kaart
Favorite Actor/Actress:

BerichtOnderwerp: Re: Bleed Forever    ma jun 15, 2015 2:58 pm

Luthien Sneep

Luthien rolde even met haar ogen toen ze Kyle tegen Dane hoorde. "Trouwens het is gewoon een prestatie want de laatste die dat heeft gedaan was mijn moeder."zei ze toen lachend. Ze moest denken aan dat haar moeder stiekem een relatie was begonnen met Sneep omdat hij toen destijds docent toverdranken was. "Je hebt het gewoon gepresteerd om haar van haar troon als koningin van de slechtste toverdranken ooit te stoten. Dat is nog best wel een waardige prestatie."grinikkte ze. Ze keek even ongelovig naar Hermelien, en schudde haar hoofd. Luthien was de dochter van een docent maar geen haar op haar hoofd die eraan dacht om nu al met school bezig te zijn. Ze dacht weer even dromerig aan Charlie. "Zeg Ron, Wanneer komt Charlie naar Engeland?"vroeg ze terwijl ze een stukje rosbief nam, ze keek even naar haar neefjes, die ze bijna als broertjes beschouwde. Luthien was enigst kind, ergens vond ze dat fijn maar ze miste het ook wel dat ze geen broertje of zusje had. Als ze zag hoe haar neefjes en nicht met elkaar omgingen.

Christina Black-Snape
The Queen
The Queen

Karakter kaart
Favorite Actor/Actress:

BerichtOnderwerp: Re: Bleed Forever    ma jun 15, 2015 3:03 pm

Selene Nightingale & Amber Lupos

Selene en Amber kwamen hijgend de zaal in. Hun schoenen zaten onder de modder, chagrijnig namen ze plaats bij de familie Lupos. "Die stomme koetsen waren al weg!"zei Amber toen nijdig. "We hebben dat hele graf end moeten lopen!" nukkig begon ze haar bord op te scheppen, ze stierf van de honger. Selene was ook chagrijnig maar wel iets minder dan Amber. "Hebben we iets gemist?"vroeg Selene liefjes aan Kyle, ze keek hem even aan. Ze vroeg zich af of hij ook voor haar voelde wat ze voor hem voelde, maar ze durfde het nooit aan hem te vragen. Daar was ze net iets te verlegen voor. Ze keek even naar Luthien. Selene mocht Luthien niet echt, het was niet zo dat ze een hekel aan haar had, maar mogen deed ze ook niet. Misschien kwam het doordat ze familie was van Sneep of misschien omdat ze Luthien altijd arrogant vond doen. Ze keek even naar Amber die niets meer zei en nukkig haar bord leeg begon te eten. Selene haalde een takje uit Amber haar haren. Ze waren klets nat geregend met ze tweeën.

Christina Black-Snape
The Queen
The Queen

Karakter kaart
Favorite Actor/Actress:

BerichtOnderwerp: Re: Bleed Forever    ma jun 15, 2015 3:06 pm

Annabella Kragge.

Anna zat naast Revius aan de tafel van Zwadderich haar bord leeg te eten, ze voelde zich uitgehongerd. Ze voelde zich een beetje depri, ze haatte het om haar vader zo lang alleen te laten. Ze wist dat haar vader geen heilige was, dat hij een dooddoener was. Maar een slechte vader was hij echter niet en Anna hield wel van hem. Ze keek even naar de tafel van Griffoendorn en zag Dane Lupos, iets wat haar blij maakte maar ook verdrietig. Ze was al drie jaar verliefd op hem, maar wist maar al te goed dat het nooit wat zou worden. Anna zat in Zwadderich, Dane zat in Girffoendorn. Anna haar vader was een dooddoener, Dane's vader -dit wist Anna natuurlijk omdat de dooddoeners dit wisten- was een orde lid. Anna zou van haar familie een dooddoener moeten worden, en Dane een orde lid. Het was gewoon een onmogelijke situatie en dat maakte haar nog verdrietiger. Anna wilde absoluut geen dooddoener worden, maar ze wilde ook niet haar familie kwijt. "Hoe is het Revius?"vroeg ze toen maar aan haar goede vriend.

ReviusAlast
Sheldon
Sheldon

Karakter kaart

BerichtOnderwerp: Re: Bleed Forever    ma jun 15, 2015 3:13 pm

Ron
Ron keek op van het eten toen hij de vraag hoorde van Hermelien. ''Niet alleen maar aan eten. Ook aan andere dingen hoor, behalve dan wanneer ik aan het eten ben. Zoals nu dus.'' Hij nam weer een hap en stopte toen even met eten, waarna hij hoorde wat Hermelien aan het doen was. ''Ik had het moeten weten.'' Zei hij met een grijns. ''Ik wil ook niet zakken hoor, maar we hebben nog genoeg tijd. En ik neem aan dat wanneer ik het niet snap, ik wel kan rekenen op jouw hulp?'' Vroeg hij met een vragende blik, hopend dat Hermelien hem zoals elk jaar kon helpen met de nogal last-minute essays die hij moest schrijven. ''Duelleren?'' Vroeg hij en dacht na. Ze hadden in het tweede jaar een duelleerclub opgericht, alleen het probleem was, dat daar een docent aan te pas kwam die helemaal niet competent was en daardoor ontslagen was aan het einde van het jaar. Vanaf het derde jaar hadden ze professor Lupos, die best wel bekwaam was in zijn ogen en de lessen ook nog afwisselde met wat leuke dingen. ''Ik denk dat professor Lupos je daar wel bij zou kunnen helpen.'' Opperde hij. ''Maar waarom wil je extra lessen voor duelleren? Krijgen we dat bij de PUISTEN?'' Hij hoorde zijn naam en zag Luthien die opeens vroeg naar zijn broer. Hij haalde zijn schouders op. ''Ma zei dat hij met de kerstvakantie zou komen. Misschien vroeger, maar in ieder geval hij zou met kerstmis thuis zijn.'' Toen hij ervaren had dat Luthien de dochter van Sneep was, had hij haar niet kunnen uitstaan, tot hij haar beter leerde kennen en zich toen afvroeg of het daadwerkelijk de dochter van Sneep was. Hij zag de gelijkenis niet echt. ''Hoezo?''

Laatst aangepast door ReviusAlast op ma jun 15, 2015 3:27 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Go down
ReviusAlast
Sheldon
Sheldon

Karakter kaart

BerichtOnderwerp: Re: Bleed Forever    ma jun 15, 2015 3:23 pm

Revius Alast
''Niet zo sip Anna.'' Zei Revius met een bemoedigende glimlach. Hij zag Anna als zijn zusje, ook al had hij geen zusjes of broertjes in het echte leven, maar hij mocht Anna erg en wie aan haar kwam, kwam aan hem. ''Ik weet zeker dat alles goed komt. Waar je ook mee zit.'' Hij volgde haar blik naar de Griffoendor tafel gaan en wist meteen al naar wie ze keek. Het was een geheim wat tussen hen bewaard bleef en Revius had haar er ook niet raar voor aangekeken. ''Met mij gaat alles goed. Al heeft mijn moeder veel meer werk in het St. Holisto, met tovenaars die vervloekt zijn of andere dingen.'' Zijn moeder werkte op de vierde verdieping van het St. Holisto als heler en wist heel wat van vloeken en spreuken af, maar vooral hoe ze die kon verbreken of mensen die daardoor getroffen werden kon helen. ''Met jou? Vertel maar alles. Ik heb tijd.''

The King

Karakter kaart

BerichtOnderwerp: Re: Bleed Forever    ma jun 15, 2015 3:24 pm

Kyle Lupos

Kyle grijnsde even "Ik denk dat oom Severus het niet zo'n waardige prestatie vind om eerlijk te zijn. Je was erbij toen hij Dane een maand nablijven gaf. Als ik Dane moet geloven ontplofte je pa zelf nog net niet." Kyle moest nog breder grijnzen door de herinnering aan Dane die in paniek de leerlingenkamer in was komen rennen en begon te ratelen over ontploffingen, Oom Severus, doodsangst en kapot lokaal. Kyle had hem ook net als Remus uitgelachen iets wat hem nog steeds niet in dank werd afgenomen. Kyle rolde met zijn ogen toen Luthien Ron iets over Charlie vroeg "M'n pa zegt dat hij rond Halloween komt." natuurlijk hadden zijn ouders contact met de ouders van de Wemels, gezien ze allemaal in de Orde zaten. Hij wist alleen niet in hoeverre Ron was betrokken bij de Orde en diens plannen en leden en al die dingen dus hij zei er verder maar niets over. Hermelien wist over de Orde dus Ron zou dat ook vast wel doen. Kyle begon uiteindelijk behoorlijk vol te zitten en stopte met eten tot het toetje zou komen dat zou er vast nog wel in passen ook al had hij het idee dat hij rollend naar boven moest. Hoe hij dat ging presteren geen idee gezien hij helemaal naar de noordertoren moest en niet naar de kerkers. Hij keek op toen Amber en Selene ineens binnen kwamen stormen helemaal doorweekt en onder de modder. Selene kwam op de een of andere manier bij hem in de buurt zitten "Hey" zei hij met een glimlach "Niet erg veel gemist jullie twee. Anderling heeft ons gewaarschuwd voor jeweetwel en ons op het hart gedrukt er s'nachts niet meer stiekem op uit te gaan en dat we uit de buurt van het verboden bos moeten blijven. Verder is Perkamentus spoorloos maar die komt morgen weer terug."

Off: Ron, Hermelien, Luthien en Dane zitten allemaal in het 7e jaar toch...Kyle is 16. Dus Dane, Luth, Ron en Hermelien hebben hun P.U.I.S.T examens dit jaar. Niet slijmbal. Just sayin'

Terug naar boven Go down
heavenly
The King
The King

Karakter kaart

BerichtOnderwerp: Re: Bleed Forever    ma jun 15, 2015 4:01 pm

Severus Sneep

Severus haalde zijn schouders op "Ze moet doen wat ze niet laten kan. Luthien heeft inderdaad jouw talent geërfd maar weet niet of er nog meer talenten hier rondlopen op deze school. Als je het mij vraagt is het enige talent van de meeste studenten vervelend en ontuitstaanbaar zijn." Severus fronste even toen ze zei dat ze wel een voorwaarden met Luthien had afgesproken "Dan zal ze in elk geval moeten opletten tijdens bijjles. Ik geef nooit bijles het is dat zij en Dane het hard nodig hebben anders zakken ze dit jaar." niet dat hij dacht dat Luthien niet op zou komen dagen of iets maar of ze oplette was een ander verhaal. "Het is voor Luthien misschien wel goed om iets te doen wat ze echt leuk vind." hij vond het geen probleem dat Luth een band wilde beginnen hij hoopte alleen voor Luthien dat het ook echt ging lukken en niet dat ze na een week haar nieuwe bandleden had vervloekt omdat het een stel idioten waren. Luthien was namelijk niet bepaald geduldig aangelegd.

Terug naar boven Go down
Christina Black-Snape
The Queen
The Queen

Karakter kaart
Favorite Actor/Actress:

BerichtOnderwerp: Re: Bleed Forever    ma jun 15, 2015 5:12 pm

Christina Zwarts

"Precies, en het is een mooie stimulans om eens wat aan haar toverdranken te doen." Zei ze toen tegen haar man, ze lachtte om zijn opmerking. "Het temperament van haar vader. Maar dat had ze als baby al...toen kon je al zien dat het een meisje was dat er alles aan zou doen om te krijgen wat ze wilt. En met jou als vader lukt het haar ook nog eens altijd" Zei Christina afkeurend. Severus kon hun meisje nooit iets weigeren leek wel en soms irriteerde Christina zich mateloos eraan. Christina stopte met eten ze had wel weer genoeg op. Christina at nooit echt heel erg veel en dat had ze nooit gedaan ook. "Het is best zorgelijk hoeveel ze op ons lijkt....Hopelijk lijkt ze niet in alles op ons."ze doelde erop dat Christina verliefd was geworden op een docent en al op haar 17e zwanger werd. Christina werd het eten zat en hoopte dat het snel klaar was. Ze wilde gewoon alleen met Severus zijn, of met haar dochter erbij, maar veder niet. Ze keek even trots naar haar dochter, die ook ontzettend knap was. Christina was stiekem wel blij dat Luthien haar neus had en niet die van Severus.

Christina Black-Snape
The Queen
The Queen

Karakter kaart
Favorite Actor/Actress:

BerichtOnderwerp: Re: Bleed Forever    ma jun 15, 2015 5:28 pm

Annabella Kragge

Anna keek naar Revius en zuchtte diep. "Me pa wilt dat ik me aansluit bij jeweetwat....en ik wil dat natuurlijk niet." zuchtte ze toen. "Veder vind ik het ontzettend moeilijk om me vader weer het hele jaar alleen te laten en ik baal gewoon dat ik zo beetje de meest onmogelijke persoon heb uitgekozen om verliefd op te worden."zei ze toen alsof ze echt koos op wie ze verliefd werd, wat natuurlijk onzin was want je koos niet op wie je verliefd werd. Het was namelijk helemaal geen keuze. "Dus ja van al die gedachtes word je niet echt vrolijk ofsow."zei Anna toen als uitleg waarom ze zo depri deed. "En ja het word niet vanzelf beter he." zei ze toen hoofdschuddend. "De tuinkabouters komen het niet oplossen hoor."zei ze toen tegen hem. Ze bedoelde het niet gemeen maar ze kon gewoon niet tegen het woord het kwam wel goed. Ze zei het ook niet gemeen, ze zei het gewoon op een aardige toon.

Alice rose bell
Starter
Starter

BerichtOnderwerp: Re: Bleed Forever    ma jun 15, 2015 5:47 pm

-hermelien-

Ze keek ron aan en zucht eens overdreven 'Ronald Wemel... wat zou je toch zonder mij doen..' ze kijkt lachend naar hem. 'Ik ben niet van plan je weer het hele jaar uit de stress te halen!' maar natuurlijk zou ze hem uiteindelijk helpen als hij weer eens te laat was met zijn essays schrijven, of ander huiswerk. dit gold trouwens voor iedereen, ze kijkt de groep langs, ze zou iedereen hier helpen.
Als ron begint over het duelleren ziet ze de paniek al in zijn ogen dat hij nog meer moet doen voor de examens.
"nee ron, duelleren krijgen we niet tijdens de examens, maar ik wil er graag beter in worden mocht ik bij de orde willen komen" ze kijkt hem aan.. hij hoefde zich er niet druk over te maken, zijn ouders en broers zaten bij de orde, en luthien,kyle en dane...ze zucht, die hoefde er ook niet over te denken, iedereen in hun familie hoorde bij de orde, het is logisch dat zij er ook bij komen
ze richt zich tot kyle en luthien en vraagt: " wanneer kunnen we eens oefenen dan? "
Terug naar boven Go down
Christina Black-Snape
The Queen
The Queen

Karakter kaart
Favorite Actor/Actress:

BerichtOnderwerp: Re: Bleed Forever    ma jun 15, 2015 7:09 pm

Luthien Sneep

Luthien glimlachte duivels toen ze de vraag van Ron hoorde. "O, heeft hij je niets vertelt over toen ik in Roemenië was?"zei ze droogjes en grijnzend. Ze had een paar erg leuke weken achter de rug met Charlie Wemel. Ze keek even naar haar nichtje en Selene en moest keihard lachen wat haar een zeer boze blik van Amber en Selene opleverde. Terwijl Luthien nog zo hard haar best deed om niet te lachen...Ze mocht Selene ook niet echt. Ze wist niet eens waarom ze irriteerde zich soms gewoon kapot aan die chick. Toen ze de vraag van Hermelien hoorde dacht ze even na. "Over twee dagen na het avond eten kan wel geloof ik.,"zei ze toen als moment om af te spreken. De kamer van hoge nood leek haar wel een erg goede locatie hiervoor. "Zijn we ooit nog klaar met eten? Heb het hier wel weer gezien."zei ze toen droogjes. Ze keek even naar haar familie en Hermelien. Over een jaar zou zelfs haar vader haar niet meer kunnen tegen houden om bij de orde te gaan. Eigenlijk wilde ze nu al, zo als ook mocht van haar moeder. Helaas deed haar moeder niet zoiets zonder toestemming van haar vader en zou Perkamentus er ook nooit mee instemmen zonder zijn toestemming.

Christina Black-Snape
The Queen
The Queen

Karakter kaart
Favorite Actor/Actress:

BerichtOnderwerp: Re: Bleed Forever    ma jun 15, 2015 7:14 pm

Selene Nightingale

Selene keek naar Luthien, ze keek haar vernijdigt aan. Ze kon hier totaal niet de humeur van inzien, toch besloot Selene dat het beter was om er gewoon niets van te zeggen, ten eerste zou het niet werken. Ten tweede kreeg ze misschien ruzie met Kyle en dat was ook niet haar bedoeling. Ze streek een pluk haar weg uit haar gezicht en onderdrukte een gaap. Ze had nu pas door dat Hermelien erbij zat. Ze kende Hermelien niet echt en had niet echt een mening over haar. Wel vond ze het erg raar dat Hermelien met een boek aan tafel ging zitten. Selene zuchten even diep en besloot het toen toch maar te vragen. "Kyle?"vroeg ze toen, ze vond het tijd worden om eens actie te ondernemen, als ze zou wachten tot Kyle haar ooit mee uit vroeg kon ze nog wel duizend jaar wachten. Rustig wachten ze tot hij haar aankeek. "Wil je een keer met me uit?" floepte ze eruit voor ze zich kon bedenken.

heavenly
The King
The King

Karakter kaart

BerichtOnderwerp: Re: Bleed Forever    ma jun 15, 2015 10:32 pm

Kyle Lupos

Kyle luisterde een beetje naar de gesprekken van zijn familie en hoorde Hermelien haar vraag over wanneer ze tijd hadden om te beginnen met oefenen en Luthien haar antwoordt daarop "Ik kan dan ook wel. We hebben voorlopig voor zover ik weet nog geen zwerkbal trainingen dus mijn schema is voorlopig nog vrij. Tenzij oom Severus besluit morgenochtend al direct huiswerk te geven." hij wist dat de kans daarop zo ongeveer 100% was. "maar dan nog dat kan wachten ik ben namelijk niet zo'n ramp in toverdranken als mijn broer hier." hij stootte Dane aan en keek toen naar Selene die zijn naam noemde. Hij keek haar even vragend aan en pakte zijn beker pompoensap waar hij een slok van nam precies het moment dat Selene hem vroeg of ze een keer met hem uitwilde. Hij verslikte zich stikte zo ongeveer in zijn drinken voor hij zich soort van al hoestend en naar adem happend probeerde te herstellen. Het duurde even een minuut of 2 voor hij eindelijk weer normaal kon ademen en nadenken en hij keek Selene weer aan "Sorry wat?" vroeg hij alsof hij het niet goed had verstaan. "uhm ja tuurlijk... graag zelfs." mompelde hij even later met een beetje een rood aangelopen hoofd omdat hij om een herhaling vroeg en zich een beetje ongemakkelijk voelde. Hij had degene moeten zijn die haar uitvroeg niet andersom... maar goed... wat maakte het eigenlijk ook uit..

Terug naar boven Go down
heavenly
The King
The King

Karakter kaart

BerichtOnderwerp: Re: Bleed Forever    ma jun 15, 2015 10:37 pm

Severus Sneep

Severus haalde droogjes zijn schouders op, hij kon niet zeggen dat hij ermee zat dat Luthien zijn temperament had gekregen. Al was zelfs hij geduldiger dan Chris, moest ook wel als je spioneerde bij Voldemort en werd omringd door een stel idioten dooddoeners die net zoveel hersens hadden als het achtereind van een boomtrul. "Als Luthien net iets meer geduld van jou had gehad had ze het waarschijnlijk beter gedaan bij toverdranken. Ze is na 5 minuten al afgeleid en let niet meer op wat ze in haar ketel gooit." hij schudde afkeurend zijn hoofd. Hij als toverdrank meester kon het nog steeds niet bevatten dat zijn bloedeigen dochter totaal geen affiniteit had met het brouwen van toverdranken behalve dan als je er onherstelbare schade mee kon aanrichten zoals de Drank van de Levende dood. Severus rilde even en schudde zjin hoofd "Ik hoop het inderdaad niet nee. Ze zou verliefd moeten worden op iemand van haar eigen leeftijd.." en met eigen leeftijd bedoelde hij dus 17 en niet in de 20 zoals Charlie Wemel was...

off : ernstig eigenlijk Charlie is te oud voor Luthien vind Severus kan je nagaan hoe erg hij tript als hij erachter komt wat er gaat gebeuren met Sirius ? x'D

Terug naar boven Go down
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Bleed Forever    

Terug naar boven Go down

Bleed Forever
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 3 van 30Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4 ... 16 ... 30  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» forever narnia
» AWESOME BADEENDJES FOREVER!