thunderstruckfandoms

Dit forum is voor iedereen die niet uit hun fandom kan ontsnappen!

IndexIndex  PortalPortal  KalenderKalender  FAQFAQ  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

Deel | 

Bleed Forever

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 5, 6, 7 ... 18 ... 30  Volgende
AuteurBericht
heavenly
The King
The King

Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 04-06-15
Leeftijd : 24

Karakter kaart
Fandoms: Harry Potter; Arrow; The Flash; Tmi
Favorite Actor/Actress: Stephen Amell; Grant Gustin; Emma Watson; David Tennant; Alan Rickman R.I.P.; Johnny Depp; Emilia Clarke; Sam Claflin; Jamie Campbell Bower.

BerichtOnderwerp: Re: Bleed Forever    di jul 07, 2015 10:56 am

Draco Malfidus

Draco was laat geweest voor het feestmaal, niet dat hem dat feestmaal ook maar iets kon schelen maar waarschijnlijk zouden mensen vervelende irritante vragen gaan stellen en daar had hij nog minder zin in. Het viel hem ook direct op dat Perkamentus er niet was. Wederom boeide hem dat niet. elk ander belangrijk Orde lid was er wel dus al zou de Heer van het Duister iets hebben gepland zou hij nog niet op het terrein kunnen komen. Sneep was er ook maar die zou niets doen hij moest zijn spionage werk natuurlijk goed doen anders had de Heer niets aan hem al had Draco het idee dat Sneep zijn loyaliet niet geheel bij de heer lag. Maar hij hield zijn mond en was het brave schoothondje van zijn vader en diens meester. Het was nooit Draco's eigen keuze geweest om te worden meegesleept in het 'beroep' van zijn ouders maar hij had dan ook niet echt veel keuze gehad je kon moeilijk tegen je ouders en de machtigste duistere tovenaar ooit zeggen ik heb er geen zin in ik doe mijn eigen ding, al helemaal niet als je huis wordt gebruikt als hotel voor elke dooddoener die er was en de Heer zelf. Draco was dan wel blij dat hij op Zweinstein was, weg van zijn ouders, de heer, de dooddoeners en zijn gestoorde tante Bellatrix. Hij prikte een beetje verveeld in zijn eten en luisterde maar half naar de gesprekken van zijn afdelingsgenoten. Hij ving flarden van gesprekken op tussen Anna, die meid had het ook niet makkelijk, haar vader was Amycus en tante Alecto nou daar moest je blij mee zijn... Daarnaast ving hij ook gesprekken op die over de familie lupos gingen en hoe walgelijk het was dat zulke getalenteerde jongens en die meid, in Griffoendor zaten en hoe belachelijk het was dat een weerwolf het voor elkaar had gekregen uberhaupt kinderen te krijgen. Het maakte hem allemaal weinig uit. Het enige wat hem wel boeide was de opdracht die hij had gekregen van de Heer van het Duister. Infiltreren in de familie Lupos. Vrienden worden met de twee zoons van Remus en Melian was zo goed als onmogelijk. Amber Lupos daarentegen... Draco volgde Amber met zijn ogen toen ze naar haar ouders toeliep die aan de oppertafel zaten en daar een gesprek mee aanknoopte, het was maar goed dat Amber knap was al was ze vrij jong. Hij moest een manier zien te vinden om haar voor zich te winnen en hij had al een idee hoe hij dat kon gaan doen.

Terug naar boven Go down
http://www.thunderstruckbooks.wordpress.com
Christina Black-Snape
The Queen
The Queen

Aantal berichten : 676
Registratiedatum : 03-06-15

Karakter kaart
Fandoms: Christina Black-Snape
Favorite Actor/Actress:

BerichtOnderwerp: Re: Bleed Forever    di jul 07, 2015 1:20 pm

Christina Zwarts-Sneep

Even keek Christina verbaast naar de deur die zojuist open en dicht was gegaan, vervolgens keek ze haar man aan en barstten ze volledig in lachen uit. Het was dan ook erg grappig dit alles. Al was ze wel blij dat ze hun dochter niet een echt trauma had bezorgt, ze waren maar aan het zoenen, en ja Christina zat dan wel met haar handen aan Severus zijn borst te plukken onder zijn gewaad, maar he het was toch veel erger geweest als ze een stuk lager had gezeten met haar handen? Dat had ook zomaar gekund en dat had dacht Christina bij zichzelf vast een erger trauma geweest dan dit. Christina liep naar de gang en besloot dat als Luthien deed alsof er niets was, zij precies het zelfde zou doen. Ze kon zich wel indenken dat Luthien dat een stuk prettiger zou vinden. Christina deed de deur open. "Heey lieverd."Zei Christina toen met een glimlach naar hun dochter, het kon haar niet schele dat Luthien 17 was, haar dochter bleef haar dochter in Christina haar ogen. Lieverd zei ze dan ook alleen als er geen andere leerlingen bij waren, anders had ze dat niet gedaan. "Heey mam."Zei Luthien die duidelijk alles wilde negeren wat ze net zag, en ze liep met haar moeder het kantoor in naar haar vader toe. "Hoi pap."Zei ze een beetje gênant. "Iedereen vraagt waar Perkamentus is."zei ze toen maar tegen haar ouders, alles om het onderwerp wat zojuist voor haar neus had afgespeeld te vermijden. Luthien zou net zo lang erover heen lullen tot haar ouders het vergeten waren, ze wilde hier duidelijk niet over praten en had gekozen om het te verdringen. Dat leek haar de beste en de meest veilige optie om dit te kunnen verwerken. Kinderen horen niet te weten dat hun ouders nog steeds aan seks deden.

http://thunderstruckfandoms.bestforumpro.com
Christina Black-Snape
The Queen
The Queen

Karakter kaart
Favorite Actor/Actress:

BerichtOnderwerp: Re: Bleed Forever    di jul 07, 2015 1:27 pm

Amber Lupos

Al wist Amber maar al te goed dat ze iemand heel erg op haar zelf was toch deed het haar altijd pijn dat Kyle en Dane een veel betere band met haar vader leek te hebben dan dat zij het. Ze was ergens diep van binnen er jaloers op maar wilde het niet laten merken. Ze voelde zich altijd in de schaduw van haar broers en of hun belangrijker voor haar ouders waren dan dat zij was. Ze hield ontzettend veel van haar broers maar dit was een van de rede's waarom Amber zich vaak als een bitch gedroeg. "Niets."zei ze toen op de vraag toen haar vader vroeg of er wat mis was."Ik verveel me gewoon."Zei ze toen. Het klopte ook, Amber had maar weinig vriendinnen waarmee ze kon praten. Ze was erg knap, maar hing toch meestal alleen met haar broers, nicht en Selene rond. Veder had ze niet echt mensen en die waren nu allemaal druk bezig met elkaar. Dus had zij niet echt iemand om mee te kletsen. Haar blik gleed even naar Draco, ze kende hem niet goed, en vroeg zich af of hij echt zo een etterbak was als dat haar broers zeiden dat hij was. "Wanneer is Perkamentus terug? Leerlingen zijn aan het roddelen dat als hij weg is het hier niet veilig is."zei ze toen tegen haar vader.

Christina Black-Snape
The Queen
The Queen

Karakter kaart
Favorite Actor/Actress:

BerichtOnderwerp: Re: Bleed Forever    di jul 07, 2015 1:34 pm

Selene Nightingale

Toen Kyle voorstelde om terug te gaan moest ze even lachen. "Ik bedenk me niet hoor, jij wel?"Vroeg ze hem toen plagend alsof hij de bangerd was. Ze hoopte maar dat hij door zou hebben dat ze hem aan het plagen was en meer niet dan dat. "Kom laten we het gewoon vandaag doen, van uitstel komt afstel en ik ben niet bang om betrapt te worden. Ik heb hier best wel wat strafwerk voor over hoor."zei ze vrolijk. "Zo lang het maar niet onder leiding van je oom is! Die verzint altijd vreselijk smerig strafwerk! De vorige keer moest ik muizen darmen schoonmaken!"zei ze ze begon alweer bijna te kokhalzen toen ze eraan dacht. "ik snap niet hoe die man ooit aan een vrouw is gekomen."zei ze hoofdschuddend professor Sneep was tegen haar nooit aardig en altijd een sarcastische eikel geweest. Ze hoopte maar dat Kyle hier niet boos om werd en begreep waarom ze dit zei. Ze volgde Kyle op de voet waar ze heen moesten.

MelianSnape
Raj Kuthrapali
Raj Kuthrapali

Aantal berichten : 175
Registratiedatum : 10-06-15
Leeftijd : 23

Karakter kaart
Fandoms: Info
Favorite Actor/Actress:

BerichtOnderwerp: Re: Bleed Forever    wo jul 08, 2015 12:41 am

Dane Lupos

Dane had er weinig van gemerkt toen Kyle en Selene waren verdwenen. Hij had nog even 'doei' gezegd en was toen weer in zijn eigen wereld beland. Normaal gesproken was dit niks voor Dane, hier zo in zijn eentje zitten en zo weinig zeggen. Dane was meestal omringt door vrienden of familie en dat vond hij fijn, maar de laatste tijd was hij toch meer op zichzelf. Dane had geen idee hoe dat kwam. Misschien raakte hij er meer aan gewend dat hij alleen was, vanwege het feit dat zijn ouders en vrienden veel weg waren geweest voor de Orde of andere zaken. Dane stond op en besloot richting de leerlingenkamer te gaan. Morgenochtend zouden ze weer vroeg op moeten voor hun eerste les en helaas had Dane het eerste uur zijn geliefde oom. Hij zag er nu al enorm tegenop en wist nu al dat hij gemopper over hem heen zou krijgen dat hij of te laat was of iets niet goed deed. Dane liep richting de deuren van de Grote Zaal en wierp nog één blik op de tafel van Zwadderich.
Terug naar boven Go down
MelianSnape
Raj Kuthrapali
Raj Kuthrapali

Aantal berichten : 175
Leeftijd : 23

Karakter kaart
Fandoms: Info
Favorite Actor/Actress:

BerichtOnderwerp: Re: Bleed Forever    wo jul 08, 2015 12:51 am

Melian

Melian had net op het punt gestaan om haar stoel te verlaten toen ze Amber aan zag komen lopen. Het bezorgde haar een flauwe glimlach op haar gezicht. Ze vond het fijn dat Amber af en toe naar Remus en haar toe trok als ze hier op school waren. Dane en Kyle kwamen eigenlijk alleen naar hen toe als het moest of als ze iets nodig hadden. Melian ging weer zitten en legde haar handen op de tafel. Ze hoorde wat Remus zei tegen hun dochter en kon een glimlach niet onderdrukken toen Remus een spreuk over Amber uitsprak, waardoor haar kleding en haar weer droog werd. "Zo snel mogelijk." beantwoorden Melian de vraag van Amber. Zijzelf wist ook niet wanneer hij terug kwam, maar ze hoopte met dit antwoord te bereiken dat Amber zich geen zorgen zou maken om wat er zou kunnen komen of gebeuren. Dit keer stond Melian wel op. Ze merkte nu pas hoe uitgeput ze was. Vannacht zou ze haar rust goed moeten nemen, want morgen zou ze weer les moeten geven. "Kom Amber, het is tijd om naar de slaapzaal te gaan." zei Melian en ze liep om de tafel heen, zodat ze nu naast Amber stond. Melian keek naar Remus om te controleren of hij met hen mee zou gaan.
Terug naar boven Go down
heavenly
The King
The King

Karakter kaart
Favorite Actor/Actress: Stephen Amell; Grant Gustin; Emma Watson; David Tennant; Alan Rickman R.I.P.; Johnny Depp; Emilia Clarke; Sam Claflin; Jamie Campbell Bower.

BerichtOnderwerp: Re: Bleed Forever    wo jul 08, 2015 11:13 am

Kyle Lupos

Kyle grijnsde even "Oh ik bedenk me niet. Het is niet de eerste keer en zal zeker ook niet de laatste keer zijn dat ik er s'nachts op uit trek of iets. Me pa is meestal nooit zo boos me ma krijgt altijd een drie dubbele rolberoerte maar die maakt zich sowieso altijd al erg druk om de kleine dingen." Kyle liep gestaag door, hij wilde niet toch ineens iemand tegen komen en hoe eerder ze in Zweinsveld waren hoe beter dat was. Hij schoot even in de lach toen Selene een opmerking maakte over strafwerk en nablijven bij zijn oom "Ik denk dat mijn oom probeerd ervoor te zorgen dat je zo bang bent voor het strafwerk van hem dat je nooit meer iets durft te doen wat ook maar enigzins in de buurt komt van regels breken. Maar al worden we gepakt denk ik niet dat we moeten nablijven bij mijn oom. Ik denk eerder dat Anderling ons een maand nablijven geeft of iets. En nablijven bij Anderling is nooit zo vreselijk." hij hoopte om eerlijk te zijn dat ze dan konden nablijven bij zijn vader dat was niet eens nablijven dat was gewoon een gezellig praatje maken en koffie of thee drinken op Remus zijn kantoor. Althans hij had nooit echt strawerk van zijn vader gekregen. Zou wat zijn zeg, de man die in zijn eigen schooltijd meer regels brak in een week dan dat Kyle zou doen in een jaar die hem dan strafwerk zou geven. De gedachten alleen al was hilarisch. Bij het standbeeld van de gebochelde Heks aangekomen keek Kyle nog eens op de sluipwegwijzer. Vilder was nu op de vierde verdieping wat betekende dat hij zich een weg naar beneden maakte om elke gang te controleren en dus zouden ze snel weg moeten zijn. Remus en Melian waren nog in de grote zaal en Amber stond bij hen, Severus en Christina waren ook nog in hun kantoor met Luthien en Kyle wilde niet weten waar Luthien naar binnen was gelopen... Dane zat nog in de grote zaal. Hij keek Selena aan en grijnsde vrolijk "Let's go." hij tikte met zijn toverstok op de heks en het standbeeld schoof opzij waarna er een donkere gang tevoorschijn kwam "Lumos" mompelde hij voor hij Selene voor naar binnen ging. Het standbeeld zou automatisch achter hen weer dichtglijden als ze binnen waren.

Terug naar boven Go down
heavenly
The King
The King

Karakter kaart

BerichtOnderwerp: Re: Bleed Forever    wo jul 08, 2015 10:44 pm

Severus Sneep

Severus kreeg zijn gezicht weer in de plooi toen Christina de gang op was gelopen om Luthien terug te halen en had al besloten zelf zijn mond te houden over wat er zojuist was gebeurd. Luthien schaamde zich toch al duidelijk toen ze met haar moeder weer binnen kwam en hij ging het niet erg maken buiten dat was het sowieso al niets voor hem om zijn dochter te gaan pesten op die manier dat bewaarde hij wel voor de andere leerlingen die erom vroegen. Severus trok een wenkbrauw op toen Luthien de opmerking maakte dat iedereen zich afvroeg waar Perkamentus was "Perkamentus is bezig met dingen voor de Orde." begon hij langzaam en hij wierp een blik op Christina "Bijna niemand weet waar hij precies is zelfs Remus en ik weten de exacte details niet. Maar als het goed is komt hij morgenochtend weer terug." Als het goed is... hij wist niet wat Perkamentus precies aan het doen was gezien Perkamentus niets losliet iets wat hem mateloos irriteerde, trouwens niet alleen hem. Ieder lid van de Orde vroeg zich af waar Perkamentus mee bezig was en niemand hield ervan om in het donker gehouden te worden en zeker niet met wat er nu gaande was. Ze zaten midden in een oorlog met de Heer van het Duister en Perkamentus had geheimen voor hen. Nu was Perkamentus de leider van de Orde en waarschijnlijk de enige die ook maar echt enige kans maakte tegen Voldemort zelf en vertrouwde iedereen hem blindelings maar het zorgde er niet bepaald voor dat ze allemaal een gevoel van veiligheid hadden of iets. Niet dat hij dat aan ook maar iemand liet merken zelfs niet aan Chris.

Terug naar boven Go down
heavenly
The King
The King

Karakter kaart

BerichtOnderwerp: Re: Bleed Forever    wo jul 08, 2015 10:50 pm

Remus Lupos

Remus had zich zojuist voorgenomen meer tijd te gaan besteden aan zijn enige dochter en ook meteen jongste kind. Hij had wel gemerkt dat ze niet erg veel goede vrienden had, tuurlijk ze was populair maar dat kwam meer omdat haar broers populair waren en haar ouders beiden leraren op Zweinstein. Buiten dat was ze knap en had ze genoeg aandacht van de jongens op school die ook erg snel weer werden weggejaagd door Dane en Kyle, al was Remus er van overtuigd dat Amber prima voor zichzelf kon zorgen. Remus keek even naar Melian toen die zei dat Perkamentus zo snel mogelijk terug zou komen "Hij zei zelf dat hij morgen sowieso terug is." voegde hij eraan toe om nog wat extra zekerheid te geven aan iedereen die toevallig mee luisterde of antwoorden wilde over waar Perkamentus was en wanneer hij terug zou komen. De wetenschap dat Perkamentus de volgende dag terug zou zijn was waarschijnlijk voor een hoop mensen een geruststelling dat ze niet lang zonder hun schoolhoofd hoefde te zitten wetende dat Perkamentus de enige was die Voldemort op het moment op afstand hield. "Het word tijd om inderdaad naar de slaapzaal te gaan. Het is laat en morgen beginnen de lessen weer." ondertussen was het grootste deel van de grote zaal leeggelopen op een paar leerlingen na waaronder Dane die met zijn gedachten heeeeel ergens anders was, en Draco Malfidus. Remus had zich ook voorgenomen meer op de jonge Malfidus te letten omdat het algemeen bekend was dat zijn ouders beiden dooddoeners waren en de orde zelf had maar weinig inzicht in in hoeverre Draco was betrokken bij de plannen van Voldemort zelfs Severus wist er het fijne niet van omdat hij grotendeels op Zweinstein verbleef of bezig was met andere dingen dan de jongste Malfidus. Buiten dat was Draco nou niet echt een bedreiging op het moment.

Terug naar boven Go down
ReviusAlast
Sheldon
Sheldon

Aantal berichten : 214

Karakter kaart
Fandoms: Harry Potter, OUAT, BBT
Favorite Actor/Actress: Jennifer Aniston, Ashton Kutcher

BerichtOnderwerp: Re: Bleed Forever    do jul 09, 2015 10:46 am

Ron Wemel
''Mijn eerste wedstrijd is in november tegen Zwadderich..'' Hij trok een walgend gezicht. ''Ik wil Malfidus' gezicht wel eens zien wanneer hij en zijn team vernederd worden.'' Hij grijnsde breed. Griffoendor had een veel beter team, maar Zwadderich speelde vaak vals. Ze zouden beginnen met trainen in oktober, wat dus al over een maand was. Hij had er wel zin in, al had hij tijdens zijn vakantie vaak met Fred, George en Ginny gezwerkbald in hun tuin, al was dat natuurlijk anders dan het echte Zwerkbal hier op Zweinstein. ''Ze moeten je leren kennen zoals je bent, dan zien ze in dat ze fout zitten.'' Hij trok even een wenkbrauw op toen Hermelien over bonbons begon, al was het wel iets voor zijn moeder om dat te sturen. ''Zal ik doen.'' Toen Hermelien hem omhelsde voelde hij het bloed weer naar zijn oren stijgen die weer knalrood waren, maar nu zoals zijn gehele gezicht. ''Uhm..'' Maar verder kwam hij niet. Het liefste zou hij haar gewoon willen zoenen, maar hij wist dat hun vriendschap dan voorbij zou zijn of wat anders er zou gebeuren. ''Z..zullen we maar onze taken als klassenoudsten gaan d..doen?'' Vroeg hij.

Sheldon

Karakter kaart

BerichtOnderwerp: Re: Bleed Forever    do jul 09, 2015 12:36 pm

Thomas Farrow
''Vaak denken mensen dat ze op een plek waar niemand direct aan zou denken, of wat te voor de hand liggend is, dat ze veilig zijn.'' Hij grijnsde even. ''Vaak zijn die mensen ook als eerste dood.'' Hij liet zich niet voor de gek houden door die spelletjes en het voordeel van de familie Zwarts was, dat ze er zomaar in konden, iets wat het nog makkelijker zou maken. Bellatrix had zo haar gestoordheid, maar hij vond dat ergens wel grappig. Iemand zoals haar hadden ze wel nodig. Hij was een man van weinig woorden die gewoon iemand vermoordde zonder genade, al kon hij het beste overweg met de Imperio vloek. Iets waar hij nogal bekend om stond om die te gebruiken. De vloek was op het eerste oog niet zo gevaarlijk als de andere twee onvergeeflijke vloeken zou men zeggen, maar als men wist hoe men de Imperio moest gebruiken en wat men er allemaal mee kon aanrichten, was die net zo gevaarlijk. Hij had vaak genoeg mensen tegen elkaar uitgespeeld met de Imperio vloek. Elkaar laten afmaken. Iets waar hij stiekem van genoot. ''Zullen we dan maar gaan naar Grimboudplein?'' Hij had geen zin om nutteloos te wachten en wilde op actie overgaan.

Starter

Aantal berichten : 92

BerichtOnderwerp: Re: Bleed Forever    do jul 09, 2015 10:15 pm

-Hermelien-
Ze wilde hem helemaal niet loslaten, toch besloot ze hem los te maken en ze zag dat hij rood werd. Zou hij dan misschien..ze bande die gedachte uit haar hoofd. Ze wilde hun vriendschap niet verpesten.
"Tegen zwadderich dus he? succes, jullie winnen toch wel! en ik zal er zijn om je aan te moedigen" zegt ze met een verlegen glimlach. Ze vond het best schattig toen hij begon te stotteren toen hij vroeg om te beginnen aan onze klassenoudste taken. ze knikt, "laten we de eerste jaars maar gaan halen". Ze liep terug naar de grote zaal waar alle eerste jaars nog waren en ze vroeg alle eerste jaars om haar en Ron te volgen. "welkom eerste jaars, Ik ben Hermelien, jullie klassenoudste" ze stelde daarna Ron ook voor en ging de de rij eerste jaars voor naar de 7e vloer terwijl ik vrolijk doorratelde over zweinstein, de lessen en allerlei andere dingen. Tijdens het praten en lopen raakte haar hand soms die van Ron. Wanneer ze ergens heel enthousiast over was raakte ze even zijn arm aan, om aan te geven dat hij ook iets mocht zeggen. Bij het schilderij aankomen gaf ze de dikke dame het wachtwoord, draaide zich om naar de 1ste jaars en drukte hn op het hart om het wachtwoord te onthouden en liep toen naar binnen.
Terug naar boven Go down
ReviusAlast
Sheldon
Sheldon

Karakter kaart

BerichtOnderwerp: Re: Bleed Forever    vr jul 10, 2015 2:00 pm

Ron
Ron glimlachte breed toen Hermelien zei dat ze Zwadderich zouden gaan inmaken, dat sowieso. Ze hadden een goed team in tegenstelling tot Zwadderich. Wat ze daarna zei wist hij even niet te plaatsen, zei ze nu dat ze er was om hem aan te moedigen of het team? Hij knikte even met dit keer een ongemakkelijke glimlach op zijn gezicht en hij stemde in toen Hermelien begon over de eerstejaars. ''Goed idee.'' Mompelde hij. Hij hief even een hand ter begroeting toen Hermelien hem voorstelde. Hij wist nog goed hoe hij daar stond als eerstejaars, al was zijn broer Percy dan de klassenoudste die het allemaal te serieus nam. Niet dat Hermelien het niet serieus nam, maar dat was toch anders. Hij liet Hermelien gewoon praten en voelde af en toe haar hand tegen de zijne, waardoor hij weer bloed naar zijn oren voelde stromen. Gelukkig waren de eerstejaars druk bezig met luisteren en viel het niemand op, hoopte hij. ''Dit is dus jullie afdelingskamer waar jullie vaak zullen zijn. Onthoud jullie wachtwoord goed, want als jullie het niet meer weten moeten jullie wachten op iemand die het wel weet of anders wordt het overnachten voor het portret want de Dikke Dame laat niet echt iemand binnen zonder wachtwoord.'' Hij herinnerde zich Marcel Lubbermans nog die het vaker gebeurd was, omdat hij niet echt een kei was in het onthouden van wachtwoorden, meestal had Ron geluk dat Hermelien het wel wist, want hij vergat ze ook af en toe. ''Mochten jullie nog vragen hebben, vraag maar.'' Maar liever niet. Al dacht hij dat laatste. Hij keek naar Hermelien. ''Dus, wat moeten we nog doen, of zijn we nu klaar?''

Starter

BerichtOnderwerp: Re: Bleed Forever    za jul 11, 2015 8:25 am

hermelien
toen ze alle eerste jaars hadden verzameld in de common room vertelde ze eerst nog snel waar de slaapkamers waren. Toen verdwenen alle eerste jaars naar de slaapkamers en ze richtte zich tot ron. "dit waren de taken voor vandaag, best simpel vind je niet?" niet dat ze er niet van genoot, ze vind het heerlijk om de nieuwe leerlingen te vertellen over de school. Ze zoekt haar lievelingsplek op, de bank bij de haard en gaat daar zitten. "Je was nogal stil, komt het omdat ik zoveel praatte?" ze wist dat ze soms veel kon praten als ze enthousiast was. "Sorry, ik was misschien een beetje te enthousiast" en ze glimlacht verlegen naar hem. ze klopt naast zich op de bank. "Zit" zegt ze hem met een glimlach, "en vertel me over je vakantie, ik heb jou gemist" Ohnee.. zei ze dat nou echt hard op ..wat moet hij nu wel niet van haar denken.. "en de rest natuurlijk ook". zegt ze dan vlug.
Terug naar boven Go down
ReviusAlast
Sheldon
Sheldon

Karakter kaart

BerichtOnderwerp: Re: Bleed Forever    ma jul 13, 2015 9:42 pm

Ron Wemel
Ron glimlachte breed toen Hermelien aangaf dat ze klaar waren voor vandaag. Hij was wel blij als het iedere keer zo zou zijn en dat ze nu klaar waren voor vandaag. Klassenoudste was een functie waar hij trots op was, net zoals zijn ouders. Iedereen in zijn gezin was klassenoudste geweest, behalve Fred en George. Ron had de neiging om punten af te pakken van Zwadderaars, wat hij niet tegen Hermelien zei, omdat hij wel wist hoe ze zou reageren. Ze zou waarschijnlijk iets zeggen in de trant dat het niet mocht en alleen maar van hun eigen afdeling wanneer er een regel verbroken werd. Ron keek op toen Hermelien zei dat hij nogal stil was. ''Nee, dat is het niet. Maar ik dacht gewoon dat jij er meer van zou weten dan ik en ik wilde je niet onderbreken.'' Het was deels de waarheid, Ron wist niet echt wat er van hem verwacht werd als Klassenoudste, Hermelien wel. Hij plofte neer naast Hermelien op de bank en wilde beginnen over zijn vakantie, totdat Hermelien zei dat ze hem gemist had. Hij glimlachte lichtjes en wilde zeggen dat hij haar ook gemist had, maar zijn glimlach vertrok toen ze zei dat ze de rest ook gemist had. Natuurlijk.. ze zag hem alleen maar als een vriend, net als ze de rest zag. ''Niet zo heel speciaal.'' Zei hij. Hij was niet op vakantie geweest, omdat het geld het niet toeliet. ''Je weet dat Bill en Fleur zijn getrouwd.'' Hermelien was op het huwelijk geweest, omdat zijn moeder haar mocht en omdat ze een vriendin van hem en Ginny was. ''Voor de rest hebben Fred,George, Ginny en ik veel gezwerkbald in onze tuin. En we hebben de tuin ontgnomed..'' Die wezens bleven maar terugkomen. ''En jouw vakantie?''Vroeg hij.

Off@Alice: In de boeken en films was Hermelien op het huwelijk van Bill en Fleur. Ik heb maar even gedaan dat dit nu ook zo is, als het aangepast moet worden, moet je het maar even zeggen.

Starter

BerichtOnderwerp: Re: Bleed Forever    di jul 14, 2015 11:46 am

Hermelien

ze glimlachte toen Ron zei dat ze meer van de school wist dan hij en dat hij daarom stil bleef. Ergens kan dat best eens waar zijn, toen ze haar brief van zweinstein had gekregen had ze tijdens het kopen van schoolspullen ook een boek gelezen over allemaal feitjes over de school. Op de eerste dag wist ze al zoveel van de school en dat heeft ze toen ook laten weten. Maar aan de andere kant..Ron had zoveel broers hier op school..hij wist er ook wel veel van. Ze glimlacht als hij zich naast haar neerzet op de bank. Ze had hem gezegt dat ze hem gemist had, maar hij ging er niet op in... Hij had haar waarschijnlijk niet eens gemist. Ze liet niet merken dat het haar een beetje zeer deed dat hij haar niet miste. Hij begon over de bruiloft. "ja, hoe gaat het met hun? zijn ze nog langs geweest?" vroeg ze. Ze had de uitnodiging gehad en was graag gegaan. Ze had die dag een mooie jurk gedragen en ron had haar een compliment gegeven, ze moet er nog om glimlachen, het deed haar goed dat ron zei dat ze er mooi uitzag. Hij zelf zag er die dag ook goed uit in zijn pak. Ze lacht als Ron verteld over het ontgnomen van de tuin. "arme gnomen, je zou toch denken dat ze ervan leren". Ze dacht even na over haar vakantie, het was niet veel bijzonders geweest. "mijn vakantie was leuk hoor, mijn ouders waren blij dat ik er weer was" zegt ze met een glimlach en ze legt haar hand op zijn arm. "We zijn naar een pretpark geweest en de dierentuin". Haar ouders wilden altijd leuke dingen met haar doen als ze weer eens thuis was, omdat ze de rest van het jaar niet thuis was. "verder heb ik nog wat spreukenboeken doorgenomen, en wat andere schoolboeken" zegt ze met rode blosjes op haar wangen en ze kijkt naar de haard. Waarom moest ze dat ook zeggen, iedereen vind haar al een nerd.. ze bevestigd dit nu alleen maar..

Off@Revius: Nee is goed hoor Smile heb het gewoon verwerkt in mijn stukje Smile
Terug naar boven Go down
Christina Black-Snape
The Queen
The Queen

Karakter kaart
Favorite Actor/Actress:

BerichtOnderwerp: Re: Bleed Forever    di jul 21, 2015 12:20 pm

Selene Nightingale

Selene moest lachen om Kyle en volgde hem door de geheime tunnel door. "Je vader geeft je dan misschien geen straf maar ik durf te wedden dat Anderling daar geen twee keer over na hoeft te denken voordat ze ons straf geeft." ze volgde hem ze was nog nooit eerder in deze tunnel geweest en ze vond het maar niets met al die spinnen webben, kon je je voorstellen hoeveel grote spinnen er wel niet zaten? Ugh, Selene rilde al bij de gedachten eraan. Ze vroeg zich af hoe lang het lopen zou zijn, het kon nooit maar 5 min lopen zijn. Zweinsveld lag best een eindje van Zweinstein, al kon het natuurlijk nooit zover zijn als de normale route. Selene had hier maar al te graag een stapel strafwerk voor over. Zo lang ze maar met Kyle was vondt ze het helemaal prima. Ze vond hem nu al zo lang leuk en het was echt tijd dat ze eens wat met elkaar gingen doen.

Christina Black-Snape
The Queen
The Queen

Karakter kaart
Favorite Actor/Actress:

BerichtOnderwerp: Re: Bleed Forever    di jul 21, 2015 12:29 pm

Amber Lupos

Amber zuchtte toen haar ouders zeiden dat ze naar de slaapzaal moest, ze was er pas net twee minuten en knikte alleen maar. "Slaap lekker."Zei ze en ze liep weg, ze was het zat. Ze zuchtte en keek met een knoop in haar maag naar het groepje van Magnus Stoker. Hij had haar vorig schooljaar al lastig gevallen en iets zei haar dat dat dit jaar ook niet veel anders zou zijn. ze gooide haar blonde haren naar achteren en liep richting de slaapzaal. Ze was het ook zat dat ze geen echte vrienden had ja haar familie maar veder had ze vrij weinig mensen. Meestal zat ze bij hun omdat ze dan niet lastig gevallen werdt, iedereen was bang voor haar broers en mensen die dan misschien niet bang waren voor haar nicht waren dan wel doodsbang voor haar oom. Luthien werd om die rede zelde tot nooit lastig gevallen met de dochter van Sneep lastig vallen kwam je namelijk niet al te makkelijk weg. Eerst maakte Luthien je kapot en daarna brak Severus je mentale staat met strafwerk. Ze zuchtte diep ze vond het maar niets de jongste te zijn in een gezin van drie.

Christina Black-Snape
The Queen
The Queen

Karakter kaart
Favorite Actor/Actress:

BerichtOnderwerp: Re: Bleed Forever    di jul 21, 2015 12:39 pm

Christina Zwarts-Sneep

Christina was er altijd ontzettend blij mee geweest dat Severus en Luthien het zo goed met elkaar konden vinden. Toen Christina per ongeluk zwanger was geraakt was ze bang geweest dat Severus het vreselijk zou vinden om kinderen te hebben. Hij was nou niet echt het typen waarvan mensen meteen aan zouden nemen dat hij een kind zou willen. Soms twijfelde Christina ook wel als ze de keuze hadden gehad en het zouden hebben geplanned of Severus dat dan wel had gewild. Gelukkig was hij al tijdens de zwangerschap toegewijd aan Christina geweest, al wilde Christina hem op dat moment niet eens zien. Ze dacht eraan terug dat ze toen uit elkaar waren en de rede waarom deed haar nog steeds pijn, al wist ze dat dat een leugen was geweest om de echte rede te verbergen. Op het moment dat Severus, Christina dumpte wist ze niet eens dat ze zwanger was van hem. Severus had haar gezegd nog verliefd te zijn op Lily en dat hij niet genoeg van haar hield. Later bleek dit te zijn omdat hij bang was dat Christina vermoord zou worden omdat ze met een dooddoener ging. Toen Severus erachter kwam dat Christina zwanger was kwam hij terug naar haar maar Christina wees hem toen de deur. Ze was Remus eeuwig dankbaar dat hij haar de hele zwangerschap had geholpen en gesteund. Haar zwager was er altijd voor haar geweest. Christina dacht aan de vreselijke bevalling al het bloed dat ze tijdens de weeën al verloor waardoor ze al meteen wist dat er iets niet goed was. Remus die haar naar het St. Holisto bracht, waar Christina krijste om Severus en Remus de goedzak die hij was ging hem meteen halen. Christina herinnerde zich de pijn nog als de dag van gister. Een bevalling was altijd pijnlijk maar als de baby vast zit terwijl de baarmoeder aan het scheuren is was natuurlijk nog een extra stapje horror.

Christina Black-Snape
The Queen
The Queen

Karakter kaart
Favorite Actor/Actress:

BerichtOnderwerp: Re: Bleed Forever    di jul 21, 2015 12:44 pm

iLuthien Sneep.

Luthien keek naar haar moeder en toen naar haar vader en hield haar hoofd even schuin. Haar vader loog nooit tegen haar maar hij had er soms een handje van om haar tegen wil en dank voor de waarheid te beschermen iets waar ze niet altijd erg blij mee was. Ze wist dat hij het deed om haar te beschermen, maar toch. Luthien wist niets van het verhaal dat haar ouders ooit uit elkaar waren geweest. "Ik vind het nog steeds belachelijk dat je me niet bij de orde laat pap...je had gezegd dat als ik 17 was dat het mocht nu ben ik 17, ma vindt het prima en van jou mag het opeens niet. Ik weet dat je me wilt beschermen, maar ik kan mezelf ook prima beschermen."Zei Luthien toen, ze wilde geen ruzie met haar vader, dat had ze bijna nooit, maar ze wilde ook niet langer als een kind behandeld worden. "Je hebt me zelf leren duelleren en je hebt me altijd privé les gegeven in verweer tegen de zwarte kunsten al sinds ik super klein ben. Wou je zeggen dat je gefaald hebt als leraar en het me niet goed genoeg geleerd hebt?"vroeg ze toen uitdagend aan hem, maar ook om hem te plagen. Het leek nu net of hij zijn eigen kunnen niet vertrouwde. Al snapte ze het ergens wel het was natuurlijk anders als je dochter in de vuur linie stond dan jij zelf. Ze keek naar haar moeder maar die gaf haar al gelijk een blik van als je vader het niet wilt ga ik niet tegen hem in hierover moeten we het eens zijn. Ze slaakte een zucht, hier had ze ook niets aan. Haar moeder vond het goed, maar zou haar dus niet helpen haar vader te overtuigen. "Weet je hoe moeilijk het is dat als jullie je leven op het spel zetten wij elke keer moeten gaan afwachten?"vroeg ze toen aan haar vader. "Stel er gebeurt iets met jullie ik zal me voor altijd afvragen of het een verschil zou hebben gemaakt als ik erbij was geweest! Om jullie te helpen!"

Christina Black-Snape
The Queen
The Queen

Karakter kaart
Favorite Actor/Actress:

BerichtOnderwerp: Re: Bleed Forever    di jul 21, 2015 12:53 pm

Anna Kragge

Anna keek verontwaardigt naar Revius. "Alsof ik iemand wil die door magie van me houdt! Ik wil dat hij mij leuk vindt om wie ik ben niet om een of andere spreuk, omdat het maar moet of omdat hij niets beters kan krijgen."Zei ze toen. Ze moest lachen toen ze terug dacht aan Louise. "Die boomtrul dacht het even te hard. Niets tegen jou Revius, ik moet er niet aan denken om een relatie met je te hebben je bent als een broer voor me dus het zou erg ongezond zijn anders."zei ze toen ze even op zijn schouder klopte, ze herinnerde zich nog waarom Louise met boeken ging gooien omdat ze dacht dat Anna hem had ingepikt van haar. "zo knap is ze trouwens niet meer."Zei ze subtiel en ze keek naar haar nagels alsof ze de vermoorde onschuld haar zelf was. Louise liep toevallig langs die onder de puisten zat. Anna vermelde maar niet even dat dat haar vloek was geweest. Ze had er zogenaamd totaal niets mee te maken terwijl ze er alles mee te maken had. Niemand gooide ongestraft zonder geldige rede boeken naar haar.

Christina Black-Snape
The Queen
The Queen

Karakter kaart
Favorite Actor/Actress:

BerichtOnderwerp: Re: Bleed Forever    di jul 21, 2015 1:05 pm

Bellatrix van Detta

Bellatrix Lachte schel, ze keek naar haar man. "Gaat die lafaard van een Lucius nog mee?"Vroeg ze aan Thomas, die samen met haar de leiding had gekregen over de missie. Al vond Bellatrix natuurlijk dat zij volledig de leiding had. ze keek naar haar zwager Rabastan die ook mee zou gaan. "Helaas moeten we hem levend mee nemen en aan de heer afleveren geen idee wat ze met mijn waardeloze neefje wilt. Maar de wil van de heer van het duister is wet!"zei ze, zo als altijd zei ze de heer van het duister behoorlijk liefkozend, het was geen geheim dat Bellatrix wel meer dan respect koesterde voor haar heer en letterlijk alles voor hem zou doen. Ze vond zichzelf ook de trouwste dienaar die hij ooit had gehad. "Als iedereen er is kunnen we gaan!"zei ze ongeduldig tegen Thomas ze kon niet wachten ze had wel erg veel zin in wat gemartel, ze moest haar neefje misschien laten leven maar er was niet gezegd dat ze niet mocht martelen en die kans zou ze natuurlijk in geen 100 jaar voorbij laten gaan. Ongeduldig huppelde ze van haar ene op het andere been. "kom op we moeten gaan."Zei ze ongeduldig met een stem schel van opwinding ze had er super zin in.

heavenly
The King
The King

Karakter kaart

BerichtOnderwerp: Re: Bleed Forever    do jul 23, 2015 1:55 pm

Kyle Lupos

Kyle haalde zijn schouders op en keek om naar Selene met een grijns "Ik kan niet zeggen dat ik nablijven met Anderling heel erg vind om eerlijk te zijn. Liever bij Anderling dan bij mijn oom of mijn moeder." Hij bukte voor een mega spinnenweb die voor zijn neus hing en haalde het toen met een zwaai van zijn toverstok weg zodat Selene er niet vol in zou lopen. Hij zelf had weinig problemen met spinnen (in tegenstelling tot ik zelf). De gang liep nog een behoorlijk stuk door en maakte ergens aan het einde een bocht. Daarna zouden ze stilletjes een trap op moeten lopen en Zacharias zoetwarenhuis inlopen zonder iemand wakker te maken gezien de winkel zelf al wel dicht was. Hij stond abrupt stil toen hij iets hoorde maar toen hij omkeek en met zijn toverstok de gang achter hen verlichtte zag hij niets anders dan Selene en de gang achter hen die donker en naar zijn weten verlaten was. Hij fronste even licht maar besloot toen dat het gewoon paranoia was of iets. HIj had het zich vast verbeeld. Hij wist ook niet of Selene iets had gehoord "Hoorde jij ook iets?" vroeg hij dus daarom ook maar om zeker te weten dat het in zijn verbeelding was of niet. Ze konden niet gevolgd zijn hij had de Map gecontrolleerd en er was niemand in de buurt geweest toen ze door de geheime gang gingen. Misschien waren het wel wat ratten geweest ofzo die zouden vast en zeker wel door deze gang lopen.

Terug naar boven Go down
heavenly
The King
The King

Karakter kaart

BerichtOnderwerp: Re: Bleed Forever    do jul 23, 2015 2:09 pm

Severus Sneep

Nu hoefde Severus geen moeite te doen om zijn serieuze gezicht te behouden. Hij keek Christina even aan die duidelijk van plan was haar mond te houden nu het over dit specifieke onderwerp ging en keek toen weer naar Luthien waarna hij even zuchtte "Luthien, je zal best getalenteerd genoeg zijn en sterk genoeg om in de orde te kunnen maar je hebt nog geen praktijk ervaring met duelleren. De enige met wie je heb geduelleerd ben ik of zijn je neven of een paar zwadderaars die niet bepaald een uitdaging zijn. Het is heel anders als je tegenover een dooddoener staat die ervaring heeft en duistere spreuken gebruikt en daarbij ook nog eens geniet van het martelen en moorden." begon hij langzaam. Het was niet dat hij niet wilde dat ze in de Orde kwam, het was onvermijdelijk. Zodra ze van school zou zijn zou ze haar eigen keuze kunnen maken en of hij het nou wilde of niet ze zou bij de Orde komen net als haar neven. "Tegenover een dooddoener met jaren ervaring is het niet zo makkelijk als tegen mij of tegen je neven duelleren of tegen een paar zwadderaars." hij stond op en keek Luthien aan "Als je van school bent kan je doen en laten wat je wil maar je bent nu nog steeds een leerling en of je het nu leuk vind of niet leerlingen worden niet toegelaten tot de orde." waarschuwde hij haar. Hij vroeg zich af of Perkamentus haar zou toelaten tot de orde "En zoals het er naar uit ziet zal je snel genoeg praktijk ervaring opdoen. De heer van het Duister word sterker en het ministerie staat op het punt om te vallen. Binnen de kortste keren staan de dooddoeners op de stoep en dan kan je laten zien wat je kan maar tot die tijd wordt je niet toegelaten in de orde."

Terug naar boven Go down
heavenly
The King
The King

Karakter kaart

BerichtOnderwerp: Re: Bleed Forever    do jul 23, 2015 2:12 pm

Draco Malfidus

Hij had gezien dat Amber de grote zaal had verlaten na dat ze heel even met haar ouders had staan praten. Hij zag ook hoe Stoker, de pestkop van Griffoendor, haar was gevolgd samen met zijn bende vriendjes die niet voor zichzelf konden denken. Hij liep langzaam zonder dat het erg opviel achter Stoker aan die Amber richting de Leerlingenkamer van Griffoendor volgde en hij vroeg zich af waarom Stoker zich bezig hield met Amber Lupos. Hij had waarschijnlijk een doodswens want als Dane en Kyle Lupos erachter kwamen dat hun zusje werd gestalked zouden die twee geen spaan van Stoker heel laten en niet alleen Amber haar broers, de kans dat Professor Lupos er zelf ook iets aan zou doen was groot en hoewel Draco zelf niet erg veel had met de familie lupos wist hij wel dat je geen ruzie moest maken met dat gezin. Draco bleef op veilige afstand zodat het 1. niet op zou vallen voor mensen die langs hem liepen en 2. zodat hij niet gezien zou worden door Stoker of Amber. Hij wilde weten wat er ging gebeuren en als dat zo was zou hij wel helpen. Al was het alleen maar om een begin te maken aan zijn missie die hij had gekregen.

Terug naar boven Go down
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Bleed Forever    

Terug naar boven Go down

Bleed Forever
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 6 van 30Ga naar pagina : Vorige  1 ... 5, 6, 7 ... 18 ... 30  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» forever narnia
» AWESOME BADEENDJES FOREVER!